Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22048)

Vierailija
14401/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan paljon ulkona ja metsätöissäkin. Joka kerta kun tullaan sisälle, tehdään punkkitarkastus. Riisutaan ihan alasti ja tarkastetaan toisemme. Se on ihan mukavaa eroottista vipinääkin tuovaa 😉🥰.

Vierailija
14402/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kahdesti, mutta menköön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14403/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se selvää säästöä, kun itse hankkii ruuan pöytään. Eiköhän jokin sanonta mennyt "Hyvä ruoka, parempi mieli"

Ei ole sanonta, vaan S-ryhmän mainos.

Entisessä duunipaikassa oli mies, joka muisteli vanhoja mainoslauseita piruuttaan. Matkahuollolla oli aikoinaan myös baareja bussikuljetusten ohella. Niissä olisi hänen mukaansa ollut slogan: Kiireessä maistuu huonompikin ruoka.

Vierailija
14404/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se selvää säästöä, kun itse hankkii ruuan pöytään. Eiköhän jokin sanonta mennyt "Hyvä ruoka, parempi mieli"

Entisessä duunipaikassa oli mies, joka muisteli vanhoja mainoslauseita piruuttaan. Matkahuollolla oli aikoinaan myös baareja bussikuljetusten ohella. Niissä olisi hänen mukaansa ollut slogan: Kiireessä maistuu huonompikin ruoka.

Atrian mainos tuo "Hyvä ruoka, parempi mieli". 

- eteläpohojalainen 👍

Vierailija
14405/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissoilla ne Ticklessit eli ultraääni perusteiset punkkisuojat, niitä on ihmisillekkin.

Vierailija
14406/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla HK: hyvä ruoka, parempi mieli

Vierailija
14407/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla HK: hyvä ruoka, parempi mieli

Sanon vielä yhyren kerran notta tämä on Atrian mainoslause 😋

Vierailija
14408/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkis eikö sinulla ole kirjastokorttia?

Ei maksa mitään eikä tarvitsisi vähillä rahoillasi ostaa kirjoja. Vaikka vain muutaman euron maksaisi niin pienistä puroista kasvaa nopeasti isompi virta.

On minulla kirjastokortti, mutta oikeastaan tuo on minulle vähän kuin perinne ostaa joitakin kiinnostavia kirjoja poistomyynnistä. Viime kesänä en löytänyt mitään. Nyt sentään muutamia. 

Vierailija
14409/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmin sää jatkuu. Mustikoita näyttäisi kypsyvän nyt ihan hyvin, joten harmittaa kun en punkkien takia oikein uskaltaisi mennä niitä poimimaan. Punkkeja ollut ihan valtavasti tänä kesänä mökkipaikkakunnalla, pitäisi käydä punkkirokotukset koko perheelle, mutta eivät nekään kaikelta suojaa. Punkkipelko rajoittaa kovasti  kesästä ja luonnosta nauttimista. 

Mulle tuli mielene, että toimiskohan sellainen koirien punkkipanta ihmisellä? En siis tiedä. Molempiin sääriin pannat ja ties vaikka yks vielä kaulaankin :D

Me ei koirallemme anneta punkkipantaa. Aikamoista myrkkyä se on koirillekin. Meidän koira käyttää yrttipantaa ja säännölliset punkkitarkistukset.

Vierailija
14410/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumaton päivä taas, kukaan ei ole kaivannut. Eli ei kuulu yhtään kivaa, miten jaksan huomisenkin? 

Raskaaksi käy tämä elämä yksin tässä maailmassa.

Vierailija
14411/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumaton päivä taas, kukaan ei ole kaivannut. Eli ei kuulu yhtään kivaa, miten jaksan huomisenkin? 

Raskaaksi käy tämä elämä yksin tässä maailmassa.

Älä aina jankuta  tätä samaa. Sulle on annettu neuvoja ja puhelinnumeroita yms. Mutta mitään et itse tee. Mene auttamaan muita, se on kivaa. 

Vierailija
14412/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille

Tulin just töistä, oli järkyttäviä uutisia. Huh. Enpä nyt kerro enempää, mutta väkivaltaa oli ollut töissä taannoin. 

Anki: Niin aikaisin soi radiossa, ja perään Portion Boys: Tämän kesän viheltelen. Olkoot ne päivän biisit

Doris

Vierailija
14413/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistetut muikut ja uudet perunat.

Vierailija
14414/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun reissua, uimista ja itsetehtyä pizzaa kuuluu tähän päivään. Ihan hyvä kesäpäivä ollut. 

Vierailija
14415/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia kesäkuulumusia täällä, onpa ilo lukea.

Vierailija
14416/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille

Tulin just töistä, oli järkyttäviä uutisia. Huh. Enpä nyt kerro enempää, mutta väkivaltaa oli ollut töissä taannoin. 

Anki: Niin aikaisin soi radiossa, ja perään Portion Boys: Tämän kesän viheltelen. Olkoot ne päivän biisit

Doris

Ärsyttävää tollanen, että vähän kerron mutta enmpä kerro enempää. Elä kerro sitä vähääkään.

Vierailija
14417/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille

Doris

Ärsyttävää tollanen, että vähän kerron mutta enmpä kerro enempää. Elä kerro sitä vähääkään.

Jokainen voi kertoa just sen verran kuin haluaa :)

Eri

Vierailija
14418/22048 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päivä ollut tänäänkin. Kävelyllä olin, mutta tänään jotenkin itsellenikin liian kuuma. Kuitenkin kävin hieman eri maisemissa lenkin. Sitten se tavallinen pyöräily myös. Tässä lähellä vaan. 

Vien hieman mattoja ulos ja huomenna siivoan. Mansikoita olen pakastanut. Käveltiin äitini kanssa illalla ja hänellä kivut helpottaneet paljon. Kiva juttu tämäkin. Ulkona olen ollut koko päivän.

Tässä illalla olisi viileämpää istua ulkona, mutta hyttyset eivät anna rauhaa. Olen monena iltana kietonut itseni erilaisiin peittoihin ja yrittänyt niihin kietoutuneena lukea ulkona kirjaa. Pitäisi joku hyttyskatos yms olla, kun ei oikein muuten pysty iltaisin istumaan ulkona. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmin sää jatkuu. Mustikoita näyttäisi kypsyvän nyt ihan hyvin, joten harmittaa kun en punkkien takia oikein uskaltaisi mennä niitä poimimaan. Punkkeja ollut ihan valtavasti tänä kesänä mökkipaikkakunnalla, pitäisi käydä punkkirokotukset koko perheelle, mutta eivät nekään kaikelta suojaa. Punkkipelko rajoittaa kovasti  kesästä ja luonnosta nauttimista. 

Mulle tuli mielene, että toimiskohan sellainen koirien punkkipanta ihmisellä? En siis tiedä. Molempiin sääriin pannat ja ties vaikka yks vielä kaulaankin :D

Me ei koirallemme anneta punkkipantaa. Aikamoista myrkkyä se on koirillekin. Meidän koira käyttää yrttipantaa ja säännölliset punkkitarkistukset.

Mäkään en käytä koirallani punkkipantaa enkä myöskään niitä turkkiin laitettavia nesteitä, koska mulla on myös kissa ja niiden ohjeissa on, että ei saa käyttää, jos taloudessa on kissakin. Kerran kokeilin yrttipantaa, mutta siinä oli tosi voimakas tuoksu ja ajattelin, ettäei kiva koiraeläimen hajuaistille. Joten tarkka punkkitarkastus täälläkin joka kerta, kun tullaan ulkoa. 

Vierailija
14420/22048 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän työt tehty ennen kuin tulee kuumaa. Kanat paistettu, perunat ja vihannekset keitetty, puuroa tehty moneksi aamuksi ja lopuksi vielä matot pihalle ja lattiat pesty. Nyt saa lötköttää lopun päivää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi