Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä rakastan sadetta;)

Vierailija
22.08.2008 |

Nyt vaan toivoisin edes viikon kuivuutta jotta saan laitettua nurmikon siemenet takapihalle ja mullan päälle..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän piti tulla jatkoksi ketjuun "miten kestätte sadetta jatkuvasti"...

Vierailija
2/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkäistä syistäkö sinä rakastat sadetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rakastaa hellettä, joku syksyn pimeitä iltoja. Joku pitää punaisesta väristä, joku sinisestä. Ei kai siihen tarvitse mitään syitä hakea, ja miten ne syyt jostain pitämiseen voivat olla itsekkäitä tai ei-itsekkäitä? Ihan sama kun kaveri sanoisi, että "minä niin rakastan John Steinbeckin kirjoja" ja toinen kysyisi, että "ihan itsekkäistä syistäkö?" WTF? ja LOL!

Minäkin rakastan sadetta. Sitä, miltä se kuulostaa räystäissä, sitä miltä luonto tuoksuu sateen jälkeen. Pidän minä toki kauniista aurinkoisista päivistäkin, mutta ei sadepäivän tunnelma ole sen huonompi. Raikas ja tumma tunnelma; ihana kääriytyä vilttiin, polttaa kynttilöitä, kuunnella sateen ääntä ja katsoa, miten se valuu ikkunoita pitkin!

Vierailija
4/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo hengittää, lenkkeillä. Kukat&kasvit kasvaa.

Ajatelkaa jos ei sataisi! Kamala kuivuus

Vierailija
5/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa maata sohvalla ja kuunnella sateen ropinaa. Tai käydä lenkillä (jos nyt kaatamalla ei sada)

Toki tykkään auringonpaisteestakin, mutta välillä kaipaa sadepäiviä. Sadepäivinä on jotenkin luvallisempaa laiskotella :)

Vierailija
6/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole koskaan ajatellut että se voisi olla itsekkäämpää kuin auringonpaisteesta pitäminen! Miten se voisi olla?

Vierailija
7/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan itsekkäistä syistä! (mitä ne sitten onkin...)

Varsinkin syyssateita ja -myrskyjä! Ihanaa laittaa takkaan tuli, keittää kahvit ja mennä nojatuoliin katselemaan kun tuuli ja sade piiskaa. Ja lueskella jotain hyvää kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi