Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21895)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hää - alkoi järisyttävän pitkä loma, joka loppuu vasta 25.6. -25
Nyt saa bilettää 😎
Paaarti for evribadi! 💃🕺 Hyvää lomaa!
Hyvää päivänjatkoa
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä ollut festareilla. Nuorena asuin niin korvessa että sieltä ei päässyt minnekään.
Vanhempana ei kiinnostanut tarpeeksi.
Toisille festarit on elämäntyyli ja toisia ne ei kiinnosta tippaakaan. On niitä hyviä ja huonojakin festarikokemuksia mulla.
Mökille päätin tulla, kun melkein hellelukemia ennustettiin. Uimassa kävin ja vielä viileää vettä on, mutta olisin mä siellä voinut uida vähän pidemminkin, kun talviturkinkin otin noin 12 asteisessa järvessä pari kuukautta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin mietin menenkö festereille vai mökille niin nyt oon matkalla mökille. Mä en taida koko kesänä käydä festareilla. Tulevaisuuden näkymät kesäksi ovat mulla heikot.
Rankkaa oloa on ja viime aikoina olen heräillyt viiden jälkeen aamulla. Pitkä viikonloppu, kun maanatai on vapaa.
Uskoisin, että mökillä saa " akku latautua ". Ainakin ne luonnonihmeiden seuraamiset, uiminen ja saunominen pitävät ikävät ajatukset pois ;) Tsemppiä sulle!
Olisi sitä festareillakin voinut nollata ajatukset, mutta festareilla on tapana kuluttaa rahaa mitä mulla on nyt tavallista vähemmän. Näin jo sisiliskon rantakivikoilla eikä ollut pienemmästä päästä.
On täällä mökillä rentouttavaa olla, kun täysin on pois liikenteestä.
Kiitos tsempeistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu siivoojayrittäjäni puhdisti kotimme, kävin sillä välin parturissa ja nyt istun takapihallamme juomassa kahvia eilen tehdyn piirakan kanssa. Loma voi alkaa.
Onko sulla jo aviovaimo?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä ollut festareilla. Nuorena asuin niin korvessa että sieltä ei päässyt minnekään.
Vanhempana ei kiinnostanut tarpeeksi.
Minäkään en ole ollut. Viime kesänä harmittelin jälkitäteen, kun peräti kaksi bändiä mistä pidän olisivat tulleet Suomeen, joista toinen ensimmäistä kertaa. Olisi ollut kiva nähde ne, mutta en oikein tykkää ajatuksesta mennä festareille kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu siivoojayrittäjäni puhdisti kotimme, kävin sillä välin parturissa ja nyt istun takapihallamme juomassa kahvia eilen tehdyn piirakan kanssa. Loma voi alkaa.
Onko sulla jo aviovaimo?
🤣 Verkot vesille?
Kait tästä päivästä tulee, yhtä ankea ja yksinäinen kun muistakin päivistä nykyään, onneks on edes tietokone, niin on jotain toimintaa.
Itkuinen olo, yritän pidätellä itkuani, mutta eihän sitä kyllä kukaan näkisikään.
Vierailija kirjoitti:
Itkuinen olo, yritän pidätellä itkuani, mutta eihän sitä kyllä kukaan näkisikään.
Päinvastoin, itke kunnolla, oikein huutoräkäitkua! Se auttaa. Sitten alat tehdä jotain muuta, menet ulos tai siivoilet, leivot, luet, kuuntelet musiikkia, jumppaat.....
Heräsimme tänä aamuna jo kello 3 ja olo on sen mukainen; vähän ärtynyt.
Tänään oli siivousvuorossa eteiset, lattiasta kattoon. Samalla tein inventaarion mieheni lippiksistä, niitä nimittäin on kertynyt! Ostolippiksiä ei ole yhtään. Suurin osa niistä liittyy hänen harrastukseensa.
Koneellisen pyykkiäkin pesin ja muutama lippis odottaa vadissa pesemistä.
Grillattiin äsken makkaraa, iltaruoaksi teen härkis-kesäkurpitsapaistosta, ensimmäinen kokeilu sitä lajia ja keitän karpalokiisseliä.
Tämän suurempia juttuja en ole tälle päivälle suunnitellut.
Illalla tietenkin saunan löylyihin kera koivuvastojen.
Mukavaa kesäistä lauantaita!
Aurinko paistaa ihanasti täällä mökillä. Juotiin aamukahvit ulkona terassilla mutta harmillisesti on ärhäköitä sääskiä melko paljon enkä viitsinyt heti aamusta alkaa myrkytyshommiin niin tulin sisälle. Särkee hammasta.
Pitäisi lähteä multa- ja taimiostoksille. Lähinnä yrttien taimia ajattelin laittaa maahan, minttua, sitruunamelissaa, timjamia, salviaa, rosmariinia ja persiljaa. Ehkä minttu olisi parempi laittaa ruukkuun kun leviää niin holtittomasti. Syötävien kukkien siemeniä laitan myös ruukkuun, tässä olen kyllä jo varmaan aika myöhässä.
Ennen asiointia pitää syödä. Pihalta kävin raparperia ja keittelen siitä hilloa ja kiisseliä. Hillo menee juhannuskakun väliin. Varhaisperunoita ja grillattuja kananfilepihviä sekä varhaiskaalia on tänään ruokalistalla, mansikoita myös pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa ihanasti täällä mökillä. Juotiin aamukahvit ulkona terassilla mutta harmillisesti on ärhäköitä sääskiä melko paljon enkä viitsinyt heti aamusta alkaa myrkytyshommiin niin tulin sisälle. Särkee hammasta.
Pitäisi lähteä multa- ja taimiostoksille. Lähinnä yrttien taimia ajattelin laittaa maahan, minttua, sitruunamelissaa, timjamia, salviaa, rosmariinia ja persiljaa. Ehkä minttu olisi parempi laittaa ruukkuun kun leviää niin holtittomasti. Syötävien kukkien siemeniä laitan myös ruukkuun, tässä olen kyllä jo varmaan aika myöhässä.
Ennen asiointia pitää syödä. Pihalta kävin raparperia ja keittelen siitä hilloa ja kiisseliä. Hillo menee juhannuskakun väliin. Varhaisperunoita ja grillattuja kananfilepihviä sekä varhaiskaalia on tänään ruokalistalla, mansikoita myös pitää olla.
Laita sitruunamelissaa ja minttua purkkiin terassille, ei tule ötököitä. Meillä on hyttyskarkotteena enkelipelargonioita ja ne tehoaa. Eivät pidä niiden tuoksusta. Toinen luomukeino on suihkauttaa vähän etikkaa terassille ja ovenpieliin, ei tule hyttyset sisällekään, hämähäkitkin pysyy poissa.
Tänäänkin kuuluu sitä samaa miettimistä, mille elämässä alkaisi, mitä muuttaisi, mitä edes haluaisi. Olen aika pihalla sen suhteen, millaista tulevaisuutta edes toivon. Tietysti terveyttä toivon ja että hyvät ihmissuhteet olisivat edelleen osa elämääni. Henkilökohtaisessa elämässäni olen tullut vaiheeseen, jossa tiedostan, etten halua enää jatkaa näin, mutta en yhtään tiedä, mitä tilalle, mitä haluan tehdä päivittäin.
Alan imuroimaan, vaikka sekin kuuluu siihen kategoriaan, mikä ei ollenkaan inspiroi. Sarjassamme lukuisia pakkotöitä.
En ymmärrä elämän tarkoitusta. Sitä oletusta, että kaikilla pitäisi olla samat haaveet ja että elämä menee tietyllä tavalla kaikilla. Että ensin synnytään, sitten kidutaan ja lopuksi kuollaan. Ei pienintäkään järkeä tässä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä elämän tarkoitusta. Sitä oletusta, että kaikilla pitäisi olla samat haaveet ja että elämä menee tietyllä tavalla kaikilla. Että ensin synnytään, sitten kidutaan ja lopuksi kuollaan. Ei pienintäkään järkeä tässä.
Elämän tarkoitus tehdä toisille hyvää!
Eilen tuli ilmoitus että putkiremontti valmistuu ajallaan. Firma on toiminut koko rempan ajan esimerkillisesti ja tiedottaminen on ollut 6/6.
Aurinkoista mökkeilyä täälläkin. Päivällä käytiin rantakahvilassa hampurilaisella ja sen jälkeen käytiin kalassa, mutta ei mitään kalaa tullut. Mä nukahdin veneillessä ollessamme. On tullut pulikoituakin pariin otteeseen ja ryhdistäytyäkseni nyt voisin taas mennä uimaan. Upea sää kerta kaikkiaan täällä 🐦🐦
Ihan kesäisissä fiiliksissä olen ja tuntuu ihan lomalta tämä hetki.
Tänne palstalle ei näköjään aurinko paista, kun sensuroi aurinko emojin ja muutti ruskean linnun siniseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänne palstalle ei näköjään aurinko paista, kun sensuroi aurinko emojin ja muutti ruskean linnun siniseksi.
Joo, ja mun pusuhuulikuvan jätti kokonaan pois! Huumorintajuton niuho.
Paaarti for evribadi! 💃🕺 Hyvää lomaa!