Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22517)
Nro 9060: "Hieno tuoli, menet siis ulkonäkö edellä! Mahdollisimman epäkäytännöllinen. Nousetko aina veivaamaan kun tarvii istumakorkeutta muuttaa? Ompelu&askarteluhuone, eli tulet istumaan aika kauan esim. ommellessasi. Tulet pian huomaamaan että hieno steampunk-tuolisi jää nurkkaan koristeeksi."
Kyllä, tuon yhden pienen huoneen kohdalla menen ulkonäkö edellä. Voihan se olla, että en enää intoudukaan ompelemaan tai tekemään muutenkaan mitään sellaista, mitä siinä huoneessa on tarkoitus tehdä. Kenties vaan neulon villauskkia ja villapaitoja mukavasti olohuoneen sohvalla. Tällä hetkellä kuitenkin työhuoneessa on remontti ollut kesken jo vuosia ja sen vuoksi siitä on tullut vähän romuvarasto eli en mä sitä huonetta nytkään mihinkään käytä. Haluan sen nyt vaan valmiiksi ja mieluiten jo ennen eläkepäiviä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Nro 9060: "Hieno tuoli, menet siis ulkonäkö edellä! Mahdollisimman epäkäytännöllinen. Nousetko aina veivaamaan kun tarvii istumakorkeutta muuttaa? Ompelu&askarteluhuone, eli tulet istumaan aika kauan esim. ommellessasi. Tulet pian huomaamaan että hieno steampunk-tuolisi jää nurkkaan koristeeksi."
Kyllä, tuon yhden pienen huoneen kohdalla menen ulkonäkö edellä. Voihan se olla, että en enää intoudukaan ompelemaan tai tekemään muutenkaan mitään sellaista, mitä siinä huoneessa on tarkoitus tehdä. Kenties vaan neulon villauskkia ja villapaitoja mukavasti olohuoneen sohvalla. Tällä hetkellä kuitenkin työhuoneessa on remontti ollut kesken jo vuosia ja sen vuoksi siitä on tullut vähän romuvarasto eli en mä sitä huonetta nytkään mihinkään käytä. Haluan sen nyt vaan valmiiksi ja mieluiten jo ennen eläkepäiviä.
Saahan siitä tuolista hienon kukkupöydän, muuhun se ei kelpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tuon yhden pienen huoneen kohdalla menen ulkonäkö edellä. Voihan se olla, että en enää intoudukaan ompelemaan tai tekemään muutenkaan mitään sellaista, mitä siinä huoneessa on tarkoitus tehdä. Kenties vaan neulon villauskkia ja villapaitoja mukavasti olohuoneen sohvalla. Tällä hetkellä kuitenkin työhuoneessa on remontti ollut kesken jo vuosia ja sen vuoksi siitä on tullut vähän romuvarasto eli en mä sitä huonetta nytkään mihinkään käytä. Haluan sen nyt vaan valmiiksi ja mieluiten jo ennen eläkepäiviä.Saahan siitä tuolista
Siis kukkApöydän. Osaan korjata kirjoitusvirheeni toisin kuin chättiemäntämme.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tuon yhden pienen huoneen kohdalla menen ulkonäkö edellä. Voihan se olla, että en enää intoudukaan ompelemaan tai tekemään muutenkaan mitään sellaista, mitä siinä huoneessa on tarkoitus tehdä. Kenties vaan neulon villauskkia ja villapaitoja mukavasti olohuoneen sohvalla. Tällä hetkellä kuitenkin työhuoneessa on remontti ollut kesken jo vuosia ja sen vuoksi siitä on tullut vähän romuvarasto eli en mä sitä huonetta nytkään mihinkään käytä. Haluan sen nyt vaan valmiiksi ja mieluiten jo ennen eläkepäiviä.Saahan siitä tuolista
No se on ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
KUKKUPÖYDÄN??? etpä se sinäkään täydellinen ole, älä edes yritä esittää :)
Kaikille sattuu näppivirheitä
Lauta oli varmaan aiemmassa viestissä 'patinoitunutta'
Eri
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli toisen kirjoittajan erilaisia kirjoituksia ilkeitä/fiksuja... täällähän on vaikea tietää kirjoittajien taustaa, varsinkin kun ilman nimimerkkiä kirjoitellaan. Nimimerkkikään ei takaa mitään. Kuka vaan voi olla nimen takana.
Siispä: en ymmärrä raivoa ja ilkeyttä, miten voi mennä tunteisiin joku random kirjoittelu tai peukuttelu.
Yläpeukut, jeee minusta tykätään
Alapeukut, prkle, /ccstä kaikki, nyt kyllä haistatan pitkät
Molemmat peukut on vaan jonkun yksittäisen, randomin sen hetkinen painallus, ei kai kukaan voi luoda omaa minuuttaan, tärkeyttään sen mukaan, eihän?
Ne on ihan muut arvot, mitkä määrittää Sinut ja Minut.
Sama, kun Murhe iskee, kysytään: miksi Minä, miksi Minulle?
Mutta kun tulee Arpajaisvoitto, Onnenpotku, kuka silloin kysyy: miksi Minulle?
Miettimistä Sunnuntaiehtooseen
N64
Tässä asiaa! Kiukuttelijalle myös... :)
Kipuihin heräsin aamuyöstä. Niskat, polvet, pää ja etenkin poskihammas sattuivat, särkylääkekään ei meinannut auttaa. Sain onneksi aamupäivällä vähän nukuttua univajetta pienemmäksi ja kivutkin vähän hellittivät.
Tänään pitäisi hinnoitella ja viedä tuotteita kirpputorille ja käydä kirjastossa hakemassa varauksia. Myöhästymismaksuja on taas kertynyt... Opiskelua ja vähän viihdettäkin luvassa siis illemmalla. Kukkasidontakirjoja odotan nyt erityisesti ja mm. Nathan Hillin Wellness oli tullut pitkän odotuksen jälkeen haettavaksi. Erityispedagogiikkaa sitten viimeisenä, vaikka pitäisi kai ensimmäisenä. Ihan kiinnostavaa kyllä sekin.
Nyt ruokaa laittamaan koululaiselle. Lihapullia ajattelin pyöräyttää ja tehdä perunamuusia ja salaattia. Laskiaspulliakin lupasin tehdä, mutta eilen ei ollut kaupassa gluteenitonta pullataikinaa enää jäljellä, enkä itse viitsisi alkaa sitä nyt vääntämään. Teen sen sijaan ehkä pannukakun kun hillo ja kermavaahto tuli kuitenkin ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tuon yhden pienen huoneen kohdalla menen ulkonäkö edellä. Voihan se olla, että en enää intoudukaan ompelemaan tai tekemään muutenkaan mitään sellaista, mitä siinä huoneessa on tarkoitus tehdä. Kenties vaan neulon villauskkia ja villapaitoja mukavasti olohuoneen sohvalla. Tällä hetkellä kuitenkin työhuoneessa on remontti ollut kesken jo vuosia ja sen vuoksi siitä on tullut vähän romuvarasto eli en mä sitä huonetta nytkään mihinkään käytä. Haluan sen nyt vaan valmiiksi ja mieluiten jo ennen eläkepäiviä.&n
Oioioi. Chattiemäntä, ihana ammattinimeke. Avaanko toisen ketjun ja alan sen emännäksi:)
Sain just kutsun huomisen nimpparikaffelle. Kiva. Lauantain synttäreille ei kutsua, vaikka muut sisarukset sai!!??
Tammikuulla yks ystävä täytti pyöreitä, kyseli jälkikäteen, miksi en tullut juhliin :(
No, kun ei kutsuttu... oltiin jotenkin pudottu listalta. Sitä on liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kiinnostunut, en ole perjantain jälkeen ollut ihmisten kanssa tekemisissä, ei kukaan edes soita, ketään ei
kiinnosta olenko enää edes olemassakaan
. Sama vaikka kuolisi tähän paikkaan, tämä alkaa ole jo niin rankkaa. N61v
Voi, ymmärrän NIIN tuntemuksesi... yksinäinen ulkopuolisuus on niin turhaa ja ns "murhaa..."
Jouluksi ostin vegaaniruokaa lapsenlapsia varten, eivät ehtineet tulla. Hiihtolomaksi ostin vegaaniruokia taas,eivät ehtineet tulla. Viimeksi syksyllä nähty. Kiirettä on. Kallistakin matkustelu junalla. No jospa kesällä nähtäisiin.
Minä ostin vegan pakastepitsan, söihän sen vaikka parempiakin olen syönyt, en ole vegaani.
Kävin postilaatikolla, siellä oli i h a n o i k e a kirje, ihana yllätys. Millos olet viimeksi saanut kirjeen?
Pitäis kuulua takaisinsoitto. Olen viikon odottanut selvitystä siihen miksi sain ajan, jolloin lääkäri ei edes ole paikalla (!?!) Turhauttavaa.
Ulkona on kuin marraskuussa; sumuista, hämärää ja muutenkin kuin syksyllä. Kaamean näköistä. Ei edes lumi pysy enää täällä etelässä. Veikkaan, että tulee takatalvi vielä. Yksi kevät tuli, kun linnuilla oli jo pesäpoikaset. Sinne ne sitten kuolivat pesiinsä, kun saivat räntäsateen niskaan. Oli ihan laaja poikaskuolema tuona keväänä. Pappan pihapuustakin löytyi linnunpoikaset oksan haaraan tehtyyn pesään kuolleina.
Muutenkin linnut vähenee. Suren aina tällaisia juttuja ja kauan, vaikka tuostakin keväästä on hyvinkin jo kymmenisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin postilaatikolla, siellä oli i h a n o i k e a kirje, ihana yllätys. Millos olet viimeksi saanut kirjeen?
Sain viimeksi kirjeen viime viikon torstaina.
Minä koen näitä ihania yllätyksiä suht usein, tykkään kirjoitella itsekin kirjeitä. Yksi harrastuksistani.
Päivän musiikkia: Kiitos Isä ja Äiti
Esittää Riitta Korpela, Ti-Ti Nallen Riitta 🐻
Mun isä, äiti, mä teitä usein aattelen, te ootte siellä metsäin takana. Kuulenko, tunnenko mä vielä äänet lapsuuden...
Voi. Tuo Vesterisen Kiljut riemusta (rosanauhabiisi) tuli just radiosta... on niin surullinen
Tommi Eronen kolmosella nyt, kylläpäs muistuttaa Matti Pellonpäätä :)
R. I. P.
Hieno tuoli, menet siis ulkonäkö edellä! Mahdollisimman epäkäytännöllinen. Nousetko aina veivaamaan kun tarvii istumakorkeutta muuttaa? Ompelu&askarteluhuone, eli tulet istumaan aika kauan esim. ommellessasi. Tulet pian huomaamaan että hieno steampunk-tuolisi jää nurkkaan koristeeksi.