Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21935)

Vierailija
13621/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan enkä tiedä mitä ottaa mukaan. En mene pitkälle mutta matkan tarkoitus on niin epämääräinen että en tiedä mitä ottaisin mukaan.

Vierailija
13622/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen hyvää nyt ei oikeastaan ole tullut mietittyä  mitään huomisen murheita, tulin juuri kaverin luota ja parannettiin taas maailmaa hymyssä ja naurussa suin, hyvää iltaa ja kesänjatkoa kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13623/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla  taas sytostaattipiikki

ja huomenna olen sitten ihan jäätävän väsynyt.

Kuitenkin pitää jaksaa huomenna käydä taas isän luona.

Miksi mentävä kahville, jos sairastat?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla  taas sytostaattipiikki

ja huomenna olen sitten ihan jäätävän väsynyt.

Kuitenkin pitää jaksaa huomenna käydä taas isän luona.

Miksi mentävä kahville, jos sairastat?

Jos en mene säännöllisesti, isä soittaa mulle sitten joka päivä milloin milläkin verukkeella ja mun pitää juosta sinne. On helpompaa, että on sovittu tietty päivä ja tietty kellonaika. Aiemmin kävin isän luona sunnuntaisin ja tiistai oli sitten sytojen sivuvaikutuspäivä, mutta aloin kaivata tavallista sunnuntaita. En ole kristitty, mutta silti sellainen "muista pyhittää lepopäiväsi" on jostain lapsuudesta iskostunut alitajuntaani. Ja sunnuntait on sen vuoksi olleet mulle se päivä viikossa, kun syön vähän "fiinimmin" kuin arkisin eli panostan enemmän ruuanlaittoon. Ja myös munlapseni käyvät välillä sunnuntaipäivällisellä. Muuten sitten otan sunnuntait aika iisisti. Halusin siis saada sunnuntaini takaisin, joten päätin siirtää isällä käynnit samalle päivälle kuin sytojen sivuvaikutuksetkin.  2 kuukauden päästä olen työelämästä vapaa eli mulla on joka viikko 7 vapaapäivää. En vielä tiedä, mille viikonpäivälle siirrän isän luona käymisen. Ehkä keskivikolle. Sitten mulla on sunnuntai, syto-oirepäivä ja isän luona käynti kaikki eri päivinä ja jää vielä 4 vapaatakin joka viikko :)

Vierailija
13625/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sää ollut tänään ja olen puuhaillut paljon ulkona monenlaista. Olispa kelit edes tällaista kun tänään. 

Vierailija
13626/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haikea kun en näe hetkeen ystävää. Onneks on paljon puuhaa kesälle.

Vierailija
13627/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihasaunaan laitoin puut valmiiksi. Mies vei vedet, lupasi tehdä vastatkin huomiseksi, grillailua ja pari saunaolutta. Oi kesä, oi suvi :)

Vierailija
13628/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30. lomapäivä lähenee loppuaan. Ihmeen rentouttava loma on ollut. Meillä opeilla on vielä toiset 31 päivää+ 5pv (elokuu) edessä. Olen erityisesti nauttinut lomasta tänä vuonna.

Vierailija
13629/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reykhavik 112 menossa, jännä sarja. Eilinen yks leffa jäi kesken, kun ukkonen pätki sähköjä ja sekoitti kanavia

Vierailija
13630/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katson Reykjavik sarjaa, vähän monimutkainen juoni.

Vierailija
13631/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee useita hyviä sarjoja joitten juoni ja henkilöt ehtii sekoittua mielessä ennen seuraavaa jaksoa.

Varistyttö, Suojelijat ja Reykjavik. Hyviä kaikki.

Vierailija
13632/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo Kumman kaa -sarjaa, niin ei mene hahmot sekaisin muitten sarjojen kaa 😉

Vierailija
13633/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hyvä päivä tänään kaikin tavoin. Eilisen jälkeen kaipasin aurinkoa ja sekin paistoi ja kaunis ilta ollut. Kävin viimein kaupassa ja siellä aletuotteitakin. Sain ostettua hävikkivihanneksia myös, kuten ison pussillisen tomaatteja parilla eurolla. Sitten puutarhamyymälästä muutama edullinen taimi. Olkoon tämä itselleni sallittua ostaa pari kertaa kuussa jotain tälläistä..Kävik kirjaston poistomyynnissä ja löysin muutamia kiinnostavalta vaikuttavia kirjoja. Halpoja olivat. Ehkä nyt tulee luettua taas jotain.

Tänään pitäisi vielä kirjoittaa eräs essee loppuun ja kiva asia oli erään opettajan nopea arviointi yhteen kurssiin liittyen. En edes odottanut arviointia vielä ja pelotti miten koe meni. Sain arvosanan 5 mikä on paras ja en suoraan sanoen voinut edes odottaa tuollaista. Minusta se oli jo liikaa, mutta iloinen yllätys. Edellisen kurssin arvosana taas 3, mutta tietoa esseetä varten oli hankalaa löytää. Kyllä nämä asiat piristävät, kun tuntee että saa edes jotain aikaan ja asiat etenevät.

Olen kiitollinen tästä päivästä. Kävelyllä olin paljon ja ulkona muutenkin. Huomenna pitäisi nurmikko ajaa, että jos linnunpoikasetkin lähtevät pesästä kohta niin on turvallisempi ajaa se nyt.

Kirjeitä joskus itsekin lähetin. Vastaanotetut eivät enää tallessa ole. Erääseen muistikirjaan joskus nuorena kirjoitin myös, mutta aika vähiin se jäi. Runojakin joskus kirjoitin. Kai koin ettei ollut kirjoitettavaa niin paljon silloin kuitenkaan. 

Vierailija
13634/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina en tuntenut, enkä nähnyt mitään "myrskyn" merkkejä. Tänään tuli sitten nähtyä kaatuneita puita ja isoja oksia siellä täällä. Näköjään sitten ollutkin jonkinlaista myräkkää. Sunnuntaina olinkin pois kotialueeltani jonkin aikaa, että kai se myräkkä oli paikkakohtaista ja hetkittäistä.

Tänäänkin oli jonkin verran tuulista, mutta ei pahaa. Tuli käytyä frisbeegolfaamassa ja yllättävän hyvin frisbeet lenteli tuulisiin olosuhteisiin. Paljon oli heittelijöitä, vaikka sää näytti tulossa pahaksi. Eipä se sää pahaksi tullutkaan.

Vielä kun jaksaisi tämän viikon niin sitten alkaisi kesälomat.

Vierailija
13635/21935 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri. Pahoitin mieleni puheistaan.

Vierailija
13636/21935 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Sininen taivas ja aurinko paistaa KESÄ.

Vierailija
13637/21935 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aikaisin, lyhyet yöunet. Äsken laitoin tiskikoneen päälle, pesi hetken, sammutin virran mutta kone jatkoi hurinaa, otin töpselistä irti, kokeilin uudelleen niin sama hurina jatkui. Ottaa aivoon jos hajosi. 

Vierailija
13638/21935 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo Kumman kaa -sarjaa, niin ei mene hahmot sekaisin muitten sarjojen kaa 😉

Tää on niin totta, mulla on jäänyt jaksoja katsomatta, nyt bongailen niitä uusinnoista. Toisaalla on ketju, missä kysellään, miksi jatkoa ei ole tehty. Mielestäni oli hyvä juttu lopettaa silloin, kun oli parhaimmillaan. Näin Heli Sutelaa kerran kirpparilla, ei ollut yhtään 'Annemainen', vaan ihan tavallinen :)

Tänään puutarhahommia, pakastimen pesu (mustikat kypsyy pikkuhiljaa) ja pihasauna, grillaus. Perjantaina työvuoro, laitoin jo eläkeanomuksen ja erosin liitosta... jänskättää...

Toimeliasta tiistaita

Doris

Vierailija
13639/21935 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin aikaisin, lyhyet yöunet. Äsken laitoin tiskikoneen päälle, pesi hetken, sammutin virran mutta kone jatkoi hurinaa, otin töpselistä irti, kokeilin uudelleen niin sama hurina jatkui. Ottaa aivoon jos hajosi. 

Miksi sammutit virran kesken? Sekoaa kone

Vierailija
13640/21935 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkuuluu, mitäkuuluu kukkuluuruu?

Päivänjatkot, päivänjatkot, päivänjatkot