Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
15241/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää, joka aamu on armo uusi, kiitos Jeesukselle hänen sovitus työstään Golgatan keskimmäisellä ristillä. Joh. 3;16

Voisko tämän palstan pitää kaikille sopivana eli uskonnot pois?

Ei tämä palsta ole silloin kaikille sopiva jos uskovat ei saa kirjoittaa tänne heille tärkeitä kommentteja ja mitä kuuluu.

Aloita oma uskovaisten ketju! Siellä saat julistaa. Miehetkin ajetaan täältä pois.

Vierailija
15242/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on ollu vähän apea päivä. Yks kaveri ei oo pitäny sovitusti yhteyttä vaikka lupas. On semmonen hylätty olo. Petetty. No, ei tartte enää hänen varaansa mitään laittaa. 

Muuten ok

Huomenna uus päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15243/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää, joka aamu on armo uusi, kiitos Jeesukselle hänen sovitus työstään Golgatan keskimmäisellä ristillä. Joh. 3;16

Ei tämä palsta ole silloin kaikille sopiva jos uskovat ei saa kirjoittaa tänne heille tärkeitä kommentteja ja mitä kuuluu.

Aloita oma uskovaisten ketju! Siellä saat julistaa. Miehetkin ajetaan täältä pois.

Mä ainakin kirjotan tänne kuulumisia ja jos joskus tuntuu, että haluun jotain mainita uskosta, niin mainitsen kyllä. Koska usko ei oo mulla ainakaan mikään elämästä erillinen osa-alue, vaan se linkittyy kaikkeen, koko elämään. Jos et pidä siitä, hyppää suosiolla yli! Minun mielestäni tänne mahtuu kaikenlaisia ajatuksia ja mielipiteitä. 

Vierailija
15244/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kirjotan tänne kuulumisia ja jos joskus tuntuu, että haluun jotain mainita uskosta, niin mainitsen kyllä. Koska usko ei oo mulla ainakaan mikään elämästä erillinen osa-alue, vaan se linkittyy kaikkeen, k

Seksi on myös elämään kuuluva alue, mutta siitä ei saa puhua. Miksi? Miksi joku kielletään, mutta joku sallitaan?

Vierailija
15245/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun jatkuva puheenaihe on, mistä tänne saa kirjoittaa 😂

Aika erikoista.

Vierailija
15246/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimiasiat kuuluvat jokaisen intimiteettisuojan piiriin. 

Vierailija
15247/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin jos kadulla jaat lehtisiä uskovaisuuteen liittyen, kukaan ei tule ajamaan pois. Mutta jos harrastat seksiä kaikkien nähden kadulla, joku soittaa poliisille. 

Ymmärrätkö eron?

Vierailija
15248/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vähän vain huvitti tämä. Olisitko kertonutkin jo tästä isän asiasta aiemmin ja ammattisikin oli joskus shoitsu. 

Mut hienosti otit ohjeesta kiinni. Mä olen se typerys, joka ilkeästi, röyhkeästi, mahd dementikkona ja rähjäten lähti neuvomaan Pitkistä kuvitellen, että heidän raha-asiansa  olivat mutsin eläkkeen korottamisesta kiinni luullen etteivät tiedä miten selvittää asiat. En ymmärtänyt että kyseessä oli kolmen täysi-ikäisen täysijärkisen kimppa.

Turpiinhan mulle tuli. 

Ei olis pitänyt. Nyt on paha mieli Pitkiksellä, kun minä ylitin rajat. En juurikaan uskalla kommentoida mitään enää. Tähän vielä silmänisku. 

Ihminen on niin itsekeskeinen. Kaikki sattuu.

Olet outo, ei kannattais kirjoittaa noin henkilökohtaisia...

Kirjoittele vaan ihan omia kuulumisiasi, jookos?

Minä kirjoitinkin.

Etkö huomaa? Lue läpi. En luetellut syömiäni ruokia ja heräämisaikojani.

Kiitos ohjeesta; tämän ikäinen (70) tarvitsee ohjeita. Tunteeko kukaan sarkasmia huumorinlajina?

Valitan, mutta kirjoitan mitä haluan jatkossakin.

Vierailija
15249/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän sama kuin jos kadulla jaat lehtisiä uskovaisuuteen liittyen, kukaan ei tule ajamaan pois. Mutta jos harrastat seksiä kaikkien nähden kadulla, joku soittaa poliisille. 

Ymmärrätkö eron?

Tässä astuu lainsäädäntö esiin! 

Vierailija
15250/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksille on oma osionsa, tavan kuulumiset sopii tänne, eikö vaan?

Vierailija
15251/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vähän vain huvitti tämä. Olisitko kertonutkin jo tästä isän asiasta aiemmin ja ammattisikin oli joskus shoitsu. 

Mut hienosti otit ohjeesta kiinni. Mä olen se typerys, joka ilkeästi, röyhkeästi, mahd dementikkona ja rähjäten lähti neuvomaan Pitkistä kuvitellen, että heidän raha-asiansa  olivat mutsin eläkkeen korottamisesta kiinni luullen etteivät tiedä miten selvittää asiat. En ymmärtänyt että kyseessä oli kolmen täysi-ikäisen täysijärkisen kimppa.

Turpiinhan mulle tuli. 

Ei olis pitänyt. Nyt on paha mieli Pitkiksellä, kun minä ylitin rajat. En juurikaan uskalla kommentoida mitään enää. Tähän vielä silmänisku. 

Turhaan uhriudut. Jos vain vähän mietit millä sävyllä jatkossa kirjoitat, niin ei luultavasti tule turpaan, ainakaan usein. To

Sinunkin olisi parempi tutkia eri huumorinlajeja ja pitää huoli omista asioistasi sen sijaan että kuvittelet minun tarvitsevan ohjeita sinulta. Minulla on kaikki hyvin. Sarkasmia.

Vierailija
15252/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpiinhan mulle tuli. 

Olet outo, ei kannattais kirjoittaa noin henkilökohtaisia...

Kirjoit

Hassusti kommentoit...

Vierailija
15253/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole julistusta, jos kertoo omasta uskostaan osana jokapäiväistä elämäänsä ja viittaa esim. itselle tärkeisiin Raamatun kohtiin. Koeta kestää ja toden totta, hyppää nämä kommentit yli, jos et ole kiinnostunut. - eri

Vierailija
15254/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmille miehille pillun saanti on kuitenkin kaikista tärkeintä elämässä. Seuraavaksi tärkeintä on ruoka. Joten jos saa tai ei saa pillua, niin se on päivän tärkein kuuluminen. Ja vasta sen jälkeen on vuorossa, mitä ruokaa on tänään syönyt. Puhumattakaan mistään muusta päivän kuulumisista. Noi on niitä miehiä, joilla aivot on haartojen välissä. Hekin on kuitenkin ihmisiä. 

Vierailija
15255/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja poistuu taas nopeaan tahtiin.

Jollain on suuri tarve kontrolloida. 

Vierailija
15256/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tähän mukavaan ketjuun kaipaa ollenkaan noita seksijuttuja. Kaipa miehille- jotka ovat tähän keskusteluun tervetulleita- muutakin voi kuulua?

Helteinen tapahtumaton päivä. Ei oikein jaksa mitään tehdä paitsi lukea.

Kalakeiton sentään tein, pakasteseiti- ja lohikuutioista. Saostin taas tuorejuustolla. Hyvää tuli.

Minua ei haittaa hengelliseen elämään liittyvät ajatukset, eihän täällä kukaan käännytyspuheita pidä kuitenkaan.

Olen jo pötkölläni sängyssä, kirjaa kohta luen. Huvittavan aikaisin olen alkanut käydä yöpuulle.

Kauniita unia itsekullekin.

Vierailija
15257/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmille miehille pillun saanti on kuitenkin kaikista tärkeintä elämässä. Seuraavaksi tärkeintä on ruoka. Joten jos saa tai ei saa pillua, niin se on päivän tärkein kuuluminen. Ja vasta sen jälkeen on vuorossa, mitä ruokaa on tänään syönyt. Puhumattakaan mistään muusta päivän kuulumisista. Noi on niitä miehiä, joilla aivot on haartojen välissä. Hekin on kuitenkin ihmisiä. 

Seksiosiosta saa vertaistukea. Suosittelen 

Vierailija
15258/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun selviydyin nuoruuden munasarjasyövästä, toteutin heti yhden unelmistani; matka USA:n ja pari viikkoa New Yorkissa.

Sen jälkeen toteutin toisen;oma hevonen/ratsu Niiden jälkeen tuumasin, että nyt on molemmat lapsuuden haaveet katsottu ja Luoja saa pitää huolen seuraavasta. Hyvin pitikin, koska 9kk jälkeen noista sanoistani synnytin ainokaiseni, joka oli todellakin yllätysraskaus, paria kuukautta ennen hänen syntymäänsä huomasin olevani raskaana.

Minä olisin varmaan huolestunut, jos kuukautiset olisivat loppuneet  noin pitkäksi aikaa ja olisin ajatellut, että jotain on pahasti vialla. Mutta itselläni olikin kyllä niin tyypilliset raskauden merkit kuin voi olla.

Paras lahja maailmassa, toivottu, hyväksytty lapsi. Olen iloinen myös sinun puolestasi.

Vierailija
15259/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiossa Bond. Kuuluu Suomen kesään. Roger Moore on paras Bond 😍

Vierailija
15260/24139 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitaan toinen toisiamme! 

Mielipiteitä, kokemuksia, näkemyksiä ja ajatuksia maailmaan mahtuu. Kunhan kerrot asioista ja kuulumisista toisia ihmisiä kunnioittaen ja "säädyllisissä rajoissa", niin kaikilla on kiva lukea kirjoituksia! 

Toisten palstalaisten mollaamiset, tahalliset jankkaamiset ja intiimien seksijuttujen paljastamiset eivät kuulu hyvien käytöstapojen piiriin. Näiden ulkopuolellakin varmasti löytyy jokaiselle jotakin kerrottavaa. 

-sivusta

Ketju on lukittu.