Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn täällä nykyään kerran viikossa viikonloppuisin tai vieläkin harvemmin ja joka kerta täällä on tämä sama jankkaus käynnissä. Ihan kuin lukisi viikosta toiseen tismalleen samoja kommentteja! Selaan sivuja taaksepäin ja yitän löytää sen hännän tyven, että mistä tää nyt tällä kertaa alkoi, yleensä sitä löytämättä. Kärsivällisyys etsiä loppuu kesken.
Mun neuvo on, että jätätte sen huomiotta, joka täällä soppaa hämmentää (jos sellainen kerta oikeasti on?). Ei peukkuja, ei yhtään vastakommenttia. Ei mitään huomiota. Ei kai se yksin kauan jaksa? Jatkatte kuulumistenne kertomista kuin mitään ei olisikaan. Aika raskasta selata sivukaupalla löytämättä kommentteja ketjun varsinaiseen aiheeseen.
Täältä poistellaan niin paljon kommentteja että mitään järkevää jatkumoa keskustelulle on mahdoton löytää.
Ja minkälaisia kommentteja poistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn täällä nykyään kerran viikossa viikonloppuisin tai vieläkin harvemmin ja joka kerta täällä on tämä sama jankkaus käynnissä. Ihan kuin lukisi viikosta toiseen tismalleen samoja kommentteja! Selaan sivuja taaksepäin ja yitän löytää sen hännän tyven, että mistä tää nyt tällä kertaa alkoi, yleensä sitä löytämättä. Kärsivällisyys etsiä loppuu kesken.
Mun neuvo on, että jätätte sen huomiotta, joka täällä soppaa hämmentää (jos sellainen kerta oikeasti on?). Ei peukkuja, ei yhtään vastakommenttia. Ei mitään huomiota. Ei kai se yksin kauan jaksa? Jatkatte kuulumistenne kertomista kuin mitään ei olisikaan. Aika raskasta selata sivukaupalla löytämättä kommentteja ketjun varsinaiseen aiheeseen.
Täältä poistellaan niin paljon kommentteja että mitään järkevää jatkumoa kesku
Jos joku pahoitta mielensä väärästä sanasta, aiheesta tai kirjoittaa väärin. Kaikenlaista ahdasmielisyyttä ja kateutta toisten onnesta tai elämäntilanteesta. Jos joku saa seksiä usein, se on kauhistus. Jos tykkää vääristä sanoista tai asioista ne poistetaan. Ihan itänaapurimeininkiä. Kontrollia ja sensuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako homosuhteessa olevat kirjoitella tänne? Jollei tuo sitä esiin? Millä perusteella tunnistaa kielletyn sanan?
Miksei saisi? Ihmisiä ollaan kaikki!
No kun meidän sanasto ei kelpaa, ihan päivittäin käytössä lempiniminä ( rekkalesbo, rekkalutka jne.) Aina poistetaan. Ne on meille arkea. Huumoria ja leikkiä. Sitä ei täällä ymmärretä. Ihmisiä ollaan joo, mutta poistoon menee.
Nuo lempinimet ovat haukkumasanoja. Kukaan tuntemani seksuaalivähemmistöön kuuluva ei käytä tuollaisia ilmaisuja. Ei itsestään eikä toisista!
Ja kuinka paljon sinä tunnet lesboja? Kaikki lesbotko? Ovatko he kaikki samanlaisia? Et tunne ainakaan meitä ja minun ystäviäni. Meillä on huumoria, emme pahastu sanoista, vaan otamme ne omaan käyttöön. Vrt. vaikka homo-sanan käyttöön, se oli ennen haukkumasana, mutta ei enää. Sanan käyttö puhdistaa sen normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistellaan niin paljon k
Mun mielestä täältä poistuu harvinaisen vähän kommentteja.
Olen hetero ja parisuhteessa. Nuorempana minulla ei niin vientiä ollut että sillä voisin kehuskella. Mutta nyt vanhempana käy flaxi - olen kuuma lesbojen mielestä. Itseäni ne iskuyritykset aluksi järkytti, nyt vain yllättää sekä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako homosuhteessa olevat kirjoitella tänne? Jollei tuo sitä esiin? Millä perusteella tunnistaa kielletyn sanan?
Miksei saisi? Ihmisiä ollaan kaikki!
No kun meidän sanasto ei kelpaa, ihan päivittäin käytössä lempiniminä ( rekkalesbo, rekkalutka jne.) Aina poistetaan. Ne on meille arkea. Huumoria ja leikkiä. Sitä ei täällä ymmärretä. Ihmisiä ollaan joo, mutta poistoon menee.
Nuo lempinimet ovat haukkumasanoja. Kukaan tuntemani seksuaalivähemmistöön kuuluva ei käytä tuollaisia ilmaisuja. Ei itsestään eikä toisista!
Ja kuinka paljon sinä tunnet lesboja? Kaikki lesbotko? Ovatko he kaikki samanlaisia
Tämä selvä! Tässä olivat homoangsti kuulumisesi. Ei näitä tarvitse koko päivää vääntää.
Yllä taas esimerkki vaientamisyrityksestä. Ja kielletyistä aiheista.
Ja hallitsemisesta, komentelusta.
Vierailija kirjoitti:
Voit avata agendallesi, kielletylle aiheellesi, homosanoille, mitä vattua ikinä.. ihan oman ketjun. Saat sinne varmaan paljon samanmielisiä jankkaamaan aiheesta vaikka koko päivän.
Mä poistin eilen viestin, jossa ei ollut yhtäkään sanaa ja siitä poistamisesta joku kilahti. Kohta varmaan taas kilahtaa, kun ilmiannoin oman viestini. Täällä on niin inhottavaa ilmapiiriä, että se on syy miksi toimin näin ja poistun ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja hallitsemisesta, komentelusta.
Ja jankkaamisestasi.
Vierailija kirjoitti:
Ja oma kommenttisi on hieno esimerkki uhriutumisesta. Ensin jankkaat koko viikonlopun tuota ja nimittelet, sitten uhriudut ja valitat kielletyistä aiheista.
Ja muuten, ihan täydellistä pulushakkia pelaat!
Huomenta kaikille
En allekirjoita suinkaan kaikkea, mitä täällä minusta kirjoitetaan, joku/jotkut matkivat tyyliäni ja "uhkarohkeimmat" laittaa viestinsä alle D tai :D ??? Voi ressukkaa.
Tuohon 'ketjun hallitsemiseen' laitoin vitsiksi lainausmerkit, ne taisi jäädä huomaamatta :) huumori on vaikea laji. Se siitä.
Tänään mustikan keruuta, ehkä eväätkin mukaan. Naapuri kertoi, että hirvikärpäset olivat hyökänneet kimppuun, onneksi eri metsässä. Yhtään en ole itse nähnyt tänä vuonna. Ovat kyllä sitkeitä otuksia.
Työreissua ehkä alkuviikosta, varmoja työpäiviä on viisi jäljellä. Harvaksi käy aamukampa.
Lepopäiväterkut
Doris
Lammas, kirjoitit arvelevasi, että täällä törkeilevät olisivat siistimpiä sanoissaan somen ulkopuolella. Minä sitävastoin arvelen, että samaa shittiä kaikkialla heidän käytöksensä on.
Kesän loppumisesta: hiukan haikeaa toki. Kuitenkin syksylläkin on upeita ilmoja, puolukat punertaa, ruska tuo värejä. Joku syksy oli tosi pitkään koivut hehkuvan keltaiset, vaahterat loistavan punaiset ja pihlajissa paljon marjoja. Viljapellot lainehti kultaa... kyllä kelpasi. Marraskuu - mörkökuu? Ehkä joskus olikin, ei enää. Räntäsateella on ihana kääriytyä vilttiin villasukat jalassa, ehkä kuuma kahvi ja tummaa suklaata. Kirja. Radiosta mukavaa musiikkia. Oi ettäs.
:D on nauruhymiö. Se ei ole nimimerkillä esiintymistä. Mä oon tässä soitellut pianoa ja kironnut, kun puhelin ei lataa hyvin. Nyt lähden kaupoille.
Minulla oli vähän surullinen pyörälenkki tänään. Pienen pieni pupujussi oli tiellä, oli ilmeisesti jäänyt auton alle. Se oli jo onneksi kuollut, minusta ei olisi ollut sitä lopettamaan.
Nostin sen metsän reunaan sammalikon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Lammas, kirjoitit arvelevasi, että täällä törkeilevät olisivat siistimpiä sanoissaan somen ulkopuolella. Minä sitävastoin arvelen, että samaa shittiä kaikkialla heidän käytöksensä on.
Kesän loppumisesta: hiukan haikeaa toki. Kuitenkin syksylläkin on upeita ilmoja, puolukat punertaa, ruska tuo värejä. Joku syksy oli tosi pitkään koivut hehkuvan keltaiset, vaahterat loistavan punaiset ja pihlajissa paljon marjoja. Viljapellot lainehti kultaa... kyllä kelpasi. Marraskuu - mörkökuu? Ehkä joskus olikin, ei enää. Räntäsateella on ihana kääriytyä vilttiin villasukat jalassa, ehkä kuuma kahvi ja tummaa suklaata. Kirja. Radiosta mukavaa musiikkia. Oi ettäs.
Älä nyt vielä viitsi mistään marraskuista. Juuri täällä alkoi aurinko uudelleen paistaa ja nättiä ilmaa lupaa huomiseksi. Minä aijon vielä uimaankin joku päivä ja ei tiedä, vaikka saisin jonkun komean kaverin mukaan. Mikä sen mukavampaa olisi! Kesä jatkukoon!
Viime yönä aloitin Liane Moriartyn kirjan Täällä vain hetken. Miten eläisit, jos tietäisit tarkan kuolinpäiväsi?
Todella mielenkiintoiselta vaikuttaa. Niin, miten eläisit? Väittelisitkö täällä turhanpäiväistä asioista?
Doris, sun kannattaisi rekisteröityä.
Täältä poistellaan niin paljon kommentteja että mitään järkevää jatkumoa keskustelulle on mahdoton löytää.