Olen rakastunut varattuun naiseen
Mitä tälle asialle oikein voi tehdä kun ei anna moraali myöten lähteä väliinkään tunkemaan..? Nainen on myös hyvä ystäväni ja olemme keskustelleet asiasta, me molemmat tiedämme missä mennään ja hänellä on myös ollut aiemmin tunteita minua kohtaan. Pitääkö vain unohtaa? En haluaisi hänestä luopuakaan. Vaikea tilanne.
Kommentit (24)
Oletko itse sinkku? Aiemmin ollut naisella tunteita, mutta ei enää? Mennyt on mennyttä, tilaisuutesi meni, jos et ajallaan kiinnostunut.
Olen itse sinkku ja olin kyllä tuolloinkin kiinnostunut hänestä mutta en uskaltanut toimia.
Ap
Osa naisista on huonoissa suhteissa lasten takia tai raha-asioiden takia.
Anna olla, älä sekaannu varattuihin senkin avionrikkoja.
Älä pilaa hyvää ystävyyttä! Ota etäisyyttä.
Ei tuossa tilanteessa voi paljoakaan tehdä, koska nainen on parisuhteessa eikä vaikuta siltä että hän siitä olisi ihan heti eroamassakaan.
Tsemppiä tosi paljon, onhan tuo vaikea tilanne!
Tuossa tilanteessa kannattaisi pitää taukoa yhteydenpidosta ja tavata muita naisia.
Onko hän suhteessaan onnellinen? Onko suhteen isot asiat kunnossa? Haluaako hän sut vielä? Näitä miettisin.
Kyllä se ihastus menee ohi, vaikka nyt tuntuisi mahdottomalta ajatukselta. Sun tilanteessa: ei oo wörtti. Henkilö on hyvä ystävä ja se ystävyys on kuule historiaa, mikäli alat kikkailla. Toisekseen varattu on varattu. Aika pienet on oikeasti onnistumisen mahdollisuudet ja ETENKÄÄN jos naisella on ollut tunteita, eli ei ole niitä nyt tällä hetkellä. Jos ajattelit tunteiden syttyvän jotenkin uusiksi, niin olet kyllä ihastuksen sokaisema ja pahasti.
Anna olla. Ei oikeesti oo wörtti lähteä kikkailemaan.
Alat välttelemään ja annat ystävyyden katketa. Ei siinä mikään muu auta.
On tullut joskus ihastus ja puolessa vuodessa se unohtuu kun ei näe sitä tyyppiä ollenkaan. Eroominen ei sellaisen takia olisi tullut kysymykseenkään. Joskus vaan niin käy että ihastuu johonkin eikä sille mahda mitään.
Jos vaikuttaa että nainen ei suoraan ole valmis syvempaan suhteeseen kanssasi, niin kannattaa odottaa. Sitten kun hänen omassa liitossaan tulee "jääkausi", niin sitten isket väliin. Todennäköisesti on sitten helppoa kauraa sinulle. Nyt jos alat ruinaamaan, niin karkotat koko naisen.
Kuten sanottu, tarkoitukseni ei ole lähteä rikkomaan hänen ja kumppaninsa suhdetta joten avionrikkojaksi haukkuminen on hieman turhaa. Etäisyyden ottaminen tuntuu hankalalta mutta voi olla oikea ratkaisu. Tilanne on kuitenkin paljon monimutkaisempi tämän naisen tunteiden osalta mutta tunnistamisen pelossa en viitsi tilannetta enempää avata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, tarkoitukseni ei ole lähteä rikkomaan hänen ja kumppaninsa suhdetta joten avionrikkojaksi haukkuminen on hieman turhaa. Etäisyyden ottaminen tuntuu hankalalta mutta voi olla oikea ratkaisu. Tilanne on kuitenkin paljon monimutkaisempi tämän naisen tunteiden osalta mutta tunnistamisen pelossa en viitsi tilannetta enempää avata.
Ap
Tunnistamisen? Onko aaveemammukka?
Lopeta spekulaatiot ja jätä hänet rauhaan.
Varattu on varattu.
Toisesta ketjusta mietittäväksi:
"Miehen jäätyä kiinni pettämisestä hukkasin itseni. Tästä on myt kolme vuotta eikä ole näkynyt. En enää maalaa, laula enkä soita kitaraa. En ole se energinen, kaunis, ikuinen optimisti. Musta on tullut kaikkia ja kaikkea vihaava, empatiakykynsä ja inhimillisyytensä menettänyt katkera ämmä."
Naisen puolisollehan voisi tapahtua jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi elämä.
Eli ei kannata pilata sitä ohimenevällä huumalla.
Vain yksi elämä.