Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22798)
Eilen illalla kerroin että tv hajosi, tänään otin pojan (ei asu enää kotona) tv joka ollut xboxin näyttönä ja onnistuin asentamaan ja päivittämään kanavat, nyt juon kahvia ja katon emmerdalea.
Olen vieläkin onnellinen että Trump on seuraava Usan pressa.
Vierailija kirjoitti:
Meikkasin monen vuoden jälkeen tänään, kun on käytävä passikuvassa. Kuinka nätti olenkaan, en muistanutkaan! Kun eläkkeellä ei tule meikattua koskaan. Ja huulipuna jäi koronamaskien vuoksi vuosiksi. (Vai olisko näkö huonontunut niin kovin....)
EX sanoi ja hoputti, et ei mitään ehostuksia. Turhuutta.
Ei kasvoja. Ei hiuksia. Hopi hopi. Ulos tuuleen.
Pitäis olla jo.
Tänään tulee tv:stä klo. 21.02 Mummola elokuva. Täytyypä katsoa, kun ap on sitä suositellut 😉
Yle teemalta tuo elokuva tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee tv:stä klo. 21.02 Mummola elokuva. Täytyypä katsoa, kun ap on sitä suositellut 😉
Yle teemalta tuo elokuva tulee.
Joopa, kahdesti olen sen Soankylässä nähnyt, katson kohta taas
Antoisaa elokuvailtaa
N63
Vierailija kirjoitti:
Aamuyöstä vietettiin synttäreitä kakun ja kahvin kera. Piti tuohon aikaan, kun toisten piti lähteä töihin. Äsken käytiin syömässä ravintolassa vielä niiden synttäreiden kunniaksi.
Ihanan rauhallinen päivä muuten ollut. Ei ole tarvinnut tehdä mitään.
Onnea synttärisankarille!
Epätietoisuus jatkuu. Läheinen päivystyksen kautta jatkotutkimuksissa, heikohkossa hapessa. Kyllä päivät tuntuvat odottavalle pitkiltä, kun ei vielä tiedä mikä oireilun taustalla on. Onko siellä sellaista, mikä on hoidettavissa vai ei...
Menettämisen pelko on taustapiruna koko ajan. Kun olen jo joutunut elämässä kokemaan läheisen kuolemaa, niin sitä surua ei enää itselleen tahtoisi. Olenkin esittänyt yläkertaan toiveen, että itse saisin olla perheestä seuraavana lähtövuorossa. Se tuntuisi helpoimmalta ja reiluimmalta vaihtoehdolta. Mutta eiväthän ne nallekarkit elämässä aina tasan mene, tiedänhän toki senkin.
Vaikka sanotaan, että ei kannata murehtia etukäteen asioista, joista ei vielä tiedä, niin helppoa se ei ole. Ihmismieli on kyllä monimutkainen.
Mukavaa loppuviikkoa teille kaikille! Ollaan kiitollisia kaikista rakkaista läheisistä!
50+ Mummeli
Vierailija kirjoitti:
Epätietoisuus jatkuu. Läheinen päivystyksen kautta jatkotutkimuksissa, heikohkossa hapessa. Kyllä päivät tuntuvat odottavalle pitkiltä, kun ei vielä tiedä mikä oireilun taustalla on. Onko siellä sellaista, mikä on hoidettavissa vai ei...
Menettämisen pelko on taustapiruna koko ajan. Kun olen jo joutunut elämässä kokemaan läheisen kuolemaa, niin sitä surua ei enää itselleen tahtoisi. Olenkin esittänyt yläkertaan toiveen, että itse saisin olla perheestä seuraavana lähtövuorossa. Se tuntuisi helpoimmalta ja reiluimmalta vaihtoehdolta. Mutta eiväthän ne nallekarkit elämässä aina tasan mene, tiedänhän toki senkin.
Vaikka sanotaan, että ei kannata murehtia etukäteen asioista, joista ei vielä tiedä, niin helppoa se ei ole. Ihmismieli on kyllä monimutkainen.
Mukavaa loppuviikkoa teille kaikille! Ollaan kiitollisia kaikista rakkaista läheisistä!
50+ Mummeli
Voimia Sinulle Mummeli
Tuttuja tunteita kirjoittelet, edeltävä sukupolvi on siirtynyt tuonilmaisiin, ainahan se haikealta tuntuu, vaikka osa on ollutkin ikääntyneitä jo. Seuraavana suvussa on oma sukupolveni, ensimmäinen lähti jo, 75v. Mutta eihän tosiaan ikäjärjestyksessä mennä, meidänkin suvussa on kuollut pieniä lapsia, vauvojakin. Vaikea on joskus ymmärtää tälläistäkin, joku isompi voima päättää asioista.
Yhdessä kuolinilmoituksessa oli aihe jotenkin näin: Kuolema käy joskus hiljaa lähellä, ottaa mitat pukuun. Ajallaan sitten käy noutamassa vainajan.
Lämpöisiä ajatuksia Kaikille, kellä murhetta, sairautta, yksinäisyyttä
Perjantaiterveisin
N63
Päivän biisi: Jesse Kaikuranta Kotimaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkasin monen vuoden jälkeen tänään, kun on käytävä passikuvassa. Kuinka nätti olenkaan, en muistanutkaan! Kun eläkkeellä ei tule meikattua koskaan. Ja huulipuna jäi koronamaskien vuoksi vuosiksi. (Vai olisko näkö huonontunut niin kovin....)
Oho, onko joku reissu tulossa?
Ei ole. Henkilökortti menee vanhaksi ja se pitää uusia. En matkusta kuin Suomessa, en pidä pakkaamisesta ja uusista sängyistä! Passia en ole koskaan tarvinnut. Se on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa
Täällä sama
Hiukan pierettää ja tekee olutta mieli.
Nousin vasta klo 12 harmittaa
Olen aloittanut resiini"taiteilijan" urani. Ensimmäiset yritykset sekä UV:lla että epoksilla menivät tietysti plörinäksi, eiliset, toiset yritelmät juuri otin muoteista ja olin enemmän kuin tyytyväinen. Tästä voi vielä kehkeytyä jotain kaunista ;)
Yksi tai kaksikin tapahtumaa on saanut ajatukset harhailemaan; enne vai kummitus?
Ehkä n. vuosi sitten istuin työpöytäni ääressä, kun ylhäältä leijaili kasvoni edestä keltainen höyhen. Eilen laitoin jääkaapin ovea kiinni ja ilmavirta lennätti ulos harmaan höyhenen. Kananmunasta, ajattelet heti, mutta ei, en säilytä munia jääkaapissa.
Eikä minulla ole sulkia tai höyheniä askastelujutuissa, ei valmiissa eikä tarvikkeissa...
Tuleeko vuoden päästä musta höyhen?
Timanttityttö 66
Tästä päivästä: lähden kohta kauppaan, tilasin kauppiaalta ruokasoodaa ISON purkillisen, kohta kiiltää kattilat ja hellan levyt ja mihin kaikkeen sitä voikaan käyttää. Jokin siivousinto on nyt iskenyt, hyvä niin ;)
Kivaa kuuluu. Tein pitkän kävelylenkin metsässä, nyt kotona lounasta ja lepäilyä. Kohta kampaajalle ja samalla reissulla laitetaan geelikynnet. Ilta miehen kanssa kotona kaikessa rauhassa.
Paskaa. Olen raskaana ja oksentelen jokapäivä ja paljon, kestänyt jo 2kk. Ihan hirveä olo :(
Ihan hyvää kuuluu.
Kaunis aurinkoinen päivä tänään. Kävimme metsässä etsimässä suppilovahveroita; löysimmekin sen verran, että huomenna teen piirakan tai pizzaa.
Kaksi ystävääni ilahdutti minua kirjeellä; aivan kuin olisivat vierailleet luonani, vaikka välimatkaa on paljon. Toinen on ystävä opiskeluajoilta 30 vuoden takaa ja toinen kirjeystäväni, jota en ole koskaan tavannut. Hänen kanssaan on kirjoiteltu kirjeitä yli 12 vuoden ajan. Kiitollinen olen heistä, että saan vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia heidän kanssaan.
Mukavaa perjantain jatkoa!
Mukavaa perjantaita kaikille! Aikookos kukaan kuunnella illalla Radio Suomen Puhelinlangat laulaa -ohjelmaa? Siellä aina mukava tunnelma juontajien ja soittajien kesken
Vierailija kirjoitti:
Paskaa. Olen raskaana ja oksentelen jokapäivä ja paljon, kestänyt jo 2kk. Ihan hirveä olo :(
Voi mulla oli sama. Oksensin vielä synnytyspäivänäkin. Koko ajan oli kamalaa, laihduin raskausaikana. Mutta miten ihanan tytön sainkaan! Aivan aurinkoinen viisas tyttönen, nyt jo muuttanut kotoa. Ikävöin häntä. Kyllä kannatti oksentaa. Meillä oli eri veriryhmät vauvan kanssa + ja - ryhmät, siksi raskauspahoinvointi oli koko ajan.
Aamuyöstä vietettiin synttäreitä kakun ja kahvin kera. Piti tuohon aikaan, kun toisten piti lähteä töihin. Äsken käytiin syömässä ravintolassa vielä niiden synttäreiden kunniaksi.
Ihanan rauhallinen päivä muuten ollut. Ei ole tarvinnut tehdä mitään.