Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21895)
Tänään en ole pahemmin näpräillyt puhelimella. Ainoastaan tsiigaillut mitä sää on hetken päästä tulemaan.
Ensiksi täysi työpäivä ja sitten tunnin pyöräilymatka syömään, kirppikselle ja elokuviin. Sitten tunnin pyöräilymatka kotiin. Aika hikinen olin kotiin päästyäni hetki sitten.
Sadetta oltiin luvattu koko päiväksi, mutta en ole kastunut. Syömään kun pääsin niin silloin satoi aika rankasti. Matkatessani kaupunkiseudulle näin saderintaman kauempana. Se näky loi omanlaisen fiiliksen.
Eipä ollut kummoinen elokuva Karate Kid: Legends. Todella teennäinen ja siirappinen elokuva. Ainoastaan taistelukohtaukset teki muhun vaikutuksen. Nuori pääosannäyttelijä on kuin Jackie Chan Jr.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en luekaan kaikkia postauksia, varsinkaan en kilometrin mittaisia, ihmettelen, että joku viittsii tänne niitä kirjoittaa. Huomion tarve on kova!
Tai sitten täällä on mukavia ihmisiä, joiden kanssa on ihan kiva kirjoitella. Kuten vaikka just Pitkis. Mua ei muuten yhtään haittaisi, jos me Pitkiksen, Doriksen ja muutaman muunkin kanssa joskus "varattaisiin se huone" eli tavattaisiin ihan livenä jossain. Uskoisin, että meillä juttua riittäisi.
P.S. Mitähän noi SUN kommentit muuta on kuin huomion tarvetta? *viheltelee*
Älkää antako tuolle yhdelle trollille huomiota. Koittaa vaan syöstää ketjun aiheen. Pysytään vaan me aiheessa, että:
Mitä kuuluu?
Minusta tämä kirjoittelu on kuin mukavaa jutustelua tuttavien kesken. Joskus tulee pitempää tarinaa joskus lyhyempää.
Kirjoitelkaa edelleen hyvät ihmiset!
Nykyaikaa tuo ettei jakseta lukea pitkää tekstiä.
Nyt- aa tuuti lulla anna unen tulla💐
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en luekaan kaikkia postauksia, varsinkaan en kilometrin mittaisia, ihmettelen, että joku viittsii tänne niitä kirjoittaa. Huomion tarve on kova!
Tai sitten täällä on mukavia ihmisiä, joiden kanssa on ihan kiva kirjoitella. Kuten vaikka just Pitkis. Mua ei muuten yhtään haittaisi, jos me Pitkiksen, Doriksen ja muutaman muunkin kanssa joskus "varattaisiin se huone" eli tavattaisiin ihan livenä jossain. Uskoisin, että meillä juttua riittäisi.
P.S. Mitähän noi SUN kommentit muuta on kuin huomion tarvetta? *viheltelee*Kannatan! Varatkaa huone tai keksikää joku muu tapa kommunikoida ihan kolmistaan! Perustakaa vaikka whatsapp-ryhmä :D
Kerron sulle jotain: vaikka tavattaisiinkin porukalla joskus livenä, ei me tätä ketjua tulla jättämään. Mites se ex-pääministeri sanoikaan...get over it :) Hyvää illanjatkoa ja tosiaan hyppää yli pitkät kirjoitukset, jos ärsyttää :)
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako tuolle yhdelle trollille huomiota. Koittaa vaan syöstää ketjun aiheen. Pysytään vaan me aiheessa, että:
Mitä kuuluu?
Kannatan tätäkin! Kerrotaan omia kuulumisia eikä äidin, isän, kavereiden, pomojen jne.
Käytännössähän näin ei tule tapahtumaan, vauva on ihan omanlaisensa alusta. Ihmiset kirjoittaa mitä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä kirjoittelu on kuin mukavaa jutustelua tuttavien kesken. Joskus tulee pitempää tarinaa joskus lyhyempää.
Kirjoitelkaa edelleen hyvät ihmiset!Nykyaikaa tuo ettei jakseta lukea pitkää tekstiä.
Kiinnostavien pitkien tekstien lukeminen ei ole ongelma.Tiettyjen samojen kirjoittajien jauhantaa samoista aiheista, niitä en jaksa, enkä lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Mitähän noi SUN kommentit muuta on kuin huomion tarvetta? *viheltelee*Kannatan! Varatkaa huone tai keksikää joku muu tapa kommunikoida ihan kolmistaan! Perustakaa vaikka whatsapp-ryhmä :D
Kerron sulle jotain: vaikka tavattaisiinkin porukal
Kyllä hyppään. Olen jo pitkään tehnyt niin.
Minäkään en ole tätä jättämässä, joten täällä sitä yhdessä kökitään ja hypitään :DD
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitan vaan keskustelun takia. En kaipaa huomiota vaan jotain ajatusten vaihtoa muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa lukea noita pitkiä stooreja.
Älä sitten lue. Mitä ilmoitat tänne mitä jaksat ja mitä et. Ei kiinnosta.
Älä sinä lue postauksia, jotka eivät sinua kiinnosta.:D Pata kattilaa soimaa :D
Vaikka kyllä minä tuon riidan haastonkin ymmärrän. Tänne voi anonyymisti purkaa pahaa oloaan, jos ei muualle voi.
Onko se sitten pahan olon purkamista jos toinen ensin valittaa, ettei jaksa lukea yms. Ja sitten itse vastaa siihen. Kukaan ei voi määritellä kuinka paljon toinen kirjoittaa. Ei täällä ole mitään sanamäärän rajoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitelkaa edelleen hyvät ihmiset!Nykyaikaa tuo ettei jakseta lukea pitkää tekstiä.
Samaa mieltä sun kanssa. Joskus aikoinaan, kun olin Kaksplussalla, siellä höpistiin ihan kaikenlaista. Just sellaista jutustelua tuttavien kesken. Ne, joita jutustelu ei kiinnostanut, tekivät sitten omia aloituksia itseään kiinnostavista aiheista. Ja olihan sielä pitkään vähän samanlainen "kuulumisketju" kuin tämäkin. En tiedä, onko enää. Nykyisinhän siellä keskustellaan pääasiassa politiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kyllä minä tuon riidan haastonkin ymmärrän. Tänne voi anonyymisti purkaa pahaa oloaan, jos ei muualle voi.
Onko se sitten pahan olon purkamista jos toinen ensin valittaa, ettei jaksa lukea yms. Ja sitten itse vastaa siihen. Kukaan ei voi määritellä kuinka paljon toinen kirjoittaa. Ei täällä ole mitään sanamäärän rajoitusta.
Sinäkö noi valitukset ja vastaukset kirjoitit, kun tiedät, että kyseessä on sama henkilö? Tääkin on kyllä niin tyypillistä vauvaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa täällä on sanamäärän rajoitus. Tai oikeammin merkkimäärän rajoitus. Jos kirjoittaa liian pitkän tekstin, tulee ilmoitus, että viesti on liian pitkä. On ihan kaikissa ketjuissa tällä palstalla.
Pakkohan täällä on sietää eriäviä mielipiteitä ja eri pituisia tekstejä, jos meinaa pysyä mukana. Jollain vaan aina välillä palaa hermo - tai on palanut johonkin muuhun asiaan ja tulee tänne purkaan pahaa oloaan. Onneksi kellään eii ole valtaa heittää ketään ulos. Savustusta täällä joskus harrastettiin, se on nyt tainnut vähentyä. Olin pitkään pois niin en tiedä, mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa täällä on sanamäärän rajoitus. Tai oikeammin merkkimäärän rajoitus. Jos kirj
Sillä ei ole kyllä mitään merkitystä. Jossain ketjuissa olen törmännyt näihin kirjoitusripuleihin ja kirjoittaja vaan aloittaa uuden kommentin. Niitä on sitten peräkkäin enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavien pitkien tekstien lukeminen ei ole ongelma.Tiettyjen samojen kirjoittajien jauhantaa samoista aiheista, niitä en jaksa, enkä lue.
En tiedä sitten miten toisten kohtelu määritellään. Onko ok alkaa arvostelemaan muista täällä kasvottamana, että jonkun kirjoituksia ei viitsi lukea ja alkaa sitä korostamaan. Ei kukaan tänne ajatellessaan varmaan voi elämäänsä muuttaa sellaiseksi, että toisia vaan kiinnostaa lukea. Jokainen kirjoittaa elämästään sellaisena kuin se on.
Minusta on mielenkiintoista, miten tunteita herättävää tää vauvailu monelle on! Kirjoitan itse mitä milloinkin ja välillä saan yläpeukkuja ja asiallisia vastauksia, välillä taas alapeukkuja ja närkästystä. Vieläpä samoilta ihmisiltä.
Eniten mua vaan huvittaa tää homma, hauskaa ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sitten miten toisten kohtelu määritellään. Onko ok alkaa arvostelemaan muista täällä kasvottamana, että jonkun kirjoituksia ei viitsi lukea ja alkaa sitä korostamaan. Ei kukaan tänne ajatellessaan varmaan voi elämäänsä muuttaa sellaiseksi, että toisia vaan kiinnostaa lukea. Jokainen kirjoittaa elämästään sellaisena kuin se on.
En kyllä jaksaisi livenäkään noita Lampaan, Pitkiksen ja Dooriksen keskusteluja. Onneksi täällä voi tosiaan hypätä yli.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus maininnut, etten kirjoittaisi tänne varmaan jos omaisin ihmisiä elämässäni joiden kanssa vaihtaa ajatuksia. Kaikilla ei niitä ole ja sitten tulee kirjoitettua tänne. Onko se sitten huomion hakua.