Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21932)
Päivän hyvä asia on taas talitintin poikasten viserrys terassilaudoituksen kolossa olevasta pesästä kuultuna. Kohta varmaan jo lähtevät pesästä, kun viserrys niin pontevaa aina, kun saavat ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävästi sanoen minä en haluaisi enää elää jos olisin sänkyni vanki. Toivoisin silloin, että saisin lähteä tästä maailmasta pian pois. Olen esim työni puolesta nähnyt ihmisiä jotka joutuvat päivästä toiseen makaamaan sängyssä ja minusta ei olisi siihen.
Minä koen eläväni rikasta ja hyvää elämää. En missään nimessä halua kuolla. Tiedän että läheiseni surisevat ja kaipaisivat minua. He ovat kaukana mutta sydämessä aina lähellä. Puhelimen päässä. Ja minä haluan vielä tehdä vaikka mitä. Kirjoittaisinko kirjan vai laulaisinko kaikki lapsuuteni laulut muistoksi läheisilleni vai......
Ihanasti kirjoitin: läheiseni SURISEVAT ! 🤣 Kyllä varmaan sitäkin, mutta surisivat olisi luultavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Päivänjatko mielestäsi räväkkä vai mikä juttu tää on? :D
Tietäjät tietää.
Mulla on tosi paha puhelinriippuvuus. Oon tänäänkin roikkunut koko päivän puhelimella, toivun flunssasta joten ei jaksa paljon muutakaan. Yksinäinen olo kun ei oo puolisoa enkä jaksaisi enää miehiä kun niin monta pettymystä tullut jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina sisällä, vain äänestämässä kävin talvella. Minulle riittää, kun näen ikkunastani ulos, sänkyni on niin että näkyy vähän taivasta ja puunlatvoja. Kyllä ilman ulkoilua ja valoa pärjää. Valo tulee muista asioista, muistoista, ajatuksista ja purkki-D-vitamiinista. Älkää turhaan surko.
Ihmettelen jaksamistasi sillä ikävästi sanoen jos en itse pääsisi lähes päivittäin ulos niin se vaikuttaisi minuun niin paljon etten varmaan kestäisi sitä kaikkea. Loukkasin jalkani kerran ja olin sisällä viikkoja. Tuli niin paha unettomuus, että sitä kesti koko talven ja vaikeita aikoja. Näin minun on päästävä ulos.
Valoa taas kaipaan niin paljon, että mietin oikeasti miten kestän talven pimeää tälläisen kesän jälkeen. Ikävää valittaa, mutta talvi on minulle pimeyden vuoksi raskasta aikaa esim nukkumisten takia. Menee rytmi sekaisin. Mutta hyvä,
Ymmärrän sinua, kaikkea ohikiitävää elämää. Mietin vaan läheisiäsi, tapaatteko usein, nautitteko yhteisistä hetkistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää.
Olikos tämä se Pitkiksen perustama ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää.
En ymmärrä, jotkut haukottelivat tyhmiä ikävystyttäviä kuulumisia täällä, tahtoivat perustaa uuden 'räväkämmän' ketjun... mitä lienee kuuluukaan ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää.
Juu, minä perustin sen ketjun, koska jotkut valittavat, että tämä on tylsä ketju tms. Sen vuoksi päätin sen perustaa, mutta eipä ole suosittu ollut. Hyvä toisaalta. Minua ei saa silti "päivän jatkoon". En minä ole hän jos joku sitä miettii.
Kamppailen huonossa suhteessa. Kaikki muu elämässäni on hyvin oikeastaan. Minulla kolme ihanaa lasta, hyvä työpaikka, kivoja ystäviä, rahaakin on niin että pärjää. Minulla on mahdollisuus myös harrastaa itselle mieluisia asioita. Mutta avioliittoni on ollut aina vaikea ja kärsin siitä yhä vaan. Mieheni on tosi vaikea ihminen, jollain tapaa hyvin keskenkasvuinen mitä tulee kommunikointiin ja itsereflektiotaitoihin. Koko miehen suku samanlaisia. Nuorin lapsistamme on nyt 6v ja mietin jälleen että olisiko nyt hyvä hetki erota. Vanhimmalla on tänä vuonna rippijuhlat ja tuntuu ettei energiaa ole alkaa käydä läpi eroprosessia ennen sitä. Ehkä sen jälkeen syksyllä.
Hieno ja rento päivä ollut kotipuuhissa ulkona.
Tuli tuosta Ugly Kid Joen kappaleesta mieleen, että kunpa isä olisi ollut elämässäni enemmän läsnä.
Avasin skumppapullon nyt. On juhlat. Hyvää lauantai-iltaa!
Paskaa. Huono päivä, huono elämä, ei elämäniloa
Vierailija kirjoitti:
Avasin skumppapullon nyt. On juhlat. Hyvää lauantai-iltaa!
Hyvää päivänjatkoa
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä.
Hyvää yön jatkoa
Hyvää sunnuntain jatkoa, siis päivänjatkoa, siis viikonloppua, siis kaikille
Surullinen sunnuntai, ei eroa muista päivistä. Onneks on tietokone ja tv, ne ovat minun elämäni sisältöä.
Minä koen eläväni rikasta ja hyvää elämää. En missään nimessä halua kuolla. Tiedän että läheiseni surisevat ja kaipaisivat minua. He ovat kaukana mutta sydämessä aina lähellä. Puhelimen päässä. Ja minä haluan vielä tehdä vaikka mitä. Kirjoittaisinko kirjan vai laulaisinko kaikki lapsuuteni laulut muistoksi läheisilleni vai......