Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22726)
Minä olen pahoillani.En vaan tuota ymmärtänyt teidän pask.18
Selkään sattuu niin saata nasti enkä voi ottaa maksan takia buranaa
Vierailija kirjoitti:
Tänään tekisi mieli katsoa jokin elokuva. Huomasin, että Teemalta tulee klo 21.00 elokuva Isä, jossa pääosassa on Anthony Hopkins. Hän taisi saada roolistaan Oscarin? Onko joku teistä nähnyt tätä elokuvaa?
Oi. Näin Sodankylän elokuvajuhlilla. Aion katsoa tänäänkin. The Anthony on niin loistava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakollinen TV- sessio ohi. Kohta ropsottimet jalkaan ja keskustaan asioille. Mies menee parturiin, minä siksi aikaa kirjastoon lukemaan lehtiä ja hakemaan varaamani kirjan jota pitkään jonotin.
Kaunis ilma, muutama lämpöaste.
Mennään lounaalle kiinalaiseen, siellä on hyvät ruuat.
Mikä on kirja, mitä jonotit? Jos saa kysyä...
Kirja on Anna Soudakovan Haikara levittää siipensä. Olen hänen muut kirjansa lukenut ja tykännyt.
Nyt olen taas kotona,vatsa täynnä kiinalaisessa käynnin jäljiltä. Onneksi osaan jo ottaa maltilla buffetpöydistä.
Suu söis, vatsa vetäis vaan ei kestä heikot sääret.
Käytämme nastakengistä sanaa ropsottimet kun ne pitää semmoista ääntä kävellessä.
Karsea sana. Assosioituu johonkin ällöttävään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi tuo sinun kommenttisi oli tähänkin ketjuun hyvä ja ajankohtainen, kun näitä ravitsemussuosituksia jokainen saattaa miettiä omalla kohdallaan. Että siitä vois hyvin jatkaa juttua yhdessä.
Tämä siis sinulle hedelmien ostaja 👍
Oikeasti hieno aihe.
Mietin joka päivä tätä asiaa ruoanlaitossani. Onneksi tykkään porkkanoista. Yksi iso porkkana on jo monta sataa grammaa. Kurkkua ja tomaattia leivän päälle, omena, banaani väli-/iltapalaksi... eiköhän ala olla jo tarpeeksi
Siis, lisää vinkkejä kaipaisin. Harmi, kun perunaa ei lasketa.
Uunijuurekset ja marjat luonnonjugurttiin kuuluu myös ruokiini.
Veriappelsiinit on tulleet kauppoihin. Niitähän ei saa kuin talvella. Tammikuussa ja helmikuussa. Mun lempihedelmä <3 Syö ihan sellaisenaan tai tekee vaikka lisukesalaatin, jossa juustohöylällä ohueksi siivutettua valkokaalia, paloiteltua veriappelsiinia, ripaus suolaa ja ripaus valkopippuria. Jos haluaa, niin vaikka pieni loraus oliiviöljyä sekaan. Sitten jääkaappiin maustumaan puoleksi tunniksi. Mä teen huoemnna veriappelsiineista tuoremehua.
Oikeasti hieno aihe.
Mietin joka päivä tätä asiaa ruoanlaitossani. Onneksi tykkään porkkanoista. Yksi iso porkkana on jo monta sataa grammaa. Kurkkua ja tomaattia leivän päälle, omena, banaani väli-/iltapalaksi... eiköhän ala olla jo tarpeeksi
Ihmettelen nykyistä intoa puhua ruoasta ja jatkuvasta syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku täysipäinen neuvoa miten voin lopettaa tämän keskustelupalstan.En osaa tehdä hienosti näitä juttuja.6
Siis: haluatko pois koko tämän keskusteluketjun?
Vai haluatko pysyä pois tästä ketjusta vai koko vauva-sivustalta?
Mitä et osaa? Kirjoittaako?
Osaan vielä kirjoittaa.haluan pois tältä palstalta kuinkateen sen.eikö tämä ollut oikea kysymys.voitko auttaa.jos olet kusipäitä unohda koko juttu.332
Ota yhteys operaattoriin ja muuta älylaitteesi tai tietokoneesi netittömäksi. Säästät myös muutaman kympin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakollinen TV- sessio ohi. Kohta ropsottimet jalkaan ja keskustaan asioille. Mies menee parturiin, minä siksi aikaa kirjastoon lukemaan lehtiä ja hakemaan varaamani kirjan jota pitkään jonotin.
Kirja on Anna Soudakovan Haikara levittää siipensä. Olen hänen muut kirjansa lukenut ja tykännyt.
Nyt olen taas kotona,vatsa täynnä kiinalaisessa käynnin jäljiltä. Onneksi osaan jo ottaa maltilla buffetpöydistä.
Käytämme nastakengistä sanaa ropsottimet kun ne pitää semmoista ääntä kävellessä.
Kar
Must on kotoisa. Omat ropsottimet tuppaa jäädä kotiin ja sit liukastellaan...
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hieno aihe.
En oo huomannu. Tosin ystävien kanssa vaihdellaan reseptiä... mutta ei sentä jatkuvasti
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi tuo sinun kommenttisi oli tähänkin ketjuun hyvä ja ajankohtainen, kun näitä ravitsemussuosituksia jokainen saattaa miettiä omalla kohdallaan. Että siitä vois hyvin jatkaa juttua yhdessä.
Oikeasti hieno aihe.
Veriappelsiinit on tulleet kauppoihin. Niitähän ei saa kuin talvella. Tammikuussa ja helmikuussa. Mun lempihedelmä <3 Syö ihan sellaisenaan tai tekee vaikka l
Iiik. Muisto lapsuudesta: naapurin täti toi meille lapsille appelsiinia. Sanoi painokkaasti, herkullisia veriappelsiinia. Siitä asti aina muistan sen veren... en vaan voi syödä
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hieno aihe.
Minä taas en yhtään ihmettele. Aika monelle se on sellainen arjen jokapäiväinen juttu, mikä pitää tehdä, vaikka ei huvittaisikaan. Varsinkin, jos on lapsia. Miettiä, mitähän sitä taas tänään laittaisi perheelle ruuaksi. Sinkkuna on helppoa, kun ei ole pakko syödä yhtään mitään, jos ei huvita.
Nro 7333:"Iiik. Muisto lapsuudesta: naapurin täti toi meille lapsille appelsiinia. Sanoi painokkaasti, herkullisia veriappelsiinia. Siitä asti aina muistan sen veren... en vaan voi syödä"
Ai kamala!! Voin hyvin kuvitella, miltä lapsesta se tuntui :D
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hieno aihe.
Minä taas en yhtään ihmettele. Aika monelle se on sellainen arjen jokapäiväinen juttu, mikä pitää tehdä, vaikka ei huvittaisikaan. Varsinkin, jos on lapsia. Miettiä, mitähän sitä taas tänään laittaisi perheelle ruuaksi. Sinkkuna on helppoa, kun ei ole pakko syödä yhtään mitään, jos ei huvita.
Sinkut elää pyhällä hengellä :D
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hieno aihe.
Ylipainoisuus onkin nykyään yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa alkaa meno olla suorastaan räväkkää! Mitenköhän räväköiden kuulumisten ketjussa, en taida edes uskaltaa sinne kurkistaa.
Rohkeasti vaan. En tosin tiedä, mitä pelkäät.
Joutuu pian räväkkään porukkaan ja oppii räväköitä tapoja 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ropsottimet. Seksuaalissävytteistä kävelyä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa alkaa meno olla suorastaan räväkkää! Mitenköhän räväköiden kuulumisten ketjussa, en taida edes uskaltaa sinne kurkistaa.
Rohkeasti vaan. En tosin tiedä, mitä pelkäät.
Joutuu pian räväkkään porukkaan ja oppii räväköitä tapoja 😘
Ymmärrän. Se voi olla aluksi pelottavaa.
Nro 7336: "Sinkut elää pyhällä hengellä :D"
Ei nyt ihan noinkaan, mutta sinkun ei tarvitse miettiä kuin omia syömisiään. Voi syödä vaikka pelkkää makkaraa tai kiskoa proteiinijauheista tehtyjä pirtelöitä, mutta perheellisen pitää huolehtia, että lapsilla on terveellinen ja myös monipuolinen ruokavalio. Päiväkodissa ja koulussa ei saa kaikkia päivän aikana tarvittavia ravintoaineita vaan osa pitää saada kotona. Ja se, että saa, on vanhempien vastuulla.
Olen nähnyt sen Isä- leffan. Siinä on hyvin tavoitettu muistisairaan hämmennys.
Varmasti kaikilla pitkissä suhteissa elävillä muodostuu oma kielensä ja sanastonsa. Meillä esimerkiksi tuo ropsottimet.
Tänään tekisi mieli katsoa jokin elokuva. Huomasin, että Teemalta tulee klo 21.00 elokuva Isä, jossa pääosassa on Anthony Hopkins. Hän taisi saada roolistaan Oscarin? Onko joku teistä nähnyt tätä elokuvaa?