Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22517)

Vierailija
9061/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammas

Askartelin monta vuotta sitten ikkunaan rima/lauta jutskia. Osassa on kukkia, osassa lyhty, kauniita kiviä yms vaihteleva näyttely. Vanhaa, parinoitunutta lautaa, mies porasi osaan reiät naruille, osaan kiedoin laudan ympäri päissä sisalnarut. Naruissa puuhelmiä tms koristeita. Omasta mielestä tuli tosi nätit.

Tuli vaan mieleen, kun kerroit omasta 'siivousurakasta', mikä vaihtuikin timpurin hommiin... :)

Kätevät tuommoiset ikkunassa, kukat saa valoa ja on vähän näköestekin, kun ei meillä maalla verhoja vedellä.

Katselin tässä kirjoittaessani ikkunaan, on 'unohtunut' yksi kirkkaan turkoosi joulukello, ostin sen muistuttamaan rakkaan ystävän muistoa ennen joulua, en ole raaskinut sitä pois ottaa, toki muistan häntä muutenkin...

N64

Uskon, että on nätit :) Mä en ole vuosikausiin nikkaroinut tai tuunaillut yhtään mitään. Ensin tuli omat s

Hieno tuoli, menet siis ulkonäkö edellä! Mahdollisimman epäkäytännöllinen. Nousetko aina veivaamaan kun tarvii istumakorkeutta muuttaa? Ompelu&askarteluhuone, eli tulet istumaan aika kauan esim. ommellessasi. Tulet pian huomaamaan että hieno steampunk-tuolisi jää nurkkaan koristeeksi.

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9060: "Hieno tuoli, menet siis ulkonäkö edellä! Mahdollisimman epäkäytännöllinen. Nousetko aina veivaamaan kun tarvii istumakorkeutta muuttaa? Ompelu&askarteluhuone, eli tulet istumaan aika kauan esim. ommellessasi. Tulet pian huomaamaan että hieno steampunk-tuolisi jää nurkkaan koristeeksi."

Kyllä, tuon yhden pienen huoneen kohdalla menen ulkonäkö edellä. Voihan se olla, että en enää intoudukaan ompelemaan tai tekemään muutenkaan mitään sellaista, mitä siinä huoneessa on tarkoitus tehdä. Kenties vaan neulon villauskkia ja villapaitoja mukavasti olohuoneen sohvalla. Tällä hetkellä kuitenkin työhuoneessa on remontti ollut kesken jo vuosia ja sen vuoksi siitä on tullut vähän romuvarasto eli en mä sitä huonetta nytkään mihinkään käytä. Haluan sen nyt vaan valmiiksi ja mieluiten jo ennen eläkepäiviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9060: "Hieno tuoli, menet siis ulkonäkö edellä! Mahdollisimman epäkäytännöllinen. Nousetko aina veivaamaan kun tarvii istumakorkeutta muuttaa? Ompelu&askarteluhuone, eli tulet istumaan aika kauan esim. ommellessasi. Tulet pian huomaamaan että hieno steampunk-tuolisi jää nurkkaan koristeeksi."

Kyllä, tuon yhden pienen huoneen kohdalla menen ulkonäkö edellä. Voihan se olla, että en enää intoudukaan ompelemaan tai tekemään muutenkaan mitään sellaista, mitä siinä huoneessa on tarkoitus tehdä. Kenties vaan neulon villauskkia ja villapaitoja mukavasti olohuoneen sohvalla. Tällä hetkellä kuitenkin työhuoneessa on remontti ollut kesken jo vuosia ja sen vuoksi siitä on tullut vähän romuvarasto eli en mä sitä huonetta nytkään mihinkään käytä. Haluan sen nyt vaan valmiiksi ja mieluiten jo ennen eläkepäiviä. 

Saahan siitä tuolista hienon kukkupöydän, muuhun se ei kelpaakaan.

Vierailija
9064/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan siitä tuolista

Siis kukkApöydän. Osaan korjata kirjoitusvirheeni toisin kuin chättiemäntämme.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan siitä tuolista

No se on ihan totta. 

Vierailija
9066/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan siitä tuolista

KUKKUPÖYDÄN??? etpä se sinäkään täydellinen ole, älä edes yritä esittää :)

Kaikille sattuu näppivirheitä

Lauta oli varmaan aiemmassa viestissä 'patinoitunutta'

Eri

Vierailija
9067/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli toisen kirjoittajan erilaisia kirjoituksia ilkeitä/fiksuja... täällähän on vaikea tietää kirjoittajien taustaa, varsinkin kun ilman nimimerkkiä kirjoitellaan. Nimimerkkikään ei takaa mitään. Kuka vaan voi olla nimen takana.

Siispä: en ymmärrä raivoa ja ilkeyttä, miten voi mennä tunteisiin joku random kirjoittelu tai peukuttelu.

Yläpeukut, jeee minusta tykätään

Alapeukut, prkle, /ccstä kaikki, nyt kyllä haistatan pitkät

Molemmat peukut on vaan jonkun yksittäisen, randomin sen hetkinen painallus, ei kai kukaan voi luoda omaa minuuttaan, tärkeyttään sen mukaan, eihän?

Ne on ihan muut arvot, mitkä määrittää Sinut ja Minut.

Sama, kun Murhe iskee, kysytään: miksi Minä, miksi Minulle?

Mutta kun tulee Arpajaisvoitto, Onnenpotku, kuka silloin kysyy: miksi Minulle?

Miettimistä Sunnuntaiehtooseen

N64

Tässä asiaa! Kiukuttelijalle myös... :)

Vierailija
9068/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuihin heräsin aamuyöstä. Niskat, polvet, pää ja etenkin poskihammas sattuivat, särkylääkekään ei meinannut auttaa. Sain onneksi aamupäivällä vähän nukuttua univajetta pienemmäksi ja kivutkin vähän hellittivät.

Tänään pitäisi hinnoitella ja viedä tuotteita kirpputorille ja käydä kirjastossa hakemassa varauksia. Myöhästymismaksuja on taas kertynyt... Opiskelua ja vähän viihdettäkin luvassa siis illemmalla. Kukkasidontakirjoja odotan nyt erityisesti ja mm. Nathan Hillin Wellness oli  tullut pitkän odotuksen jälkeen haettavaksi. Erityispedagogiikkaa sitten viimeisenä, vaikka pitäisi kai ensimmäisenä. Ihan kiinnostavaa kyllä sekin.

Nyt ruokaa laittamaan koululaiselle. Lihapullia ajattelin pyöräyttää ja tehdä perunamuusia ja salaattia. Laskiaspulliakin lupasin tehdä, mutta eilen ei ollut kaupassa gluteenitonta pullataikinaa enää jäljellä, enkä itse viitsisi alkaa sitä nyt vääntämään. Teen sen sijaan ehkä pannukakun kun hillo ja kermavaahto tuli kuitenkin ostettua. 

Vierailija
9069/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tuon yhden pienen huoneen kohdalla menen ulkonäkö edellä. Voihan se olla, että en enää intoudukaan ompelemaan tai tekemään muutenkaan mitään sellaista, mitä siinä huoneessa on tarkoitus tehdä. Kenties vaan neulon villauskkia ja villapaitoja mukavasti olohuoneen sohvalla. Tällä hetkellä kuitenkin työhuoneessa on remontti ollut kesken jo vuosia ja sen vuoksi siitä on tullut vähän romuvarasto eli en mä sitä huonetta nytkään mihinkään käytä. Haluan sen nyt vaan valmiiksi ja mieluiten jo ennen eläkepäiviä.&n

Oioioi. Chattiemäntä, ihana ammattinimeke. Avaanko toisen ketjun ja alan sen emännäksi:)

Vierailija
9070/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just kutsun huomisen nimpparikaffelle. Kiva. Lauantain synttäreille ei kutsua, vaikka muut sisarukset sai!!??

Tammikuulla yks ystävä täytti pyöreitä, kyseli jälkikäteen, miksi en tullut juhliin :(

No, kun ei kutsuttu... oltiin jotenkin pudottu listalta. Sitä on liikkeellä.

Vierailija
9071/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän biis: De va kukku de

Vierailija
9072/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kiinnostunut, en ole perjantain jälkeen ollut ihmisten kanssa tekemisissä, ei kukaan edes soita, ketään ei

kiinnosta olenko enää edes olemassakaan

. Sama vaikka kuolisi tähän paikkaan, tämä alkaa ole jo niin rankkaa. N61v

Voi, ymmärrän NIIN tuntemuksesi... yksinäinen ulkopuolisuus on niin turhaa ja ns "murhaa..."

Vierailija
9073/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluksi ostin vegaaniruokaa lapsenlapsia varten, eivät ehtineet tulla. Hiihtolomaksi ostin vegaaniruokia taas,eivät ehtineet tulla. Viimeksi syksyllä nähty. Kiirettä on. Kallistakin matkustelu junalla. No jospa kesällä nähtäisiin.

Vierailija
9074/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin vegan pakastepitsan, söihän sen vaikka parempiakin olen syönyt, en ole vegaani.

Vierailija
9075/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin postilaatikolla, siellä oli i h a n  o i k e a  kirje, ihana yllätys. Millos olet viimeksi saanut kirjeen?

Vierailija
9076/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kuulua takaisinsoitto. Olen viikon odottanut selvitystä siihen miksi sain ajan, jolloin lääkäri ei edes ole paikalla (!?!) Turhauttavaa.

Ulkona on kuin marraskuussa; sumuista, hämärää ja muutenkin kuin syksyllä. Kaamean näköistä. Ei edes lumi pysy enää täällä etelässä. Veikkaan, että tulee takatalvi vielä. Yksi kevät tuli, kun linnuilla oli jo  pesäpoikaset. Sinne ne sitten kuolivat pesiinsä, kun saivat räntäsateen niskaan. Oli ihan laaja poikaskuolema tuona keväänä. Pappan pihapuustakin löytyi linnunpoikaset oksan haaraan tehtyyn pesään kuolleina.

Muutenkin linnut vähenee. Suren aina tällaisia juttuja ja kauan, vaikka tuostakin keväästä on hyvinkin jo kymmenisen vuotta.

Vierailija
9077/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin postilaatikolla, siellä oli i h a n  o i k e a  kirje, ihana yllätys. Millos olet viimeksi saanut kirjeen?

Sain viimeksi kirjeen viime viikon torstaina. 

Minä koen näitä ihania yllätyksiä suht usein, tykkään kirjoitella itsekin kirjeitä.  Yksi harrastuksistani.

Vierailija
9078/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän musiikkia: Kiitos Isä ja Äiti

Esittää Riitta Korpela, Ti-Ti Nallen Riitta 🐻

Mun isä, äiti, mä teitä usein aattelen, te ootte siellä metsäin takana. Kuulenko, tunnenko mä vielä äänet lapsuuden...

Vierailija
9079/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tuo Vesterisen Kiljut riemusta (rosanauhabiisi) tuli just radiosta... on niin surullinen

Vierailija
9080/22517 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Eronen kolmosella nyt, kylläpäs muistuttaa Matti Pellonpäätä :)

R. I. P.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan