Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22806)
Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Kohta lähden töihin ja pikkasen huolestuttaa, koska autossa on vielä kesärenkaat alla. Ens viikolla saan ajan renkaiden vaihtoon. Huomenna onneks vapaapäivä niin saa illan käyttää omiin touhuihin. Mukavaa viikonloppua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Arto Nybergin ohjelma loppuu. Viimeinen lähetys joulukuussa. Harmittaa, rauhallisia keskusteluohjelmia ei enää juuri ole.
Telkkariin tuli aikoinaan kohderyhmäajattelu. Ohjelmia tehtiin valmiiksi tietyntyyppisille katsojille ja sisältö tehtiin sen mukaan. On visailua ja kisailua.
Ilmeisesti Yle ei tarvi meitä Nybergin katsojia enää. Kohta saa kantaa vastaanottimen kierrätykseen.
Vaihtoehtoisessa mediassa eli YouTubessa, podcasteissa ja mitä niitä on, on paljon keskusteluohjelmia, jotka eivät saavuta suurta yleisöä. Ne pitää vaan löytää itse, kun niitä ei mainosteta joka paikassa. Voisi aloittaa vaikka kysymällä kaverilta, mitä ohjelmia seuraat, jotka eivät ole Yleltä, Maikkarilta, Netflixistä jne. Itse katson silloin tällöin Ivan Puopolon keskusteluohjelmaa sekä Antti Launosen Väärinajattelija -podcastia.
Olen saanut ison timanttityöni valmiiksi, itse asiassa tänään maalasin jo "kehyksetkin". Nyt on keittiön pöytä taas vapaana, huomenna leivon korvapuusteja.
Koko päivän on satanut lunta ja talvirenkaat saan alle vasta maanantaina. Toivottavasti tiet ovat silloin sulat, että pääsen turvallisesti muutaman kilometrin matkan.
Olen katsellut Juutuupista resiini-videoita. Huh, mitä kauneuksia ihmiset osaavat tehdä. Odotan pakettia, jossa ihka ensimmäinen resiinipulloni ja tarvikkeita tulee, pääsen itsekin kokeilemaan.
Eli kaikenkaikkiaan minulle kuuluu hyvää, kiitos kysymästä ja toivottavasti Sinullekin kuuluu hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Nybergin ohjelma loppuu. Viimeinen lähetys joulukuussa. Harmittaa, rauhallisia keskusteluohjelmia ei enää juuri ole.
Telkkariin tuli aikoinaan kohderyhmäajattelu. Ohjelmia tehtiin valmiiksi tietyntyyppisille katsojille ja sisältö tehtiin sen mukaan. On visailua ja kisailua.
Ilmeisesti Yle ei tarvi meitä Nybergin katsojia enää. Kohta saa kantaa vastaanottimen kierrätykseen.
Vaihtoehtoisessa mediassa eli YouTubessa, podcasteissa ja mitä niitä on, on paljon keskusteluohjelmia, jotka eivät saavuta suurta yleisöä. Ne pitää vaan löytää itse, kun niitä ei mainosteta joka paikassa. Voisi aloittaa vaikka kysymällä kaverilta, mitä ohjelmia seuraat, jotka eivät ole Yleltä, Maikkarilta, Netflixistä jne. Itse katson silloin tällöin Ivan Puopolon keskusteluohjelmaa sekä Antti Launosen Väärinajattelija -podcastia.
Hyvä vinkki. Kokeilen viikonloppuna.
Invalidiksi tässä tulin. En kykene kävelemään toisella jalalla. Kainalosauvojen avulla yritän "trapetsitaiteilla." Sairaala reissu tuli siis.
"Ihana" sääkin ulkona on. Lunta tullut aika paljon. Onneksi on läheiset, jotka auttoivat, kun en kyennyt itsekseni liikkumaan. Tarjosivat pizzat ja sähköt lähti kun pizzat tuli. Alkoi valot räpsiä täällä omassa himassanikin. On tämä aikamoinen päivä. En tiedä mitä tekisin, jos ei olisi näitä läheisiä. Kiitollinen ainakin oon heille.
Nivelet kipeät. Kerran sain jostain ruuasta listerian ja jälkitautina niveltulehduksen. Polvet oli niin kipeät, ettei totelleet, kun nousin sängystä. Piti kädellä nostaa jalat alas. Meni onneksi parissa päivässä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta kynttilät kassissa kivipaasille kirkkomaalle kannettiin.
Kenelle kirkonkellot kumahti?
Kampaaja kutrini kauniiksi kiharsi, kiitos!
Kämpillä kahvikupposet kera kanelikorppujen kaverin kanssa kumottiin.
Jos juttelen jotain Jormalle. Joo, joskus.
Juustoa ja juurikasta, jess. Jonain joutoaikana jeesaan joitain. Jopas jotakin. Joutuu joulunaika joutuisaan. Jää ja juhlainen juttu, janassa jäähileet
Halloween huvit hallussa, hiipivät hahmot hiljalleen huutelivat. Hyvä huolettomien hupsutella, hurjista hurjimpina hullutella. Hyvät harrastukset humuilla.
Hauskan huurteista hyhmäaikaa harmaahapsille ja hulivileille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustoa ja juurikasta, jess. Jonain joutoaikana jeesaan joitain. Jopas jotakin. Joutuu joulunaika joutuisaan. Jää ja juhlainen juttu, janassa jäähileet
Halloween huvit hallussa, hiipivät hahmot hiljalleen huutelivat. Hyvä huolettomien hupsutella, hurjista hurjimpina hullutella. Hyvät harrastukset humuilla.
Hauskan huurteista hyhmäaikaa harmaahapsille ja hulivileille.
U P S
Ja- sana pilasi, olisi kai pitänyt olla pilkku... yllättävän vaikeaa, lapsena näitä rallateltiin
Pyhäinpäiväterveisin
N63
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvää. Mulla on pian treffit. Yleensä sunnuntaisin on.... 😍
Onko ukkomies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme villitys
Laitoin just maaniset keräilijät päälle. Inspiraatiota siivoamiseen.
Ens perjantaina tulee ystävättäriä syömään ja pari jää yöksikin.
Huomenna vien lapseni kaupoille.
Hyvää elämää sinkkunaisella. Arvostan.
Mukavaa lauvantaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme villitys
Tää on vähän hupsuttelua, etkös itse lapsena tehnyt näitä? Puhuitko kontinkieltä? Laskitteko, monta Helenaa tai Heikkiä tunnette? Keksittekö kummitustarinoita yms niin, että vuorotellen jokainen sanoi lauseen edelliseen jatkona?
Kinkkasitko? Hyppäsitkö narua? Pelasitko polttopalloa, leikitkö hippaa tai piilosta? Teitkö palapeliä, pelasitko lautapelejä, korttia, pasianssia? Virkkasitko pannunlapun, liimasitko keitetyllä perunalla? Piirsitkö, värititkö?
Joskus aikuisenkin on ihan terveellistä leikkiä tai hassutella, eikö?
Nauru pidentää ikää
N63
Vierailija kirjoitti:
Masentaa 😮💨😪
Surullista. Katso ikkunasta ulos, näkyykö lunta? Pihlajanmarjoja? Ohikulkevia autoja, ihmisiä?
Joskus mulla auttaa, kun yritän keskittyä johonkin: palapeli, väritys, runot...
Onko sulla diagnoosi, hoitosuhde, lääkitys?
Voimia tähän päivään
Kortin, kaksi korttikirjettä kamuille kirjoittelin.
Kaverille kahvit keitin, kuumaa.
Koska kylätiellä kovin kylmää kyytiä, kuntopyörällä 10 kilometriä kaahailin. Kaloreita kiitettävästi kului!
Kokkauslistalla kesäkurpitsaa, köttiä, karpalorahkaa.
Kohta kenties kaivan kutimen kaapistani, koska kutomiseen kiintynyt.
En tiedä mikä on, mutta tuollainen kaunis, kirkas, aurinkoinen päivä inhottaa. Tekee vain mieli hautautua jonnekin hämärään, ulos en halua mennä. Alkoi viime talvena, kesälläkin sama. Ehkä muutun möröksi?
Jotenkin tuntuu siltä, että kauniina päivänä olisi pakko olla aktiivinen. Pitäisi olla ulkona, pitäisi tavata muita ihmisiä ja tehdä asioita yhdessä, ihan vain koska on kaunis päivä ja siitä pitää nauttia.
Noh, täällä nyhvään sisällä ja jotenkin harmittaa. Ei sillä, eipä kyllä ole ketään, jonka kanssa lähteä vaikka vaan lenkille.
Mäpäs haluaisin olla ulkona ja liikkua. Ei onnistu, kun kerroin jo tästä vammautuneesta jalastani. Ei jaksaisi vaan jumittaa sisällä. Kaatumisvaara on suuri, jos meen ulos (liukkauden ja lumen takia) ja kovin voimille ottaa liikkua kepeillä. Ainut hyvä puoli tässä tilanteessani on viikon sairausloma.
Kävin kävelylenkillä. Ei näkynyt muita kävelijöitä. Tuuli kovasti, mutta ei ollut kylmä, kun laitoin lämpimästi vaatetta päälle. Tämä oli mun pyhän vaellus.
Nyt loikoilen sohvalla ja katon, kun aurinko on laskemassa. Kohta otan pienet nokoset, kun alkaa mukavasti ramasemaan.
Kävelen, kun on terveet jalat. Kiitollinen oon siitä, että pystyy kävelemään.
5000 viestiä, hyvä juttu!
Mukavaa viikonloppua kaikille!