Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19528)
Nro 19515: "Pikaista paranemista!
Siitä kun tokenet, niin hankipa vastaisen varalle ns. kiilatyyny.
Ainakin ennen niitä sai Etolasta. Mulla ollut vuosia jatkuvassa käytössä, koska olen astmaatikko. Huomattavasti helpompi hengittää. Voisi olla ihan hyvä muussakin käytössä, esim. jos lukee sängyssä tai selaa puhelinta ymps. Varmaan nykyisin pystyy jostain verkkokaupastakin tilaamaan."
Kiitos :) Kiilatyyny voisikin olla aika kätevä. Pysyisi paremmin paikoillaan kuin tyynypino.
Kävin sienestämässä.Sienipiirakkaan ainekset sain.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa...
Sinulla on vielä opittavaa tässä elämässä. Erilaisuuden hyväksymisestä voisit aloittaa. Voit myös lukea neurologisista asioista tai katsoa esim. Kirjolla -sarjaa. Toivon, että pystyt vielä kehittymään ihmisenä.
Aamulla näkyi olevan autojen ikkunat jäässä. Onneksi ei ollut lähtöä minnekään.
Siivottiin tämä kakkoskotimme. Mies imuroi, minä pyyhin pölyt ja kostealla lattiat. Oltiinpa ahkeria!
Pyöräiltiin kirjastoon. Piti käydä lounaalla mutta sieltä oli loppunut just se ruoka mikä houkutteli eniten joten tultiin kotiin syömään eiliset tähteet.
Eipä ollut hanskat ja pitkät kalsarit liikaa pyöräillessä. Nyt paistaa kauniisti ja tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että joku jättää tämän ketjun ja kaikkea hyvää myös hänelle toivon. Silti itse en tavallaan voi jättää, koska ei olisi ketään jolle kertoa mistään kunnolla. Ei kenellekään olisi väliä mitä olen esim tänään tehnyt ja sen kaiken vuoksi kirjoitan tänne. Tietysti tämä on vaan ketju ja ei tällä saisi olla näin isoa arvoa ehkä. Joku jaksaa väitellä täälläkin ja minä vaan kiitän, että on paikka johon kirjoittaa ja kiitän tuota yhden toisen ketjun perustajaa myös. Hänkin luo paikan mihin kirjoittaa ne joilta ei muuten kukaan kysy kuulumisia.
Löysin sut sieltä :) ystävällisesti sinut otettiin vastaan sirllä, toivon, että se jatkuu.
Kirjoittelemisiin.
Nyt pitää oikeastaan miettiä jos kirjoitan molempiin niin ettei tulisi samaa juttua kerrottua. Tietysti helposti ihmisen tunnistaa viesteistään niin kuin sinäkin tunnistit minut.
Samalla kai tuossakin ketjussa jotenkin sitten mietin, että toisaalta ikävää valittaa asioista. Joku aina heittää alapeukkuja viesteihin ja minä surkeassa itsetunnossani mietin valitinko taas liikaa vai mikä ärsyttää. Kirjoittelen kai tuonnekin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että joku jättää tämän ketjun ja kaikkea hyvää myös hänelle toivon. Silti itse en tavallaan voi jättää, koska ei olisi ketään jolle kertoa mistään kunnolla. Ei kenellekään olisi väliä mitä olen esim tänään tehnyt ja sen kaiken vuoksi kirjoitan tänne. Tietysti tämä on vaan ketju ja ei tällä saisi olla näin isoa arvoa ehkä. Joku jaksaa väitellä täälläkin ja minä vaan kiitän, että on paikka johon kirjoittaa ja kiitän tuota yhden toisen ketjun perustajaa myös. Hänkin luo paikan mihin kirjoittaa ne joilta ei muuten kukaan kysy kuulumisia.
Löysin sut sieltä :) ystävällisesti sinut otettiin vastaan sirllä, toivon, että se jatkuu.
Kirjoittelemisiin.
Nyt pitää oikeastaan miettiä jos kirjoitan molempiin niin ettei tulisi samaa juttua kerrottua. Tietysti helposti
Älä huoli, eksyin vahingossa sivulle, kun oli esillä poimituissa, en edes muista otsikkoa :)
Alkaa olla lähellä hermoromahdusta olo. Joudun työn puolesta olemaan tekemisissä niin luonnevikaisten ihmisten kanssa, että parilla sähköpostilla menee loppupäivän keskittymiskyky. En tiedä mitä tehdä. Minut on ajettu siellä ihan hulluksi kolmessa vuodessa ja sitten selän takana puhutaan, miten vaikea ihminen olen. Syke on pilvissä koko ajan ja pyörryttää ja oksettaa.
Topi Borg ja Peltsi ja Osmo-poika ovat tehneet kovasti töitä asenneilmapiirin muuttamiseksi. Töitä piisaa edelleen. Ainakin tämän ketjun perusteella.
Nro 19514: "Maalasit sitten 'p!rua seinälle', niinkun sanotaan :) toipumista sulle. Kissa lienee leppynyt, jos suostuu lähellä olemaan? On niin tuttu tuo kissan 'ylenkatse'. Yks tuttu kissa oli sitä mieltä, että menin hänen reviirilleen, kun yövyin sohvalla. Oli yön pimeydessä käynyt asioillaan mun kassissa. Yks kissa kävi asioillaan lahjapöydällä, kun se teljettiin ulkopuolelle juhlista. Hoksaavaisia elukoita :)"
Näin taisin tehdä :) Ja kiitos. Kissa on onneksi jo leppynyt. Ja tyytyväinen, kun en jaksa lähteä kotoa kuin koiraa viemään ulos :D On ehkä sopinut tuon piskin kanssa, että piski tuo mut satavarmasti takaisin.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/