Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f
Volupt toimii, olen käyttänyt useasti.
Vaihdoin shampoot ja hoitoaineet niin hiukseni eivät olleet enää rasvaiset.
Syytä on myös kilpirauhasen vajaatoiminta..hiukset ohenee tai tippuu päästä
Eri shampoiden kokeilu kannattaa. Löydä juuri se paras sinun hiuksillesi.
Liperin järven vedellä pesu. Ei mikään tuuheuttava, jäntevöittä hoitsikka pääse samaan.
Koirien shampoosta kyseleville: niitäkin on erilaisia (eri turkkilaaduille), mutta perusperiaatteena ihmisten shampooseen nähden ne eivät ole mitenkään tehokkaampia, vaan oikeastaan hellävaraisempia - ne poistavat vähemmän rasvaa. Koiran iholle pitää jäädä pesusta huolimatta rasvaa. Ei ole kerta eikä kaksi, kun joku tietämätön on pessyt koiransa ihmisten shampoolla tai ties millä käteen sattuneella pesuaineella, iho on kuivunut ja tuloksena eläinlääkärikäyntejä vaatinut kivulias ihotulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f
Olen käyttänyt samaa ja voin suositella :) Auttoi kovasti
Sama
Vierailija kirjoitti:
AP: ellei joku jo aiemmin ole kertonut niin minä kerron: hiukset ovat kuollutta ainetta, keratiinia. Siinä vaiheessa kun ne puskevat ulos päänahastasi, mikä tahansa aine joita niihin tunget on verrattavissa kalmon balsamointiin ja meikkaamiseen.
Ainoa tapa millä EHKÄ voit vaikuttaa hiustesi kuntoon on ravinto, hiusten päivittäisen lämpökäsittelyn unohtaminen ja elämäntavat. Hiustesi laatu määräytyy pitkälti perintötekijoiden mukaan joten siihen ei voi kikkakolmosilla vaikuttaa.Hiukset ja kynnet ovat samaa ainetta. Ylläoleva pätee kumpiinkin.
Se nyt vaan on typerää aloittaa ketju aiheesta johon ei ole yhtä oikeaa vastausta. Kertoo paljon alottajan älystä tai sen puutteesta.
On totta, että hiukset ovat kuollutta ainetta, mutta se ei tarkoita sitä, ettei niitä voisi hoitaa. Ethän pese kallista mohair-villapaitaasikaan astianpesuaineella.
Aloittajaa en osaa auttaa, koska minun ongelmani olivat päinvastaisia: pörröiset luonnonkiharat hiukset. Niiden kulta parani curly girl -metodia noudattamalla niin paljon että työkaveritkin huomasivat.
Silikonit ja sulfaatit pois. Ne kuivattaa ja pakottaa leikkelemään latvoja jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Synny täydellisten hiuksien kanssa.
Ainoa toimiva keino.
Minä en ainakaan syntynyt hiukset päässä
Vierailija kirjoitti:
Silikonit ja sulfaatit pois. Ne kuivattaa ja pakottaa leikkelemään latvoja jatkuvasti.
Silikoni ei kuivata. Päin vastoin se lukitsee kosteuden alleen.
Leikkaa kalju / siili niin hiuksista tulee kummasti pienempi ongelma t. m30