Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22806)

Vierailija
4981/22806 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin lapsiani. On itkettänyt paljon.

Miksi olet erossa lapsistasi? Voimia sinulle! 

Vierailija
4982/22806 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää vietävästi. Voisipa valjastaa voimia vastaisuuden varalle. Vässykkä vain vikisee, valittaminenkin vaatii veronsa. Voi Vihtori vieköön. Varmuuden vuoksi vaalin vaatimattomuutta, varallisuus vietiin.

Pitkästi pakinoit, puuhaa piisaa. Penskana paljonkin puhuttiin p:n pakinaa, pääsi pois painumaan. Poistumaan pirteä puhe.

Parempaa, pirteää päivää

Anna arvo ansiosta, ajattele aidosti. Aina aamuin aurinkoisin ahkerasti aherra. Armollisuuus arvoksesi, aatteheksi ajaton. 

Aurinkoista arkea! 

T:n tarina

Toivotan tomeraa torstaita, toivoa täynnä? Tulkoon tuleva tummuus tavaksi, tuikkikoot taas tähdet taivaalla.

Tavataan tuttuja, tervehditään

Tsau

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4983/22806 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin lapsiani. On itkettänyt paljon.

Miksi olet erossa lapsistasi? Voimia sinulle! 

Pystymme tapaamaan niin harvoin, välimatkan takia ja muiden elämän tuomien musertavien vastoinkäymisten takia. Tätä murhetta kannan sydämessäni.

Kiitos myötätunnostasi.

Vierailija
4984/22806 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjoittelin vaivoistani ja tänään oon päässyt kivoista eroon, paitsi siitä mikä on jalassa. Kun vertailen jalkojani niin selvästi näkee, että jalka on turvonnut. Onneksi huomenna on vapaapäivä niin ei tarvitse tuskistella huomenna töissä, kuten tänään niin oli.

Mun puolesta se on viikonloppuja.

Vierailija
4985/22806 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa

Vierailija
4986/22806 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikein hyvää kuuluu, olin saunassa ja nyt otan muutaman oluen ja katon tv:tä ja palstaa yhtäaikaa. Huomenna tulee vaimo työmatkalta, pistin jo skumpan jääkaappiin.

-m-60

ps. tämä on ainoa positiivinen ketju täällä.

Vierailija
4987/22806 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli yllättävän hyvä päivä. Äitini sai hyviä uutisia töihinsä liittyen. Vielä vähän aikaa huonompaa,  mutta pitäisi käänne kohta tulla ja työtunnit ennallaan. Oli todella hienoa kuulla tuo kaikki. Kaipasin hyviä asioita ja tuo kyllä on jo iso helpotus kaikin tavoin.

Istutin tänään vielä kaksi viimeistä taimea. Ostin ne päiviä sitten, kun piti vaan hakea multaa. Sitten lähti vielä nuo mukaan. Nyt viimeinen hetki istuttaa ja maa jo vähän jäässäkin. Toivottavasti lähtisivät kasvuun.

Olen myös itse kävellyt niin paljon, että jalanpohja kipeä ja ei oikein taivu. Muuten kaikki ihan hyvin nyt. Tuli hieman jo jouluinen fiiliskin. 

Ocean Grove - Last Dance

Sattumalta eilen löysin ja minusta ihan kiva tunnelma tässä. Uusi suosikki ja iloisempi biisikin.

Vierailija
4988/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjä olo. Tyhjä syli. Tyhjä elämä. Tyhjä kuori jäljellä. 

Voi sinua. Miellä on myös, lapsenlapsi on enkelinä. Niin kaunis oli syntyessään, oli jo enkeli.  Joka päivä ajattelen lapseni tyhjää syliä ja kaipaan pienokaista, vaikka kuolemasta on aikaa jo vuosi.

Vierailija
4989/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää elämää täälläkin, ei ketään ketä kiinnostaa olenko edes hengissä, olen kait elämäni jo elänyt tai siltä tuntuu.

N.60 v

Vierailija
4990/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan okeita kuuluu. Voisi olla huonomminkin. Ihmeellistä, lunta! Työttömyys vain jatkuu ja päivät toistuvat aika samanlaisina. Tänään en ole tehnyt juuri mitään. Miettinyt kyllä mitä kaikkea sitä voisi mutta laiskotteluksi mennyt. Parissa haastattelussa käyty tällä viikolla. Lyhyen ajan sisällä huomaan henkisesti veltostuneeni ja kynnys lähteä ihmisten ilmoille on jotenkin kasvanut. Pari ystävää on pelastaneet minut kun ovat vierailleet luonani useasti lähiviikkoina ja se on tehnyt ihmeitä mielialalleni. Olen niin kiitollinen ihmissuhteistani. Pahimmillaan tämä on tuntunut musettavan kamalalta ja merkityksettömyyden tunne on ollut sietämätön. Jos tämä jatkuu yhtään kauemmin, pelkään etten enää kykenekään töihin. Työn tekeminen on minulle todella tärkeää. Olen tässä sitten joutessani mietiskellyt elettyä elämääni ja sitä kaikkea mikä on johtanut tähän hetkeen. 

Vierailija
4991/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjää elämää täälläkin, ei ketään ketä kiinnostaa olenko edes hengissä, olen kait elämäni jo elänyt tai siltä tuntuu.

N.60 v

Mutta sinä sait elää 60 vuotta, tuo syntymässä kuollut ei päivääkään!

Vierailija
4992/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kap.el.limeisselin tarinoita lujen. Tuo maahan pil.le.rei.tä.  Kau.hee v.anh.a   ras.tas.  Äij.ä.

Vierailija
4993/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintuhannuko?

Vierailija
4994/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä uni ei tullut millään, sitten tuli aamulla nukuttua puoleenpäivään. Ruoka on valmiina jääkaapissa: liha kastiketta. Tarvii vaan perunat keittää. Harmittaa kun lenkkeily on jäänyt eli en liiku lainkaan 🙁

Vierailija
4995/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään hammaslääkärissä.Vastassa oli mieslääkäri jolla olin käynyt jo aiemmin.Kaksi paikkausta ja lääkäri on niin ammattitaitoinen ja ystävällinen.Ihan huipputyyppi.

Vierailija
4996/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä uni ei tullut millään, sitten tuli aamulla nukuttua puoleenpäivään. Ruoka on valmiina jääkaapissa: liha kastiketta. Tarvii vaan perunat keittää. Harmittaa kun lenkkeily on jäänyt eli en liiku lainkaan 🙁

Millä sais ittensä liikkeelle? Hellekesänä olin kyl ulkona ja alkusyksyllä marjastin ahkerasti. Nyt en saa lähdettyä lenkille, olis kivat ilmatkin. Kertokaa vinkkejä...

Vierailija
4997/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos oikein hyvää kuuluu, olin saunassa ja nyt otan muutaman oluen ja katon tv:tä ja palstaa yhtäaikaa. Huomenna tulee vaimo työmatkalta, pistin jo skumpan jääkaappiin.

-m-60

ps. tämä on ainoa positiivinen ketju täällä.

Joko vaimo on kotiutunut? Hauskaa iltaa teille ja skool

Kiitos kehuista, ajattelin aikoinaan ketjun avattuani, että minä ainakin kysyn Mitä Sinulle kuuluu, jossei kukaan muu kysykään.

Pitkään on saanut olla kiva ketju olemassa

Mukavaa Pyhäinpäivää Kaikille, muistellaan tuonilmaisiin siirtyneitä läheisiä

N63

Vierailija
4998/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta kynttilät kassissa kivipaasille kirkkomaalle kannettiin.

Kenelle kirkonkellot kumahti?

Kampaaja kutrini kauniiksi kiharsi, kiitos!

Kämpillä kahvikupposet kera kanelikorppujen kaverin kanssa kumottiin.

Vierailija
4999/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupasta kynttilät kassissa kivipaasille kirkkomaalle kannettiin.

Kenelle kirkonkellot kumahti?

Kampaaja kutrini kauniiksi kiharsi, kiitos!

Kämpillä kahvikupposet kera kanelikorppujen kaverin kanssa kumottiin.

Jos juttelen jotain Jormalle. Joo, joskus.

Juustoa ja juurikasta, jess. Jonain joutoaikana jeesaan joitain. Jopas jotakin. Joutuu joulunaika joutuisaan. Jää ja juhlainen juttu, janassa jäähileet

Vierailija
5000/22806 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi