Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21895)
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin ekat mansikat ja kirsikat torilta. Kotimaiset mansikat ei ollu kaksisia, turhan kirpakoita.
Minua huvittaa nämä omat viestini. Koulussa ainekirjoitus oli aina kymppi jota ei uskoisi näistä pelkistetyistä töksähtelevistä kirjoituksista.
Hyvää päivänjatkoa kaikille💐
ps minä en ole Päivänjatko😁
Hei kukkakimppu vai mikä kuvasi lieneekään. Viestisi ovat aina mukavia, sovittelevia. Hauskojakin joskus. Meitä nimimerkillisiä on nimettömien helppo herjata. Nimettömät eri ketjuissa huutaa höpsöjä. Me nimimerkilliset oomme enemmän esillä ja siten sanojemme takana, nimettömien on helpompi huudella.
Että silleen
Jätetään ilkeät huomiotta, ketkä ei edes nimimerkillä esiinny
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta!
Hyvää päivän jatkoa!
Hyvää iltaa!
Hyvää yötä!
ihquuuu!
Toivotetaan vielä lisää!
Onpas sulla hassu tyyli, toivottavasti oikea elämäsi on onnellisempaa :)
Ihan mukavaa. 16. kesälomapäivä menossa. Hommia(koti) on tullut tehtyä kiitettävästi. Ja kyllä niitä vaan riittää. Ikkunoiden pesu vielä ennen Jussia. Mut olenhan mä ollut parin vuorokauden hotellilomallakin ulkomailla, ollut beachillä, pyöräillyt, liikkunut, uinut,saunonut jne. Lomalla en raada koskaan. Kasvatan vain hyvin maltillisesti yrttejä ja kasviksia. Oma mukavuus on kaikista tärkeintä. Aikuiset lapsetkin ovat vierailleet luonani. Tyttären koiraakin olen ehtinyt hoitaakin. Oikein hyvät tunnelmat!
Doris - reissunainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta!
Hyvää päivän jatkoa!
Hyvää iltaa!
Hyvää yötä!
ihquuuu!
Toivotetaan vielä lisää!
Onpas sulla hassu tyyli, toivottavasti oikea elämäsi on onnellisempaa :)
Hyvövövövöö päivönjatköö!
Vierailija kirjoitti:
Pohdinkin jo, että missähän Päivänjatko lymyilee, mutta hän on palannut! Mitähän hänen päiväänsä kuuluu muuta? 🤔 (aprikoi)
Kertoisipa joskus omia kuulumisiaan, vaan ei... outo tyyppi ..
Pitkis, tahtoisin olla isotätisi ja kuulla kuulumisesi. Neuvoisin joskus, mutta eihän sinun tarvisi neuvojani noudattaa... matkustin kolme tuntia etelään eilen keskustellen 35v naisen kanssa: elokuvat, kirjallisuus, ammatit, politiikka, tekoäly, luonnonsuojelu yms
Pitkis, olet selkeästi pohdiskeleva nuori. Hyvä sinä. Nauti siitä!
Niin jos oikeasti ajatellaan niin sinä voisit olla äitini jos ikääsi verrataan äitini ikään. Omat isovanhempani elivät 85-vuotiaiksi. Onhan siitä jo 7 vuotta, kun he kuolivat. Pappa sairastelun jälkeen (sydänvikaa) nukkuessaan. Ehti olla hoivakodissa vaan hetken. Sitä ennen ikävä terveyskeskus ja sairaalakierre. Vielä, kun nähtiin viimeisenä iltana ja ehdittiin hänet näkemään niin sanoi ettei hän sinne asumaan jää. Kovasti tahtoi kotiin, mutta kun oli niin levoton kipujen ja hengenahdistuksen kanssa. Näin vaikka lääkettä sai kotonakin tarpeeksi. Näin oli pakko hänelle ns turvallisempi asuinpaikka saada missä hoitajia kokoajan paikalla.
Mummuni asui sitten yksinään vähän aikaa. Sitten pappani kuoltua talvella hän varmasti rasittui siitä kaikesta. Kuoli yllättäen kesäkuun noin puolessa välissä. Juuri tällä menneellä viikolla se päivä. Kuoli myös nukkuessaan yksin kotona ollessaan. Eräs tuttuva hänet löysi sohvalta. Joskus ajattelen tätä kaikkea ja mietin, että toisaalta he olivat onnekkaita.
Samalla mietin välejämme. Eivät koskaan oikein ymmärtäneet minun ja myöhemmin äitini muuttoa tänne. Viihtyivät itse hyvin siellä missä asuivat ja odottivat meitä takaisin sinne. Kyselivät, koska tullaan. Varsinkin mummuni. Eikä me ikinä edes ajateltu muuttamista takaisin. Näin välit hiipuivat ja melko harvoin nähtiin. Joskus suren sitäkin. Pahoittelut, kun viestisi sai nämä asiat tulemaan mieleeni.
Oikeassa olet, että pohdin paljon. Mutta olenko enää edes niin nuori. Joskus haluaisi kääntää sen 10 vuotta elämästään takaisin päin. Kysyit joskus mitä opiskelen ja luontoon, maantieteeseen yms liittyy. Tärkeitä asioita minulle.
Jihuu! Tilasin 3 yötä Tallinnaan. Yhdeksi illaksi varattu nyt myös baletti Joutsenlampi, jota en ole aiemmin nähnyt. Fotografiskassa pitää käydä, samoin Popupissa, jossa multimediaesitys Da Vinci. Kylpylässä on ihana lillua; täällä on mm. höyrysauna ja lämmin marmorilevy. Hoidot katson vasta perillä.
Piristää, kun sain repäistyä tämän. Aikaisemmin kävin Tallinnassa monta kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Pohdinkin jo, että missähän Päivänjatko lymyilee, mutta hän on palannut! Mitähän hänen päiväänsä kuuluu muuta? 🤔 (aprikoi)
Pitkis, tahtoisin olla isotätisi ja kuulla kuulumisesi. Neuvoisin joskus, mutta eihän sinun tarvisi neuvojani noudattaa... matkustin kolme tuntia etelään eilen keskustellen 35v naisen kanssa: elokuvat, kirjallisuus, ammatit, politiikka, tekoäly, luonnonsuojelu yms
Mä taas ajattelen, että Päivänjatkolla on jokin henkilökohtainen syy olla tässä ketjussa. Jos hän ei halua kertoa omia kuulumisiaan, niin mun mielestä hänellä on siihen täysi oikeus. Me ei voida tietää hänen elämäntilannettaan eikä sitä, miksi ei omista kuulumisistaan mitään kerro, mutta jotain tämä ketju hänelle antaa, kun jaksaa tänne kommentoida. En tiedä mitä, mutta ei mun tarvitsekaan tietää.
Samoilla linjoilla kuin Lammas ketjuun osallistumisen ja kuulumisten kertomisen suhteen. Päivänjatko ja muut, eiköhän tänne mahduta kaikki.
Tänään ihan kiva päivä. Paljon ulkona. Työkaverit neljännesvuosisadan takaa tulivat käymään ja toivat mulle ihan mielettömän upean lohikäärmelampun. Ja pari Lomonosovin kahvikuppia.
Huomenna on firman yhtiökokous ja silloin - ehkä - selviää, millaisen nk kultaisen kädenpuristuksen saan. Ei mua haittaisi, vaikka en saisi yhtään mitään. Kunhan vaan pääsen työelämästä eroon. Isä soittaa mulle nykyisin vähintään kerran päivässä ja tarvitsee aina jotain. Äidin kohdalla vielä koitin luovia työelämän ja lähes satavuotiaiden vanhusten tyttären roolin välillä, mutta nyt en enää jaksa. Nyt se on joko tai.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin ekat mansikat ja kirsikat torilta. Kotimaiset mansikat ei ollu kaksisia, turhan kirpakoita.
Minua huvittaa nämä omat viestini. Koulussa ainekirjoitus oli aina kymppi jota ei uskoisi näistä pelkistetyistä töksähtelevistä kirjoituksista.
Hyvää päivänjatkoa kaikille💐
ps minä en ole Päivänjatko😁
Hyvää päivänjatkoa
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötö 😵
Hyvää yön jatkoa
Ok
Kukin tyylillään osallistuu ketjuun... kaikkea ei taida ymmärtää
Hyvää yötä kuitenkin
Carpe diem
Vierailija kirjoitti:
Jihuu! Tilasin 3 yötä Tallinnaan. Yhdeksi illaksi varattu nyt myös baletti Joutsenlampi, jota en ole aiemmin nähnyt. Fotografiskassa pitää käydä, samoin Popupissa, jossa multimediaesitys Da Vinci. Kylpylässä on ihana lillua; täällä on mm. höyrysauna ja lämmin marmorilevy. Hoidot katson vasta perillä.
Piristää, kun sain repäistyä tämän. Aikaisemmin kävin Tallinnassa monta kertaa vuodessa.
Olen käynyt Tallinnassa vuodesta 1993. Useita vuosia meni niin, että kävin monta kertaa vuodessa. Siis suosittelen niitä matkoja, siellä pääsee niin irti Suomesta ja kotiasioista. Loma kannattaa aloittaa pikkulomalla siellä. Olen viimeisen yli kymmenen vuotta aina majoittunut vanhankaupungin muurien sisällä. Se on niin parasta. Se on kuin olisi Ranskassa tai Italiassa tms.Toki olen yöpynyt vuosikymmenien aikana myös muulla Tallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötö 😵
Hyvää yön jatkoa
Melkein hyvää yötä, mutta ei aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jos oikeasti ajatellaan niin sinä voisit olla äitini jos ikääsi verrataan äitini ikään. Omat isovanhempani elivät 85-vuotiaiksi. Onhan siitä jo 7 vuotta, kun he kuolivat. Pappa sairastelun jälkeen (sydänvikaa) nukkuessaan. Ehti olla hoivakodissa vaan het
Oletko miettinyt puutarhurin ammattia?
Vierailija kirjoitti:
Huh, paljon aiot ehtiä noin lyhyessä ajassa. Itselle ei riitä noin lyhyt aika, kun aina löytyy jotain uutta. Da Vinci oli aika huima kokemus, kannattaa käydä.
Kesäilta kääntyy yöhön. Jokaisella omalla tavallaan. Mulle tämä biisi tuo aina hyvän mielen. Istuu vaan mukavasti, laittaa silmät kiinni ja vain kuuntelee. Hyvää yötä!
Miten kehuin itseäni, kerroin vain kuulumisiani :)