Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22048)
Vierailija kirjoitti:
Tuli kahdesti, mutta menköön!
Vierailija kirjoitti:
On se selvää säästöä, kun itse hankkii ruuan pöytään. Eiköhän jokin sanonta mennyt "Hyvä ruoka, parempi mieli"
Ei ole sanonta, vaan S-ryhmän mainos.
Entisessä duunipaikassa oli mies, joka muisteli vanhoja mainoslauseita piruuttaan. Matkahuollolla oli aikoinaan myös baareja bussikuljetusten ohella. Niissä olisi hänen mukaansa ollut slogan: Kiireessä maistuu huonompikin ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se selvää säästöä, kun itse hankkii ruuan pöytään. Eiköhän jokin sanonta mennyt "Hyvä ruoka, parempi mieli"
Entisessä duunipaikassa oli mies, joka muisteli vanhoja mainoslauseita piruuttaan. Matkahuollolla oli aikoinaan myös baareja bussikuljetusten ohella. Niissä olisi hänen mukaansa ollut slogan: Kiireessä maistuu huonompikin ruoka.
Atrian mainos tuo "Hyvä ruoka, parempi mieli".
- eteläpohojalainen 👍
Meillä on kissoilla ne Ticklessit eli ultraääni perusteiset punkkisuojat, niitä on ihmisillekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla HK: hyvä ruoka, parempi mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla HK: hyvä ruoka, parempi mieli
Sanon vielä yhyren kerran notta tämä on Atrian mainoslause 😋
Vierailija kirjoitti:
Pitkis eikö sinulla ole kirjastokorttia?
Ei maksa mitään eikä tarvitsisi vähillä rahoillasi ostaa kirjoja. Vaikka vain muutaman euron maksaisi niin pienistä puroista kasvaa nopeasti isompi virta.
On minulla kirjastokortti, mutta oikeastaan tuo on minulle vähän kuin perinne ostaa joitakin kiinnostavia kirjoja poistomyynnistä. Viime kesänä en löytänyt mitään. Nyt sentään muutamia.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmin sää jatkuu. Mustikoita näyttäisi kypsyvän nyt ihan hyvin, joten harmittaa kun en punkkien takia oikein uskaltaisi mennä niitä poimimaan. Punkkeja ollut ihan valtavasti tänä kesänä mökkipaikkakunnalla, pitäisi käydä punkkirokotukset koko perheelle, mutta eivät nekään kaikelta suojaa. Punkkipelko rajoittaa kovasti kesästä ja luonnosta nauttimista.
Mulle tuli mielene, että toimiskohan sellainen koirien punkkipanta ihmisellä? En siis tiedä. Molempiin sääriin pannat ja ties vaikka yks vielä kaulaankin :D
Me ei koirallemme anneta punkkipantaa. Aikamoista myrkkyä se on koirillekin. Meidän koira käyttää yrttipantaa ja säännölliset punkkitarkistukset.
Puhumaton päivä taas, kukaan ei ole kaivannut. Eli ei kuulu yhtään kivaa, miten jaksan huomisenkin?
Raskaaksi käy tämä elämä yksin tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Puhumaton päivä taas, kukaan ei ole kaivannut. Eli ei kuulu yhtään kivaa, miten jaksan huomisenkin?
Raskaaksi käy tämä elämä yksin tässä maailmassa.
Älä aina jankuta tätä samaa. Sulle on annettu neuvoja ja puhelinnumeroita yms. Mutta mitään et itse tee. Mene auttamaan muita, se on kivaa.
Hyvää yötä kaikille
Tulin just töistä, oli järkyttäviä uutisia. Huh. Enpä nyt kerro enempää, mutta väkivaltaa oli ollut töissä taannoin.
Anki: Niin aikaisin soi radiossa, ja perään Portion Boys: Tämän kesän viheltelen. Olkoot ne päivän biisit
Doris
Paistetut muikut ja uudet perunat.
Turun reissua, uimista ja itsetehtyä pizzaa kuuluu tähän päivään. Ihan hyvä kesäpäivä ollut.
Mukavia kesäkuulumusia täällä, onpa ilo lukea.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikille
Tulin just töistä, oli järkyttäviä uutisia. Huh. Enpä nyt kerro enempää, mutta väkivaltaa oli ollut töissä taannoin.
Anki: Niin aikaisin soi radiossa, ja perään Portion Boys: Tämän kesän viheltelen. Olkoot ne päivän biisit
Doris
Ärsyttävää tollanen, että vähän kerron mutta enmpä kerro enempää. Elä kerro sitä vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikille
Doris
Ärsyttävää tollanen, että vähän kerron mutta enmpä kerro enempää. Elä kerro sitä vähääkään.
Jokainen voi kertoa just sen verran kuin haluaa :)
Eri
Hyvä päivä ollut tänäänkin. Kävelyllä olin, mutta tänään jotenkin itsellenikin liian kuuma. Kuitenkin kävin hieman eri maisemissa lenkin. Sitten se tavallinen pyöräily myös. Tässä lähellä vaan.
Vien hieman mattoja ulos ja huomenna siivoan. Mansikoita olen pakastanut. Käveltiin äitini kanssa illalla ja hänellä kivut helpottaneet paljon. Kiva juttu tämäkin. Ulkona olen ollut koko päivän.
Tässä illalla olisi viileämpää istua ulkona, mutta hyttyset eivät anna rauhaa. Olen monena iltana kietonut itseni erilaisiin peittoihin ja yrittänyt niihin kietoutuneena lukea ulkona kirjaa. Pitäisi joku hyttyskatos yms olla, kun ei oikein muuten pysty iltaisin istumaan ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmin sää jatkuu. Mustikoita näyttäisi kypsyvän nyt ihan hyvin, joten harmittaa kun en punkkien takia oikein uskaltaisi mennä niitä poimimaan. Punkkeja ollut ihan valtavasti tänä kesänä mökkipaikkakunnalla, pitäisi käydä punkkirokotukset koko perheelle, mutta eivät nekään kaikelta suojaa. Punkkipelko rajoittaa kovasti kesästä ja luonnosta nauttimista.
Mulle tuli mielene, että toimiskohan sellainen koirien punkkipanta ihmisellä? En siis tiedä. Molempiin sääriin pannat ja ties vaikka yks vielä kaulaankin :D
Me ei koirallemme anneta punkkipantaa. Aikamoista myrkkyä se on koirillekin. Meidän koira käyttää yrttipantaa ja säännölliset punkkitarkistukset.
Mäkään en käytä koirallani punkkipantaa enkä myöskään niitä turkkiin laitettavia nesteitä, koska mulla on myös kissa ja niiden ohjeissa on, että ei saa käyttää, jos taloudessa on kissakin. Kerran kokeilin yrttipantaa, mutta siinä oli tosi voimakas tuoksu ja ajattelin, ettäei kiva koiraeläimen hajuaistille. Joten tarkka punkkitarkastus täälläkin joka kerta, kun tullaan ulkoa.
Päivän työt tehty ennen kuin tulee kuumaa. Kanat paistettu, perunat ja vihannekset keitetty, puuroa tehty moneksi aamuksi ja lopuksi vielä matot pihalle ja lattiat pesty. Nyt saa lötköttää lopun päivää.
Me ollaan paljon ulkona ja metsätöissäkin. Joka kerta kun tullaan sisälle, tehdään punkkitarkastus. Riisutaan ihan alasti ja tarkastetaan toisemme. Se on ihan mukavaa eroottista vipinääkin tuovaa 😉🥰.