Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21927)

Vierailija
13521/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pelkään tuleeko äitini oltua kesällä ulkona paljonkaan. Tarvisi aurinkoista ja lämmintä säätä siihen. Olisi helpompaa silloin olla ulkona enemmän. Nyt ulkoilu jää vähiin. 

Vierailija
13522/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialat vaihtelee tunnin väliajoin, olen niin tympääntynyt kaikkeen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13523/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina sisällä, vain äänestämässä kävin talvella. Minulle riittää, kun näen ikkunastani ulos, sänkyni on niin että näkyy vähän taivasta ja puunlatvoja. Kyllä ilman ulkoilua ja valoa pärjää. Valo tulee muista asioista, muistoista, ajatuksista ja purkki-D-vitamiinista. Älkää turhaan surko. 

Vierailija
13524/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Mitähän kivaa keksisi tälle päivälle...

Eilen oli kiva kesäteatteriesitys, sitä muistellessa vieläkin naurattaa. Muutaman tutunkin tapasimme siellä.

Mukavaa viikonloppua!

Meillä kesäteatteri maksaa 40€ kyyteineen, mielestäni kallista lystiä!

Missä meillä, 

missä ja mikä paikka?

Mäntyharju, Koirakivi

Vierailija
13525/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Eilen oli kiva kesäteatteriesitys, sitä muistellessa vieläkin naurattaa. Muutaman tutunkin tapasimme siellä.

Mukavaa viikonloppua!

Missä meillä, 

missä ja mikä paikka?

Mäntyharju, Koirakivi

OK. Kiitos.

Vierailija
13526/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina sisällä, vain äänestämässä kävin talvella. Minulle riittää, kun näen ikkunastani ulos, sänkyni on niin että näkyy vähän taivasta ja puunlatvoja. Kyllä ilman ulkoilua ja valoa pärjää. Valo tulee muista asioista, muistoista, ajatuksista ja purkki-D-vitamiinista. Älkää turhaan surko. 

Ihmettelen jaksamistasi sillä ikävästi sanoen jos en itse pääsisi lähes päivittäin ulos niin se vaikuttaisi minuun niin paljon etten varmaan kestäisi sitä kaikkea. Loukkasin jalkani kerran ja olin sisällä viikkoja. Tuli niin paha unettomuus, että sitä kesti koko talven ja vaikeita aikoja. Näin minun on päästävä ulos.

Valoa taas kaipaan niin paljon, että mietin oikeasti miten kestän talven pimeää tälläisen kesän jälkeen. Ikävää valittaa, mutta talvi on minulle pimeyden vuoksi raskasta aikaa esim nukkumisten takia. Menee rytmi sekaisin. Mutta hyvä, että sinä jaksat ja en tarkoita viestilläni pahaa. 

Näytä aiemmat lainaukset

Katselin just sääennustetta ja ensi torstaiksi näyttäisi olevan luvassa ihan aurinkoista. Juttelin eilen yhden naapurini kanssa (ollaan oltu lukiossa samalla luokalla) ja tuli puheeksi yksi yhteinen kaverimme niiltä ajoilta. Joten päätin sitten illalla laittaa tälle kaverille viestiä ja ehdotin, että nähtäiskö kesän aikana. Ei olla nähty 40:een vuoteen. FB-kavereita ollaan oltu jo pitkään, mutta ei siis tavattu. Hän ilahtui ja ehdotti jo torstaita. Mulla ei ole enää nykyisin juurikaan tietämystä stadin ravintoloista, mutta hän osasi ehdottaa. Joten mennään yhdessä syömään. Mielenkiintoista nähdä, jatkuuko juttu siitä mihin 40 vuotta sitten jäätiin vai ollaanko muututtu jo niin paljon, ettei olekaan enää oikein mitään juteltavaa. Mä tapasin taannoin vanhoja sairaanhoito-opiston aikaisia kavereitani 28 vuoden tauon jälkeen ja meillähän juttu jatkui ihan kuin niitä 28:aa vuotta ei välissä olisi ollutkaan. Mistä tulikin mieleen, että pitänee koota porukka kasaan, koska ensi keväänä tulee 40 vuotta siitä, kun vannottiin sairaanhoitajan valamme. 

Vierailija
13528/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jaksamistasi sillä ikävästi sanoen jos en itse pääsisi lähes päivittäin ulos niin se vaikuttaisi minuun niin paljon etten varmaan kestäisi sitä kaikkea. Loukkasin jalkani kerran ja olin sisällä viikkoja. Tuli niin paha unettomuus, että sitä kesti koko talven ja vaikeita aikoja. Näin minun on päästävä ulos.

Valoa taas kaipaan niin paljon, että mietin oikeasti miten kestän talven pimeää tälläisen kesän jälkeen. Ikävää valittaa, mutta talvi on minulle pimeyden vuoksi raskasta aikaa esim nukkumisten takia. Menee rytmi sekaisin. Mutta hyvä,

Sopeutuminen on se juttu. Nyt kun en pääse liikkumaan,  tai ulos, on pakko sopeutua ja miettiä mitä kivaa minulle jäi. Ei surra sitä, mitä minulta vietiin. Ja silloin huomasin, ettei aurinko, ulkoilu tai liikuntakyky ole tärkeää. Minulle jäi paljon ihania asioita. Pää toimii ja kädet, syön itse ja näen lukea. Olen kiitollinen. Mitä sitten, jos unirytmi sekoilee, minulla on pehmeä vuode, jossa odotella unta. Siihen ei maailmani kaadu.

Vierailija
13529/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itsekin osaisi löytää ja arvostaa positiivisia asioita elämästä, eikä vaan miettiä ikäviä, minulla tuntuu olevan taipumusta sellaiseen. Täytyy alkaa muuttamaan ajatusmaailmaa.

Vierailija
13530/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämmöstä mukavaa työttömyyselämää, kävin pyöräilemässä mukavassa säässä ja myöhemmin polkaisen kai kavereita katsomaan. Teen ruoaksi spakettia ja jauhenlihasoossia. Illalla katon pelivideoita ja meen nukkumaan. Ihanaa. 

Vierailija
13531/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ettäs, olet aina niin positiivinen. Minkä ikäinen olet, tahtoisitko elämääsi avata enemmän?

Toivon mukavaa elämää Sinulle

Doris

Vierailija
13532/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ettäs, olet aina niin positiivinen. Minkä ikäinen olet, tahtoisitko elämääsi avata enemmän?

Toivon mukavaa elämää Sinulle

Doris

En avaa enempää, tiedän etteivät läheiseni, vaikka tosi kaukana ovatkin, turvallisuussyistä halua minun kertovan elämästäni kaikelle kansalle. Olen helppo saalis, yksin asuva liikuntakyvytön nainen. En nuori, mutten vanhuskaan. Työelämässä olen onneksi saanut olla jo ennen tätä. Ja rakkauttakin on minulla ollut. Olen saanut paljon hyvää.

Vierailija
13533/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Mukavaa viikonloppua!

Missä meillä, 

missä ja mikä paikka?

Mäntyharju, Koirakivi

Mikä katu?

Vierailija
13534/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa henkilökohtaisten asioiden utelemista liikkeellä...

Vierailija
13535/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Päivänjatko mielestäsi räväkkä vai mikä juttu tää on? :D

Vierailija
13536/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä lähtenyt pyörällä pidemmälle liikenteeseen, kun satoi niin että kastuin. Enpä huomennakaan taida lähteä pidemmälle, kun luvattiin vettä ja kovaa tuulta. Petkele, kun vapaa-ajat menee koko aika näin persiilleen.

Coronaa juon ja poppareita syön tässä leffaa katsoessani. 

Todella pwttynyt oon, jos heinakuukin menee samanlaisilla säillä, kuin tämä kuu.

Vierailija
13537/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi sanoen minä en haluaisi enää elää jos olisin sänkyni vanki. Toivoisin silloin, että saisin lähteä tästä maailmasta pian pois. Olen esim työni puolesta nähnyt ihmisiä jotka joutuvat päivästä toiseen makaamaan sängyssä ja minusta ei olisi siihen. 

Vierailija
13538/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään leikkasin ja vaalensin poikani hiukset. Söimme ja hän lähti kaverinsa kanssa hengailemaan keskustaan. Huomenna lomansa viimeinen päivä, lähtee kotiin. Minä kattelen telkkaria lopun päivää. 

Vierailija
13539/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin kotiin kun kakkosasunnon maisemiin luvattiin huonoa ilmaa muutamaksi päiväksi. Niin kyllä tännekin mutta mukavampi olla isommissa tiloissa.

Pyykkiä pesin koneellisen. Ne värinkeräysliinat on kyllä uskomaton keksintö! Voi huoletta laittaa punaiset paidat muun pyykin kanssa- väri tarttuu liinoihin eikä muihin vaatteisiin.

Lammas, ajattelin sitä ystävääsi. Hän on siis puolisonsa(?) omaishoitaja?

Ehkä siksi ei jaksa ajatella kuntoutumista kun pelkää hoitovastuuta? Kai hoidettava on hoitopaikassa?

Heinäkuun helteitä odotellen!

Vierailija
13540/21927 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut melkein hellepäivä täällä Mikkelissä +23 ja aurinkoista. Vähän jo liiankin kuumaa mulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi