Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f
Volupt toimii, olen käyttänyt useasti.
Tuo on kyllä hyvä shampoo. Itse laitan pesun jälkeen kosteisiin hiuksiin myös tilan hiuksiin jätettävää hoitoöljyä (Four reasonsila on esim. hyvä öljy jota on helppo annostella pieni tilkka ja joak on aika edullsitakin) niihin kohtiin, jotka näyttävät joskus vähän pörröisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.
-ap
Ok boomer 🤣🤣
Taidat olla sama henkilö, joka aina toistaa tuota sanaa 'boomer'. Ehkä olet Sanna.
Laimenna shampoo vedellä. Jos peset voimakkaalla shampoolla usein, päänahka erittää talia sitä enemmän.
Jos hiukset ovat raskaat, leikkauta ne vähän lyhyemmiksi. Mitä pidemmät, sitä raskaammat.
Pyörteille ei oikein voi tehdä mitään, mutta tee kampauksia, joissa pyörre ei näy, tai se ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f
Kiitos auttoi rasvaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok boomer
ok zoomer
ok boomer
Huippuvuorilta löytyy lähde, jonka mineraalit saavat hiukset uuteen elämään. Olen onnistunut saamaan sitä (en kerro miten) ja pullottanut Mehukattipönttöihin. Kallista on, kun kaukaa haettu, mutta parilla sadalla saattaisi pönttö lähteä heikkona hetkenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule onnistumaan näillä vinkeillä
Perustele
Vierailija kirjoitti:
Pitää käyttää rahaa ja aikaa jos haluaa hienot hiukset. Roomaa ei rakennettu päivässä.
- alber einstein
eikö lotuksenkukka uute tai himalajan mineraalit toiminu ? mitä vähemmän sen parempi lakkaa hinkkaamasta sitä pää nahkaa millään ylimääräsellä
Vierailija kirjoitti:
No kai se on pakko laittaa testiin, kun on niin kehuttu ympäri nettiä.
Pese mahdollisimman vähän mutta jos peset niin käytä laadukkaampia kampaamon tuotteita ja hoitoaineita sillä niissä eroa kuin yöllä ja päivällä tavaratalo tuotteisiin verrattuna. Pelkkä vesikin jo kuivattaa.
Kun kävin joka päivä suihkussa ja vain jos huuhtelin vedellä niin hiukset ohenivat ja kuivuivat. En tiedä ketään joilla ne kestävät joka päiväistä vettä.
Aloin pitämään lyhyitä hiuksia ja kuinka ihanat ne ovat verrattuna pitkiin karvoihin. En ihmettele kuinka miehillä on helpompaa ja tulee halvemmaksi parin sentin siili varsinkin kun ei ole riesaa karvoista.
Huonoja latvoja kannattaa leikata pois saksilla, suosittelen toimii.