Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
16361/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä aloitin Liane Moriartyn kirjan Täällä vain hetken. Miten eläisit, jos tietäisit tarkan kuolinpäiväsi? 

Todella mielenkiintoiselta vaikuttaa. Niin, miten eläisit? Väittelisitkö täällä turhanpäiväistä asioista? 

Eläisin juuri niin kuin nyt elän. Eläisitkö sinä, tätä kyselevä, jotenkin toisin?

Vierailija
16362/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin poistamaan koko ketjun. Pelkkää riitelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16363/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyvää kuuluu. 

Aurinko paistaa ja ihana tuulenvire vilvoittaa mukavasti. Nautin siitä että on viileämmät kelit ja jaksaa taas tehdä asioita. 

Järven pinnasta heijastuu ihanat värit. Luonto antaa niin paljon katseltavaa, että ei voi kuin ihailla. 

Tein itse keräämistä mustikoista piirakan. Kyllä maistui hyvältä! Kohta siitä on muisto vain, kuten kesästäkin. Hyviä muistoja riittää. 

Vierailija
16364/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tämmöinen kortti :D

Vierailija
16365/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä aloitin Liane Moriartyn kirjan Täällä vain hetken. Miten eläisit, jos tietäisit tarkan kuolinpäiväsi? 

Todella mielenkiintoiselta vaikuttaa. Niin, miten eläisit? Väittelisitkö täällä turhanpäiväistä asioista? 

En haaskaisi aikaani somessa, vauva.fi:ssä jne.

Vierailija
16366/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä pyysin poistamaan riitelijän, eli bannit ip-osoitteellesi. Jospa rauhoittuisi edes hetkeksi.

Vierailija
16367/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröitymisestä joku kirjoitti: tein niin eräässä ketjussa, siitä koitui se, että häirikkö seurasi minua joka ketjuun, mihin kirjoitin. Siinä on varmaan puolensa, mutta ei enää ikinä, kiitos. Jos tahdoin kirjoittaa anonyyminä, se onnistui. Mutta jos joku lainasi viestiäni, rekisteröity merkki tuli silloin näkyviin. 

Anonyymi - Ikuisesti :)

Vierailija
16368/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän naurut !!

Vierailija
16369/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoilin ihan huolella taas koko viikonlopun. Nolottaa. Jutellut mitä sattuu ja pervoillut nuorille miehillekin jotain taas. Aina saa hävetä. Noo, kyllä tämä tästä ennen seuraavaa kertaa unohtuu.Pankkitilille en uskalla edes katsoa.

Vierailija
16370/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä pyysin poistamaan riitelijän, eli bannit ip-osoitteellesi. Jospa rauhoittuisi edes hetkeksi.

Kun keskustelu ei itseä miellytä, pyytää ketjun poistoa. Voisiko hän poistaa itse itsensä täältä hetkeksi, niin tunnelma vapautuisi.

Vierailija
16371/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän naurut !!

Hyvä :D

Vierailija
16372/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen radiosta Tekstinkäsittelijä-ohjelmaa. Olli Haapakangas on suosikkitoimittajani. Mukavan leppoisaa tarinointia.

Hah: kielletyt aiheet, marraskuu ! Tuossa ylempänä. 

Mukavaa sunnuntaita kaikille ulkoilun, lukemisen, leffojen tai minkä vaan mieluisan puuhan merkeissä :)

Biisi päivälle Goodbye yellow brickroad

Vierailija
16373/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuu kiertää rataansa, vaikka sudet kuinka ulvoisivat"

Sananlasku eräästä äsken lukemastani kirjasta, joka sopii tähänkin ketjuun. Eli ei välitetä "susista" mekään vaan kirjoitetaan jatkossakin. 

Vierailija
16374/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuu kiertää rataansa, vaikka sudet kuinka ulvoisivat"

Sananlasku eräästä äsken lukemastani kirjasta, joka sopii tähänkin ketjuun. Eli ei välitetä "susista" mekään vaan kirjoitetaan jatkossakin. 

Jess! Kannatetaan. Metsäretkellä perhosten parvi. Ja sudenkorentoja, puolukat alkaa punertaa, miten kaunista onkaan. Kantarellit keltaisena vasten vihreää sammalta, päivänkakkarat toista kierrostaan kukkivat, jokohan tuo nyt rakastaisi? Vai ei, edelleenkään? Hah.

Vierailija
16375/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoilin ihan huolella taas koko viikonlopun. Nolottaa. Jutellut mitä sattuu ja pervoillut nuorille miehillekin jotain taas. Aina saa hävetä. Noo, kyllä tämä tästä ennen seuraavaa kertaa unohtuu.Pankkitilille en uskalla edes katsoa.

No  mitä nuoret miehet siitä tykkäsi?

Vierailija
16376/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä radalla paljoa rahaa kulu, yhden jalluchotin yleensä juon muuten vesilinjalla. Selvinpäinkin olen hyvin rohkea etenkin iltaelämässä, en tarvitse yhtään enempää rohkaisua :D

Vierailija
16377/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun jäämään työkyvyttömyyseläkkeelle, vaikka pidin työstäni paljon. Tää tietää mulle surutyötä. Vielä olis ollu 10 vuotta työelämässä, jos kaikki olis menny putkeen. Elämä on. 

Vierailija
16378/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunis päivä, aurinko paistaa ja vähän tuuleksii.

Silitin lakanat ym pyykkiä. Sisällä vaan oltu. Vähän ärtynyt olotila ehkä just sen takia.

Eihän anneta keskustelun ajautua ikäväksi? Täällä on ollut mukavaa tarinointia elävästä elämästä.

Mies vei kompostiin biojätteitä ja minä kohta tiskaan pienet käsitiskit. Kaikkea ei voi koneeseen laittaa.

Leppoisaa sunnuntain jatkoa kaikille💐

Vierailija
16379/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhoskuiskaaja/ Pitkis

Kummalla nimellä haluatkin itseäsi kutsuttavan? Jos kummallakaan... mietin vaan elämääsi verrattuna omaani. Menin lukioon, kun en oikein keksinyt muutakaan. Lukion jälkeen abikeväänä kaverini meni puutarhaharjoittelijaksi. Ajattelin, jospa minäkin. Niinpä muutin lapsuuskodistani satojen kilometrien päähän. Niin ajauduin alalle ja koulutukseen. Tyytyväinen olin. Joskin myöhemmin pohdin toimittajan töitä, ammattia kielten parissa ym.

Pohdithan myös eri vaihtoehtoja koulutukseen?

Ehkä mieluummin pitkis, vaikka en minä ns nimimerkillä tahdokaan kirjoittaa. 

Lukion kävin itsekin. Lähimpään mahdolliseen menin ja siellä sinnittelin. Ei minulla ollut mitään ammattihaaveita itselläkään tuolloin. Arvosanat ihan ok.

Sitten sieltä koirani kanssa tänne missä asun nytkin ja myöhemmin paljolti täältä käsin yksi ami

MIkä sua estää aloittamasta omaa elämääsi? Mitä pelkäät? Nyt vain nyhjäät kotinurkissa ja uliset milloin mistäkin.

Pyydä työkkäristä apua siihen, mitä alaa voisit opiskella. Kun se ja opiskelupaikka selviää, muuta pois ja aloita elämäsi.

Ei minullakaan selviä säveliä lukion jälkeen ollut, mutta elämä selkiytyi, muutin ja otin elämäni itselleni. Näytä ITSELLESI, että pärjäät ja elät.

Sinulla ei ole velvollisuutta pysyä äitisi kyljessä.

Vierailija
16380/24139 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Doris äänestelee omia kommenttejaan, kirjoittelee monena eri tyylisenä kirjoittajana ja keskustelee itsekseen."

Mistä sinä sen tiedät mikä on Doriksen kommentti ja mikä jonkun toisen? Siis mitävittua? Et mitenkään.

Ei kait se kenellekään ole ongelma hakata peukutuksia kommentteihinsa jos niin haluaa? Mutta sinä teet niin? Itse en vain viitsisi ja mitä järkeä? Hölinäsi kuulostavat jo aivan kaksisuuntaisilta.

Ketju on lukittu.