Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21895)

Vierailija
12861/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse itkeä, kun lähdin menemään töistä. Sanoin vaan pomolle, että täällä on niin ikävä ilmapiiri, että saisinko lähteä kotiin ja pomo hyväksyi pyyntöni. Kaikenlaiseksi mua haukuttiinkin.

Nyt voin olla hymyissä suin, kun viikonloppu edessä. Ai että kun toiset itkee nyt töissä.

Kohta kaksi vuotta ilman työtä. Ei ole mitään tekemistä. Arki ei poikkea viikonlopusta eikä aamu illasta. Ei ole mitään mun elämössä. Pelkkää tyhjyyttä ilman merkitystä. Pelkkää kellon viisareitten katsomista.  Tuijotan ikkunasta autotietä ja ohikulkevia ihmisiä. Koitan päivällä nukkua että saisin ajan nopeammin kulumaan iltaan.  

Vierailija
12862/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse itkeä, kun lähdin menemään töistä. Sanoin vaan pomolle, että täällä on niin ikävä ilmapiiri, että saisinko lähteä kotiin ja pomo hyväksyi pyyntöni. Kaikenlaiseksi mua haukuttiinkin.

Nyt voin olla hymyissä suin, kun viikonloppu edessä. Ai että kun toiset itkee nyt töissä.

Kohta kaksi vuotta ilman työtä. Ei ole mitään tekemistä. Arki ei poikkea viikonlopusta eikä aamu illasta. Ei ole mitään mun elämössä. Pelkkää tyhjyyttä ilman merkitystä. Pelkkää kellon viisareitten katsomista.  Tuijotan ikkunasta autotietä ja ohikulkevia ihmisiä. Koitan päivällä nukkua että saisin ajan nopeammin kulumaan iltaan.  

Olkoon asiat miten vaan niin aina on ikäviä puolia. Mä en viihdy töissä, mutta käyn siellä velvollisuuden nimissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12863/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla valkkasin papereitani tuhottavaksi.

Pesin lakanat, voin laittaa ne illalla takaisin vuoteeseen; hyvin kuivuvat ulkona tuulessa ja auringonpaisteessa.

Pyöräilemässäkin kävin, näin 2 jänistä.  Ja kielojen tuoksu oli huumaava.

Innostuin tekemään kuvakirjaa tietsikalla, kun tuli tarjous kuvakirjoista.  Onneksi on muutama päivä aikaa tehdä.

Niin, taas on perjantai ja juuri tänään on onnenpäiväni; niin olen asian päättänyt.

Hyvää viikonloppua jokaiselle! 

Vierailija
12864/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu siivoojayrittäjäni puhdisti kotimme, kävin sillä välin parturissa ja nyt istun takapihallamme juomassa kahvia eilen tehdyn piirakan kanssa. Loma voi alkaa.

Vierailija
12865/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu siivoojayrittäjäni puhdisti kotimme, kävin sillä välin parturissa ja nyt istun takapihallamme juomassa kahvia eilen tehdyn piirakan kanssa. Loma voi alkaa.

Rentouttavaa ja mukavaa lomaa Sinulle!

Vierailija
12866/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa urakka laitella painavat muurikivet paikoilleen! No nyt on siisti istutusallas odottamassa multaa ja kukkia. Varmaan huomenna tietää nostelleensa kiviä, molemmilla selkävaivaa ja miehellä polvet ja olkapää lisäksi huonona.

Kaunis päivä oli, mukavasti tuuli vilvoitti rehkijöitä.

Olipa mukava kuulla Pitkiksestä. Onneksi ei pahemmin käynyt pyörällä kaatuessasi! Toivottavasti löydät jotakin mukavaa lukemista opiskelun vastapainoksi. Minä tulen ihan sairaaksi jos ei ole kirjaa luettavana.

Kohta alkaa Stanhope. Lasillinen G&T:tä palkinnoksi uurastuksesta.💐

Vierailija
12867/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12868/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas - skumppa ja rose käy ihan yhtä hyvin kalan hauduttamiseen;) Joskus joululounaalle tehdään punkussakin. N52 

12869/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Soankylästä

Nyt aurinko paistaa yötä päivää, leffoja, tuttuja, kohtaamisia, julkimoita... nyt istahdin oluelle! Huikea reissu :)

Vierailija
12870/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin mietin menenkö festereille vai mökille niin nyt oon matkalla mökille. Mä en taida koko kesänä käydä festareilla. Tulevaisuuden näkymät kesäksi ovat mulla heikot.

Rankkaa oloa on ja viime aikoina olen heräillyt viiden jälkeen aamulla. Pitkä viikonloppu, kun maanatai on vapaa.

Vierailija
12871/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kesäfestareita ja muita menoja, rakkautta ja rentoilua. 

Vierailija
12872/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yksin ja kaikkien ongelmien kanssa, kiusaa yrittävät kateelliset ihmiset. niitä on elämässäni ollut ihan riittämin.

Onneks on ikää jo sen verran, että tunnistan tuon ihmistyypin ja poistan ne elämästäni heti, enemmin yksin kun myrkyllisiä "ystäviä" jotka eivät niitä ole.

Vierailija
12873/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kiva perjantai 13 päivä, kaverin kanssa lounaalla, sitten menin k-markettiin hakemaan pringles  pkt jonka voitin ja sain ruoka ostokset -50 % alennuksin.  sää ollut lämmin,  äskettäin alkoi tuulenpuuskat.

Vierailija
12874/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla valkkasin papereitani tuhottavaksi.

Pesin lakanat, voin laittaa ne illalla takaisin vuoteeseen; hyvin kuivuvat ulkona tuulessa ja auringonpaisteessa.

Pyöräilemässäkin kävin, näin 2 jänistä.  Ja kielojen tuoksu oli huumaava.

Innostuin tekemään kuvakirjaa tietsikalla, kun tuli tarjous kuvakirjoista.  Onneksi on muutama päivä aikaa tehdä.

Niin, taas on perjantai ja juuri tänään on onnenpäiväni; niin olen asian päättänyt.

Hyvää viikonloppua jokaiselle! 

Hyvää päivän jatkoa

Vierailija
12875/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ollut festareilla. Nuorena asuin niin korvessa että sieltä ei päässyt minnekään.

Vanhempana ei kiinnostanut tarpeeksi.

Vierailija
12876/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron taas omia ja eläinten kuulumisia. Olin kävelyllä, taivas oli ihan sininen, avarat maisemat ja lintuja näkyi siellä täällä. Niin paljon kuin taivaalla on linnuilla tilaa lennellä, niin kaksi naakkaa lensi siinä yläpuolellani vastakkain, toinen lensi länteen päin ja toinen itään päin. Ohittivat toisensa arviolta parin metrin etäisyydeltä ja kohdatessaan tervehtivät toisiaan: "kjaaaar, tshräääär!" (äänten kirjoitusasu tarkistettu). Jatkoivat sitten omiin suuntiinsa. Oli mainio kohtaaminen ja mulle päivän hauskin tapahtuma 🐦🐦

Vierailija
12878/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin mietin menenkö festereille vai mökille niin nyt oon matkalla mökille. Mä en taida koko kesänä käydä festareilla. Tulevaisuuden näkymät kesäksi ovat mulla heikot.

Rankkaa oloa on ja viime aikoina olen heräillyt viiden jälkeen aamulla. Pitkä viikonloppu, kun maanatai on vapaa.

Uskoisin, että mökillä saa " akku latautua ". Ainakin ne luonnonihmeiden seuraamiset, uiminen ja saunominen pitävät ikävät ajatukset pois ;) Tsemppiä sulle!

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas - skumppa ja rose käy ihan yhtä hyvin kalan hauduttamiseen;) Joskus joululounaalle tehdään punkussakin. N52 

Kävin hakemassa valkoviinin :) Kylläpä tuli hyvää, kiitos sulle ohjeesta <3 Ruuan jälkeen makoilin ruokalevolla pari tuntia ja katselin MTV Katsomosta "Up and Vanished" -sarjaa. Kissa vatsan päällä nukkuen. Kohta pitäisi lähteä viemään koira iltalenkille. Kaunis päivä ollut tänään ja olen puuhaillut kaikenlaista pientä, mutta istunut myös pihalla naapurin kanssa ja juteltiin kaikenlaista. Isä soitellut pari kertaa ja mun täytyy mun siskolle sanoa, että menee huomenna nyt katsomaan ne isän verkkopankkiongelmat. Luulin siskoni aiemmista puheista, että hän oli käynyt jo, mutta ei sitten ilmeisesti ollutkaan. Ja jos vika on siinä, ettei isä enää oikeasti pysty käyttämään verkkopankkiaan, niin mun siskoni pitää sopia isän kanssa, miten sen jälkeen toimitaan. Tämä on asia, josta mä en ala vänkäämään isän kanssa. Olen jo esittänyt muutamia vaihtoehtoja, mutta isällehän ei käy mikään, mitä mä ehdotan. Sen vuoksi pesen käteni tästä hommasta :D 

Täytyy ensi viikolla kokeilla jotain toista saamistani kalaruokavinkeistä. Kalaa on tullut syötyä oikeastaan aivan liian vähän. Kun ei tossa lähikaupassa ole pieninä pakkauksina kuin lohta. Kuhaa ja siikaa olisi kiva välillä ostaa. Niin ja ahvenfileitä. 

Mukavia ilmoja luvattu useammaksi päiväksi. Maanantaina vissiin iltapäivällä sataa hetken, mutta ei haittaa. Juhannusaattokin olisi viikon päästä ja sille päivälle on tietysti luvattu sadetta. Ajattelin kuitenkin silloin grillata jotain. Muistan yhden juhannusaaton vuosien takaa, kun istuin toppatakki päällä grillaamassa ja satoi räntää. Nyt ei sentään sellaista ole luvassa. 

Ystäväni takapakit sairaalassa vaikuttaa olevan ohi. Oli eilen jo päässyt pyörätuolilla ja autettuna suihkuun ja tänään pystynyt istumaan jo jonkin aikaa sängyn reunalla. Kertoi, että  selkä oli aika kipeä sen jälkeen ja oli huimannut. En yhtään  ihmettele, kun kuukauden on ollut pelkästään makuuasennossa. Mä olin aikoinaan vain  2 viikkoa selälläni täysin sängyn pohjalla ja jo silloin ne ensimmäiset kerrat, kun nousi istumaan, oli kuin olisi jossain karusellissa ollut. Ja jaloista tuntui hävinneen lihasvoimat kokonaan. Kun nousin ekaa kertaa seisomaan, jalat tärisi kuin haavan lehdet. 

Viikonlopulle ei muita suunnitelmia kuin että huomenna lähdetään systerin kanssa vähän ostoksille. Haluan nimittäin ihan perinteisen herätyskellon. Niin ja tuoreita herneitä. 

Vierailija
12880/21895 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hää - alkoi järisyttävän pitkä loma, joka loppuu vasta 25.6. -25

Nyt saa bilettää 😎