Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
461/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun ei suomalaisesta liruhiuksesta saa mitenkään hyvännäköistä :DDD

Olen 99 % suomalainen ja hiukseni eivät ole lirut, vaan tuuheat, karkeat ja vahvat. Ja tuskin olen ainoa..

Miksi valehtelet internetissä?

Vierailija
462/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tupakan poltto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien shampoolla :D

Vierailija
464/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ituhippitäti kirjoitti:

Mä oon siirtynyt kokonaan luonnonkosmetiikkaan myös hiustenhoidossa. Sulfaatittomat ja silikonittomat tuotteet. Mitä lyhyempi INCI-lista, sitä parempi. Vaihtelen shampoita aina välillä ja tehohoidan niin, että levitän illalla hiuksiin (ja itselleni myös kuivaan päänahkaan) esim. monoi-öljyä. Pipo päähän ja nukkumaan. Aamulla hiukset tarvitsee tuplapesun, mut ei haittaa. En käytä mitään muotoilutuotteita tai lämpökäsittele hiusta. Pesen just niin usein kun huvittaa. Kutiava päänahka pitää pesuista oikeilla aineilla. Jos joskus joudun käyttämään muotoilutuotteita, pesen ne aina pois syväpuhdistavalla shampoolla.

Toki tärkein hiustenhoito lähtee terveistä elämäntavoista.

Suosittelen huomioimaan myös tuotteiden pH:n, lyhyt inci ei ole mikään tae ihoystävällisyydestä.

Vierailija
465/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikäviä kommentteja, kuka hullu tänne pesiytynyt ja urakalla postailee?

Niinpä. Kiva huomata jälkikäteen että kun on kirjoittanut asiallisen kommentin, edelle on ehtinyt ilmaantumaan joku lapsellinen asiattomuus. En olisi edes vastannut ketjuun, jos olisin ehtinyt huomaamaan sen ajoissa.

Vierailija
466/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki: oman näkökulman muutos.

Vierailija
467/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen liuruhiuksi hakemassa apua muilta liuruhiuksilta :D naurattaahan se

Vierailija
468/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ja kynnet ovat samaa ainetta!

Vierailija
469/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja latvoja kannattaa leikata pois saksilla

Vierailija
470/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypi kaikki huonot hiukset pois

Vierailija
471/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun leikkaus

Vierailija
472/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:

Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava  kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt  pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

Sivusta. Karvaturista puheen ollen, oikeasti olen kokeillut omaan kuontaloon - ihan vaan mielenkiinnosta - koirien shampoota. :D 

Toimiiko koirien shampoo? Onko tehokkaampaa

Koirien shampoo on tarkoitettu koirille joten jos et ole koira niin älä käytä sitä

Vierailija
473/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:

Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava  kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt  pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

Sivusta. Karvaturista puheen ollen, oikeasti olen kokeillut omaan kuontaloon - ihan vaan mielenkiinnosta - koirien shampoota. :D 

Toimiiko koirien shampoo? Onko tehokkaampaa

Koirien shampoo on tarkoitettu koirille joten jos et ole koira niin älä käytä sitä

Karvaturien shampoo on ilmeisesti tehokkaampaa

Vierailija
474/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hiuksen paksuuttamista

Vierailija
476/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki: dont worry

Vierailija
477/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa

Vierailija
478/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nopee tehdä asialle jotain koska kohta voi olla myöhäistä

kohta liuruhiukset tippuvat päästä

Vierailija
479/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f

Kiitos!

Kiitän myös vinkistä! Vaikuttaa saaneen niin ylistäviä arvosteluja, että pitää ainakin kokeilla itsekin tuota tuotesarjaa. Cocopandassa näköjään ihan hyvässä tarkouksessakin juuri nuo tuotteet.

Koskien siis tuota vinkkiä Sebastian Volupt Volum -tuotteista!

Onko nuo niitä boostaavia shampoita?

Juuri niitä, suosin voluptia

Vierailija
480/2068 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee öljyhierontaa päänahkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän