Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22726)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kävin kaupassa.Ostin paljon hedelmiä ym.terveellistä.Yritän nyt koota ruokalistaani ainakin 600 kilogrammaa marjoja hedelmiä ja kasviksia.Katsotaan miten menee.
Sulla on kyllä aivan mahottoman paljon nyt hedelmiä ja kasviksia 😅
Haistakaa paska.
Te tietty ihmiskunta olette niin lapsellesia että vedätte huumoria minun kustannuksella.Se voi tehdä minulle pahaa oloa
En todella ymmärrä teidänhuumorintajua.t.Norsu.En jatka enää tässä ketjussa.muuten olen ihan täysipäinen perhe ihminen jos luulette sairaaksi.Fuck you.oliko oikein
Höpsö täällähän naureskellaan omille mokillekin, ethän nyt tuosta loukkaantunut. Minua ainakin huvitti tuo näky silmissäni... kaikki me mokaillaan, ei oo niin vaarallista. Oo vaa meijän kaa :) jookos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kävin kaupassa.Ostin paljon hedelmiä ym.terveellistä.Yritän nyt koota ruokalistaani ainakin 600 kilogrammaa marjoja hedelmiä ja kasviksia.Katsotaan miten menee.
Haistakaa paska.
Te tietty ihmiskunta olette niin lapsellesia että vedätte huumoria minun kustannuksella.Se voi tehdä minulle pahaa oloa
En todella ymmärrä teidänhuumorintajua.t.Norsu.En jatka enää tässä ketjussa.muuten olen ihan täysipäinen perhe ihminen jos luulette sairaaksi.Fuck you.oliko oikein
Höpsö täällähän naureskellaan omille mokillekin, ethän nyt tuosta loukkaantunut. Minua ainakin
No katsopa sitä näkyäsi.Mietipä tämä omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kuuluu huonoa. Yhdelle jos toisellekin asialle näyttää tulevan seinä vastaan, mikään ei suju. Ystäväkään ei ymmärtänyt yhdessä minulle kipua tuottavassa asiassa, ja muutenkin ihmissuhteet tökkii. Koen itseni taas epäonnistuneeksi yksilöksi, huonommaksi ja arvottomammaksi kuin muut. Olen väsynyt yrittämään ja väsynyt kehittämään itseäni, kun mikään ei kuitenkaan muutu ja olen aina vain yksinäinen ja yksin.
Anteeksi tällainen purkaus iloisten perjantaikuulumisten keskelle.
Saa kirjoittaa huonojakin kuulumisia:). Toivottavasti parempaa kuuluu sulle jatkossa.
Ite oon hiukan huolissani lisääntyneestä migreenistäni. Monena päivänä peräkkäin on sahanterät silmissä. Jos otan heti särkylääkkeen, ei ylly säryksi asti. Välillä oli vuosikausia oireet pois. Oon viettäny säännöllistä elämää, ei valvomista. Ei tolkuttomasti ruutuaikaa, aurinkolasit kirkkaalla ilmalla yms. En oikein usko, että mistään ruoastakaan johtuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska.
Höpsö täällähän naureskellaan omille mokille
NO
minäpä kuvittelen: 17 laatikkoa appelsiinia pinossa tuossa terassilla. 8 ltk banaania, 13 ltk tomaattia, 23 ltk omenia... parisataa ltk kutakin: kurkkua, kaalia, porkkanoita, punajuuria...
Nyt on jo eteinen ja tupa täynnä, onneksi on koulurakennus, niin tuonne luokkiin sopii...
Voiko joku täysipäinen neuvoa miten voin lopettaa tämän keskustelupalstan.En osaa tehdä hienosti näitä juttuja.6
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku täysipäinen neuvoa miten voin lopettaa tämän keskustelupalstan.En osaa tehdä hienosti näitä juttuja.6
Siis: haluatko pois koko tämän keskusteluketjun?
Vai haluatko pysyä pois tästä ketjusta vai koko vauva-sivustalta?
Mitä et osaa? Kirjoittaako?
Oikeesti kukaan ei ole tarkoittanut loukata sinua hedelmien ostaja.
En itse ainakaan ole nauranut sinulle vaan tilanteelle, jonka viestistäsi tuon pienen kömmähdyksen takia pystyi kuvittelemaan. Tilannekomiikkahan usein syntyy just tällaisista jutuista eikä ole suunnattu ketään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska.
Höpsö täällähän naureskellaan omille mokillekin, ethän nyt tuosta loukkaantunut. Minua ainakin
onpa toisen kokemusta mitätöivä asenne tässä kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
Pakollinen TV- sessio ohi. Kohta ropsottimet jalkaan ja keskustaan asioille. Mies menee parturiin, minä siksi aikaa kirjastoon lukemaan lehtiä ja hakemaan varaamani kirjan jota pitkään jonotin.
Kaunis ilma, muutama lämpöaste.
Mennään lounaalle kiinalaiseen, siellä on hyvät ruuat.
ropsottimet 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 600 kilogrammaa marjoja hedelmiä kasviksia oli hupaisa juttu ja mielikuva siitä herätti hilpeyttä ainakin itselläni. Ihmettelen kyllä, miten nyt otetaan niin vakavasti tällainen harmiton kömmähdys ja sen kommentointi. Se päinvastoin tuo vähän huumoria tähänkin ketjuun. Mutta tottahan se, että huumorintajut ei aina kohtaa ja joku voi loukkaantua 🍓🍒🍎🍏🍍🍌🍉🍇🥝🍊
Lisää huumoria; Jos kirjoittaja olikin norsu!
no huh huh mitä "huumoria"
Sitä paitsi tuo sinun kommenttisi oli tähänkin ketjuun hyvä ja ajankohtainen, kun näitä ravitsemussuosituksia jokainen saattaa miettiä omalla kohdallaan. Että siitä vois hyvin jatkaa juttua yhdessä.
Tämä siis sinulle hedelmien ostaja 👍
Jatkan vielä: mutta haistatteluun en viitsi alkaa vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Pitkis kielsitkin kommentoimasta niin en voi olla kirjoittamatta. Jos ette asu äitisi kanssa yhdessä niin pidä nyt taukoa hänellä käymisessä.
Vaikka viikko omissa oloissasi tai pidempäänkin voisi olla sinulle hyväksi.
Parempaa alkanutta vuotta kaikille💐Mielenkiintoista tämä, että pitkästi kirjoittavan tekstejä kommentoidaan, vaikka hän toistuvasti pyytää, että niin ei tehtäisi :D
Tämä on kuitenkin keskustelupalsta joten mielestäni voin kommentoida.
Anteeksi jos Pitkis loukkaantuu mutta ehkä on ihan hyvä herätellä että voi toimia toisinkin. Jos minä kirjoittaisin täällä kuormittavasta elämäntilanteesta niin ihan mielelläni ottaisin vastaan kommentteja muutosehdotuksista.
Älä tee toisille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän, tee niin kuin he pyytävät.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi tuo sinun kommenttisi oli tähänkin ketjuun hyvä ja ajankohtainen, kun näitä ravitsemussuosituksia jokainen saattaa miettiä omalla kohdallaan. Että siitä vois hyvin jatkaa juttua yhdessä.
Tämä siis sinulle hedelmien ostaja 👍
Oikeasti hieno aihe.
Mietin joka päivä tätä asiaa ruoanlaitossani. Onneksi tykkään porkkanoista. Yksi iso porkkana on jo monta sataa grammaa. Kurkkua ja tomaattia leivän päälle, omena, banaani väli-/iltapalaksi... eiköhän ala olla jo tarpeeksi
Siis, lisää vinkkejä kaipaisin. Harmi, kun perunaa ei lasketa.
Uunijuurekset ja marjat luonnonjugurttiin kuuluu myös ruokiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakollinen TV- sessio ohi. Kohta ropsottimet jalkaan ja keskustaan asioille. Mies menee parturiin, minä siksi aikaa kirjastoon lukemaan lehtiä ja hakemaan varaamani kirjan jota pitkään jonotin.
Kaunis ilma, muutama lämpöaste.
Mennään lounaalle kiinalaiseen, siellä on hyvät ruuat.
Mikä on kirja, mitä jonotit? Jos saa kysyä...
Kirja on Anna Soudakovan Haikara levittää siipensä. Olen hänen muut kirjansa lukenut ja tykännyt.
Nyt olen taas kotona,vatsa täynnä kiinalaisessa käynnin jäljiltä. Onneksi osaan jo ottaa maltilla buffetpöydistä.
Suu söis, vatsa vetäis vaan ei kestä heikot sääret.
Käytämme nastakengistä sanaa ropsottimet kun ne pitää semmoista ääntä kävellessä.
Mun mielestä on ollut mukava lukea täältä just ihmisten arkisia kuulumisia, esim. just ruoanlaittoon liittyviä. Näkyypä tästä aiheesta olevan palstalla muitakin ketjuja aina silloin tällöin. Se on sitä jokapäiväistä mietinnän aihetta.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Rupesin eilen selvittämään, miten asunto-osakeyhtiön osakekirjat nyt sitten sähköistetään. Onhan tässä vielä aikaa sen homman kanssa, mutta Maanmittauslaitoksen sivuilta huomasin, että jos ostaa, saa lahjaksi tai perii asunnon, niin on 2 kk aikaa tehdä se. Hups, perinnönjaosta on kulunut jo yli kuukausi. Sivuilta ei selvinnyt, koskeeko se myös tilannetta, jossa on perinyt vain osan asunnosta, joten laitoin sinne asiakaspalveluun kysymyksen asiasta. Aamulla tuli vastaus ja joo koskee. Sekä ohjeet, miten se tehdään ja mitä kaikkea siinä pitää olla mukana. Joten ei muuta ku soittamaan isälle, että missähän ne hänen asuntonsa osakekirjat mahtaa olla. Joskus vuonna miekka ja kirves kun ne oli pankin tallelokerossa. Noh, isä nyt etsii niitä. En tiedä, mikä sanktio siitä tulee, jos ylittyy tuo 2 kk aikaraja vai tuleeko mitään, mutta onneksi ainakin huomasin asian.
🥱
Muistakaa voin lopettanut tämän ketjun
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa alkaa meno olla suorastaan räväkkää! Mitenköhän räväköiden kuulumisten ketjussa, en taida edes uskaltaa sinne kurkistaa.
Rohkeasti vaan. En tosin tiedä, mitä pelkäät.
Tänään kuuluu huonoa. Yhdelle jos toisellekin asialle näyttää tulevan seinä vastaan, mikään ei suju. Ystäväkään ei ymmärtänyt yhdessä minulle kipua tuottavassa asiassa, ja muutenkin ihmissuhteet tökkii. Koen itseni taas epäonnistuneeksi yksilöksi, huonommaksi ja arvottomammaksi kuin muut. Olen väsynyt yrittämään ja väsynyt kehittämään itseäni, kun mikään ei kuitenkaan muutu ja olen aina vain yksinäinen ja yksin.
Anteeksi tällainen purkaus iloisten perjantaikuulumisten keskelle.