Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (17518)
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas ilkeitä kirjoituksia. Mikä ihmisiä vaivaa?
Niin on ja epäkohteliasta ja röyhkeää. Tulisiko joku sanomaan päin naamaa toiselle kuulumisten lomassa, että ei ole rakkautta kun lähtee yksin metsään.
Leppoisaa sunnuntaita
Yöllä oli niin upea kuutamo ja usva pellon yllä, että kannatti hetki unettomana olla. Suonta veti jaloista ja hetken kyljestäkin, ei meinannut uni tulla. Taas olin unessa sitten niin monissa maisemissa ja värikkäitä tapahtumia riitti.
Tälle päivälle ennustettu salamointia, pientä sadetta. Eipä ihmeitä päivääni kuulu, katsotaan mitä tuo tullessaan.
Onko ruusu/kukkakimppu poistunut linjoilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on ja epäkohteliasta ja röyhkeää. Tulisiko joku sanomaan päin naamaa toiselle kuulumisten lomassa, että ei ole rakkautta kun lähtee yksin metsään.
Niin ja herjaamaan vanhusten kiintymystä makaabereilla hautajutuilla. Sivistynyttä keskustelua kaivataan.
Kerrotaanko nyt kuulumisia, pliis
Omia. Eikä arvostella toisten. Kukin taaplaa tyylillään, tietäjät tietää!
Minä ainakin olen lautataapelia tehnyt. Ja usein.
Oli hieno kuutamo eilen ja tänään se pimennys!
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa sunnuntaita
Yöllä oli niin upea kuutamo ja usva pellon yllä, että kannatti hetki unettomana olla. Suonta veti jaloista ja hetken kyljestäkin, ei meinannut uni tulla. Taas olin unessa sitten niin monissa maisemissa ja värikkäitä tapahtumia riitti.
Tälle päivälle ennustettu salamointia, pientä sadetta. Eipä ihmeitä päivääni kuulu, katsotaan mitä tuo tullessaan.
Onko ruusu/kukkakimppu poistunut linjoilta?
Mikäs se on?
Yöllä heräsin Etelä-Pohjanmaalla klo 2.30 kovaan ikkunoiden kolinaan ja helikopterin pärinään aivan talomme yläpuolella, valokin vilahti ikkunaan ja pihaan. Säikähdin tosissani eikä uni meinannut heti tulla uudestaan. Huomasiko joku muukin samaa, mikähän juttu tuokin oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voisi olla viikonloppua erossa puolisostani kuin aivan pakosta. Puuttuu kaikki rentouttavat asiat, seksi, läheisyys, rauhallinen juttelu, yhdessä oleminen. En ymmärrä, miten joku voi kaivata yksinoloa rakkaastaan. Ehkä ei olekaan niin rakastunut?
Onko puolisosi samanlainen takiainen kuin sinä? Kaksi takiaispalloa yhdessä 🤭
Jos on rakastunut ja onnellinen puolisonsa seurassa, haluaa olla yhdessä. Et taida olla kokenut aitoa rakkautta ja kiintymystä, jos koet sen tarrautumisena. Minä toivon kuolevani yhtäaikaa mieheni kanssa, olenhan jo 50 vuotta hänen kanssaan elänyt. Jos se on tarrautumista, olen onnellinen, että olen saanut elää takiaispallona.
Harrastavat
Kiitos ei tommosta nössöilyä. Pikapano yllärinä toimii aina, vanhemmitenkin.
Vanha äijäni on kai tulossa hulluksi. Sairastaa vaikka mitä on epäkunnioittava minua kohtaan kuin hukkuva joka repii toistakin veden alle. Mikä neuvoksi minulle? En ensimmäisenä haluaisi jättää sairasta yksin kuolemaan pitkän yhteisen liiton jälkeen. What I do?
Vierailija kirjoitti:
Eiköpä tuollainen ole vielä normaalin ihmisyyden rajoissa. Sitä ihmettelen enemmän, miksi ihmiset tulkitsevat niin herkästi nykyään vähänkin räväkämmän kommentin ilkeilyksi. Mikä ihmisiä vaivaa kun ollaan niin herkillä aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköpä tuollainen ole vielä normaalin ihmisyyden rajoissa. Sitä ihmettelen enemmän, miksi ihmiset tulkitsevat niin herkästi nykyään vähänkin räväkämmän kommentin ilkeilyksi. Mikä ihmisiä vaivaa kun ollaan niin herkillä aina?
Ihmiset on niin lasia ja rikki että lääkkeet.
Taas energinen keikkakokemusta takana ihmispaljoudessa. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa on todella ilkeitä!
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan kenet näit?
Minä olin korvia huumaavassa metelissä: Kake Randelin
Eilisen lämpimän ja aurinkoisen päivän jälkeen herättiin sumuiseen aamuun. Oma tunnelmansa tässäkin. Ohjelmassa olisi puolukoiden puhdistamista ja purkittamista ja vähän siivoilua ennen kaupunkiin palaamista. Ruuaksi pyttipannua ja eiliseltä jääneitä tähteitä.
Lapsi sai eilen virvelillä ison hauen, joka viime hetkillä pyristeli itsensä irti koukku leuassaan. Minua jäi vähän ahdistamaan ajatus, miten se hauki nyt kituu ja kärsii sen koukun kanssa, tuskin saa sitä koukkua pois. Tuskallinen, pitkään venyvä kuolema. Kaloilla on muutenkin tosi tuntoherkät suupielet/suun alue.
Eläintenystävänä ja monia eri eläinlajeja lemmikkinä pitäneenä Helena Telkänrannan kirjat ovat olleet valaisevia eläinten mielenmaailman suhteen. Toisaalta tieto lisää myös tuskaa. Minusta on mukavaa nähdä, miten myös oma mies on helläsydäminen pientenkin ötököiden suhteen.
Eilen iso metallinhohtoinen koppis surisi terassilla selällään ja mies käänsi sen heinänkorrella ympäri ja kehoitti jatkossa pysymään oikein päin. Jos sisälle eksyy ei toivottuja pörriäisiä, hän yrittää saada ne elävinä ulos ym ym. On niitäkin, jotka vain tappaa kaikki mihin yltävät. Mitä väliä jollakin ötökällä, he sanovat. Luonnossa muutenkin on syö tai tule syödyksi - mentaliteetti.
Ehkä ei kuitenkaan tarvitse ehdoin tahdoin lisätä kärsimystä. Silti mekin syömme lihaa, vaikka tällaisia kirjoitan. Ristiriitaista, tiedän.
En ole poistunut, välillä kirjoittelen pöytäkoneella jossa ei kukkakimppuja ole.
Olen siis se jonka mies on nyt monta päivää kaverinsa mökillä ja minä nautin yksinolosta kotona.
Minun piti tehdä sitä ja tätä mutta eipä ole tullut tehtyä. Pieniä pihatöitä kuitenkin.
Nyt on vähän flunssainen olo, olen ottanut hunajas, tyrnimehua ja rommia.
Sinkkiä imeskelytabletteina lisäksi. Jospa menis tällä ohi.
Leppoisaa sunnuntaita kaikille💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa on todella ilkeitä!
ON TULLUT SELVÄKSI JO !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa on todella ilkeitä!
Mun mielestä riippuu lukijasta, lukijan mielentilasta miten lukemansa ottaa. Joskus itsekin provosoidun herkemmin ja toisinaan otan enemmän huumorilla tai ajattelen että kirjoittajalla on vain ärhäkämpi päivä niin kuin jokaisella joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan kenet näit?
Minä olin korvia huumaavassa metelissä: Kake Randelin
Addiktoitunut Portion boysiin, 46 kerta.
Jokainen mielipide ansaitsee tulla kuulluksi. Jos et voi ilkeilemättä tai pilkkaamatta sitä lukea, mieti mistä se johtuu. Onko sinulla jotain pelättävää tai piilotettavaa? Onko itsetuntosi nujerrettu, etkä kestä erilaisuutta?