Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20155)

Vierailija
19781/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino nuorena pysymiseen on estrogeeni ja kuuma nuori rakastaja.

Vierailija
19782/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tartte olla nuorikaan, kunhan on kuuma. Palomiehet, poliisit ja muut univormuun pukeutuneet hyväkroppaiset saa kyllä mahlan valumaan pikkuhousuihin. Ja jos on vielä matala ääni voi taivas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19783/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria ei taida tiukkapipo ymmärtää.  Poistelee kivoja virkistäviä viestejä, raukkaparka.

Vierailija
19784/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tartte olla nuorikaan, kunhan on kuuma. Palomiehet, poliisit ja muut univormuun pukeutuneet hyväkroppaiset saa kyllä mahlan valumaan pikkuhousuihin. Ja jos on vielä matala ääni voi taivas!

Mun kuumin on vaalea viikinki. Pitkätukkainen.

Vierailija
19785/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hammaskivenpoistossa. Varauduin kovaankin vihlontaan ultraäänikäsittelyssä mutta kun olen käyttänyt vihloville hampaille tarkoitettua tahnaa niin ei tuntunut missään!

Aika arvokasta oli kyllä, onneksi sai parikymppiä Kela-korvausta. Reilu 80:-

maksoi. No onneksi ei tarvitse pihistellä kun mihinkään turhaan en tuhlaa.

Vierailija
19786/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää tätä mun duunipaikkaa. Yhteiskunnan rahoilla pyöritettävä firma, sekasin ku seinäkello, välillä tuntuu ettei kukaan johda kokonaisuutta, vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee ja toisinpäin. Joukkio eri vastuualueiden johtajia päättää sikinsokin eri projekteista joissa vastuuhenkilöt ei osaa ajatella nokkaansa pidemmälle. Johtaminen on alakoulutasoa. Esitetään todella epäammattimaisia toimintamalleja kun ei ole kokemusta mistään nykyajan projektijohdosta esim, toimintatavat laahaa jossain 2000 luvun alussa vielä. Talo täynnä iät ajat vain tässä firmassa olleita herkkähipiäisiä loukkaantujia ja ammattisaikuttajia, mistään ei saisi sanoa mitään kun heti joku hermostuu koska "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".

Moni on lähtenyt jo.... ja lähtee edelleen, vain ne vanhat jäärät jää jotka ei pääse enää muualle.

Vierailija
19787/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä pomo vit...taas. Haluaisin esihenkilökseni miehen, koulutetun kokeneen ammattijohtajan joka ei loukkaannu ja ota itseensä joka vit...n asiasta. Joka ei "väärinymmärrä" jokaista tarkoitusperää vaan keskittyy asiaan, ei asian sivujuonteisiin. 

Vierailija
19788/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kuumin on vaalea viikinki. Pitkätukkainen.

Liian naisellinen.

Vierailija
19789/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hammaskivenpoistossa. Varauduin kovaankin vihlontaan ultraäänikäsittelyssä mutta kun olen käyttänyt vihloville hampaille tarkoitettua tahnaa niin ei tuntunut missään!

Missä päin Suomea näin halpaa?

Vierailija
19790/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Hämeessä. Onko josskin kalliimpaa? 

Vierailija
19791/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oma jumppa, vähän myöhemmin jumppasin Sofian kanssa (TV2).

Usvaista järvimaisemaa kuvasin aamulla. Permanentissa kävin ja sukkalankaa ostamassa. 

Sanaristikoita täyttelin. 

Vierailija
19792/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että KELA ei myönnä tukia kuin allahuille ja kulmahousuille.

Minä en syntyperäisenä Suomen kansalaisena saa sieltä kuin hylkypäätöksen!

Hyvät kuulijat - tämä tarina on tosi!

Vierailija
19793/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi leikkauttamassa hiukset mulla ja naapurin ukkeli maksamassa velat ja kuulin että eräs ystvämme oli löytynyt kuolleen  kotoaan. Ei ollut mitn kuolemaan johtavaa sairautta vaikka muita vaivoja olikin. Surullista. 

Vierailija
19794/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oli yksityinen,  niin halpaa oli. Itse maksoin yksityisellä 250 €. Nyt kunnalla 60€.

Vierailija
19795/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kukaan, ei soita kukaan, yksin olen ja tuntuu, että tässä ei ole mitään mieltä eikä järkeä koko elämässä enää, samat yksinäiset vuorokaudet seuraavat toisiaan vuodesta toiseen.

Vierailija
19796/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy kukaan, ei soita kukaan, yksin olen ja tuntuu, että tässä ei ole mitään mieltä eikä järkeä koko elämässä enää, samat yksinäiset vuorokaudet seuraavat toisiaan vuodesta toiseen.

Itse en ole siinä mielessä yksinäinen kun on perhettä, mutta ei niitä ystäviä sanan varsinaisessa merkityksessä. Vain pari ihmistä, jotka käyttävät minua omien murheidensa roskasankona. Ainoa järkevä paikka on vaihtaa ajatuksia on harrastukset, elän viikon eteenpäin parin tunnin keskustelulla. Oletko ajatellut astua ulos ja harrastaa jotakin mikä kiinnostaisi?

Vierailija
19797/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oli yksityinen,  niin halpaa oli. Itse maksoin yksityisellä 250 €. Nyt kunnalla 60€.

Siis oli pelkkä hammaskiven poisto, tunnin kesti. Yksityisellä oli. 

Vierailija
19798/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten hyvää, mutta heivasin ukon pihalle, kun sanoin sille, että parran pitää haista pillulle eikä saippualle..

otti mukaan saippuan ja vielä lähtiessään pyyhki mulkkunsa verhoihin.

Vierailija
19799/20155 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen päivä tänään. Kävelyllä olin taas ja pyöräilemässä myös. Kaunis päivä oli. Mitään erikoista ei sattunut ja eilen olikin tehokkaampi päivä kaikin tavoin. Koiraani muistelin ja elämäni oli kyllä parempaa sen eläessä. Kyllä sillä oli iso vaikutus. Opinnot eivät edisty, kun toinenkin haastateltava jättää vastaamatta viestiin. Ei kiinnosta edes sen vertaa. Onneksi opettaja ymmärsi tämän ja kai neuvottelen hänen kanssaan suorituksesta. 

Vierailija
19800/20155 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän