Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi eilen hellyyteen liittyen

Vierailija
22.08.2008 |

Eilen illalla mies tapansa mukaan nukkumaan mennessään käänsi kylkensä ja sanoi hyvää yötä. Minä hetken päästä tuhahin että kai sitä edes koskea vois nukkumaan mennessä.

Mies alkoi tästä sitten kyselemään että miksi naiset tarvitsevat hiplausta ja ns. arkiromantiikkaa? Hän kun ei kuulema ymmärrä eikä sellaista tarvi. Läheisyydeksi kuulema riittää kun silloin tällöin saa seksiä illalla.

Mies puhui muutenkin asiaan liittyen ihan pöljiä juttuja ja ihan jo suutahdinkin typerälle äijälle joka ei ymmärrä asiasta mitään.

Onko mieheni siis tavallinen mies vai ihan tunteeton nuija?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies kaipaa vähemmän hiplausta kuin nainen mutta voihan olla, että mies oli typerä jos töksäytti asian liian tylysti. Vaikea sanoa kun ei ole ollut kuulemassa. Jos sinä aloitit haastamalla riitaa niin ehkä sekään ei ollut omiaan rohkaisemaan miestä halailuun.

Vierailija
2/9 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies puhu, eikä pussaa - mun mielestä asua itsekseen. Jos seksi riittää hellyydeksi, teillä on suuri ongelma. Sä et tule todellakaan olemaan onnellinen tuollaisen aneemisen kylmän törpön kanssa.

Mulla oli tuollainen poikaystävä nuorempana. Pistin takaisin mereen kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moitteella? Olisit koskenut.

Vierailija
4/9 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa suhteessa mulla oli kyllä sama ongelma. Ex-miehelle muu kuin seksiin johtava koskettelu sängyssä oli tuskaa. Minä olisin halunnut nukahtaa kainaloon. Nykyisessä suhteessa mulla on samoin tunteva mies. :)

Vierailija
5/9 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kosketus mielenterveyttä yllä? Onko hellyys hiipumassa? Mitä sen loppuminen mielestäsi viestittää? Iltalehti.fi:n kyselyyn vastanneen Mintun mielestä hellyys on niin tärkeää, että ilman ei kerta kaikkiaan pärjää. Aikuinen kaipaa samalla tavalla läheisyyttä ja kosketusta kuin pieni lapsi. Nimimerkki Dink sanookin, ettei suhde ole suhde ilman läheisyyttä.

- Hellyys ja kosketus, ovat kaiken alku ja loppu. Tärkein asia koko suhteessa. Suhteenhan on tarkoitus tuoda läheisyyttä ja hellyyttä, jota ihminen tarvitsee vielä aikuisenakin. Sehän suhteen elossa pitää! Se viestii välittämistä.

Hellyys ja kosketus ovatkin useimpien mielestä juuri todellisen välittämisen merkki.

- Kun läheisyys loppuu, loppuu kaikki muukin. Hellyys on yhtä tärkeää miehelle ja naiselle, tietää Henrik.

Mitä enemmän kosketusta ja hellyyttä saa sitä vastaanottavaisemmaksi tulee.

- Hellyys on tärkeää ja kivaa. Mikä onkaan mukavampaa kuin oman rakkaan vaimon pehmeä syli. Usein se hellittelyn myötä muuttuu kuumaksikin, mikä pitää parisuhdetta kunnossa. Valitettavasti kiire ja stressi estävät tuohon syliin ehtimistä, nimimerkki Mies 22 suree.

Vierailija
6/9 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ollut riidanhaluinen keskustelu eikä aloitus (äänensävy oli ihan lempeä kun halusin kosketusta) paitsi sitten lopussa kun en jaksanut enää...

Ja itse olen aika usein tehnyt koskettelussa aloitteen, en vaan aina jaksa olla se aloittava henkilö.

Ja mies alkoi ihan hyvässä hengessä kyselemään asiasta ja aluksi sille naurettiin, kunnes huomasin että mies onkin ihan tosissaan ajatustensa kanssa..

T:AP

Vierailija
7/9 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä tein. Kotona hoidetaan nyt sitten se välttämätön ja mies on tyytyväinen. Toinen mies antaa sit hellyyttä ja tyydyttävää seksiä ja mä oon tyytyväinen.

Vierailija
8/9 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ero et meillä roolit on toisinpäin!!!!

Vierailija
9/9 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä tarvitsisin enemmän ja siihen riittäisi ihan perus hipaisu ohimennessä eikä mitään tyypillistä jos koskettaa ohi mennessä se tarkoittaa, että taisin olla edessä ja minut piti siirtää.

Ja tämä on taas johtanut siihen, että mies tietää minun haluavan lisää läheisyyttä. Eli jos hän tulee lähelle tiedän hänen haluavan muutakin... Tästä taas päästään siihen, että olen alkanut kammoamaan sitä kun mies tulee lähelle.

Seksi ei ole ongelma vaan se, että minuun ei mukamas tarvitse koskea pitkällä tikullaan muuten kun halujen jyllätessä ja sitten kuvitellaan minun lämpeävän kun vähän tulee paijaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän