Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22743)

Vierailija
6261/22743 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvin joulu meni, mutta mun ja siskoni lahjat meni sekaisin. Satojen kilometrien etäisyys on nyt toisistamme. Kestää ainakin pari viikkoa, kun seuraavan kerran nähdään toisemme. 

Vierailija
6262/22743 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisenä sydänsurut painaa mieltä. Näin on vierähtänyt jo useampi viikko. Menin kiintymään liikaa ihmiseen joka ei tunne samalla tavoin. Ja terveyden kanssa ollut ongelmia, joudun nyt rauhoittamaan elämää tuntuvasti etten kävisi niin ylikierroksilla ja keho olisi niin ylivirittynyt. Joulu meni perhettä nähdessä ja se toi tietysti iloa haikeuden ja ajoittaisen yksinäisyyden keskellä. Pitäisi yrittää päästä lyhytterapiaan, sitä ovat kaverit suositelleet. Kaiken tämän keskellä yritän olla kiitollinen asioista jotka minulla on kunnossa, niin se auttaa jaksamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6263/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuuluu hyvää. Joulua olen viettänyt puolison kanssa rauhallisissa tunnelmissa. On ollut ihana herätä joka aamu ilman kelloa ja kölliä hetki toisen kainalossa ennen aamupalaa. Pipareita koristelin ja muutaman tortun paistoin. Muutoin ei olla juurikaan rehkitty keittiössä vaan on nautittu valmiita ruokia. 

Ollaan juteltu, pelattu lautapelejä, musisoitu, oltu hiljaa, saunottu, kuunneltu joululauluja, luettu joulutarinoita ääneen sekä soiteltu läheisten jouluihin. Kävelyillä on ihmetelty lumetonta ja alastonta luontoa sekä lähirannan uimareita. On ollut viihtyisää läsnäoloa ja pysähtymistä, minulle joulua parhaimmillaan! 

Kohta kömpäsen täältä riisipuurolle. Tänään käydään puolison vanhempien kanssa haudoilla ja syömässä jossain ravintolassa. Illalla sitten vierailaan siskoni perheessä. 

Toivotan teille kaikille rauhallista tapaninpäivää! 

Vierailija
6264/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin avata aamukaljan.

Vierailija
6265/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kuuluu hyvää. Joulua olen viettänyt puolison kanssa rauhallisissa tunnelmissa. On ollut ihana herätä joka aamu ilman kelloa ja kölliä hetki toisen kainalossa ennen aamupalaa. Pipareita koristelin ja muutaman tortun paistoin. Muutoin ei olla juurikaan rehkitty keittiössä vaan on nautittu valmiita ruokia. 

Ollaan juteltu, pelattu lautapelejä, musisoitu, oltu hiljaa, saunottu, kuunneltu joululauluja, luettu joulutarinoita ääneen sekä soiteltu läheisten jouluihin. Kävelyillä on ihmetelty lumetonta ja alastonta luontoa sekä lähirannan uimareita. On ollut viihtyisää läsnäoloa ja pysähtymistä, minulle joulua parhaimmillaan! 

Kohta kömpäsen täältä riisipuurolle. Tänään käydään puolison vanhempien kanssa haudoilla ja syömässä jossain ravintolassa. Illalla sitten vierailaan siskoni perheessä. 

Toivotan teille kaikille rauhallista tapaninpäivää! 

Tämä kuulostaa The Joululta. Ihanan rauhallista, leppoisaa, sopuisaa... meil kans samanmoista, puoliso tosin kaipaa jo toimintaa... mulla on joulukahjana paksu kirja, ristikkolehti... ulkona pääkallokeli.

Kynttilän valossa juon aamukahvia, radiosta mukavaa ohjelmaa kuunnellen. Ruokaa on vielä, ehkä huomenna kaupoille...

Tunnelmallista Tapaninpäivää Kaikille

N64

Vierailija
6266/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän työputken viimeinen päivä on edessä ja ykkösvapaata odotellessa. Oon niin väsynyt ja kyllästynyt. Joulun vietin töissä. Tiskit lojuu ja olen päättänyt tehdä ne tänään ennen töitä ja hitto että on vaikeaa. Kaipa muuten kuuluu ihan hyvää. Olen iloinen että joulu on ohi, harmittaa etten päässyt sitä oikein viettämään. 

Vierailija
6267/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule yhtään tiedä.

Vierailija
6268/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väääsyttäääää tolkuttomasti. 

Vierailija
6269/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä odottelen, että puoliso toisi pizzaa. Nälkä jo on. Joulusapuskat syötiin loppuun eilen ja tää päivä sitten menee leffoja katsellen. 

Vierailija
6270/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu olisi ollut ihan hyvä ja mukava muuten, mutta monenlaiset kivut ovat estäneet liikkumisen lähes täysin ja vaikeuttaneet nukkumista. Pelottaa ja ahdistaa, onko näille kivuille joku vakavampikin syy taustalla. Olen kuitenkin vielä suht nuori ja pieniä lapsiakin on. Onneksi ei ole ollut pakko tehdä mitään ihmeempiä, vaan olen voinut köllötellä aina kun siltä on tuntunut. 

Vierailija
6271/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti te kivuista kärsivät pääsette tutkimuksiin ja saatte avun.

Meidän piti lähteä tänään kauppaan mutta mies ei jaksa köhimiseltään vielä

ihmisten ilmoille. Voisin tietysti

yksin mennä mutta kun vielä löytyy syömistä niin enpä viitsi. Köllötellään omissa kamareissamme lukemassa. Ulkona lämpöasteita ja paikkapaikoin varmasti liukasta.

Hyviä loppuvuoden päiviä kaikille!

Vierailija
6272/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin eilen Sisu- leffa. Olipa siinä vauhtia!

Vierailija
6273/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kotona, paikkasin pojan 2 paitaa, söin kanariisiä, olen syönyt myös joulusuklaita. Nyt keitän päiväkahvit.

Vierailija
6274/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona kaikki joulun päivät, mikä ei ole uutta, mietin pitäiskö lähtee hakee kaupasta kaljaa ja vähän rentoutua.

Vierailija
6275/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tsekkaamassa Levoton tuhkimo. Karmea lapsuus Neumannilla. Isä hakkasi ja pilkkasi. Äiti tuki. Uskoi itseensä ja menestyi, mutta paloi loppuun ja viina vei. Selvisi lopulta. Mikä ura ja kohtalo.

Vierailija
6276/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin tsekkaamassa Levoton tuhkimo. Karmea lapsuus Neumannilla. Isä hakkasi ja pilkkasi. Äiti tuki. Uskoi itseensä ja menestyi, mutta paloi loppuun ja viina vei. Selvisi lopulta. Mikä ura ja kohtalo.

On fiktio, ei dokumentti

Vierailija
6277/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On fiktio, ei dokumentti

Joo, se sanottiin heti alkuteksteissä. Ei vaikuttanutkaan dokkarilta. Mahtaisko olla perää isän osuudessa? Olisko esitetty noin muuten? 

Vierailija
6278/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meen nyt katsomaan tuota. Ostin netistä liput ja ei hirveästi vapaita paikkoja ollut. Tämä joulun jälkeinen aika on hyvää aikaa käydä elokuvateatterissa.

Vierailija
6279/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein täysi katsomo täälläkin. Pakko oli katsoa netistä lisätietoa. Yhdessä Me Naisten haastattelussa Neuman sanoi, että isän hakkaamisesta jäi jäljet, joita ei halunnut muille  näyttää. Vanhemmat erosi, kun isän kaksoiselämä paljastui. 

Vierailija
6280/22743 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava olo vaivaa, kun söin kinkkua, laatikoita ja torttuja.