Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22814)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää, kiitos kysymästä. Tänään on synttäritkin ja onnitteluviestejä lueskellut. Kaupassa tuli juuri käytyyä ja alkaa vanhan perinteisen lihaperunalaatikon teko synttärin kunniaksi. Rattoisia eläkepäiviä vietän käsitöiden ja askartelun merkeissä. Joulukortit kohta valmiiksi tehty, kerrankin ajoissa ja muuta pientä jouluaskartelua tehdessä. Kauniita syyspäiviä kaikille.
Lämpimät onnittelut!
Minullakin joulukortit jo hankittu, teetin itse ottamastani valokuvasta.
Mukavia askarteluhetkiä!
Nälkä on mutta toistaiseksi kirjastossa tarkenee. Dyykkaamaan pitää.
Vierailija kirjoitti:
Koronatestissä just äskön 2 viivaa..oli sit 3 krt. Ja loppuviikko saikkuu..
Montako koronarokotusta olet ottanut? Mä en ole vielä kertaakaan sairastanut, mutta olenkin ottanut kaikki saatavilla olevat rokotukset. Muutenkin olen ollut terveenä ainakin viisi vuotta.
Kävin aamulla lenkillä, aurinko paistoi ja oli ihan tyyntä. Nyt ei enää. Askartelin helmienkelin. Teen vielä ajan salliessa toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää, kiitos kysymästä. Tänään on synttäritkin ja onnitteluviestejä lueskellut. Kaupassa tuli juuri käytyyä ja alkaa vanhan perinteisen lihaperunalaatikon teko synttärin kunniaksi. Rattoisia eläkepäiviä vietän käsitöiden ja askartelun merkeissä. Joulukortit kohta valmiiksi tehty, kerrankin ajoissa ja muuta pientä jouluaskartelua tehdessä. Kauniita syyspäiviä kaikille.
Lämpimät onnittelut!
Mukavia askarteluhetkiä!
Itsekin käytän omia luontokuviani korttien aiheina. Kuvaan niin paljon, että voisin pitää näyttelyn.
Jouduin tänään lähtemään työpaikastani, jossa olin lähes 30 vuotta.
Matto vietiin jalkojen alta, joten aika kujalla tässä nyt hetken aikaa varmaan on. Voisi siis paremminkin mennä.
Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu.
Teen isoa timanttityötä keittiön pöydällä, liian iso askasteluhuoneen pöydälle. Valo vaan on hieman huono, auringon valo täytyy käyttää hyödyksi. Taukojakin täytyy pitää, siispä koneella hetki.
Yhden jouluisen timanttityön olen tehnyt, kolme tonttua jo keittiön seinällä. Ja vieressä viisi tonttua, jotka askartelin toissa viikolla. Hassua, koska viime vuosina en ole juuri jouluun valmistautunut tekemällä mitään itse, nyt joulutunnelmissa jo lokakuussa :) Kaksi kuukautta Jouluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät onnittelut!
Mukavia askarteluhetkiä!
Kiitos kiitos, tuli varmasti kauniit ja uniikit kortit, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin tänään lähtemään työpaikastani, jossa olin lähes 30 vuotta.
Matto vietiin jalkojen alta, joten aika kujalla tässä nyt hetken aikaa varmaan on. Voisi siis paremminkin mennä.
Kerro ihmeessä, mitä tapahtui. Pitkään olit samassa paikassa
Kävin tyttären tytön luona.Hänellä oli enterorokko mutta ei paha.Toivottavasti ei tarttunut minuun,olen kerran sen sairastanut ja voin sanoa ettei ollut kivaa.Mutta mitäpä se sen ilon rinnalla kun sain nähdä mummon kultaa.
Paha ahdistuneisuus-paniikkioireet. Tärisen. En tee mitään. En pysty syömään. En pysty poistumaan kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Paha ahdistuneisuus-paniikkioireet. Tärisen. En tee mitään. En pysty syömään. En pysty poistumaan kotoa.
Toivottavasti olosi helpottaa. Saatko apua?
Keskittyminen on ollut pitkään vaikeaa. Niin raskaita elämän taakkoja ollut. Pitkä aika siitä, että jaksaisin lukea kirjaa. Oma mieli on ollut niin väsynyt.
Tänään avasin kirjan ja aloin lukea alusta ja hitaasti. Tarkoituksella hitaasti, jos taas osaisin ja jaksaisin. Kirja on Antti Tuurin Levoton mieli. Nyt sana, lause, sivu kerrallaan vähitellen. Vähän itkin.
Ostin tänään jo ekan joululahjan. 🤭
Odotan kovasti joulua. Huomenna laitan pikkukuusen valoineen sisälle, sekä nautin myös ekat glögit tälle vuotta. Joulu on niin äkkiä ohi niin haluan fiilistellä pikkuhiljaa jo hyvissä ajoin.
Minäkin ostin joulukonvehteja ja söin kahvin kanssa. Joulun taikaa on kiva levittää pidemmälle ajalle. Vähän mietin jo kaupassa käydessä, mitä pientä annan joulun aikana lahjaksi. Mihinkään isoon ei ole varaa, ajatus on tärkein.
Minäkin haluan jo uppoutua joulun lumoihin.
Koko tuleva viikonloppu vapaata ja arvelin laittaa vähän jouluvaloja ja katson netflixistä jonkun jouluisen elokuvan ja nautiskelen ainakin glögiä ja pipareita. Tulispa jo vähän luntakin.
Kiitos kysymästä, kauhea parisuhteen kaipuu, kun näin unta viime yönä kaipaamastani exästäni ja myös toisesta samassa työpaikassa työskentelevästä ihastuksestani, jonka kanssa virittelin suhdetta. Olin tosi ilahtunut siinä unessa asiasta, mutta herätessäni tuli TAAS kama kaihoisa ja kaipuun täytteinen fiilis kun olen yksin jo kymmenettä vuotta.
Tällä fiiliksellä lähdin taas sumuiseen aamuun ja yritän tehdä etänä töitä, joka evvk.
Hei Kaikille
Mukava kuulla jouluihmisten ajatuksia, välillä tunnen olevani aikamoinen 'muumio' lähetellessäni vielä joulukortteja, joskus jopa joulukirjeitä. Ihmiset kyllä ilahtuu saadessaan, mutta laittavat itse useimmin helppoja sähköisiä tervehdyksiä. Onneksi muutamia perinteisiä kortteja saamme, niissä on ihan erilainen tunnelma.
Virittäydyn myös ajoissa joulun tunnelmaan, hämärän hyssyä, sielu lepää. Kynttilöitä, himmeitä valoja, lyhtyjä ulos. Toivottavasti lumi tulee ajoissa maahan. Marraskuussa on jo tapana ostaa ekat piparkakut, Töysän. Ne on parhaita. Joku konvehtirasia. Jouluruoka vasta aattona. Jotain pientä lahjaksi, ajatus on tärkein.
Tervehdys myös Teille, kellä ahdistusta, yksinäisyyttä, sairautta, työttömyyttä, murheita.
Toivon jaksamista
Puuhakasta Perjantaita - pikkuhiljaa kohti marraskuuta
Muistakaa kieputtaa kellot
N63
Ok, toivon, että moni löytää runokirjasi luettavakseen.
Itsekin kirjoittelin runoja vaikeista elämänkokemuksista toipuessani. Vai onko ne jonkinlaisia mietteitä ja pohdintoja, mitä lie. Teetin niistä itselleni kirjan, minkä kuvitin itse ottamillani valokuvilla. Ovatpahan mielestäni "parhaat" yksissä kansissa.