Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19537)

Vierailija
19121/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammasta ei nyt olekaan näkynyt. En ihmettele, oli törkeästi kommentoitu hänelle.

Ensin oli aloittaja trollin kohteena, sitten Lammas. On huomattu, ettei kiusanteko lopu.

Mitään muuta elämää näillä trolleilla ei näköjään ole.

Onko sinulla?

Kaunis päivä tänään.

On hänellä elämää: poistelee viestejä sormet verillä. Se vasta vaativaa on. Koko päivän pelkää mitään tulee. Ja sitähän tulee. Lupaan.

Vieläkö poistelee? Miksi ihmeessä, onko sillä sittenkin joku pakkomielle 🤣 eihän toi ole normaalia. No, omapa on harrastuksensa.

Poisto-Pirjo se olisikin kiva seuraava nimimerkki.

Ja Rivo-Riitta sulle

Vierailija
19122/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammasta ei nyt olekaan näkynyt. En ihmettele, oli törkeästi kommentoitu hänelle.

Ensin oli aloittaja trollin kohteena, sitten Lammas. On huomattu, ettei kiusanteko lopu.

Onko sinulla?

Kaunis päivä tänään.

On hänellä elämää: poistelee viestejä sormet verillä. Se vasta vaativaa on. Koko päivän pelkää mitään tulee. Ja sitähän tulee. Lupaan.

Vieläkö poistelee? Miksi ihmeessä, onko sillä sittenkin joku pakkomielle 🤣 eihän toi ole normaalia. No, omapa on harrastuksensa.

Poisto-Pirjo se olisik

Kiitos. Tykkään Rivo-Riitan huumorista  yli kaiken. Otan mielelläni tuon kunnianimen. 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19123/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla?

Kaunis päivä tänään.

Poisto-Pirjo se olisik

Ihanaa, otan sen mielelläni. Parasta huumoria mitä tiedän.

Vierailija
19124/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa reipas, fillaroija! Kiva kun vielä tänne raportoit- tulee järkeviä kommentteja kaiken turhanpäiväisen ilkeilyn lisäksi.

Vierailija
19125/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa reipas, fillaroija! Kiva kun vielä tänne raportoit- tulee järkeviä kommentteja kaiken turhanpäiväisen ilkeilyn lisäksi.

Samaa olin kirjoittamassa. Aikamoisia matkoja ajelet.

Vierailija
19126/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä päätin joskus lopettaa tänne kirjoittelemiset, kun on niin kieroa meininkiä ja pahoitin silloin mieleni. Jos jotain kirjoitan niin sitten sinne kauhuketjuun.

Nyt tulin sen takia, kun ylitin itseni liikkumisilla. Mä nimittäin fillaroin Järvenpään Lemmenlaakson frisbeegolfradalle ja kävin kotimatkalla kirppiksellä ja toisella frisbeegolfradalla. Kaiken kaikkiaan fillaroin 64,4 kilometriä. Siihen lisäksi friba- ja kirppiskävelyt. Kotiin päästyäni olin niin puhki kuin vaan voin olla. Kirppikseltä löysin Space Jam (1996) elokuvan. Jalat aivan hellänä nyt. Kotimatkalla kastuin aivan litimäräksi. Elämys se tällainenkin päivä.

Oon käyny monnesti Lemmenlaakson luonnonpuistossa, eväsretkellä tai vaan lenkillä.

Mä en kovin paljoa pitänyt tuosta frisbeeradasta. Ei se huonokaan ollut, mutta on tullut hienoimmissakin heiteltyä, joissa on huimia korkeuseroja. Sijaintinsa takia ei innosta uudelleen lähteä sinne. Kovin mutaista ja liukasta siellä oli. Tykkäsin siitä, että siellä oli haastavia väyliä. Eipä sitä aluetta väyliä kauemmaksi tullut tarkasteltua, kun tiesin itselläni olevan paljon matkaa edessäni päin.

Se, että kirppiksellä ja toisella fribaradalla kävin tuli tarpeeseen, kun pyöräily otti niin koville. Tekemisen vaihtelu vähän auttoi oloon. Liian hullun matkan otin sillä hyvä, että jaksoin just kotiin. 

Maatilojakin oli matkalla. Hevosia ja lehmiä tuli nähtyä ja haistettua.

Yhdellä pellolla oli mediheli. Mä menin ihan sen alapuolelta, kun lähti lentoon. Kiva ilmavirta tuli kohti. Ihan pyörätiellä kuljin, kun mediheli oli yläpuolellani.

Toisella fribaradalla tuli kunnolla vettä. Lenkkarit sukkia myöten aivan märkinä. Hiukset aivan märät ja huppari piti paremmin vettä. Tuntui, kuin olisin ollut frisbeegolfradalla uimassa vaatteet päällä.

Kotiin päästyäni vaatteet pois ja lämpimään suihkuun. Tuo reissu antoi ymmärtää, kuinka ihana paikka koti on.

Vierailija
19127/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin oli kunnon matka, kun fillaroin 20 kilometrin päähän frisbeegolfradalle. Tämä rata on ihan toiseen suuntaan kodistani. Eilen kävin useammalla kirppiksellä samalla ja syömässä. Sitten kotiin päin. Mikä on pelottavin kauhuleffa? -ketjussa on vähän enemmän informaatiota siitä päivästä. 

Muuten onko teille pyrstötiainen tuttu lintu? Se oli mun eilinen lintukohtaaminen, kunnon parvella.

Vierailija
19128/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä Rivo-Riitta nimestä. Aivan ihana idea. Olen kiitollinen.🙏

Vierailija
19129/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Kokander näyttelee Rivo-Riittaa, hienosti. Mä en pysty tohon. Opettelen kyllä.

Vierailija
19130/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin sanotaan 5-vuotiaalle! Älä pilkkaa aikuista ihmistä. Oletpa reipas, voi luoja.

Hyvä äijä! Näin mä sanoisin.

Vierailija
19131/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään nukuttu melkein koko päivä koska yöllä ensin poika tuli 2 maissa kotiin, sitten hänen kaverinsa oli vailla yöpaikkaa, tuli 4 , hetki nukuttiin, hän lähti aamujunalle ennen 7. Jäi äidin synttärit väliin, en vaan jaksanut mennä, mutta oli sisko lapsineen käynyt.

Jatkan tätä päivää, vielä iltasella kävi nuorempi poika syömässä kun oli joku tapahtuma lähistöllä, lähti ajelee kotiin,  vilkas vkl ollutkin mutta mukava. 

Vierailija
19132/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin sanotaan 5-vuotiaalle! Älä pilkkaa aikuista ihmistä. Oletpa reipas, voi luoja.

Hyvä äijä! Näin mä sanoisin.

Äijä on loukkaus naiselle. Mistä päättelet hänen olevan mies?

Vierailija
19133/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilenkin oli kunnon matka, kun fillaroin 20 kilometrin päähän frisbeegolfradalle. Tämä rata on ihan toiseen suuntaan kodistani. Eilen kävin useammalla kirppiksellä samalla ja syömässä. Sitten kotiin päin. Mikä on pelottavin kauhuleffa? -ketjussa on vähän enemmän informaatiota siitä päivästä. 

Muuten onko teille pyrstötiainen tuttu lintu? Se oli mun eilinen lintukohtaaminen, kunnon parvella.

Oon tosi huono tunnistamaan lintuja. Tahtoisin kyllä oppia.

Vierailija
19134/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tunnistaisi, jos en googlettaisi. Mä otin niistä linnuista kuvia ja käytin Google Lens toimintaa. Tarpeeksi kauan kun katsoo lintuja niin joitakin oon siten oppinut tunnistamaan. Googletapas kuinka erikoisen näköinen on pyrstötiainen.

Vierailija
19135/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä päätin joskus lopettaa tänne kirjoittelemiset, kun on niin kieroa meininkiä ja pahoitin silloin mieleni. Jos jotain kirjoitan niin sitten sinne kauhuketjuun.

Nyt tulin sen takia, kun ylitin itseni liikkumisilla. Mä nimittäin fillaroin Järvenpään Lemmenlaakson frisbeegolfradalle ja kävin kotimatkalla kirppiksellä ja toisella frisbeegolfradalla. Kaiken kaikkiaan fillaroin 64,4 kilometriä. Siihen lisäksi friba- ja kirppiskävelyt. Kotiin päästyäni olin niin puhki kuin vaan voin olla. Kirppikseltä löysin Space Jam (1996) elokuvan. Jalat aivan hellänä nyt. Kotimatkalla kastuin aivan litimäräksi. Elämys se tällainenkin päivä.

Oon käyny monnesti Lemmenlaakson luonnonpuistossa, eväsretkellä tai vaan lenkillä.

Mä en kovin paljoa pitänyt tuosta frisbeeradasta. Ei se huonokaan ollut, mutta on tull

Selvisikö, miksi Mediheli oli siellä?

Vierailija
19136/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tunnistaisi, jos en googlettaisi. Mä otin niistä linnuista kuvia ja käytin Google Lens toimintaa. Tarpeeksi kauan kun katsoo lintuja niin joitakin oon siten oppinut tunnistamaan. Googletapas kuinka erikoisen näköinen on pyrstötiainen.

Olipa outo. Ja niin pitkä pyrstö.

Vierailija
19137/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä pyrstötiaisia olen nähnyt muutamia vuosia sitten. Parvekkeelta näin, kun muutama istui puun latvassa. Kesäpaikan omenapuissa viihtyi usein näitä lintuja. Nyt olen niitä vähemmän nähnyt. Kiva tietää, että näitä lintuja vielä on, kun linnutkin alkavat katoamaan. Nätti lintu on.

Vierailija
19138/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode päättää, mikä poistuu. Ei kannata lainata asiatonta viestiä, silloin helposti poistuu molemmat viestit. Älä lainaa trollia, ilmoita asiattomaksi.

Älä ruoki trollia.

ÄLÄ RUOKI TROLLIA. ILMOITA ASIATTOMAKSI!

Vierailija
19139/19537 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se medihelitapaus mulle kuulu. Arvelen, että läsnäolijoiden perheenjäsen on saanut kohtauksen tai jotain.

Itse ajattelin nähtyäni pyrstötiaisia, että millä linnulla on täysin valkoinen pää. Ei ainakaan ole lintu, jota näkisi jokapäiväisessä elämässä ainakaan kohdallani.

Sen kun arvelette mitä olen ihmisenä. Siinä teille vähän mystisyyttä itsestäni.

Vierailija
19140/19537 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrstötiainen on kaunis lintu! Omassa pihassa oli joskus parvi niitä.

Mieheni on linnuista kiinnostunut ja tuntee niitä hyvin. Hän usein juttelee niille vihellellen ja metsässä linnut hyppelee puitten oksilla lähemmäksi ihmettelemään.

Tuosta reippaaksi kehumisesta- sehän on mitä positiivisin adjektiivi! Tuskinpa fillaroija siitä loukkaantui.

Hyvää reipasta sunnuntaita💐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi