Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19546)

Vierailija
19101/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaga itki mm-kisahaastattelussa suorituksen jälkeen, silti toimittaja pyöritti ... haavassa ja kyseli tuloksesta ym. Oli karua.

Minustakin tosi tahditonta mennä kyselemään epäonnistuneilta urheilijoilta että miltä nyt tuntuu ja mikä meni pieleen! Yritä siinä itkua pidätellen säilyttää kasvosi ja takellella jotakin. 

Monesti on tökeröitä haastatteluja heti maalin jälkeen. Urheilija kuoleman kielissä. Ehkä täysin epäonnistunut. Kysellään tyhmiä.

Vierailija
19102/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapun kullan kimallus:

Voi miten nuori oli Minna Turunen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19103/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi vei seisokin paljussa   -tarina oli siis liikaa. Oletteko susipelkoisia? Niitä on kyllä paljon

Näytä aiemmat lainaukset

Matkalaukku tyhjennetty, pyykkiä pesty, imuroitu, kissan käymälään vaihdettu hiekat ja kaupassa käyty. Niin ja koiraa ulkoilutettu. Vielä iltalenkki sen kanssa, mutta ei ihan vielä. Huomenna pitäisi varmaan laittaa jo pihakalusteet pois ja muutenkin heittää nuukahtaneita kesäkukkia veks. Tai sitten maanantaina, tiistaina tai joskus kun huvittaa.

Perjantaina olisi työkavereiden kanssa mun "läksiäiset" ja varmaan joko lauantaina tai sunnuntaina yhden ystäväni kanssa Kansainvälisille suurmarkkinoille. Olen muutaman kerran käynyt ja ainakin aiemmin siellä oli myyntipiste englantilaisista astioista. Tekisi mieli ostaa joku ihana teekuppi. En yleensä ole teen juoja, mutta oikestaan teetä voisi kyllä juoda vaikka iltaisin. Kahvista kun mulla menee yöunet. Ja luultavasti siellä on myynnissä myös erilaisia teelaatuja.  Keskiviikkona sitten toisen ystäväni luokse käymään ja viemään tuliaiset. Ensi viikon jälkeen ei sitten olekaan mitään suunniteltua ohjelmaa vaan kalenteri on tyhjä vuosikymmeniksi eteenpäin :D 

Vierailija
19105/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susi vei seisokin paljussa   -tarina oli siis liikaa. Oletteko susipelkoisia? Niitä on kyllä paljon

Susi vei halut paljussa olis kyllä kelvannut. Kato näillä ei oo enää seksielämää.

Vierailija
19106/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susi vei halut paljussa olis kyllä kelvannut. Kato näillä ei oo enää seksielämää.

Enää? Kuinka vanhoja täällä on? Meillä on elämää vielä 70- vuotiaina.  Onko nää 100 v?

Vierailija
19107/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Matkalaukku tyhjennetty, pyykkiä pesty, imuroitu, kissan käymälään vaihdettu hiekat ja kaupassa käyty. Niin ja koiraa ulkoilutettu. Vielä iltalenkki sen kanssa, mutta ei ihan vielä. Huomenna pitäisi varmaan laittaa jo pihakalusteet pois ja muutenkin heittää nuukahtaneita kesäkukkia veks. Tai sitten maanantaina, tiistaina tai joskus kun huvittaa.

Perjantaina olisi työkavereiden kanssa mun "läksiäiset" ja varmaan joko lauantaina tai sunnuntaina yhden ystäväni kanssa Kansainvälisille suurmarkkinoille. Olen muutaman kerran käynyt ja ainakin aiemmin siellä oli myyntipiste englantilaisista astioista. Tekisi mieli ostaa joku ihana teekuppi. En yleensä ole teen juoja, mutta oikestaan teetä voisi kyllä juoda vaikka iltaisin. Kahvista kun mulla menee yöunet. Ja luultavasti siellä on myynnissä myös erilaisia teelaatuja.  Keskiviikkona sitten toisen ystäväni luokse käymään ja viemään tuliaiset. Ensi viikon jälkeen ei sitten olekaan mitään suunnit

Tuo matkalaukun purkuosuus on kurjinta reissatessa, silloin olis kiva, kun sisäkkö pesisi, silittäisi vaatteet ja laittaisi tavarat paikalleen :) mites isä - kuulumiset? Syto - lääkitys? Ymmärrän kyllä, jos  t ä ä l l ä  et tahdo kertoa.

Vierailija
19108/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi enää mitään kertoa.

Vierailija
19109/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Kaikki poistetaan.

Vierailija
19110/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo matkalaukkujen purku on tosiaan tympein osuus reissussa!

Muuten Lampaan suunnitelmat kuulostaa mukavalta. Ihanaa joutilasta oloa ilman pakollisia menoja.

Edelleen 💐

Vierailija
19111/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Kaikki poistetaan.

Ainakin kivat jutut.

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 19114: "Tuo matkalaukun purkuosuus on kurjinta reissatessa, silloin olis kiva, kun sisäkkö pesisi, silittäisi vaatteet ja laittaisi tavarat paikalleen :) mites isä - kuulumiset? Syto - lääkitys? Ymmärrän kyllä, jos  t ä ä l l ä  et tahdo kertoa."

Totta, palvelusväki olisi kätevä reissun jälkeen :D 

Isästä ei ole kuulunut mitään. Mun sisko näyttäisi olevan edelleen kotona tai ainakin sen auto oli vielä parkkiksella, joten se varmaan hoitaa isän juttuja nyt. Mulla on ollut sytot nyt pari viikkoa tauolla, koska en voi käyttää sytoja ja tota särkylääkettä samaan aikana. Nostaa maksa-arvoja liikaa. Eilen olisi periaatteessa pitänyt käydä kontrolliverikokeissa, mutta koska en ole nyt sytojakaan pistänyt, niin menen muutaman viikon päästä. 

Vierailija
19113/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Perjantaina olisi työkavereiden kanssa mun "läksiäiset" ja varmaan joko lauantaina tai sunnuntaina yhden ystäväni kanssa Kansainvälisille suurmarkkinoille. Olen muutaman kerran käynyt ja ainakin aiemmin siellä oli myyntipiste englantilaisista astioista. Tekisi mieli ostaa joku ihana teekuppi. En yleensä ole teen juoja, mutta oikestaan teetä voisi kyllä juoda vaikka iltaisin. Kahvista kun mulla menee yöunet. Ja luultavasti siellä on myynnissä myös erilaisia teelaatuja.  Keskiviikkona sitten toisen ystäväni luokse käymään ja viemään tuliaiset. Ensi viikon jälkeen ei sitten olekaan mitään suunnit

Se on sitte loppuelämäsi ensimmäinen päivä. Nauti😉

Vierailija
19114/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto-ohjelma alkoi telkassa, mielenkiintoista katsottavaa.

Vierailija
19115/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän iltapäivän eläinkohtaaminen:

Kun ruokailimme keittiössä, kuului jokin "lepattava ääni" ikkunalaudalta.  Kukkaruukkujen takana lepatteli sitruunaperhonen. Yritin saada sen paperipussiin, mutta ei onnistunut. Se tuli kädelleni, laitoin sitten käteni paperipussiin.  Näin sain perhosen vietyä ulos.  Iloisena lähti lentelemään auringonpaisteeseen.

Kaipa ulko-ovi oli ollut sen verran kauan auki, että perhonen oli lentänyt sisälle.

Perhoset varmaan hakeutuu talvisuojaan, muistelen, että sitruunaperhonen talvehtii aikuisena.

Ehkä hän ottaa sen talveksi vierihitoon.

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 19121: "Se on sitte loppuelämäsi ensimmäinen päivä. Nauti😉"

Nautin :)  Tuntuu tämä kieltämättä vähän oudolta. Ettei ole pakko tehdä mitään. Paitsi hoitaa kissa ja koira. Tai no on mulla yks työhomma marraskuussa, jonka lupasin tehdä. Mutta ei siihen mene kuin tunti ja itseasiassa mä en sitä tee vaan nuorempi kollega tekee ja mä sitten vaan tarvittaessa neuvon ja varmistan, että kaikki meni kuten pitääkin. Meillä töissä on yleensä ollut ainakin kaksi, jotka osaa samat hommat. Ihan jo lomienkin järjestymisen takia. Jostain syystä tämä homma on sellainen, että kukaan muu ei ole siihen koskaan edes koskenut. Mä kirjoitin siihen ohjelmaan ensimmäisen koodirivin ja sen jälkeen kaikki muutkin koodirivit. Kaikki systeemitestaukset ja asennukset olen vain minä tehnyt. Kun ohjelmaan on asiakas halunnut muutoksia tai lisäyksiä (joita on tarvittu vain harvoin), niin mä olen ne tehnyt. Olen kyllä alusta lähtien dokumentoinut sen hyvin, mutta ymmärrän hyvin sen, että kun joku ensimmäistä kertaa koskee siihen, niin on ihan hyvä, jos se "alkuperäinen" on siinä tukena. 

Vierailija
19117/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammasta ei nyt olekaan näkynyt. En ihmettele, oli törkeästi kommentoitu hänelle.

Ensin oli aloittaja trollin kohteena, sitten Lammas. On huomattu, ettei kiusanteko lopu.

Mitään muuta elämää näillä trolleilla ei näköjään ole.

Onko sinulla?

Kaunis päivä tänään.

On hänellä elämää: poistelee viestejä sormet verillä. Se vasta vaativaa on. Koko päivän pelkää mitään tulee. Ja sitähän tulee. Lupaan.

Vieläkö poistelee? Miksi ihmeessä, onko sillä sittenkin joku pakkomielle 🤣 eihän toi ole normaalia. No, omapa on harrastuksensa.

Poisto-Pirjo se olisikin kiva seuraava nimimerkki.

Vierailija
19118/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin joskus lopettaa tänne kirjoittelemiset, kun on niin kieroa meininkiä ja pahoitin silloin mieleni. Jos jotain kirjoitan niin sitten sinne kauhuketjuun.

Nyt tulin sen takia, kun ylitin itseni liikkumisilla. Mä nimittäin fillaroin Järvenpään Lemmenlaakson frisbeegolfradalle ja kävin kotimatkalla kirppiksellä ja toisella frisbeegolfradalla. Kaiken kaikkiaan fillaroin 64,4 kilometriä. Siihen lisäksi friba- ja kirppiskävelyt. Kotiin päästyäni olin niin puhki kuin vaan voin olla. Kirppikseltä löysin Space Jam (1996) elokuvan. Jalat aivan hellänä nyt. Kotimatkalla kastuin aivan litimäräksi. Elämys se tällainenkin päivä.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä päätin joskus lopettaa tänne kirjoittelemiset, kun on niin kieroa meininkiä ja pahoitin silloin mieleni. Jos jotain kirjoitan niin sitten sinne kauhuketjuun.

Nyt tulin sen takia, kun ylitin itseni liikkumisilla. Mä nimittäin fillaroin Järvenpään Lemmenlaakson frisbeegolfradalle ja kävin kotimatkalla kirppiksellä ja toisella frisbeegolfradalla. Kaiken kaikkiaan fillaroin 64,4 kilometriä. Siihen lisäksi friba- ja kirppiskävelyt. Kotiin päästyäni olin niin puhki kuin vaan voin olla. Kirppikseltä löysin Space Jam (1996) elokuvan. Jalat aivan hellänä nyt. Kotimatkalla kastuin aivan litimäräksi. Elämys se tällainenkin päivä.

Varsin pitkä fillarointimatka! Liikunta tekee kyllä hyvää, vaikka onkin sen jälkeen jalat ihan muhennosta. 

Vierailija
19120/19546 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyny monnesti Lemmenlaakson luonnonpuistossa, eväsretkellä tai vaan lenkillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi