Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22806)

Vierailija
5021/22806 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiseltä tuntuu eikä ulkonakaan tarkene istuskella. Ihastus työkaveriin vain pahentaa yksinäisyyden kokemusta, kun tiedän ettei ole sopiva nainen minulle. Keskinäinen flirttailu piristää hetken, mutta jälkikäteen vain masentaa. Kevyttä tapailua ja kosketusta minä häneltä kaipaan. Sitä hänkin tarvitsisi, mutta siihen tarkoitukseen löytää varmaan komeampiakin tarjokkaita.

Vierailija
5022/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kävelemässä pienen lenkin.Haudalle vein kynttilän.Hiljainen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin kävelemässä pienen lenkin.  Hirvimiehiäkin oli liikkeellä.

N63, kysyit kinkkasitko lapsuudessa.  Mitä tarkoittaa kinkkaaminen? En ole sellaisesta kuullut.

Kontinkielen olen kuullut, äiti sitä joskus puhui.

Vierailija
5024/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N63, kysyit kinkkasitko lapsuudessa.  Mitä tarkoittaa kinkkaaminen? En ole sellaisesta kuullut.

Kinkkaaminen on yhdellä jalalla hyppelyä, esim ruutua. Heitettiin lirppa ruutuun ja kinkattiin, ei saanut hypätä viivan päälle. Oli erilaisia ruutukuvioita, mitä piirrettiin kepillä hiekkaan

N63

Ps myönnätkö, että aikuisenkin on kiva välillä hassutella?

Vierailija
5025/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kinkkaaminen on yhdellä jalalla hyppelyä, esim ruutua. Heitettiin lirppa ruutuun ja kinkattiin, ei saanut hypätä viivan päälle. Oli erilaisia ruutukuvioita, mitä piirrettiin kepillä hiekkaan

N63

Ps myönnätkö, että aikuisenkin on kiva välillä hassutella?

Hei, niin vähän arvelinkin, että esim. ruutua kinkataan. Onpa tullut aikoinaan kinkattua.

Kyllä on hyvä välillä hassutella, olipa minkä ikäinen tahansa. Tuo samalla kirjaimella alkavilla sanoilla kuulumisten  kertominen on ihan hauskaa.

Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Vierailija
5026/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonloppu mennyt puhelimella pelaillessa, telkkaria katsellessa ja kövelyllä. Pari kahden minuutin puhelia. Ei yhtään mitään muuta. Aika on pysähtynyt. Se ei kulu millään ja odotan jo nyt iltaa. Kello tulee vasta neljä iltapäivällä. Käyn kolmannella kävelyllä kunhan ilta hämärtyy. Tylsää ja kurjaa. 

Vierailija
5027/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Lappiin. Katselen taloja tai asuntoja.

Ehkä muutan Sodankylään pian.

Vierailija
5028/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkaamista täälläkin, kun edelleen se jalkapuoli oon. Jos jotain käsissäni on niin silloin yhdellä jalalla hyppelemiseksi menee. Mullakin on tv:n ja kännyn katsomiseksi tämä päivä mennyt. Katsoin Belfast elokuvan ja todella hyvä oli. Aktiviteetiksi lisäksi vielä kävelemisen opettelemista. En täysin voi painoa siirtää toiselle jalalle, mutta sentään vähän voin.Tylsyyttäni selailen tätä palstaakin. Ei hitsi miten paljon yksi jalka voi rajoittaa elämistä. En aio rypeä itsesäälissä, mutta jalkani päälimmäisenä mielessäni on joka hetki. 

Parempi olla kirjoittelematta, kun mitään muutosta ei tule tähän yhdellä jalalla elämiseen. Samaistumispintaa sentään osaan kirjoittajista itselläni on.

Vierailija
5029/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis lumisade tänään. Kotipäivää viettänyt ja suunnitellut tulevia juttuja.

Vierailija
5030/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin katsomassa hevosia kävelyn ohessa. Jotkut vielä samassa paikassa ja eräs siirretty muualle. Vähän surullinen olo tuli, kun en nähnyt sitä. Ehkäpä siirtävät johonkin lähemmäs tallia sen ja näen vielä sen tässä talven mittaan. Saivat omenaa ja vähän porkkanaa. Etsin talvikengät ja paksummat takit jo esille ja järjestelin muutenkin tavaroita. 

Tänään taas samoja juttuja. Kävelyllä kaksi kertaa kävin. Nyt illalla minusta kivan raikas sää. Vähän väsynyt olo on. Aamullakin heräsin ja mietin, että pitäisi nousta ja nukuinkin vielä tunnin. Yhden kynttilän sytytin ulos, kun en itse nyt haudoille pääse. Itsellekin kävely on tärkeää. Kerran satutin varpaani melko pahasti ja sen vuoksi kävelyyn taukoa ja unettomuus kierre siitä seurasi. Pitää yrittää näin ulkoilla päivittäin.

Muuten itsekin toistan samoja asioita. Eipä paljon mitään erikoista ole tapahtunut. Pitäisi tänään nyt viimein jatkaa yhden kirjan lukua, minkä viimein ostin (nettikirja), kun en meinaa edes keskittyä siihen. Kirppispaikkaa odotan edelleen ja hirveän pitkät jonot on. 

Vierailija
5031/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rentouttava viikonloppu takana rakkaiden kanssa, kiva aloittaa uusi työviikko, jolloin luvassa uusia mielenkiintoisia haasteita🤩 

Vierailija
5032/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenaamul Meilahteen tutkimuksiin.

En saa unta varmaa. Hermona.

Vierailija
5033/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko viikonloppu mennyt puhelimella pelaillessa, telkkaria katsellessa ja kövelyllä. Pari kahden minuutin puhelia. Ei yhtään mitään muuta. Aika on pysähtynyt. Se ei kulu millään ja odotan jo nyt iltaa. Kello tulee vasta neljä iltapäivällä. Käyn kolmannella kävelyllä kunhan ilta hämärtyy. Tylsää ja kurjaa. 

Elämäsi on kuin Kaurismäen elokuvasta. 

Vierailija
5034/22806 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tuli kaveri jolle tein permanentin, toi maailman paras reseptillä tehtyä pannukakkua. Iltapäivällä nukuin päikkärit, tv illan katellen. 

Vierailija
5035/22806 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt krapula viikonlopun juhlimisen takia, onneksi on vapaapäivä, voi parannella oloa rauhassa.

Vierailija
5036/22806 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla tuli kaveri jolle tein permanentin, toi maailman paras reseptillä tehtyä pannukakkua. Iltapäivällä nukuin päikkärit, tv illan katellen. 

Mekin tehtiin siskon kanssa kotipermanetteja toisillemme ja äitille nuorempana. Ekoissa aineissa oli karsea haju, myöhemmin ei enää.

Mukavaa maanantaita kaikille, tääl on maa valkonen ja pikkupakkanen

N63

roy
5037/22806 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sulle kuuuluu älä huuda perään mites jos rauski21@gmail.com mulle tuore mietl asiaa jos saatan rakastua sinuun kyyti kylmää varmalla otteella mieti ainut viimeinen vaisto puhuu simpsakka   hyvää päivänjatkoa et hirveesti 

Vierailija
5038/22806 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa 😮💨😪

Surullista. Katso ikkunasta ulos, näkyykö lunta? Pihlajanmarjoja? Ohikulkevia autoja, ihmisiä?

Joskus mulla auttaa, kun yritän keskittyä johonkin: palapeli, väritys, runot...

Onko sulla diagnoosi, hoitosuhde, lääkitys?

Voimia tähän päivään

Kiitos. Kukaan ei välitä. Lääkkeet eivät auta. Olen ihan yksin. 

😥

Vierailija
5039/22806 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42408 kirjoitti:

mitä sulle kuuuluu älä huuda perään mites jos rauski21@gmail.com mulle tuore mietl asiaa jos saatan rakastua sinuun kyyti kylmää varmalla otteella mieti ainut viimeinen vaisto puhuu simpsakka   hyvää päivänjatkoa et hirveesti 

Kenelle tämä ja mitähän tämä viesti tarkoittaa 🤔

Vierailija
5040/22806 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa 😮💨😪

Surullista. Katso ikkunasta ulos, näkyykö lunta? Pihlajanmarjoja? Ohikulkevia autoja, ihmisiä?

Joskus mulla auttaa, kun yritän keskittyä johonkin: palapeli, väritys, runot...

Onko sulla diagnoosi, hoitosuhde, lääkitys?

Voimia tähän päivään

Kiitos. Kukaan ei välitä. Lääkkeet eivät auta. Olen ihan yksin. 

😥

Voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi