Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
15221/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää, joka aamu on armo uusi, kiitos Jeesukselle hänen sovitus työstään Golgatan keskimmäisellä ristillä. Joh. 3;16

Voisko tämän palstan pitää kaikille sopivana eli uskonnot pois?

Ei tämä palsta ole silloin kaikille sopiva jos uskovat ei saa kirjoittaa tänne heille tärkeitä kommentteja ja mitä kuuluu.

Täältä poistetaan miesten kirjoituksetkin, ei tämä palsta ole kaikille sopiva nytkään.

Miksi  miesten kirjoitukset poistetaan?

Tämän minäkin haluaisin tietää? Ei niitä täällä varmasti paljon ole muutenkaan. Ovatko olleet liian "härskejä"? Minulta kyllä on osa mennyt ohi. En ole ehtinyt edes lukea ja joku kerinnyt poistaa...

Jotain kalajuttuja nähnyt, mutta nehän ovat mukavia.

Vierailija
15222/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden tekemä ruoka on aina hyvää. Kun lähes aina tekee itse ruokansa, niin sitä osaa arvostaa kun pääsee valmiiseen pöytään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15223/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hellettä 

Vierailija
15224/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki mitä yritän, menee jotenkin pieleen. Vituttaa. 

Mutta silti yritän huomenna taas uudelleen. 

Vierailija
15225/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vertaistuki yhdistyksen erään jäsenen siunaus tilaisuudessa ev.lut kappelissa. Tilaisuus oli kaunis. Vainaja 57v nainen oli herttainen vaatimaton ja rauhallinen. Muisto kahvit juotiin erään jäsenen kotona. Muisteltiin vainajaa. Jäi lämmin muisto hänestä 🙏💞

Vierailija
15226/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just oltiin puolison kanssa ravintolassa. Alkukeitoksi savujuustokeittoa, pääruuaksi rosvopaistia ja ihanaksi paahdettuja, mukavasti maustettuja kasviksia ja jälkiruoaksi suklaamousse! Nyt on maha niin täynnä, ettei tiedä mihin suuntaan kääntyisi. Pitää ottaa pikku ruokalepo ennenkuin illalla sitten jotain kylmää juomista. 

Kylläisenä on vähän tukala olla helteellä, mutta kyllähän se tunnin päästä jo helpottaa! Jaa ruoka oli todella hyvää. Huomenna pitää sitten ottaa vähän kevyemmin. 

Eipä selvinnyt, missä ruokalitte? Suomessa vai muualla?

Vierailija
15227/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon reissussa. Kivaa vaihtelua arkeen. Mutta jo huomenna takasin kotiin. 

Vierailija
15228/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just oltiin puolison kanssa ravintolassa. Alkukeitoksi savujuustokeittoa, pääruuaksi rosvopaistia ja ihanaksi paahdettuja, mukavasti maustettuja kasviksia ja jälkiruoaksi suklaamousse! Nyt on maha niin täynnä, ettei tiedä mihin suuntaan kääntyisi. Pitää ottaa pikku ruokalepo ennenkuin illalla sitten jotain kylmää juomista. 

Kylläisenä on vähän tukala olla helteellä, mutta kyllähän se tunnin päästä jo helpottaa! Jaa ruoka oli todella hyvää. Huomenna pitää sitten ottaa vähän kevyemmin. 

Eipä selvinnyt, missä ruokalitte? Suomessa vai muualla?

Ihan kotimaassa ollaan. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää, joka aamu on armo uusi, kiitos Jeesukselle hänen sovitus työstään Golgatan keskimmäisellä ristillä. Joh. 3;16

Ei tämä palsta ole silloin kaikille sopiva jos uskovat ei saa kirjoittaa tänne heille tärkeitä kommentteja ja mitä kuuluu.

Täältä poistetaan miesten kirjoituksetkin, ei tämä palsta ole kaikille sopiva nytkään.

Tämän minäkin haluaisin tietää? Ei niitä täällä varmasti paljon ole muutenkaan. Ovatk

Lähinnä nussimisjuttuja. Ei mua haittaa, vaikka sellaisia onkin. Voin aina hypätä kommentin yli. Mua ei myöskään haittaa Jeesus-jutut, vaikka en kristitty olekaan. Voin hypätä nekin kommentit yli. Ehkä sitten, jos joku alkaisi kirjoittaa Jeesuksen nussimisjuttuja, mun "vanhoillisuuuteni" saattaisi nostaa päätään. 

Vierailija
15230/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän minäkin haluaisin tietää? Ei niitä täällä varmasti paljon ole muutenkaan. Ovatk

Ei ole härskejä olleet, ihan tavallisia miesten kuulumisia, miten on puolison kanssa hellinyt ja saanut orgasminkin. Se on suuri ilo vanhemmalle miehelle tai lasta yrittävälle parille. Mutta toisen ilo oli jollekin liikaa ja poistettiin heti.

Myös ihan tavallisia juttuja, mutta jos on vähänkin vihjattu petipuuhiin on siveyssipuli poistanut. Ne on miesten kuulumisia, mutta niitä ei sallita täällä. Ja miehille ne on tärkeitä juttuja.

Vierailija
15231/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän minäkin haluaisin tietää? Ei ni

No, en tiedä, kuka poisti. Näille seksuaalisille tarinoille on kuitenkin oma osionsa. Kirjoitelkoon sinne.

Tämä on kuitenkin ihan 'siisti' ketju, eikö?

Vierailija
15232/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vähän vain huvitti tämä. Olisitko kertonutkin jo tästä isän asiasta aiemmin ja ammattisikin oli joskus shoitsu. 

Mut hienosti otit ohjeesta kiinni. Mä olen se typerys, joka ilkeästi, röyhkeästi, mahd dementikkona ja rähjäten lähti neuvomaan Pitkistä kuvitellen, että heidän raha-asiansa  olivat mutsin eläkkeen korottamisesta kiinni luullen etteivät tiedä miten selvittää asiat. En ymmärtänyt että kyseessä oli kolmen täysi-ikäisen täysijärkisen kimppa.

Turpiinhan mulle tuli. 

Ei olis pitänyt. Nyt on paha mieli Pitkiksellä, kun minä ylitin rajat. En juurikaan uskalla kommentoida mitään enää. Tähän vielä silmänisku. 

Ihminen on niin itsekeskeinen. Kaikki sattuu.

Vierailija
15233/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vähän vain huvitti tämä. Olisitko kertonutkin jo tästä isän asiasta aiemmin ja ammattisikin oli joskus shoitsu. 

Mut hienosti otit ohjeesta kiinni. Mä olen se typerys, joka ilkeästi, röyhkeästi, mahd dementikkona ja rähjäten lähti neuvomaan Pitkistä kuvitellen, että heidän raha-asiansa  olivat mutsin eläkkeen korottamisesta kiinni luullen etteivät tiedä miten selvittää asiat. En ymmärtänyt että kyseessä oli kolmen täysi-ikäisen täysijärkisen kimppa.

Turpiinhan mulle tuli. 

Ei olis pitänyt. Nyt on paha mieli Pitkiksellä, kun minä ylitin rajat. En juurikaan uskalla kommentoida mitään enää. Tähän vielä silmänisku. 

Olet outo, ei kannattais kirjoittaa noin henkilökohtaisia...

Kirjoittele vaan ihan omia kuulumisiasi, jookos?

Vierailija
15234/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä edelliselle sivulle kirjoitin urheilleeni pyöräillen, frisbeegolfaten ja uiden. Sitten kerroin käyneeni ravintolassa. Hellelukemiakin oli hurjasti.

Tyhmästi toimin, kun ennen noita urheiluja en syönyt, enkä juonut mitään. Ei ollut mitään juomaakaan mukana. Ihme ettei huonoa oloa tullut tai kuukahtanut. 

Urheilujen jälkeen tuli juotua melkein kokonaan 1,5 litran Fanta. Ravintolassa söin Hawaijinleike ranskalaisilla johon kuului salaatti. Juomana olut.

Itselleni ei tullut tukalaa oloa ruuan jälkeenkään. Aikaisemmat toimet varmaan helpottanut olojani. Helle on huonon olon takaaja helposti, jos syö tukevasti. Tässä mm-fribaa katsellessani vielä karkkia oon popsinut. 

Toissapäivänä tuli huono olo, kun ähkyyn tuli syötyä, mutta tänään ei, vaikka oon kylläinen.

Vierailija
15235/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesän stressannut, kun ei ole kevään työnhaussa natsannut. Nyt jotenkin tuli sellainen olo, että mitä sitten, jos olenkin hetken aikaa ansiosidonnaisella. Nuoresta asti tullut tehtyä kovasti töitä, vuosia opiskeltu, aina jotakin. Että ei maailma kaadu muutamaan työttömyyskuukauteen, kun ei tarvitse rahastakaan juuri nyt huolehtia. 

Jos ottaisi itsensä ja perheen hoitamisen kannalta nyt tämän yllättävän vapaan. Miettisi ihan rauhassa, mille sitä alkaisi. 

Vierailija
15236/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpiinhan mulle tuli. 

Turhaan uhriudut. Jos vain vähän mietit millä sävyllä jatkossa kirjoitat, niin ei luultavasti tule turpaan, ainakaan usein. Toisia alentavasti kun kohtelee, saa usein samalla mitalla takaisin. Näin se elämä usein menee. 

Vierailija
15237/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kesän stressannut, kun ei ole kevään työnhaussa natsannut. Nyt jotenkin tuli sellainen olo, että mitä sitten, jos olenkin hetken aikaa ansiosidonnaisella. Nuoresta asti tullut tehtyä kovasti töitä, vuosia opiskeltu, aina jotakin. Että ei maailma kaadu muutamaan työttömyyskuukauteen, kun ei tarvitse rahastakaan juuri nyt huolehtia. 

Jos ottaisi itsensä ja perheen hoitamisen kannalta nyt tämän yllättävän vapaan. Miettisi ihan rauhassa, mille sitä alkaisi. 

Hyvä päätös! Työelämä vie kuitenkin paljon myös aikaa ja energiaa, niin pieni tauko ei todellakaan ole maailmanloppu. Elämässä ehtii kyllä töissäkin olla ihan tarpeeksi. 

16-vuotiaasta olen ollut töissä eli 40 vuotta tulee ensi vuonna täyteen. 

Vierailija
15238/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös! Työelämä vie kuitenkin paljon myös aikaa ja energiaa, niin pieni tauko ei todellakaan ole maailmanloppu. Elämässä ehtii kyllä töissäkin olla ihan tarpeeksi. 

16-vuotiaasta olen ollut töissä eli 40 vuotta tulee ensi vuonna täyteen. 

Itsekin ollut yli 40 vuotta työelämässä ja kokenut kahdesti burnoutin. Pitää sitä elämää jättää vähän muuallekin kuin töihin. Älkää ottako minusta oppia! 

Vierailija
15239/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tässä ja nyt. Kannattaa elää niin, ettei mikään harmita, jos huomenna vaikka kuolee. Se on mun elämänohje. Eli elä sille, mikä on sulle tärkeintä. 

Vierailija
15240/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon miettiny ihmisten itsekkyyttä. Puolison sukulainen oli myyny heidän yhteisen, parin-kolmen tonnin arvoisen tavaran kertomatta siitä mitään toiselle omistajalle. Ja ei muuta ku rahat omaan taskuun. Onks raha tärkeämpi kuin esimerkiks luottamus? 

Ja toinen tapaus tältä viikolta: yks kaveri oli huijannu toista ihan huolella. Hyväksikäyttäny kilttiä ihmistä, jolta kusetettiin lopulta useita satasia rahaa. 

Mikä näitä ihmisiä vaivaa??

Ketju on lukittu.