Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22790)
Jos ootte nähneet Mummola-elokuvan, käykäähän katsomassa vilkasta keskustelua toisessa ketjussa.
Harvinaisen vilkas mielipiteiden vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Jos ootte nähneet Mummola-elokuvan, käykäähän katsomassa vilkasta keskustelua toisessa ketjussa.
Mietin, että pitäisi katsoa tämä. Silti pelkään hieman sitä, että se tuo liikaakin ajatuksia mieleen. En haluaisi alkaa pohtia esim omaa elämääni tai läheisiäni sen myötä. Jotenkin kaipaan nyt jotain kevyempää. Samalla monethan ovat kommentoineet, että se elokuva naurattaa ja itkettää yms. Eli varmasti monenlaisia tunteita herättävä.
Maanantai pitkästä aikaa laival
Joka arkiaamu pakko katsoa Tanskan aarteenmetsästäjät- loistava ohjelma!
Tänään nousimme vasta lähempänä yhdeksää joten tallensin sen myöhemmin katsottavaksi.
Autolla kävimme Cittarissa, kävellen kirjastossa hakemassa tilaamani kirjan Nainen leirissä.
Olemme yrittäneet pakastinta tyhjentää että pakkaskelillä helppo sulattaa- sieltä löytyi makkaraa ja keittojuureksia joten makkarakeiton keitin. Siitä riitti kahden päivän lounaaksi. Nyt pötköttelen lukemassa.
Olen jännittänyt niin hirveästi hammaslääkäriaikaa, että nyt kun se on ohi, olen aivan järjettömän väsynyt. Yöllä näin painajaista, että myöhästyin pahasti, ja jotain muutakin aiheeseen liittyvää unta näin.
Puudutuksen häviäminen kesti 4,5 h. En ollut syönyt tuntikausiin ja nälissäni yritin vähän mussutella (kirjaimellisesti!) ruokaa. Olisi pitänyt tajuta hakea kaupasta kasvissosekeittoa, jugurttia tms. helposti syötävää. En tuntenut enkä maistanut mitään. Ihmettelin, mikä jää koko ajan etuhampaiden väliin, kunnes tajusin että se on huulen sisäpinta. Olin jo saanut purtua sen rikki.
Taidan sulkea silmät ihan hetkeksi ja sitten tomeroitua ulkoilemaan ennen kuin tulee pimeää. Ihmeellisen lämmintä, päivemmällä paistoi aurinkokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että pitäisi katsoa tämä. Silti pelkään hieman sitä, että se tuo liikaakin ajatuksia mieleen. En haluaisi alkaa pohtia esim omaa elämääni tai läheisiäni sen myötä. Jotenkin kaipaan nyt jotain kevyempää. Samalla monethan ovat kommentoineet, että se elokuva naurattaa ja itkettää yms. Eli varmasti monenlaisia tunteita herättävä.
Aika tyypillinen ja ennalta-arvattava, mutta hyviä näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään nousimme vasta lähempänä yhdeksää joten tallensin sen myöhemmin katsottavaksi.
Autolla kävimme Cittarissa, kävellen kirjastossa hakemassa tilaamani kirjan Nainen leirissä.Olemme yrittäneet pakastinta tyhjentää että pakkaskelillä helppo sulattaa- sieltä löytyi makkaraa ja keittojuureksia joten makkarakeiton keitin. Siitä riitti kahden päivän lounaaksi. Nyt pötköttelen lukemassa.
Kertooko tuo kirja suomalaisesta naisesta, joka joutui raiskatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autolla kävimme Cittarissa, kävellen kirjastossa hakemassa tilaamani kirjan Nainen leirissä.Olemme yrittäneet pakastinta tyhjentää että pakkaskelillä helppo sulattaa- sieltä
Ketkä te?
Kysymys: mitä sinä ja sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autolla kävimme Cittarissa, kävellen kirjastossa hakemassa tilaamani kirjan Nainen leirissä.Olemme yrittäneet pakastinta tyhjentää että pakkaskelillä helppo sulattaa- sieltä
Ketkä te?
Kysymys: mitä sinä ja sinulle ...
Kävin kaupassa ja kun olin ostamassa shampoota siihen tuli muutama söpö hebeliini ja yhden pylly oli erityisen kiihoittava
Väsyttävä työviikko takana ja nyt saa levätä. Ei sentään täysin voi levätä, kun vanhempieni lemmikistä täytyy pitää huolta heidän ollessa reissussa. Muutaman yön siis vietän vanhempieni luona. Todella tilava kämppä niin täällä kyllä viihtyy.
Mukava päivä tänään oli. Kukaan ei ollut kireä, joten ei syytä olla allapäin. Tänään ja eilinen oli minuutin tarkkaa aikataulua, joten levon tarpeessa todellakin olen.
Ice Age leffoja ostin viisi ensimmäistä, joten päivän leffat.
Työpäivän jälkeen tuli puhuttua ja katseltua työkaverin kanssa kuusista, joten kuusi on päivän puu.
Ostin irtokarkkeja tänään, joten siinä päivän herkkuja.
Päivän liikunta on jalkapohjienjumppa.
Päivän kappale on ANI - Rakastin sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle se aiheutti vaivaannuttavaa ja puudutavaa tunnetta. En olisi menettänyt mitään, jos olisin skipannut koko elokuvan. Ei millään tavalla kiva elokuva
Eri
Vierailija kirjoitti:
Itsellekin voisi olla kiva tuollainen kirjeenvaihto. Mietin onkohan post-crossing tms turvallista ja kysynkin kokemuksia siitä. Muuten taas hyvin tavallinen päivä ulkoiluineen.
Minäkin olen miettinyt tuota post-crossingia, mutta kirjeiden kirjoittaminen on enemmän mun juttu.
Pikkujoulukrapula mutta kyllä kohta lähtee uusi nousu🍺
Päivän puu: mänty.
Usen metsässä tai automatkoilla ihastelen eri muotoisia mäntyjä.
Mukavaa lauantaita Kaikille
N63
Joskos teillä kynttilät palaa tuoden tunnelmaa? Joulukortit on kirjoitettu, merkit ostettu
Vierailija kirjoitti:
Olen jännittänyt niin hirveästi hammaslääkäriaikaa, että nyt kun se on ohi, olen aivan järjettömän väsynyt. Yöllä näin painajaista, että myöhästyin pahasti, ja jotain muutakin aiheeseen liittyvää unta näin.
Puudutuksen häviäminen kesti 4,5 h. En ollut syönyt tuntikausiin ja nälissäni yritin vähän mussutella (kirjaimellisesti!) ruokaa. Olisi pitänyt tajuta hakea kaupasta kasvissosekeittoa, jugurttia tms. helposti syötävää. En tuntenut enkä maistanut mitään. Ihmettelin, mikä jää koko ajan etuhampaiden väliin, kunnes tajusin että se on huulen sisäpinta. Olin jo saanut purtua sen rikki.
Taidan sulkea silmät ihan hetkeksi ja sitten tomeroitua ulkoilemaan ennen kuin tulee pimeää. Ihmeellisen lämmintä, päivemmällä paistoi aurinkokin.
Sama täällä. Poskihammas piti poistaa, kun juurihoidosta huolimatta vuotaa. Puudutus on poissa nyt, mutta tikit kinnaa ilkeästi ja yöllä piti ottaa Buranaa. Nyt syön soseutettua ruokaa kolme päivää. Ihan hyvää on kanaperunaporkkanasoseutusmössö. Corsodyliä käytän kun ei saa huuhdella suusta sitä limatulppaa pois.
Rakas toi minulle ihanan punaisen keraamisen talolyhdyn kauppareissulta. Taitaa rakastaa vieläkin. N68
Vierailija kirjoitti:
Rakas toi minulle ihanan punaisen keraamisen talolyhdyn kauppareissulta. Taitaa rakastaa vieläkin. N68
Ihana. Lyhtyjä ei koskaan ole liikaa.
Mullakin sydän sykähti 30v jälkeen, kun puoliso luki tarjouksia lehdestä: täällähän on sun lanka tarjouksessa :) (Joskus manailee lankapaljoutta kotona)... taitaa rakastaa vieläkin
Ihanaa olla pitkästä aikaa mökillä. Laittelimme miehen kanssa alakerran kaikkiin ikkunoihin valotähdet, joten nyt on mukava fiilistellä tunnelmavalaistuksessa vähän jo joulua. Ostin amarylliskimpunkin tänne.
Lohi kypsyy uunissa ja ruokailun jälkeen lähdetään koko perhe plus koirat metsään ja rannalle ulkoilemaan. Illalla saunotaan ja laitetaan takkaan tuli. Lapsi haluaa varmaan, että pelataan hänen kanssaan lautapelejä. Ehkä joku koko perheen leffa myös illalla ohjelmassa.
Kävin tänään Yonan konsertissa. Nautin täysin siemauksin.
Ilman tuota konserttia päivä tuntuisi hyvin tyhjältä, vaikka työpäivä aluksi olikin. On vaan hänellä kaunista musiikkia, kuten hän myös sitä ihmisenäkin on. Tuli niin mukava olo hänen konsertistaan.
On myös todella väsynyt olokin ollut läpi päivän. Miten tätä kaamostakin jaksaa, kun se aiheuttaa vaan entisestään väsyneempää oloa? Tänään sentään tuo konsertti antoi valoa mieleeni.
Se on perjantai huomenna. Sen kun vielä jaksaisi.