Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19022)
Kyllä terapian tarpeessa ovat nämä seksipelkoiset! Johan se haittaa kaikkea elämää, kaupassakin voi lehden kannessa lukea vaikka mitä ja näkyä tissit! Ja radoista kuuluu: Tahdon rakastella sinua... Miten he kestävät normaalia elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri evääksi kolmioleipiä peleihin lähtevälle poikaselle ja miehelle. Ovat iltapäivään asti pelireissulla, niin ajattelin ottaa pienet päiväunet ja sitten tehdä rauhassa viikkosiivouksen. Imuroinnin jätän miehelle, mutta muuten järkkäilen paikkoja ja pesen vessan. Mies ajasti pyykinpesukoneen ja astianpesukoneen valmiiksi kun on kuulemma edullista pörssisähköä tulossa.
Siivouksen jälkeen teen jonkinlaisen kukka-asetelman tai kimpun keittiön pöydälle, kun eilen huomasin marketissa edullisia mutta kivan näköisiä leikkoneilikoita. Eukalyptusta ostin myös lisukkeeksi. Ihana laittaa siivottuun kotiin kukkakimppu ja istua sohvalle sitä katselemaan viinilasillisen kanssa.
Illalla kokkaan ruuaksi hodareita ja salaattia peleistä palaaville. Ihan kiva lauantai tulossa.
Kauheeta juopottelua tyyliin yhden otin.
Ja se yksikin on liikaa, lihottaa entisestään!
Potut kiehumaan. Salaatit pilkontaan. Karjalanpiiraat paistumaan. Munavoi tekoon. Lohi paistumaan.
Siinä päivän agenda ruoaksi.
Ja pullolliset keskiolutta kummallekin. Miehen kanssa ryypätään oikein tölkin suusta. Hui kauhea! Viikonloppu menee tälleesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva tuo, kun teet kukka-asetelmia. Mä laitan neilikkakimpun vaan sellaisenaan maljakkoon. Ovat kyllä tosi nättejä, kun nuput aukeavat ja kestävät kauan vaasissa. Kauniita syksyisiä värejä on nyt neilikoissa.
Minäkin ostan usein neilikkakimpun, niitä pienikukkaisia. Ovat kestäviä. Juuri hain kasvimaalta kehäkukkia ja ruiskaunokkeja maljakkoon.
Oi, noita kehäkukkia ja ruiskaunokkeja voi syödäkin, laittaa vaikka salaatin tai voileivän päälle 🥰 Neilikat ovat kyllä nättejä ja pitkäikäisiä. Isot neilikat mielestäni kauniimpia kuin perus ruusut ja värivalikoimakin hyvä. Joskus jotkut oksaneilikat eivät meinaa aueta, mutta välillä kukkivat ihan hurjasti.
Neilikat on ihan oudosti olleet 'pois muodista' jo kauan. On todella kestävä leikko ja suosittu edelleen morsiuskimpuissa ja hautavihkoissa.
Puutarhuri
Vierailija kirjoitti:
Potut kiehumaan. Salaatit pilkontaan. Karjalanpiiraat paistumaan. Munavoi tekoon. Lohi paistumaan.
Siinä päivän agenda ruoaksi.
Ja pullolliset keskiolutta kummallekin. Miehen kanssa ryypätään oikein tölkin suusta. Hui kauhea! Viikonloppu menee tälleesti.
Voi ettäs! Kyllä on metkaa! Saako mies muuta kuin keskioluen tänään? Vai tarttetko taas yksinoloa vilkkaan eilisen työpäivän jälkeen? Metsässä kävelyä ja mättäällä istuskelua?
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla tuli vanhempi poika, söi ja meni lepäilemään, tulikin kipeäksi. Aamulla pyörähti nuorempi ja menikin mummille kun ei halua tulla kipeäksi. Nyt kattelen tv, vanhempi vielä lepäilee.
Onko flunssaa vai peräti koronaa liikkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä terapian tarpeessa ovat nämä seksipelkoiset! Johan se haittaa kaikkea elämää, kaupassakin voi lehden kannessa lukea vaikka mitä ja näkyä tissit! Ja radoista kuuluu: Tahdon rakastella sinua... Miten he kestävät normaalia elämää?
Olet väärällä aihealueella.
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkauksesta. Minua on loukattu reaalielämässä jatkuvasti. Puhuttu pahaa ja levitetty valkeita. Näin, vaikka ehkä pitäisi täällä palstallakin varoa mitä kirjoittaa niin kyllä minä olen tavallaan ihan tässä "tavallisessa" elämässä kokenut jo ne asiat. Näin mietin, että on tavallaan turha täällä nyt jännittää mitä voi kirjoittaa elämästään ja mitä ei, kun on kokenut jo sen kaiken.
Mä mietin samaa, että kun on kokenut elämässä jotain sellaista vaikeaa tai pahaa, mikä käy yli ihmisymmärryksen, ei enää pelkää ihmisiä eikä pahoja henkivaltoja. Mua on auttanut se, kun tiedän, että Jeesus on voittaja.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Järkevämpää olisi selvittää, miksi ihmiset, jotka haluavat lapsia, eivät niitä kuitenkaan hanki. Eikä taivastella, miksi joku ei edes halua lapsia. Eihän kukaan hämmästele, jos toisella ei ole hevosta eikä hankkisi hevosta, vaikka Kela maksaisi puolet hevosen hinnasta. Siltikään ei ajatella, että toinen olisi joku hevostenvihaaja. Ihan vaan riittää, että ei halua hevosta. Tai vaikka autoa, kesämökkiä tms. Siihen, miksi joku ei hanki lapsia - vaikka siis haluaisi lapsia - tai hankkii vähemmän lapsia kuin haluaisi, on jokaisella omat syynsä. Jos nämä syyt ovat sellaisia, joihin yhteiskunta voi vaikuttaa, niin poliitikkojen pitäisi ruveta sitten kääntämään suuntaa siihen, että nämä ihmiset voisivat hankkia haluamansa lapsen.
Ähhh...tuli väärään ketjuun :D
Kiitos nro 18207 :)
Aamulla nousin ylös klo 4:30. Varsin hyvin jaksoin nousta. Huomenna sitten puoli tuntia aikaisemmin. Matkalaukku on pakattu ja oikeastaan kaikki muu on valmiina paitsi ei käsilaukku. Saatan käydä vielä lähikaupassa ja otan vanhan käsilaukun vielä mukaan. Tosin isommassa käsilaukussa on jo muut paitsi ei lompakko.
Aamun ja aamupäivän olen katsellut National Geographyltä sarjaa Mystiset muinaiskuolemat. Lisäksi olen käynyt läpi matkaohjelman ja laitoin kännykkään toisen kellon, joka näyttää sitten oikean kellonajan Irlannissa. Tuntuu ihan siltä kuin olisi jo iltapäivä pitkällä, mutta eihän vielä ole edes keskipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri evääksi kolmioleipiä peleihin lähtevälle poikaselle ja miehelle. Ovat iltapäivään asti pelireissulla, niin ajattelin ottaa pienet päiväunet ja sitten tehdä rauhassa viikkosiivouksen. Imuroinnin jätän miehelle, mutta muuten järkkäilen paikkoja ja pesen vessan. Mies ajasti pyykinpesukoneen ja astianpesukoneen valmiiksi kun on kuulemma edullista pörssisähköä tulossa.
Siivouksen jälkeen teen jonkinlaisen kukka-asetelman tai kimpun keittiön pöydälle, kun eilen huomasin marketissa edullisia mutta kivan näköisiä leikkoneilikoita. Eukalyptusta ostin myös lisukkeeksi. Ihana laittaa siivottuun kotiin kukkakimppu ja istua sohvalle sitä katselemaan viinilasillisen kanssa.
Illalla kokkaan ruuaksi hodareita ja salaattia peleistä palaaville. Ihan kiva lauantai tulossa.
Kauheeta juopottelua tyyliin yhden otin.
HAH. Jankkaaja on alkanut r y y p ä t ä.
Vierailija kirjoitti:
'Vanhoillissiipi' oli täällä ensin, miksi heidän pitäisi väistyä?
Uusräväkkä-siipi menköön omiin ketjuihinsa, kyllä jämpti on näin.
En ole nähnyt yhtään viestiä, jossa vanhoillissiipeä olisi käsketty väistymään. Eiköhän täällä ole tilaa kaikille.
Monilla vanhoilla ihmisillä kieli muuttuu. Kiltti siveellinen mamma voi alkaa kiroilla ja puhua törkeitä. Alkava muistisairaus. Varoittaa tämmöisillä oireillaan.
Tuttu kertoi omasta läheisestään, joka oireili näin. Oli kurjaa seurattavaa, kun luonne muuttui niin täysin.
Nyt kuuluu hyvää! Yleisurheilun MM kisat ja syksy. Aivan parasta! Hyvää matkaa mainiolle Lampaalle🍀, kuulostaa että olet lähtöä vaille valmis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ihmettelen toisten asioista kertomista.
Doris (entinen N64, N63, N62, N61) eli nykyinen Anonyymi - ikuisesti on kertonut jopa kyläläisten asioista.
Samoin jotkut kertovat puolisoidensa asioita.
Tietävätkö nämä ihmiset, että heistä kerrotaan täällä kaikenlaista? Onko se heille ok?
Osittain saamaan mieltä. Mutta mistähän ihmiset sitten puhuisivat jos ei toisten asioista.
Työkaverina oli minulla ihminen joka oli töissä vain sitä varten että saisi tietää mahdollisimman paljon toisten asioista. Työ mahdollisti työnkuvaan kuulumattomien asioiden utsimisen ja siinä hän oli ihan huippu ja verkostoitunut. Hän todellakin hallitsi "tiedolla", jopa surkuhupaisuuteen saakka.
En mäkään kyllä tykkäisi jos lähellä asuisi joku bloggari tai instatyyppi, jonka juttuhin mä joutuisin mukaan tahtomattani. Kuvista pitää pyytää lupa, eiks jutuistakin? En tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Monilla vanhoilla ihmisillä kieli muuttuu. Kiltti siveellinen mamma voi alkaa kiroilla ja puhua törkeitä. Alkava muistisairaus. Varoittaa tämmöisillä oireillaan.
Tuttu kertoi omasta läheisestään, joka oireili näin. Oli kurjaa seurattavaa, kun luonne muuttui niin täysin.
Tää mun kummitäti on aina ollut hauska, koko suku on vitsinkertojia ja kaksimielisyyksiä heitellään aina. Toiset oppii jo lapsena siihen, eikä säiky sanoja. Mun kotona ei ollut ihan näin välitöntä.
Muistan, kuinka nuorena olin kaveriporukassa, jossa oli tavallista kaksimieliset jutut, itsekin mukana läppää heittämässä. Näin varmaan monilla nuorilla. Kyllä alkoi pitemmän päälle kyllästyttää ne jutut, jo silloin nuorena. Niin sanottua väsynyttä läppää, ei enää naurattanut, kun jutut kääntyi aina samaan suuntaan. Kyllä sitä sitten etsi vähän toisenlaistakin virikettä ja sisältöä oman kasvunsa tueksi.
Sinulle, joka harmittelet Hartolan kuulumisia:
Rohkenen sanoa näin muidenkin puolesta, että kukaan meistä muualta päin Suomea ei olisi tunnistanut Hartolaa (?) ilman, että toit sen esille eikä tunnista vieläkään eikä kukaan täällä tunne sinua. Voit olla täysin huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, joka harmittelet Hartolan kuulumisia:
Rohkenen sanoa näin muidenkin puolesta, että kukaan meistä muualta päin Suomea ei olisi tunnistanut Hartolaa (?) ilman, että toit sen esille eikä tunnista vieläkään eikä kukaan täällä tunne sinua. Voit olla täysin huoleti.
Kiitos. Toivottavasti muutkin uskovat tämän. Pelottavaa on ollut.
Eilen illalla tuli vanhempi poika, söi ja meni lepäilemään, tulikin kipeäksi. Aamulla pyörähti nuorempi ja menikin mummille kun ei halua tulla kipeäksi. Nyt kattelen tv, vanhempi vielä lepäilee.