Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22258)
tylsä etpäivä kotona, yhä kylpytakissa. Tuleva vk loppu ahdistaa kun ei oo mitään suunniteltua tekemistä eikä ketään ystäviä joka lähtisi jonnekin. Käyn varmaan yksin salailla, yksin ulkoilemassa ja katson yksin telkkaria. Booging.
Yö meni pitkästä aikaa valvoessa. Sain luettua kirjan loppuun.
Aamulla olisi nukuttanut makeasti mutta heräsin klo 7 kun mies valmistautui lääkärikäynneille nilkkansa takia. Oli yhtä tyhjän kanssa se käynti. Pitää vain odotella että nivelsiderevähdys paranee ajan kanssa.
Kaunis tuulinen aamu.
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille💐
Hyvää huomenta, ihanat ketjulaiset.
Heräsin siistissä huushollissa, hilppasin suihkuun aamukahvin valuessa, laitoin pyykit pyörimään ja kohta lähden kauppaan. Tuntuu, että tänään on toimelias päivä, aina ei todellakaan ole. Nivelet on turvoksissa eilisen puurarhahomman jäljiltä. Mitenhän kutominen sujuu???
Onneksi on talvivaatteet hollilla, asteita +2C ja tuulee...
Mukavaa perjantaita
N64
Löhöilen niinkuin joka aamu kun olen eläkkeellä. Aloitin karppauksen pari viikkoa sitten ja join kookosöljyteetä, kahden munan munakkaan ja shotin, jossa piimää, vadelmakeittoa ja chia-siemeniä.
Käytin Ozempicia puolisen vuotta, mutta se lakkasi tehoamasta. Mulla on vielä 4 pakkausta et ehkä aloitan uudelleen kesällä.
Guuglailin reseptejä, vaikka juuri koskaan en tee niiden mukaan mitään, haen vain inspiksiä. Nyt löytyi itämainen kanakeitto. Muokkaan sitä ja keittelen iltapäivällä.
Poika vastasi Insta-kommenttiini. Mä en oikeastaan pidä koko Instasta ja olenkin päättänyt et vastaanotan vain poikieni instakuvat. En ymmärrä sitä maailmaa, minusta turha. Itse en instaile mitään kenellekään, käytän Whatsappia.
Pörssisähkö on nyt halpaa ja pyöräytän pari koneellista pyykkiä.
Mulla on tosi pahat allergiat ja tänään aion pysyä sisällä, koska nyt tuulee vielä lisäksi, jolloin pölyt kiihtyvät pyörimään hurjasti. Yleensä teen kävelylenkin, mutta tänään jää väliin. Toivoisin sadetta.
Kuuntelen äänikirjaa, mutta täytyy kai siirtyä lukumalliin, koska mä aina nukahdan lukijoiden ääniin.
Ilma oli viilentynyt reippaasti eiliseen verrattuna. Saa taas laittaa pitkähihaista päälle. Just sain valmiiksi yhden dokkarin ja lähetin sen asiakkaalle. Nyt voikin hetken aikaa pyöritellä peukaloitaan ennenkun alkaa palaveri. Mulla on mennyt jo toinen paketti kauemmaksi K-Supermarketiin. Kummastakaan paketista ei ole tullut tekstiviestiä, sähköpostia eikä edes Postin appiin mitään ilmoitusta. Kun aloin selvitellä asiaa, niin ne on olleet jo noudettavissa. Ja toinen lähtee manaantaina takaisin lähettäjälle, jos en käy hakemassa. No kiva, kristallipallostako nykyisin pitää katsoa? Joskus Postin paketeista tulee ilmoitus ja nyt jo kaksi kertaa ei ole tullut. Joten heti palaverin jälkeen hyppään bussiin ja sitten junaan ja pääsen hakemaan paketit. En tajua, miksei niitä (ovat pienikokoisia paketteja) voi toimittaa tohon lähempänä olevaan K-Supermarketiin vaan kauempana olevaan, johon ei pääse edes yhdellä kulkuneuvolla vaan pitää vaihtaa vielä junaan. Ja sama takaisin. Ymmärrän, jos kyseessä olisi isokokoiset paketit, mutta kun ei ole.
Huomenna alkuillasta hoitokoira lähtee kotiin. Ainakin näillä näkymin. Finnairin lento on myös paluusuuntaan peruttu, joten nyt lentävät jollain toisella yhtiöllä ja Müncenin kautta. Huomenna sitten ystävän kanssa Street Food Fiestaan. Sunnuntain isän luona kahvittelut jo siirsin tiistailel, koska kun hoitokoira lähtee, mulla on iso urakka siirrellä taas kaikki tavarat paikoilleen. Lisäksi pitää siivoilla, kun ei ton 40 kiloisen "pikkuapulaisen" kanssa siivoamisesta oikein tule mitään :D
Kysymys: tuttava, ei läheinen ystävä täyttää 70v. Kylällä on keräys. Puoliso laittoi 10€ meiltä molemmilta yhteensä. Kerääjä soitti minulle ja kysyi osallistunko? Sanoin, et mies jo laittoi rahat. Kerääjä sanoi: no, sehän on yhdeltä, muut on laittanu 10€ jokainen... laitoin sit oman kymppini... eikö yleensä jokainen saa päättää summan itse?
Mielipiteitä: oliko sopiva hinta? Korkea? Alhainen?
Kyllä yhdeltä pariskunnalta riitää jonkun puolitutun lahjaan 10 euroo. Väsähtänyt olo eilisestä juopottelusta, kattelen yhtä hollantilaista sarjaa katsomosta.
Kaupassa käytiin.Polven nivelrikko on nyt kiusannut.Pitkään on ollutkin hiljaa.Oli tuskallista nilkuttaa kaupassa mutta kyllä se lääkkeillä menee ohi kun syö kuurina Muuten normi päivä.Huomenna vaihdan uudet mullat kukkiin.Hyvää viikonloppua kaikille..
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: tuttava, ei läheinen ystävä täyttää 70v. Kylällä on keräys. Puoliso laittoi 10€ meiltä molemmilta yhteensä. Kerääjä soitti minulle ja kysyi osallistunko? Sanoin, et mies jo laittoi rahat. Kerääjä sanoi: no, sehän on yhdeltä, muut on laittanu 10€ jokainen... laitoin sit oman kymppini... eikö yleensä jokainen saa päättää summan itse?
10e on sopiva, mutta olisi hyväksyttävä teidän yhteinen 10e, olisikohan soitellut myös jos mies olisi laittanut 20e.
Vierailija kirjoitti:
Kutsutaanko rahaa lahjoittaneet juhliin?
Minulla on mennyt muutaman kerran paketin tuloilmoitus roskapostiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käytiin.Polven nivelrikko on nyt kiusannut.Pitkään on ollutkin hiljaa.Oli tuskallista nilkuttaa kaupassa mutta kyllä se lääkkeillä menee ohi kun syö kuurina Muuten normi päivä.Huomenna vaihdan uudet mullat kukkiin.Hyvää viikonloppua kaikille..
Cartexaniako syöt? Mulla se auttaa, syön joskus neljä kuukautta yhteen menoon ja sitten kuukauden parin tauko, ellei nivelkivut pakota aloittamaan ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cartexaniako syöt? Mulla se auttaa, syön joskus neljä kuukautta yhteen menoon ja sitten kuukauden parin tauko, ellei nivelkivut pakota aloittamaan ennemmin.
Syön Meloxicam 15 mg nimistä lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ! Tietääkseni. Yllätys saajalle, voihan olla että jotain tarjoilua yms järjestääkin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei! Tietääkseni on yllätys saajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori tuplaviesti, eka katosi taivaan tuuliin... palasikin! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai maksanut enää kymppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai maksanut enää kymppiä?
No. Maksoin, kun hämäännyin niin täysin.:(
Kävin ostamassa muutaman puseron ja yhden mekon, kun eilen vein ison kassillisen isoksi jääneitä (olen laihduttanut parikymmentä kiloa) hyväntekeväisyyteen ja kaapissa oli nyt tyhjää.
Joka aamu on mielessäni, että en halua nousta sängystä, en halua elää. Mutta sitten pakotan itseni aamupuurolle ja juon kaksi isoa kupillista kahvia, niin pikkuhiljaa alkaa mieliala nousta. Illalla olen jo onnellinen. Mutta sitten taas aamulla, en halua elää. Olen koko ikäni ollut tällainen. Lapset aikoinaan pakottivat nousemaan, työ myös, nyt eläkkellä ei pakota mikään.