Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22814)

Vierailija
4581/22814 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika lähti aamuyöllä kotiinsa ajelee.Tänään  olen vain laiskotellut. Nyt katon sohvaperunat. 

Vierailija
4582/22814 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen outo ja sopimaton käytös vaivaa. Ei myönnä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/22814 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan telkkaria yksin niin kun muinakin päivinä, naapurin ukko kävi kännissä pyörähtää, lähti kun huomasi, että en  tykkää yhtään.

Minua ei kukaan kaipaa, kait se on huominenkin tulossa samanlaisena, mikään ei muutu, aina yksin. N 60v

Vierailija
4584/22814 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelua ollut läpi viikon, joten tänään lähdin kävellen liikenteeseen ja toteuttamaan palstatekemisiä. Kävin leikkauttamassa hiukseni. Parilla kirppikselläkin kävin. Parit konserttiliput hankin ja elokuvateatterissa. Matkasin lähimmäisteni luokse ja käytiin syömässä ravintolassa ja nyt katsotaan Masked Singeriä. Vielä pitäisi kävellä täältä kotiin ohjelman jälkeen.

Yksi konserteista on Käärijän, joten odotan innolla, kun tulee kotikulmilleni.

Major Lazer - Roll The Bass päivän kappaleeni on.

Luontokokemukseni on, että betoniviidakossa kävelin.

Vierailija
4585/22814 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savusaunalta tuoksuen söin iltapalaa, kohta nukkumaan... ramasee, kun olin koko päivän ulkona

Päivän biisi: Sä kasvoit xxxx kaunoinen, isäsi majassa. Kuin kukka kaunis suloinen vihreellä nurmella...

Vierailija
4586/22814 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli ikävä sää. Yritin silti ulkoilla pari tuntia. Ostin viimein talvirenkaat. Kaikista halvimmat, mutta yleensä nuo ovat kestäneet. Läheisen talon kissa kävi tervehtimässä vielä illemmalla.

Katsoin myös dokumentin Pohjois-Koreasta paenneesta perheestä. Tosielämän jännitysnäytelmä. Kovaa elämää siellä maassa. Olen lukenut vuosia sitten sen "seitsemän nimen tyttö" nimisen kirjan, jossa eräs sieltä paennut nuori nainen kertoo elämästään. Myös häntä haastateltiin dokumentissa. 

Tänään kävelin hevosten ohitse ja saivat taas vähän omenaa. Todella kivoja hevosia. Jokaisella hieman omat tapansa ja luonteensa. Kaipaan hevosia, mutta tilanteeni ei oikein rahallisesti lupaa hyvää mihinkään tähän liittyvään toimintaan. Samalla ei ole niin tuttua tallia kyseessä, että voisi mennä muuten sinne auttamaan.

Oli kaunis sää tänään. Näin yritin olla ulkona mahdollisimman paljon. Ne suuremmat huolet ovat siellä taustalla kokoajan. Ilman niitä elämäni olisi nytkin ihan ok. Nyt tuli vaan näitä isompia asioita elämääni mukaan mitkä kuormittavat. Rahallisesti en voi oikein enää joustaa ja äitini asiat ovat myös vaikeita. En tiedä miten hän itse pärjää. Olisi ollut tietysti kohtuus ja reilua, että olisimme pystyneet aloittamaan loppuvuoden eri tavalla. Niin, että elämä olisi ollut ennallaan. Nyt ei vaan niin käynyt ja pitää yrittää selviytyä muuten. Saa nähdä sitten miten se toteutuu. Olen tästä tuntenut surua paljon. Pitkästä aikaa oikein kunnolla. Musiikkikin on nyt jäänyt tauolle elämässäni ja vaikka mietin niin mitään biisiä ei tule mieleen minkä nimen kirjoittaisin. 

Vierailija
4587/22814 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ulosottoon töihin ja lupasivat yli 4000 e/kk. Jos osaan A I töitä niin tulot kasvat lähes 10000. Ihanaa kiusata ihmisiä

Vierailija
4588/22814 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ihmisen outo ja sopimaton käytös vaivaa. Ei myönnä sitä.

Oletko siis kertonut hänelle, että käytöksensä on mielestäsi outoa ja sopimatonta? Ja kuullut hänen näkökulmansa asiaan?

Vierailija
4589/22814 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin ulosottoon töihin ja lupasivat yli 4000 e/kk. Jos osaan A I töitä niin tulot kasvat lähes 10000. Ihanaa kiusata ihmisiä

Hö hö höö :) Tuossa naapurissa asuu eläkkeellä oleva ulosottomies ja on myös saanut mitä on kerjännyt. Ei uskalla asua hienossa kaupunkiasunnossaan, vaan lymyilee pienessä yksiössä täällä pikku paikkakunnassa. Ketä lienee kiusannut kun noin kovin pelkää. En symppaa yhtään, on vittumaisin asukas ikinä tässä talossa, aina valittamassa ja kyyläämässä. Ei siedä mitään kerrostaloääniä. Ja on myös jäänyt yksin. Eipä ole raha häntä auttanut :)

Vierailija
4590/22814 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti fillarointia yhteen suuntaan ja sitten tunnin fillarointi takaisin kotiin. Kävin ostoksilla yhdellä seudulla fillarointien välillä. 

Olipa ihanan pirteä syksyinen sää. Mieli niin rentona koko pyöräilyn ajan. Pari peuraakin tuli nähtyä. Kotiin kun pääsin niin eräät kutsuivat mua pizzaa syömään. Taisi mennä ihan hukkaan liikunnan hyödyt.

Väsyä pukkaa ja mukava sunnuntai ollut.

Vierailija
4591/22814 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllötin iltapäivään asti kyllästymiseen asti, sitten pakkasin lehtiroskat jotka häirinnyt kauan aikaa ja otin myös biojätteet ja lähdin viemään ne roskiksiin, ihana syyssää, samalla kävin kaupassa, tulin kotiin , keitin kahvit ja kattelen tv loppuillan.

Vierailija
4592/22814 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Super mario ja muita suosikkilauluja" tuli kuunneltua äsken youtuben puolelta. Laittakaa heittomerkeissä oleva youtubeen niin pääsette kuuntelemaan niitä retardeja lauluja :D

Ihmeellisesti mieli kohenee niistä biiseistä.

Vierailija
4593/22814 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hieman allapäin eräiden läheiseksi luultujen ihmisten kurjan käytöksen vuoksi. Onneksi hyväntahtoisia, ihania ihmisiäkin on nenän eteen sattunut, niin ei usko ihmisiin ihan rampaudu. 

Tuota ihmisyyttä olen miettinyt ja pureksinut paljon viime aikoina. Onhan se tietysti inhimillistä, että jotkut ilkeilevät ja tahallaan polkevat toisia, luultavasti pönkittääkseen omaa heikkoa itsetuntoaan. Mutta kyllähän se asianosaisia ja heidän läheisiään sattuu. Sille ei mahda mitään. Ja vie oman aikansa, että asiasta pääsee yli.  

Mutta miten paljon helpompaa olisi, kun annettaisiin toinen toisillemme arvo. Säilytettäisiin sellainen perus kunnioittava ja arvostava sävy toisia kohdatessamme. Pyrkisimme hyvään. Kohtelisimme niin kuin toivoisimme itseämmekin kohdeltavan. Säästyisimme monilta turhilta harmeilta ja mielipahalta. Pienistä lapsista saa hyvän esimerkin tähänkin. Kun lapsenlapsi tulee luottavaisesti kädet ojossa kohti mummin syliä, siinä on vastakkain molemminpuolinen puhdas rakkaus ilman ehtoja. On vain kaksi eri ikäistä ihmistä, jotka osoittavat toisilleen rakkautta ja hyväksyntää, ja kumpikin on merkityksellinen toiselleen sellaisena kuin on. Loppujen lopuksi niin yksinkertaista. 

Joskus olen miettinyt, että vaikka ympärillämme olevat ihmiset ovat isossa kuvassa varsin vaatimaton joukko, niin ajatelkaas: Millainen kerrannaisvaikutus olisi, jos minä kohtelisin toisia rakkaudella, he tekisivät läheisilleen samoin, ja he taas omille läheisilleen..jne.? Jokainen ottaisi vastuun omasta asenteestaan ja pyrkisi levittämään hyvää kohtelua ympäristöönsä. Siinä ketjussa hyvä voittaisi aina. 

Onpa siinä unelmaa kerrakseen. Päätän ruveta nukkumaan tuo ajatus päässäni ja herätä aamulla parempaan maailmaan. Siltä osin miten pystyy itse siihen vaikuttamaan, laitetaan itse kukin hyvä kiertämään! 

Kaunista alkavaa syksyistä viikkoa kaikille! 

50+ Mummeli 

Vierailija
4594/22814 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas päivä, josta ei paljon kirjoittamista ole. Isäni lähetti yöllä viestejä. Yritin sitä ennen saada viimein unta. Sitten isäni lähettelee viestejä kolmen aikaan yöllä. Kuormittaa ja samoja asioita toistaa. Käy ylikierroksilla esim äitini taloudellista tilannetta koskien. Tuo painostus ei vaan auta mitään. Sain nukuttua hieman. Yritin silti ulkoilla. Turha päivä tämäkin, vaikka kaunis sää olikin. 

Vierailija
4595/22814 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun aattoa eletään, mihin vilahti syyskuu, joka just alkoi? Auton lasit on jäässä, onneksi ei ole menoa mihinkään... tosin pyykin jälkeen käyn lähimetsässä katsomassa ruskaa, js ehkä puolukoita...

Maanantai, aiemmin niin ällö päivä ei enää vedä mieltä matalaksi, osa-aikaeläke on fiksuin päätös aikoihin

Mukavaa maanantaita Kaikille

Päivän biisi joku Kaija Kärkinen & Ile Kallio kaksikolta

N63

Vierailija
4596/22814 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat meni hyvin. Mieheni täytti 60 vuotta.

Vierailija
4597/22814 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlat meni hyvin. Mieheni täytti 60 vuotta.

60 on hyvä!

Monet muutkin toki

Vierailija
4598/22814 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kerroin, että täällä Hyvinkäällä oli välienselvittelyä aseilla. 

Ei näytä vieläkään täällä hyvin menevän, sillä viime viikolla joku oli saanut puukosta ja äsken näin auton kyljelleen liikenneympyrässä. On samalla kaatanut nurinpäin olevan puun Hyvinkään Sveitsissä. Miten sekavia ihmisiä täällä onkaan?

Itse elän täällä normaalisti, vailla toimintaa ja ihan selvin päin.

Vierailija
4599/22814 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat että väsyttää. Nukuin viime yön vain pätkissä. Ja niinkun minä illalla suunnittelin että lähden tänä aamuna aikaiseen kävelylenkille tonne raikkaaseen kauniiseen syysaamuun niin morjens, yömekkosillaan täällä olen ja silmät ihan ristissä. Ei auta kahvi eikä aamupala. Täytyy ottaa tirsat.

Vierailija
4600/22814 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mennä takaisin töihin tekemään työt loppuun, kun huomenna on eräpäivä. Ei jaksaisi, sillä väsyttää todella paljon. On vaan pakko mennä töihin muuten ei palkkaa heru. 9h 30min on jo tehtynä töitä tänään. 

Huomenna ainakin meen tunnin myöhempään töihin, jos vaan saan työt tehtyä. En mä ilmaiseksi tee näitä töitä.

Väsyttää niin, että voisin ottaa torkut.