Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22746)

Vierailija
5601/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea odottavalle! Onko ensimmäinen? Silloin raskausaika tuntuu ainutkertaisen ihanalta, mahan kasvun seuraamista, ensimmäisten potkujen odottamista ja kaikkea suunnittelua tulokkaan varalle.

Minulla meni neulomissuunnitelmat vähän plörinäksi, mutta onpa enemmän aikaa suunnitella kuviota... huomasin nimittäin, ettei minulla ole sopivia pyöröpuikkoja, aika monta löytyy, mutta ei sitä kokoa ja pituutta mitä tarvitsen.

Siispä taas tilaus Temulta, nii-in, olen niitä kamalia temuttajia, jotka tilaavat muovikrääsää ;) 11 kpl setti 80 senttisiä pyöröpuikkoja vähän yli vitosen, saa tytärkin osansa ... Lisäksi mm. parsimasieni sekä tietysti askartelujuttuja.

Puseron aloittaminen huolettaa; onko sopiva määrä silmukoita? Kamala ajatus, että neulottuaan kymmenen senttiä 250 silmukkaa huomaisi tekemänsä olevan liian pieni tai iso. Jokin haju silmukoiden määrästä toki on, onhan minulla sopivia "mallitilkkusukkia" joista laskea.

Millä osastolla sua joudutaan sietään?

Vierailija
5602/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä virkkausohjeessa se kiinnitys lenkkiin  tarkoittaa, että piilosilmukalla kiinnitetään renkaaksi 1. tehtyyn silmukkaan. Tai voi sen tehdä niin kuin itsee haluaa, kaikki sallittua. Tv kässäope

Sää oot valeope.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5603/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kasvisvuoan parvekkeelle jäähtymään. Kun menin hakemaan sitä, naakat olivat syömässä sitä. Perunasipulia ja härkistä pitkin parveketta. En tiennyt, että naakat ovat vegaaneja.

Vierailija
5604/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimainen väsy on. Nukahdin heti sohvalle, kun pääsin kotiin. Tässä oon nukkunut 1h 30min ainakin.

Väsyttää vieläkin niin, että en kerta kaikkiaan jaksa tehdä yhtään mitään. Tämä nukahtaminenkaan ei ollut suunnitelmallista. Tuntuu kropassa, kuin en saisi happea tarpeeksi. En tiedä mikä mun on.

Vierailija
5605/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain hyviä uutisia lääkäriltä! Kaikki arvot ok. Vuosi taas rauhassa. Kiitos kaikille hengessä mukana olleille! Olette aarteita. Ensi yönä nukun.

Minä sain myös hyviä uutisia.

Vierailija
5606/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä, roska-astia on likittu ja varmaan pian vilu kun tämä kirjasto suljetaan. Kirkoon ei pääse, yritän moskeijaan. Ovat moskeijassa auttavaisempia noudattaessaan pyhän kirjansa oppeja armahtamalla vähäistä veljeään. Vaatetukseen ja ihonväriin katsomatta.

Vierailija
5607/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meii on joulumyyjäiset lauantaina... ja juhlat illalla. Ihana pukeutua nätisti, hyvää ruokaa ja huippuseuraa, naurua ja tanssia luvassa

Vierailija
5608/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri joulukiljut käymään!

Vierailija
5609/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko asunnoton?

Vierailija
5610/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä, roska-astia on likittu ja varmaan pian vilu kun tämä kirjasto suljetaan. Kirkoon ei pääse, yritän moskeijaan. Ovat moskeijassa auttavaisempia noudattaessaan pyhän kirjansa oppeja armahtamalla vähäistä veljeään. Vaatetukseen ja ihonväriin katsomatta.

Oletko asunnoton?

Vierailija
5611/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko asunnoton?

Missäpäin asut?

Voisiko Sinua jotenkin auttaa?

Mikä on johtanut tilanteeseesi?

Vierailija
5612/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein kasvisvuoan parvekkeelle jäähtymään. Kun menin hakemaan sitä, naakat olivat syömässä sitä. Perunasipulia ja härkistä pitkin parveketta. En tiennyt, että naakat ovat vegaaneja.

Minä jätin suljetun rasiallisen pahaksi mennyttä hapankaalia takakuistille odottamaan kompostiin viemistä. 

Hetken kuluttua varis raahasi sitä nokassaan, oli saanut kannen nokittaa rikki.

Vierailija
5613/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamu venyi taas liikaakin. Nukuin yöllä muutamia tunteja sitten hereillä välissä pitkään. En millään saanut unta. Tarkoitus oli sen jälkeen vaan vähän levätä, mutta olinkin nukahtanut. Sitten taas kello olikin paljon. Tuppaa itsellä sisäisen kello menemään sekaisin viimeistään tässä vaiheessa, kun on niin pimeää ja pitäisi niin samaan aikaan mennä nukkumaan. Päivällä en saisi nukkua yhtään.

Täällä aurinkoinen pakkaspäivä. Ei satanut lunta, vaikka sitäkin olisi saanut tulla. Yritin olla paljon ulkona, kun valon pitäisi auttaa tuohon "kellon" rytmiin. Ehkäpä tälläinen päivä piristääkin hieman.

Sitten olinkin ulkona jo liian kauan ja tuli hirveä kiire syödä ja lähteä kirppikselle. Ehdin juuri viemään tavaraa, mutta muu kiertely sai jäädä. Oli taas yksi saman bändin paita mennyt. Veikkaan, että sama tyyppi ostanut jo monta. Liiankin halvalla menivät, mutta "hyvä" ja mahdollisesti bändiä arvostava koti on tärkeintä. Kiinnostaisi vaan niin tietää kuka ne osti. Iloinen olin vaan, kun tuokin paita meni.

Samalla mietin aina miksi itse ostin nuo. Verkkokaupasta alennuksella ehkäpä ajatuksella, että minäkin joskus mahdollisesti pääsisin senkin bändin näkemään. Lopputulos toinen ja en ole ollut missään konsertissa tms. Ei, vaikka tuonkin bändin kokoonpano jo laulajaa myöten vaihtunut jo toistamiseen. Musiikki on vähän liian tärkeää ehkä minulle. Kirppiksellä hyvä myynti ja kiva juttu tämäkin. 

Kirjoitinkin, että kohta taas täytän vuosia ja vähän ehkä surullinen olo, kun eipä ole läheisiä (muita kuin vanhemmat). En minä toisaalta mitään erityistä kaipaa. Silti eräänä iltana mietin sitä etten tavallaan saa miettiä liikaa tätä kaikkea. Jos alan pyörittää päässäni näitä asioita niin tulee vähän ikävä olo. Ehkä joku sellainen herätys siihen, että olen aika omillani ja erillinen kaikesta. Sitten alkaa vaan miettiä miten jotkut asiat saisivat olla toisin ja alkaa tuntea sitä yksinäisyyttä enemmän. Samalla yleensä pärjään tämänkin asian kanssa. Välillä nämä jutut enemmän mielessä. Kaipaan jotenkin sitä myös, että voisin jostain kiinnnostavasta asiasta jonkun kanssa keskustella. Jotain sellaista, että olisi yhteinen kiinnostava juttu. Pitkästi taas kerran. 

Entwine - Chameleon Halo

Vierailija
5614/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkeria eläinten ruokkijoita palsta täynnä 😂

Työpäivä oli ja nyt katselen Hellraiser 4: Bloodline -elokuvaa. Täytynee tänään taas tehdä arvostelua Mikä on pelottavin kauhuleffa? -ketjuun. Hajanaisesti katson tätä leffasarjaa.

En ole tämän pimeän kauden ihmisiä, sillä tämä pimeys syö mehut. Laiskotteluksi menee tämä päivä, kuten edellisetkin päivät. Tuntuu, etten mä saa mitään aikaiseksi.

Vierailija
5615/22746 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin suljetun rasiallisen pahaksi mennyttä hapankaalia takakuistille odottamaan kompostiin viemistä. 

Hetken kuluttua varis raahasi sitä nokassaan, oli saanut kannen nokittaa rikki.

No se meni sit hyvään tarkotukseen tarvitsevalke. :D -sama

Vierailija
5616/22746 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vielä kässäope

Kiitos suuresti ohjeestasi, nyt sain niin kauniin hiutaleen :) ja arvaas mitä, eihän haittaa mitään, vaikka sakarat on hiukan erimuotoiset, niinhän lumihiutaleetkin on, kaikki erilaisia.

Seuraavaksi kokeilen kalastajanlangasta, on tukevampaa ja voi tuunata värejä, jos tahtoo. Kultaa, hopeaa... Toki mulla on mustakin versio moisesta, ehkä vähän synkkä...

Tää vie mukanaan...

Hei Timanttityttö, mitä askartelet nyt?

Kivaa keskiviikkia Kaikille

N63

Vierailija
5617/22746 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on syntymäpäiväni. Ei mitään erikoista. Lähinnä samoja juttuja kuten ulkoilua. Pitää siivotakin, kun kaikki vielä kesken. Joskus tietysti mietin, että voisihan tämänkin päivän viettää toisin. Jäisi ehkä jotakin muistojakin ja olisi eroa arkeen. Sinänsä päivä muiden joukossa. Äitini muistaa ja isäni mainitsee ohimennen ehkä tullessaan tänne ja isäni tänne tulo aiheuttaa juuri tuon siivoamisvimman, kun mitään valituksia en halua kuunnella. Näin pitää yrittää saada loputkin vaatteet siististi. Joskus kaipaan juuri sitä,  että olisin olemassa myös joillekin muille. 

Minulle riittää se joku lukee tämänkin viestin. Ei onnitteluja kiitos. 

Vierailija
5618/22746 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on syntymäpäiväni. Ei mitään erikoista. Lähinnä samoja juttuja kuten ulkoilua. Pitää siivotakin, kun kaikki vielä kesken. Joskus tietysti mietin, että voisihan tämänkin päivän viettää toisin. Jäisi ehkä jotakin muistojakin ja olisi eroa arkeen. Sinänsä päivä muiden joukossa. Äitini muistaa ja isäni mainitsee ohimennen ehkä tullessaan tänne ja isäni tänne tulo aiheuttaa juuri tuon siivoamisvimman, kun mitään valituksia en halua kuunnella. Näin pitää yrittää saada loputkin vaatteet siististi. Joskus kaipaan juuri sitä,  että olisin olemassa myös joillekin muille. 

Minulle riittää se joku lukee tämänkin viestin. Ei onnitteluja kiitos. 

Luin viestisi.Ja kaikesta huolimatta.Paljon Onnea.😊

Vierailija
5619/22746 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei N63 ja kaikki muutkin palstaystävät!

Tänään ajattelin panostaa itseeni, vietän kauneuspäivän! Vähän kasvonaamiota, ehkä meikkaankin omaksi ilokseni, vaihdan iänikuiset nappikorvikset johonkin näyttävimpiin ja jos vielä jotain muuta keksin. Ehdotuksia.

Timantit saavat odottaa nyt muutaman päivän, katsoin JuuTuupista kivan lasipurkkijutun, huomenna teen joulumökin ja keijuvalot sisälle... vähän Joulua nyt kun tuli luntakin tuomaan joulutunnelmaa.

Timanttityttö

Vierailija
5620/22746 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa.Tein kotitöitä.Olen työtön 61 vuotias nainen.Joskus masentaa ehkä tämä pimeys tekee sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän