Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22632)
Käytiin vanhaa äitiäni tapaamassa, noin 320 km yhteensä ajoa. Hyvä keli oli ajella onneksi.
Äitiparka ei oikein tajua missä hän on. eipä minuakaan tunnistanut. Kunpa ei itse noin vanhaksi eläisi, hän kohta 97v.
Samalla reissulla oli lounastapaaminen siellä päin asuvien siskojen kanssa.
Kipakka pakkaspäivä, -15 ja aurinko paistoi. Kunnon talvi.
💐
Tänään kotityöpäivä, lajittelin jätteet valmiiksi pois vientiä, wc lavuaarin hajulukon puhdistus, tiskaus. Ei isompaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin vanhaa äitiäni tapaamassa, noin 320 km yhteensä ajoa. Hyvä keli oli ajella onneksi.
Äitiparka ei oikein tajua missä hän on. eipä minuakaan tunnistanut. Kunpa ei itse noin vanhaksi eläisi, hän kohta 97v.
💐
Onkos teillä muitakin pitkäikäisiä suvussa?
Vaihdoin lakanat, kävin suihkussa. Pyykki pyörii. Emmen aikaan iltapalaa ja kutomista. Viideltä alkaa vasta hämärtyä. Kevät :)
Eilen tein 8h työpäivän. Yöllä tein 5h töitä. Kaksi tuntia nukuin. Seitsemäksi töihin ja taas 8h työpäivä. Enkä suoraan kotiin tullut vaan kaupoille. Nyt oon kotona ja ei väsytä tippaakaan. Pyykkiä pesussa ja eväät huomiseksi laitettu. Koitan sentään nyt rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💐
Onkos teillä muitakin pitkäikäisiä suvussa?
Isäkin eli yli 9- kymppiseksi, iäkkäitä sukulaisia on molemmilta puolilta.
Tänään kirjoittelin ystävänpäiväkorttien mukaan kirjeitä; samalla postimaksulla kysyy kuulumisia ja kertoilee omiakin. Korttiin ei paljon voi kirjoitella, kirjeeseen paremmin.
Yhden ystävän kanssa juteltiin pitkä rupeama puhelimessa; tulee soiteltua aika harvoin ja tavattua vielä harvemmin, kun asutaan eri paikkakunnilla. Onneksi yhteys on kuitenkin säilynyt, nuoruuden opiskeluajoista lähtien.
Olen kiitollinen jokaisesta ystävästäni, eri ikäiset ystävät ovat rikkaus.
Tänään on ollut pitkästä aikaa melko "normaali" päivä ilman suurempia huolia. Äitini kivut alkavat hellittää ja menee vielä loppuviikosta labraan jossa varmistetaan alkaako lääke toimia. Olin iloinen, että tehtiin eilen se rankka reissu, kun asia saatiin toivon mukaan nyt hallintaan.
Kävelyllä olen ollut ja aamulla olin jo vähän aikaa pihassa. Laitoin linnuille lisää ruokaa ja muuten järjestelin tavaraa. Pakkasin myös Sellpyyn omia vaatteita myyntiin. Ehkä helpompaa kokeilla nyt tuota ja nuo juhlamekot yms ovat jo monta kertaa olleet kirppiksellä eli toivon mukaan joku ostaisi ne viimein. Sitten täytyy vielä saada nuo palautettavat Sellpyn vaatelaatikot pysymään kasassa ja teipattua ne kiinni. Jääköön huomiseen.
Tänään on ollut ihan kiva pakkaspäivä ja mielelläni olen ulkona ollut eilisen jälkeen. Tulihan sitä eilenkin silti vielä iltalenkki tehtyä ja hyvä niin. Rauhoittaa oloani. Youtubeen joskus kommentoin pitäväni yksien covereista ja muutenkin kysyin heiltä musiikkiin liittyen asioita. Tuli viimein vastaus joissa sanat "thanks man". Ehkä en ole mieheksi tietääkseni muuttunut ja kai he jotenkin nimimerkkini miehen nimeksi tulkitsivat. Kiva, että vastasivat, mutta nauratti hieman tuo kaikki 😅
Vielä mietteitä eiliseltä, joita en ehtinyt eilen kirjoittaa:
Olen väsynyt, mutta kuitenkin helpottunut. Hieman jännittynyt, mutta kuitenkin rauhallisempi. Vähän ahdistunut, mutta samalla toiveikas. Näen enemmän valoa kuin ennen ja mietin, että pitää arvostaa myös itseään.
Ja kiitän kivoista viesteistänne.
Kylmää, pakkasta -7 mutta onneksi jo lämpenee pian. Muuten hyvää.
Mukava viesti Pitkis
Minua huvittaa omat vaateasiani- olen tosi huono ostamaan uusia vaatteita. Asia konkretisoitui taas tänään kun piti olla siistimpi talvipusero. Onneksi yksi siskoni ostaa itselleen paljon vaatetta ja jakaa niitä sitten muille. Sellainen oli sitten tänäänkin laittaa päälle.
N64:
Pakkasta 5, laitoin auton piuhaan, muttei sisätilalämmitin hurise!? Käyn ostamassa lisäystä lankoihin ja jääkaappiin. Ihanaa, kun ei enää maanantaikaan ole 'ällöpäivä', viikonloput on silti kivoja.
Radiosta kuuluu Irina&Antti Pitkäjärvi: En meistä meitä saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja N61/64 sinua täällä kaipaillaan.
N64 täällä. 13puoltoääntä - kaks vastaan
Aurinkoinen sää aiheutti migreenin, vaarallinen yhdistelmä lumivalkoisen kanssa. Särkylääke & lepo -> voila, olo kunnossa
Kevätterveisiä melkein Kaikille Teille
(ei polanteisille jääuraisille)
Pysy poissa, kiitos! Kauanpa pidit lupauksesi. Ilman nikkiäkin tekstisi ovat tunnistettavia!
Älä nyt viitsi heti aamusta olla noin ikävällä päällä. Nyt en minäkään jaksa enää lukea tuollaista. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoinen sää aiheutti migreenin, vaarallinen yhdistelmä lumivalkoisen kanssa. Särkylääke & lepo -> voila, olo kunnossa
Pysy poissa, kiitos! Kauanpa pidit lupauksesi. Ilman nikkiäkin tekstisi ovat tunnistettavia!
Älä nyt viitsi heti aamusta olla noin ikävällä päällä. Nyt en minäkään jaksa enää lukea tuollaista. Sivusta.
Annetaan höpsön kirjoitella... ei kommentoida
Siskoni pääsee kotihoitoon tänään leikkauksen jälkeen. Onneksi hänen ei tarvitse olla yksin. Muistan kerran toisen läheiseni leikkauksen jälkeisenä kotipäivänä keskellä yötä alkaneen vuotaa rajusti leikkaushaavasta. Karmivaa oli ajaa sairaalaan ja yrittää rauhoittaa potilasta. Olen muutenkin epävarma kuski. Ambulanssilla olisi kestänyt pitempään, asumme suht lähellä sairaalaa. No onneksi selvittiin, haava oli auennut ja sitä operoitiin uudestaan. Mutta oli kauhea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Nyt käytökses on ainaisen kanteen syy, sinusta pöppö noin mikä pöyhistyy, sä keskell' ammunnan sotamiestä lyöt ja mahtavasti mälliä kahta syöt ! "
Von Konow ja hänen korpraalinsa, Vänrikki Stoolin tarinat (suom. Otto Manninen)
Hyvää Runebergin päivää kaikille, riippumatta siitä, pitääkö tortuista tai ei.
Nukuin puoleen päivään, joim kahvit voileivän kera, teen makaronilaatikon jonka juuri laitoin uuniin, en varmaan muuta tänään teekkään.
Ei ole vielä kevät vaan talvi, meillä on lunta .
Täällä on helmikuun tuiskupäivä. Taidan pysytellä tänään sisätiloissa, vaikka tuiskuilmatkin on kivoja, kunhan pukeutuu lämpimästi. Liikenteessä kyllä varovaisuutta tarvii enemmän näillä keleillä. Käyn kaupoilla vasta huomenna.
Mukavaa keskiviikkopäivää jokahiselle 🌸
Pitkis
Aattelin semmoista, että kun olet kovin eläinrakas, olisiko sinun mahdollista ottaa koiraa? Tai kissaa...