Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
15661/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätty 6.30. Käytin auton huollossa ja siellä todettiin että renkaan läpi on mennyt joku piikki. Nyt sitten pitäisi etsiä rengasfirma, joka hoitaa paikkauksen. Onneksi ei tapahtunut mitään katastrofia eilen kun päästelin motaria.

Vierailija
15662/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha äitimme sai palvelukotipaikan, muutti viime torstaina. Nyt pitäisi viedä tuuletin mutta joka kaupasta ovat loppuneet. Aiomme mennä huomenna katsomaan häntä.Kotona olen tämän päivän, ulkona +26.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15663/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa kuuluu. pelasin viime yönä kaikki rahani netissä. Olen äärettömän masentunut. Tiedän olevani peliriippuvainen. Taas kerran lankesin ja ahdistus on valtava .

Ainakin Veikkauksen nettipeleihin voi laittaa eston, muista en tiedä.

Vierailija
15664/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha äitimme sai palvelukotipaikan, muutti viime torstaina. Nyt pitäisi viedä tuuletin mutta joka kaupasta ovat loppuneet. Aiomme mennä huomenna katsomaan häntä.Kotona olen tämän päivän, ulkona +26.

Millä mielellä äitisi muutti? Toivottavasti on lähellä, että vierailut onnistuu.

Vierailija
15665/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä mielellä äitisi muutti? Toivottavasti on lähellä, että vierailut onnistuu.

Hän oli muuttoa ennen 2kk sairaalassa kauempana, tähän palvelukotiin pääsen bussilla. Eiköhän ala viihtymään kun ei muuta voi, kävely heikkeni kotona. On aiemmin mielellään mennyt sairaalaan hoitoon. Huomenna tiedän paremmin.

Vierailija
15666/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että vanha äitisi pääsi palvelukotiin! Ei ole nykyään kovin helppoa vaan kotona pitäisi sinnitellä.

Minun muistisairas äitini on jo muutaman vuoden ollut. Välillä ihmettelee mikä paikka tämä on ja miksi hänet on sinne viety.

Nyt kotona ehjärenkaisen pyörän kanssa. Kovasti oli pojilla töitä mutta ehti tänään korjata.

Helle on edelleen! Kuistille käy mukava tuulenhenki.

Aapisessa oli muinoin loru Ärripurri itkun alkaa, äksyilee ja polkee jalkaa.

Mehän emme toki moiseen alennu?

💐

Vierailija
15667/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt kolme päivää flunssassa. Ilmeisesti ilmanviilentimen käyttö ei sovi mulle. Lähdin tänään apteekkiin. Hissi rikki ja asun 5. kerroksessa. Alaspäin pääsen tietysti, mutta ostin kevyitä tuotteita kun ajattelin ylöskiipeämistä. Hurraa! Se oli saatu korjattua! Ihan oikeasti iloitsin kun pääsin käyttämään hissiä.

Tänä kesänä hissi oli jo pari viikkoa sitten rikki ja jouduin porrastreeniin. 10 askelta 5 kerrosta tuntui, kun lämpötilä oli +27. Meinasin kuolla.

Tossa naapuritalossa asuu tosi komea mies. Tumma venäläinen, hitsin hyvä kroppa. Vaimohan sillä on. Mutta mä saan silmänruokaa.

Vierailija
15668/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että vanha äitisi pääsi palvelukotiin! Ei ole nykyään kovin helppoa vaan kotona pitäisi sinnitellä.

Minun muistisairas äitini on jo muutaman vuoden ollut. Välillä ihmettelee mikä paikka tämä on ja miksi hänet on sinne viety.

Nyt kotona ehjärenkaisen pyörän kanssa. Kovasti oli pojilla töitä mutta ehti tänään korjata.

💐

Osaathan sinäkin olla ilkeä🤣

Vierailija
15669/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kuuluu ja kirjoittaa ärripurria, pitäisikö sellaisena pysyä pois? Vain päivänpaisteiset maanantain toivotukset ovat suotavia. Eihän se niin voi mennä täälläkään, kun on niin monta päätä kuin on päivääkin. T:Sama"

Juuri niin kuin joku sanoi niin miksi purkaa oman pahan olonsa muihin ja muiden viesteihin. Ei kukaan ole tänne vaatinut kirjoittamaan iloisia juttuja, mutta ei ole ok kirjoittaa ikävästi muiden viesteihin liittyen. Samalla taas joku sitten valittaa kuinka on ikävää taas lukea viestejä jossa valitusta. Tai jotka ovat liian pitkiä. Minäkin näköjään olen saanut omat tyyppini jotka inhoavat viestejäni. Kai heillä syynsä on. Sivusta. 

Vierailija
15670/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voe tokkiinsa. Kiukusta ei ole kysymys! ilmaisin vain ärtymykseni diipadaapa -kirjoitukseen joka oli vähän lälly. Siis siinä ei kerrottu "mitä sinulle tänään kuuluu" aiheeseen liittyvää. Jos se on ok sinulle niin fine, tulkintasi ei pidä paikkaansa:D kaikella ystävällisyydellä tämän sanon.

Jos tuo on ystävällisyyttä niin en tiedä mikä sitten on osaltasi vihaa jos ystävällisyytesi taso on noin alhainen. 

Vierailija
15671/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💐

No hyvänen aika, mitäs ilkeää tuossa nyt oli?

Eri

Vierailija
15672/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💐

Minäkin muistan tuon lorun ja tämän: Ärrän kierrän ympäri orren, ässän pistän taskuun

Vierailija
15673/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voe tokkiinsa. Kiukusta ei ole kysymys! ilmaisin vain ärtymykseni diipadaapa -kirjoitukseen joka oli vähän lälly. Siis siinä ei kerrottu "mitä sinulle tänään kuuluu" aiheeseen liittyvää. Jos se on ok sinulle niin fine, tulkintasi ei pidä paikkaansa:D kaikella ystävällisyydellä tämän sanon.

Jos tuo on ystävällisyyttä niin en tiedä mikä sitten on osaltasi vihaa jos ystävällisyytesi taso on noin alhainen. 

En ole ikinä vihannut ketään tai mitään. Se on  minulle vieras tunne. Luulen, että viha kuluttaa eniten vihaajaa itseään. Säästän itseäni sellaiselta tunteelta. 

Vierailija
15674/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💐

Minäkin muistan tuon lorun ja tämän: Ärrän kierrän ympäri orren, ässän pistän taskuun

Vielä tämä: Vesihiisi sihisi hississä

Vierailija
15675/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💐

No hyvänen aika, mitäs ilkeää tuossa nyt oli?

Eri

Kukin tyylillään 🤣

Vierailija
15676/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon välillä äidilleni, että älä ole äksy tai lyhyemmin, että älä ole äky. Tämä silloin, kun hän on esim töistään huonolla päällä. Välillä toimii ja fiilis paranee tämän jälkeen. Tuli nyt vaan mieleen, kun moni tästä kirjoittaa. 

Vierailija
15677/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä vihannut ketään tai mitään. Se on  minulle vieras tunne. Luulen, että viha kuluttaa eniten vihaajaa itseään. Säästän itseäni sellaiselta tunteelta. 

Jos luet tarkemmin niin ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Eli tyyliin viestisi oli lälly, mutta ei millään pahalla ja ystävällisesti sen nyt tässä totean. Eli jos näet käytöksesi ystävällisenä niin kannattaa miettiä hieman onko se sitä kuitenkaan.

Mutta hyvä edes ettet sentään vihaa ketään. 

Vierailija
15678/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tämäkin ketju täyttyi näistä jankkaajista joilla ei ole mitään sanottavaa muuta kuin arvostella toisten viestejä, kirjoittaa mitä sattuu ja naureskella muita. Ja nämä vielä luulevat, että tekevät jotain hyvää ja on mukava skipata ketjusta sivuja, kun ei viitsi lukea mikä nyt taas kerran oli jossain viestissä niin ikävästi vikana, että pitää siitä valittaa.

En minä ketjua sen takia lue ja surkeaa on elämämme jos tuo kaikki on huviksi teille. Teette itse itsestänne naurettavan. 

Vierailija
15679/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon välillä äidilleni, että älä ole äksy tai lyhyemmin, että älä ole äky. Tämä silloin, kun hän on esim töistään huonolla päällä. Välillä toimii ja fiilis paranee tämän jälkeen. Tuli nyt vaan mieleen, kun moni tästä kirjoittaa. 

Tähän vielä lisäyksenä, kun tutkin äky sanaa niin sillä on näköjään toinenkin oikea merkitys. En olisi uskonut.

"Äky voi viitata mihin tahansa ilmiöön tai tapahtumaan, joka on erityisen vaikuttava tai huomionarvoinen. Se voi liittyä luonnonilmiöihin, kuten auringonlaskuihin tai revontuliin, tai sosiaalisiin tapahtumiin, jotka herättävät suurta kiinnostusta. Äkylle on tyypillistä, että se on visuaalisesti vaikuttava ja usein se on jokin, joka jää mieleen tai on merkityksellinen katselijalle."

Vierailija
15680/24139 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä lisäyksenä, kun tutkin äky sanaa niin sillä on näköjään toinenkin oikea merkitys. En olisi uskonut.

"Äky voi viitata mihin tahansa ilmiöön tai tapahtumaan, joka on erityisen vaikuttava tai huomionarvoinen. Se voi liittyä luonnonilmiöihin, kuten auringonlaskuihin tai revontuliin, tai sosiaalisiin tapahtumiin, jotka herättävät suurta kiinnostusta. Äkylle on tyypillistä, että se on visuaalisesti vaikuttava ja usein se on jokin, joka jää mieleen tai on merkityksellinen katselijalle."

Taas opittiin uutta. Äky :)

Ketju on lukittu.