Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22531)
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa itsellä paha flunssa ja vanhempi joutui saattohoitoon. Nyt en sitten tiedä mitä pitäis tehdä.
Sama oli itsellä aikanaan... pää sumussa hoidin asioita, saatoin äidin hautaan...
Voimia Sinulle
Etsi ja pyydä apua, sairaalasta osataan neuvoa monessa asiassa. Yksin ei tarvi pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ilma tänäänkin! Ei tehty niin pitkää lenkkiä kuin eilen. Kirjakaupassa ja alkossa käytiin, molemmista löytyi reppuun tavaraa.
Meillä on tapana aina kaupasta tultua ottaa pöpöntorjuntahömpsy, siis parin kulauksen verran viskiä/konjakkia/ brandyä. Liekö siitä apua mutta tosi harvoin flunssa iskee.
Ei anneta noitten ilkeitten kommenttien vaikuttaa. Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.
Nyt lepuutan kipeää selkääni pötkötellen ja luen Sodan sisaret- kirjaa.
Hyvää loppuviikkoa kaikille💐
Olen lukenut Sodan sisaret ja tykkäsin. Avasi taas uusia näköaloja sotaan ja Amerikkaaan.
Mies soitti tien päältä, onkin vielä töissä muutaman päivän. Vasta sitten 'kotiutuu' maalaisasuntoomme... ei oikeastaan haittaa, viihdyn kyllä yksinkin, puuhaa piisaa.
Toivottavasti ootte ollu terveinä/paranette pian. Täällä päin on ankaraa flunssaa monilla
Kiitos kysymästä, minulle kuuluu hyvää.
Menin eilen aamulla sisareni luo naapurikaupunkiin. Ystäväni tuli toiselta puolelta Suomea, järjesti tällä seudulla asuville ystävilleen 70 v. synttäreidensä merkeissä kahvittelutilaisuuden. Minulle ennestään tuttuja oli yksi toinen hyvä ystäväni ja yksi tuttava, loput kolme mukanaollutta tulivat tutuiksi. Oli oikein mukava kolmetuntinen kahvittelun, juttelun ja muistelujen merkeissä.
Sisareni kanssa oli myös mukavaa, naurettiin vatsat kippurassa omille "toilailuillemme". Olin sisarellani yötä.
Tänään tapasin vielä yhden ystäväni päiväkahvien merkeissä.
Olipa mukava tavata ystäviä pitkästä aikaa, piristi kummasti. Kiva oli tulla kotiinkin mieheni luokse.
Kiitos näistä päivistä!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, minulle kuuluu hyvää.
Menin eilen aamulla sisareni luo naapurikaupunkiin. Ystäväni tuli toiselta puolelta Suomea, järjesti tällä seudulla asuville ystävilleen 70 v. synttäreidensä merkeissä kahvittelutilaisuuden. Minulle ennestään tuttuja oli yksi toinen hyvä ystäväni ja yksi tuttava, loput kolme mukanaollutta tulivat tutuiksi. Oli oikein mukava kolmetuntinen kahvittelun, juttelun ja muistelujen merkeissä.
Sisareni kanssa oli myös mukavaa, naurettiin vatsat kippurassa omille "toilailuillemme". Olin sisarellani yötä.
Tänään tapasin vielä yhden ystäväni päiväkahvien merkeissä.
Olipa mukava tavata ystäviä pitkästä aikaa, piristi kummasti. Kiva oli tulla kotiinkin mieheni luokse.
Kiitos näistä päivistä!
Onpa valoisa viesti, kiitos kun jaoit tämän meille. Ystävät on niin tärkeitä. Tulisipa useammin kerrottua tämä myös heille :)
Ottaa päähän ! Lahdella oli luisteluun sopiva tasainen jää ja mulla luistimet toisessa kaupungissa. Ei taida kelit kestää enää kovin kauan.. :(
Vierailija kirjoitti:
Ottaa päähän ! Lahdella oli luisteluun sopiva tasainen jää ja mulla luistimet toisessa kaupungissa. Ei taida kelit kestää enää kovin kauan.. :(
Voi harmi, telkasta tuli just pätkä retkiluistelusta, näyttää ihanalta. Luisteluopettaja sanoi, että samalla kun kesäisin nautimme niin paljon järvestä, miksemme talvisin tekisi samoin.
Tänään oli vanhan äitimme palaveri, lääkäri, lähihoitaja , minä ja siskoni. Olikin silmiä avaava äitin dementian tilasta tarkemmin. Kotihoito vielä jatkuu samalla tavalla. Sitten joimme pullakahvit . Kiva päivä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ilkeästi kommentoida muiden viesteihin. Joillekin tämäkin ketju on niitä harvoja paikkoja missä kertoa kuulumisiaan ja sitten joku haluaa ilkeillä. En oikein ymmärrä tätäkään. Samalla itsekin mietin mitä kirjoittaa tänne ja tavallaan mitä tarkemmin kirjoittaa asioistaan ja tekemisistään niin sen ikävempää on jokin ikävä viesti siihen liittyen. Sitten mietin kuinka paljon jatkossa viitsin enää kirjoittaa ja rajaanko asioita pois, ettei joku taas pilkkaa jostain. Samalla jos olo on muutenkin surullisempi niin tälläinenkin asia voi vaikuttaa. En kirjoita sen takia, että joku "ääliö" saa nauraa viestejäni.
Aina on aikuismaailmassakin ilkeitä kiusaajia ja tunkevat vauva.fi sivuille tahallaan kommentoimaan vaikka heitä ei edes kiinnosta otsikon aihe. Tämä on kiva palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ilkeästi kommentoida muiden viesteihin. Joillekin tämäkin ketju on niitä harvoja paikkoja missä kertoa kuulumisiaan ja sitten joku haluaa ilkeillä. En oikein ymmärrä tätäkään. Samalla itsekin mietin mitä kirjoittaa tänne ja tavallaan mitä tarkemmin kirjoittaa asioistaan ja tekemisistään niin sen ikävempää on jokin ikävä viesti siihen liittyen. Sitten mietin kuinka paljon jatkossa viitsin enää kirjoittaa ja rajaanko asioita pois, ettei joku taas pilkkaa jostain. Samalla jos olo on muutenkin surullisempi niin tälläinenkin asia voi vaikuttaa. En kirjoita sen takia, että joku "ääliö" saa nauraa viestejäni.
Aina on aikuismaailmassakin ilkeitä kiusaajia ja tunkevat vauva.fi sivuille tahallaan kommentoimaan vaikka heitä ei edes kiinnosta otsikon aihe. Tämä on kiva palsta.
:) kiva palsta, kiitos
Töitä, musiikin kuuntelua, syömistä ja nukkumista. Jaksamista ei vaan ole.
Pusersin viimeisillä voimilla ja muutamien vielä hereillä olevien aivosolujen rippeillä pakollisen projektin onnistuneesti maaliin. Lopetin vartti sitten. Nyt sitten rättipoikkiumpipuhki. Toivottavasti projekti ei tule enää uniin, vaan saisin nukuttua kevätniityillä lentelevät perhoset mielessäni. Aurinko paistaisi, linnut laulelisivat ja minä istuisin kiven päällä, pitäisin silmät kiinni ja vain nauttisin!
Näihin kuviin ja tunnelmiin toivottelen kaikille hyvää yötä!
50+ Mummeli
Aa tuuti lulla, anna unen tulla😴
Tänään ulkoilua ja kävelyä. Hevosia olin katsomassa ja aina yleensä samat tulevat katsomaan. Oli kiva huomata eräs ns vanha tuttukin. Nuori hevonen kyseessä, mutta ollut ilmeisesti muualla välillä ja palannut tuonne. Ehkä sekin muisti minut nyt, kun silitin sitä usein sen ollessa nuorempi. Riitaa kyllä tulee usein, kun moni tungeksii samaan kohtaan huomiota kerjäämään. Eräskin tamma on niin ilkeä muille. Täytyy kaikkia pomottaa. Ihmisille kiltti. Kiva on huomata myös edistystä, kun eräs hevonen oli alkuun niin arka tulemaan katsomaan. Kesällä alkoi suunta muuttua ja nyt se tulee katsomaan melkein ekana. Toisaalta sitten on niitä jotka eivät ikinä tule ja söivät vaan kauempana. Samalla tuli taas todistettua, kuinka helposti hevonen pelästyy. Traktorit yms ovat monesti pelottavia.
Opiskeluja olen tehnyt melko paljon. Jotkut innokkaat näyttävät tekevän vauhdilla kaiken. Ovat jo kolmannen tehtävän palauttaneet, kun moni muu aloittaa vasta toista. Minä innostuin tekemään jo toisen loppuun, mutta yllätyin niiden muutamien vauhdista. Mietinkin kolmatta tehtävää, mutta en ala sitä vielä kirjoittaa. Toisaalta esseekin pitää sitten saada kirjoitettua ajoissa. Ehkä moni hosuu tehtävissä sen takia.
Tänään ihan hyvä päivä. Väsynyt olo hieman, mutta ei tavallaan kovin valittamista tästä päivästä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole muuta mitä kirjoittaa kuin suolen toiminnasta tällä palstalla niin, vähissä on asiat!!! Minäkin kyllä ihmettelen asiaa, ja kirjoitus oli kyllä "mauton" joten ymmärrän hyvin jos joku on sitä kommentoitut ja "ilkeilyt0"
WC - asiansa voi jokainen pitää omana tietonaan.....tuli sitten "sitä tai tätä..."
Herkkänahkaista väkeä "kynäilee" kyllä tällä palstalla.
Aamuherätys pilviseen säähän. Haikea olo. Ikävöin tuonilmaisiin siirtynyttä läheistäni. Pääsiäisen aikaan usein nähtiin ja oltiin yhteyksissä monesti vuoden mittaan.
Laiskottaakin. Päivän ohjelmaa suunnittelen, onneksi ei ole mitään pakollista. Katselen rauhassa, miten päivä etenee.
Perjantaiterveiset
Kerrohan, mitä Sinulle kuuluu
N64
Jospa aamukaffet piristäisi :)
Haluatteko kuulla, mitä aamupalaani kuuluu? Ei se mitään, kerron silti:
Iso mukillinen mustaa kahvia
Lasillinen vettä
2 paahtoleipää, juusto, kinkku, salaatinlehtiä, kurkkua
Luonnonjugurttia, banaania, mysliä, cashew-pähkinöitä, auringonkukansiemeniä
Toinen mukillinen kahvia, viipyillen
Naminam, tästä se tämäkin prjnt (perjantai) lähtee...
Kerrohan mitä sinulle kuuluu.
Kurjaa itsellä paha flunssa ja vanhempi joutui saattohoitoon. Nyt en sitten tiedä mitä pitäis tehdä.