Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21935)
Vierailija kirjoitti:
Ostin pari listaa diapameja, elämä hymyilee taas mulle
Oliko helppo saada, ihan reseptillä? Olen luullut, että vaikeaa. Vai katukaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aikaisin, lyhyet yöunet. Äsken laitoin tiskikoneen päälle, pesi hetken, sammutin virran mutta kone jatkoi hurinaa, otin töpselistä irti, kokeilin uudelleen niin sama hurina jatkui. Ottaa aivoon jos hajosi.
Miksi sammutit virran kesken? Sekoaa kone
Piippasi ohjelman loppumisen merkiksi. Äsken putsasin pohjan ja suodattimen ja laitoin eri ohjelman, vaikuttaa toimivan.
Ok, kirjoitit: pesi hetken...
Niin, pesi hetken sitten piippasi. Ei ohjelma ole niin lyhyt. Nyt on puhtaat astiat.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Doris: Hyvä muistutus tuo liitosta eroaminen. Tai no en kuulu liittoon vaan kassaan, mutta pitää muistaa erota siitäkin.
Aurinko paistaa ja mua väsyttää. Aamupäivän olen vain katsellut Maxista sarjoja. Eilen oli palstalla ketju, jossa kyseltiin, ovatko omat vanhemmat alkaneet puhua jatkuvasti kuolemasta. Mähän olen omille lapsilleni puhunut ainoastaan hoitotahdostani sekä miten mut tulee haudata tai siis mihin tuhkani ripotellaan. Myös siitä, mistä löytyy kaikki tärkeät paperit, joita sitten aikanaan perunkirjoituksessa tarvitaan. Illalla sain ajatuksen, että mähän voin hommata tuhkauurnan valmiiksi jo nyt. Joskus aikoinaan on ollut - liekö vielä nykyisinkin - sellaisia kursseja, missä voi nikkaroida itselleen uurnan. Ennenkuin aloin etsimään em kursseja, googletin, mitä uurna maksaisi valmiina. Olin yllättynyt, miten ihmiselle tarkoitettu uurna maksoi vain noin 20 € 
Kyllä uurna pitää olla- arkku myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris: Hyvä muistutus tuo liitosta eroaminen. Tai no en kuulu liittoon vaan kassaan, mutta pitää muistaa erota siitäkin.
Aurinko paistaa ja mua väsyttää. Aamupäivän olen vain katsellut Maxista sarjoja. Eilen oli palstalla ketju, jossa kyseltiin, ovatko omat vanhemmat alkaneet puhua jatkuvasti kuolemasta. Mähän olen omille lapsilleni puhunut ainoastaan hoitotahdostani sekä miten mut tulee haudata tai siis mihin tuhkani ripotellaan. Myös siitä, mistä löytyy kaikki tärkeät paperit, joita sitten aikanaan perunkirjoituksessa tarvitaan. Illalla sain ajatuksen, että mähän voin hommata tuhkauurnan valmiiksi jo nyt. Joskus aikoinaan on ollut - liekö vielä nykyisinkin - sellaisia kursseja, missä voi nikkaroida itselleen uurnan. Ennenkuin aloin etsimään em kursseja, googletin, mitä uurna maksaisi valmiina. Olin yllättynyt, miten ihmi
EI tarvita uurnaa, jos polttohautaus. Kokemusta on
Ihanaa käydä uimassa meressä, vaikka vesi ei valtavan lämmintä olekaan. Sitten kun lämpenee enemmän, alkaa ainakin meidän mökin rantaan tulemaan myös levää, jolloin ei enää ole mitään asiaa uimaan. Huomiseksikin luvattu hellettä niin voi olla monta tuntia rannalla joko vedessä tai muuten aurinkoa ottamassa. On tätä odotettukin!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa käydä uimassa meressä, vaikka vesi ei valtavan lämmintä olekaan. Sitten kun lämpenee enemmän, alkaa ainakin meidän mökin rantaan tulemaan myös levää, jolloin ei enää ole mitään asiaa uimaan. Huomiseksikin luvattu hellettä niin voi olla monta tuntia rannalla joko vedessä tai muuten aurinkoa ottamassa. On tätä odotettukin!
UV-indeksi on korkea tänään ja huomenna! Muista suojautua ja olla varjossa.
Mieheltäni on leikattu kasvoista monta kertaa ihosyöpää, syynä aurinko. Korvanlehdet ja nenä olleet alttiina UV- säteilylle. Nyt hän ei ole yhtään auringossa ilman lierihattua ja laseja. Varokaa ajoissa!
Auringon ottaminen on niin last season. Vaarallista, tyhmää ja turhaa.
Sain osuman. Mälli roikkui silmäripsissä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltäni on leikattu kasvoista monta kertaa ihosyöpää, syynä aurinko. Korvanlehdet ja nenä olleet alttiina UV- säteilylle. Nyt hän ei ole yhtään auringossa ilman lierihattua ja laseja. Varokaa ajoissa!
ON vanha gubbe 60v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko helppo saada, ihan reseptillä? Olen luullut, että vaikeaa. Vai katukaupasta?
Tuttavalta, joka saa respalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ON vanha gubbe 60v.
44v. Joo vanhahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ON vanha gubbe 60v.
Sanoo Terhi 48v.
Ihanaa, kun aurinko paistaa ja on vihdoin lämmin. Oltiin iltapäivällä siskoni kanssa isän luona kahvilla. Vähän nauratti, kun siskoni kertoi siinä samat asiat kuin mitä kertoi mulle eilen ja isä sitten siskolleni samat asiat, mitkä on kertonut mulle jo monta kertaa. Siis tottakai kertovat toisilleen, en sitä sano, mutta mulla kävi useamman kerran siinä hiljaa istuessani mielessä, että minkähän takia mä tässä istun :D
Tänään on sitten jo heinäkuu. Ensi kuussa tulee elämäni viimeinen palkka. Tai no, onhan sekin mahdollista, että mua vielä jossain asiassa tarvitaan, mutta en oikein usko, että niin käy. Tai sitten mä olen unohtanut laatia jotkut ohjeet. Onneksi on vielä 2 kuukautta aikaa käydä kaikki läpi ja varmistaa, että mitään ei ole unohtunut.
Eilen illalla meni pari tuntia ystäväni kanssa viestitellessä ja ainakin vaikutti siltä, että hän on nyt taas hieman optimistisempi kuntoutumisensa suhteen. Hän on mulle ystävistäni läheisin, vähän kuin toinen sisko, ja vaikka jo hetken ajattelin nostavani kädet pystyyn, niin en mä voi. Hänen perheensäkin on mulle tärkeä, joten nyt ei ole oikea aika mun luovuttaa. Luovutan vasta sitten, kun olen iskenyt pääni oikein kunnolla kiviseinään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa ja mua väsyttää. Aamupäivän olen vain katsellut Maxista sarjoja. Eilen oli palstalla ketju, jossa kyseltiin, ovatko omat vanhemmat alkaneet puhua jatkuvasti kuolemasta. Mähän olen omille lapsilleni puhunut ainoastaan hoitotahdostani sekä miten mut tulee haudata tai siis mihin tuhkani ripotellaan. Myös siitä, mistä löytyy kaikki tärkeät paperit, joita sitten aikanaan perunkirjoituksessa tarvitaan. Illalla sain ajatuksen, että mähän voin hommata tuhkauurnan valmiiksi jo nyt. Joskus aikoinaan on ollut - liekö vielä nykyisinkin - sellaisia kursseja, missä voi nikkaroida itselleen uurnan. Ennenkuin aloin etsimään em kursseja, googletin, mitä uMihin tuhkat laitetaan? Liinaan, ämpäriin?
Niin mihin tuhkat laitetaan? ämpäriin käärinliina,Kerrohan?
Nro 13675: "Mihin tuhkat laitetaan? Liinaan, ämpäriin?"
Esimerkiksi paperipussiin tai pahvilaatikkoon. Käsittääkseni kuitenkin monet seurakunnat edellyttävät, että mikäli tuhkat halutaan haudata hautausmaalle, sitten pitää olla uurnakin. En tosin ole tästä ihan varma.
Aurinko vaurioittaa kaiken ikäisten ihoa. Ja rusketus on rumaa nykyihanteiden mukaan. Näyttää vanhoilta naisilta, kuten Ruotsin kuninkaan sisar.
Arkun pitää myös olla standardin mukaan tehty jos itse valmistaa.
Pahvilaatikko ei kelpaa.
Uurnan voi myös lainata jos tuhkat vaan tyhjennetään "jonnekin"