Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elämän ehtoopuolella oleva mies. Olen ajautunut umpikujaan

Vierailija
24.08.2026 |

Asutaan kahdestaan vaimon kanssa.

Saan raivarin kun ajattelen tilannetta syvällisemmin. Otetaan esimerkkejä. Jos paistan pannulla sieniä ja menen omiin hommiini ja palaan sisälle, niin haluasin että sienet olisi palatessani paistinpannulla, eikä niitä olisi "joku" syönyt. Jos olen tehnyt kattilallisen keittoa ja olen taas omissa hommissani, niin kun palaan kotiin niin haluaisin että sitä keittoa on syötävänäni kun tulen vasyneenä ja nälkäisenä kotiin.

Minä haluan ruokaa tasan silloin kun minulla on nälkä. Turha alkaa hääräämään silloin keittiössä kun olen jo nälkäinen.

Pyydänkö ***********paljon, jos haluan että omia kokkailujani on syötävänäni silloin kun minä tasan haluan?

Saan sen takia raivarin koska tätä ********* on jatkunut jo siitä asti kun lapset muuttivat kotoa. Minun päivittäisesti energiastani menee puolet tämän typerän asian kanssa. Hommat jää tekemättä. 

Pitää vissiin otta ero, kun tuo vaimo ei pysty seisomaan omilla jaloillaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

......sitten mausteet. Älä laita sitä maustetta ja älä tätä maustetta...

ap

Vierailija
2/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin ison annoksen että riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun innostuin pirtelöistä yhdessä välissä. Niin eikö tämä sitten alkanut kittaamaan minun pirtelöitäni, jotka laitoin jääkaappiin.

ap

Vierailija
4/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo nähty ja koettu. Ruokahuolto kaatuu tässä tapauksessa täysin minun harteilleni. Ja muutenkin, ei tunnu kovin reilulta.

ap

Vierailija
5/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aihe hukkuu tuon taaperotasoisen ulinan alle. Minäkin söisin sienesi, ihan vain sen takia, että tantrumisi vaikuttaa paremmalta viihteeltä kuin paskat tv-ohjelmat.

Vierailija
7/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo nähty ja koettu. Ruokahuolto kaatuu tässä tapauksessa täysin minun harteilleni. Ja muutenkin, ei tunnu kovin reilulta.

ap

Puhutteko koskaan keskenänne?

Vierailija
8/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäisiä olette? Olisiko alkava muistisairaus vaimollasi? Kommunikointia voisitte ainakin parantaa keskenänne.

Vierailija
9/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä selvästikään et ole tyytyväinen teidän työnjakoonne. Kyllä vanhatkin ihmiset saavat erota.

Vierailija
10/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä tehdään molemmille, jos ruoka on sellaista, jota molemmat syö. Samalla vaivallahan se tulee. Sitten on ruokia, joita syö vain toinen. Usein teemme näitä toisillemme. 

Röyhkeää kyllä syödä toisen ruoat, jos ei itse koskaan tee ruokaa. 

Vierailija
11/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on…melkoinen trolli. Meillä mies kokkaa ruokaa, enkä mene ronkkimaan ennenkuin ruoka on valmis. Syömme aina yhdessä, kuten teemme kaiken muunkin. Joskus veetuttaa, mutta eipä se yksinäinen elämä houkuta. Houkuttaako aloittajaa?

Vierailija
12/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko aihe hukkuu tuon taaperotasoisen ulinan alle. Minäkin söisin sienesi, ihan vain sen takia, että tantrumisi vaikuttaa paremmalta viihteeltä kuin paskat tv-ohjelmat.

Niin varmaan vaikuttaa taaperotasoiselta ulinalta, semmoisesta joka on aina ottamassa, mutta ei anna mitään. Se vaan alkaa vi*******aan kun koko ajan on se joka tekee ja joka kaiken lisäksi ei edes pysty tekemään niitä juttuja jotka pitäisi oikeasti tehdä. Tämä kiinteistö on huutanut rempaaa jo vuosikymmenen mutta jäänyt tekemättä, kun minut on saatu hellan ääreen palvelemaan. Olen joku kyökkipiika tässä.

Olisi eri juttu jos söisin eineksiä. Saisin sitten syödä rauhassa ja olisi koko ajan ruokaa.

ap

Vierailija
13/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas on…melkoinen trolli. Meillä mies kokkaa ruokaa, enkä mene ronkkimaan ennenkuin ruoka on valmis. Syömme aina yhdessä, kuten teemme kaiken muunkin. Joskus veetuttaa, mutta eipä se yksinäinen elämä houkuta. Houkuttaako aloittajaa?

Minä en vaadi että puoliso tekee minulle ruokaa. Hänen ei tarvitse tehdä minulle yhtään mitään. Ainut mitä haluan on että saan tehdä hommani rauhassa ja että minulla olisi ruokaa silloin kun minulla on nälkä. 

Jokainen joka kokkaa tajuaa että ruokaa ei pyöräytetä ihan vartissa kun tulee nälkäisenä kotiin

ap

Vierailija
14/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaadi että puoliso tekee minulle ruokaa. Hänen ei tarvitse tehdä minulle yhtään mitään. Ainut mitä haluan on että saan tehdä hommani rauhassa ja että minulla olisi ruokaa silloin kun minulla on nälkä. 

Jokainen joka kokkaa tajuaa että ruokaa ei pyöräytetä ihan vartissa kun tulee nälkäisenä kotiin

ap

Olisiko se mitään, että puhuisit vaimollesi?! Jotenkin tuntuu, että tuon ikäluokan ihmisillä on joku oletus, että toinen on ajatusten lukija. Ettekö te koskaan puhu/keskustele asioista? Luulisi siihen löytyvän hetki aikaa jos olette eläkkeellä, vai oletteko?

Vierailija
15/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta aloituksesta "olen ajautunut umpikujaan" ja "saan raivarin kun ajattelen tilannetta syvällisemmin" odotin jotain vähän dramaattisempaa kuin että vaimo syö sienet pannulta ja pirtelöt jääkaapista. 😂 Voithan sä laittaa myrkkysieniä seuraavalla kerralla niin pääset piinasta kerralla. 

Vierailija
16/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi ei siis kykene seisomaan ja laittamaan ruokaa? Sinä teet ruuan, mutta et älyä tehdä ruokaa kahdelle. Sitten meuhkaat kun joku syö evääsi. 
Mitäs jos teet ruuan ja syötte kun ruoka on valmis. Sitten korjaat ruuan jääkaappiin, jos jotain jää tähteeksi.

Vierailija
17/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämän kyllä tajuaa sellainen ihminen, joka laittaa paljon ruokaa. 

Vierailija
18/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain sika joka jätetään välittömästi

Vierailija
19/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tajua. Olen hyvin tarmokas ja aikaansaava, mutta vaimoni on kuohinnut minut ja elämämme on sitten tätä myöten mennyt alennustilaan, kuin on mennyt. Ei mitään edistystä vajaaseen 20 vuoteen.

Minä teen työni 120% asenteella. Voin olla nälässä päivän. Ei ole ollenkaan kyse siitä ettenkö kestäisi nälkää.

Tosi ikävää ajatella että muillekin aikaansaaville miehille olisi käynyt samoin. Joudun nyt poistumaan koska projekti kesken. 

ap

Vierailija
20/23 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis söikö se vaimosi pannullisen sieniä ja kattilallisen keittoa? Yhdeltä istumalta, jolloin sinulle ei jäänyt mitään? 

Kannattaa ilmoittaa se johonkin syömiskilpailuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän