Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21935)
Minäkin kannustan pitkistä lähtemään ihan yksin retkeilemään ja patikoimaan! Hankit hiljalleen tarvittavat varusteet, eräkämpillä voi yöpyä, trangialla tehdä ruokaa ym. Ei sinne äitiä tarvita mukaan. Tekisi sinulle varmasti hyvää!
Me ajateltiin lähteä käymään huomenna Hangossa yhdessä taidenäyttelyssä ja tuttavien luona, syömään myös jonnekin kivaan rantapaikkaan. Toivottavasti on edes kohtalaisen hyvä sää. Muutenkin voisi aktivoitua kesärientojen suhteen, ainakin kesäteattereissa voisi käydä. Tampereen seudulle on yksi hauska aktiviteetti varattuna.
Ensi viikolla mökin pihan laittoa kun tulee liuskekivikuorma. Vieraitakin tulossa pari eri perhekuntaa aina muutamaksi yöksi kerrallaan. Se piristää aina kummasti.
Nyt paistaa aurinko täällä ihan kivasti ja lonkero jäillä maistuu lämmössä hyvältä.
Pitkis, ota äitisi kanssa tämä sääntö: kumpikin kuuntelee vuorotellen puoli tuntia toisen asioita. Tai joka toinen päivä on sinun asioiden aika ja joka toinen äidin puheiden aika.
On väärin, ettei äitisi kuuntele sinua. Älä alistu tuohon.
Poika lähti kotiinsa ajelee kun sade hellitti, matkaa 2,5h. Oli mukava kun kävi. Laitoin peltileivän uuniin paistumaan kun leipä loppui enkä viitsi kauppaan lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän, ettei kukaan kommentoisi näihin viesteihini, koska en minä tyhmä ole. Olen kyllä miettinyt kaikkea, mutta ei monikaan asia yksinkertainen ole. Pahoittelen samalla ikäviä viestejäni, mutta en minä aina jaksa elämääni ja tänään on sellainen päivä. Todella surullinen olo on kaikesta ja se ajatus, että olisi joskus jotain väliä minullakin.
Kunpa sinun toivettasi kunnioitettaisiin.
Olet muistaakseni pyytänyt sitä ennenkin, mutta täällä on armeija mummoja, jotka siitä huolimatta neuvoo ja kommentoi.
Hyvää päivänjatkoa, sanottiin Onnelassa just :)
Täälläpä on monta Päivänjatkoa! :D
Pitkis
Kirjoittele vaan, yritän olla kommentoimatta viestejäsi jatkossa...:)
Doris
Vierailija kirjoitti:
Pyydän, ettei kukaan kommentoisi näihin viesteihini, koska en minä tyhmä ole. Olen kyllä miettinyt kaikkea, mutta ei monikaan asia yksinkertainen ole. Pahoittelen samalla ikäviä viestejäni, mutta en minä aina jaksa elämääni ja tänään on sellainen päivä. Todella surullinen olo on kaikesta ja se ajatus, että olisi joskus jotain väliä minullakin.
Siis oletko sinä Pitkis?
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä on monta Päivänjatkoa! :D
Ai montako??? Yksikin kai piisaisi, vai mitä?
Samaa mieltä, ei kannata yksinäistäkään neuvoa menemään kahvilaan, kirjastoon ym. Ei yksinäisyys tee ihmisestä tyhmää.
Ratkaisukeskeisenä ihmisenä tuli heti mieleen montakin tapaa, millä Pitkis pääsisit pohjoiseen. En ala kuitenkaan neuvomaan, koska toivoit että niin ei tehtäisi. Jos todella haluat, niin keksit kyllä itsekin keinot :). Tuntuu vain, että torppaat aina jollakin verukkeella kaiken, mikä ei sovi omaan ajatteluusi, et edes uskalla ajatella niitä asioita mahdollistavia Entä jos - ajatuksia, kun jo torppaat, miksi ei voi. Tavallaan se on ymmärrettävääkin kaiken kertomasi perusteella.
Silti, todella moni asia olisi sinullekin mahdollista, jos uskaltautuisit ajatella rohkeammin. Kaikkea hyvää sinulle toivotan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko sinä Pitkis?
Kai sinä nyt minut tunnistat. Kirjoitan äidistäni niin usein muutenkin.
Oon tyytyväinen, kun en antanut sääennusteiden rajoittaa päivääni. Piti olla vaarallisen tuulista, ukkosmyrskyä ja sateita. Ulos, kun menin tänään niin upeaa säätä oli. Sateita tuli ja ukkosta kuului jostain kauempaa. Tänään en niin pahasti kastunut, kuin eilen. Pyöräillessä en kastunut tippaakaan, vaikka kauemmaksi sillä poljinkin. Tai no, kohteeseen saavuttuani vähän ripotteli sadetta.
Mukavan pitkältä päivältä tuntunut.
Päivän jatkoja... illan katkoja
Yön syliin....
missä on tahto, siinä on tie
Voisi olla huonomminkin kuin on. Koska niin ei ole, on hyvin
Päivän biisi:
Uneen aika vaipuu
Nyt hiukan ahdistaa mutta eiköhän se tästä.
Kesäkuun viimeinen päivä, ollut koko kuukausi ongelmia kerrakseen. Hyvästi kesäkuu ja tervetuloa parempi heinäkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun viimeinen päivä, ollut koko kuukausi ongelmia kerrakseen. Hyvästi kesäkuu ja tervetuloa parempi heinäkuu.
Kylläpä meni nopsaan taas kesäkuu. Reissuja, töitä, puutarhahommia, tapaamisia, synttäreitä yms. Heinäkuu näyttäis rauhallisemmalta, katsotaan miten käy. Aamukahvilla kuuntelen Hanna Pakarisen Vuoretkin murtuu biisiä, kauniimpi kuin Norjan Lofootit kohta hymyilyttää aina. Oon kerran käynyt, upeat maisemat kerrassaan, yöpyminen kalamajan vintissä oli tosi kivaa.
Puutarhan tuhoja lähden tutkimaan, perennat on niin runsaassa kukassa ja pitkässä varressa, että eilinen tuuli ja sade kaatoi niitä. Tukihommiin!
Mukavaa maanantaita
Doris
Pitkis, kulkeeko siellä julkinen liikenne?
Bussilla rinkan/ repun kanssa uusiin maisemiin parin päivän retkelle yksin?
Ei äitiä tarvi rasittaa, pärjännee kotonaan sen aikaa.