Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19537)
Vierailija kirjoitti:
Semihuono päivä, kela hylkäsi kuntoutuksen. Koiraa käytin pari kertaa lenkillä, selasin nettiä, kattelin opiskelupaikkoja, stressasin raha-asioista, terveydestä... Onneksi paistoi sentää aurinko.
Luonto kyllä lohduttaa.
Kumpa asiasi järjestyisi.
Tsemppiä
Hyvää kuuluu, sillä on vapaa päivä kun meen Rockfestiin 🤟
Enkä anna sateen häiritä fiilistäni.
Kolmen päivän lippu on itselläni.
M30
Pe Krouvin lavalle. Anneli Mattila
Olen kuulemma paskalta haiseva läski johon ei viitsi koskea. No, mitäpä mä suihkuun menisin, ei se impotentti pysty sittenkään.
Syy on kyllä se että olen vanha ja vähän ylipainoinen, en mikään 20-vuotias anorektikko kuten tuolle viisikymppiselle anorektikolle pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulemma paskalta haiseva läski johon ei viitsi koskea. No, mitäpä mä suihkuun menisin, ei se impotentti pysty sittenkään.
Syy on kyllä se että olen vanha ja vähän ylipainoinen, en mikään 20-vuotias anorektikko kuten tuolle viisikymppiselle anorektikolle pitäisi olla.
No huh huh. Onpas sulle seuralainen sattunu... muista että olet arvokas ihminen, älä usko mitä tuo lyttääjä toitottaa
Suunnittelen Sodis2023 reissua
Karaokea olis illalla tarjolla - ehkä tyydyn paiväolueeseen terassilla. Kätevä 6km lenkki samalla
Nyt kuuluu rankkaa oloa.
Vielä on Rockfest päivä tänäänkin ja kroppa huutaa Hoosiannaa.
Hyvä fiilis on jäänyt sieltä, mutta niin paljon sain iskuja riehujilta, että tuntuu kuin olisi mustelmia.
Pantera, Rancid, Mötley Cruë ja Def Leppard on mielestäni kovimmat esiintyjät tähän mennessä.
M30
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on vain yksi lääke-syöt vähemmän ,lenkkeilet ja ja käyt pesulla useammin, sekä lakkaat rypemästä itseinhossa.
Karjalaiset kesäjuhlat ohjelmassa.
🎼🎼🎼Suloisessa Suomessamme oisko maata armaampaa... silmäkulma kostuu, kun muistelen edesmenneitä rakkaitani
Kurkku on kipeä ja aivan vetämätön olo. Flunssan kourissa taas vaihteeksi, onneksi ei ollut mitään suunnitelmia tänään.
Kurja olo, koska olen kipeä. Eilen tuntui jo, että flunssa paranee ja kurkkukipukin oli helpottanut, mutta nyt se on taas pahempi. Ensi viikon jälkeen alkaa kesäloma, joten toivottavasti sitä ennen paranen täysin. Muutoin kuuluu ihan hyvää. Ihan seesteinen ja hyvä olo.
Heräsin puoli yhdeksän, makoilin sängyssä lukemassa pari tuntia ja hetki sitten söin aamupalan. Nyt edessä taas asia, jota tulee usein mietittyä. Mitä ruokaa tekisin tänään? Perjantaista makaroonilaatikkoa on vielä yksi annos jäljellä, mutta ehtiihän se iltaa kohden tulka nälkä uudelleenkin.
Hyvää kuuluu, toivottavasti muillekkin.
Oivoi. Tosi harmillista olla kipeä kesällä. Toipumista teille.
Sinä joka mietit ruokaa - itse just haaveilen savukalasalaatista😏. Persiljaa saan kukkapenkistä, kanamunia ja tomaatteja on. Muut tarttee hakea kaupasta.
Mukavaa lepopäivää kaikille
N62
Yritän suunnata ajatuksia kohti työhommiakin. Tänään pitäisi jo aloitella, varsinainen urakka alkaa liian aikaisin huomenna. Nyt vain työ tuntuu pakkopullalta, työilmapiiri on muuttunut yhden henkilön toimesta rajusti - en siis ole ainoa, joka huomannut tilanteen. Harmillista kyllä, koska pidän työstäni mutta nyt lasken päiviä lomaani. Sinne on vielä matkaa.
Oma terveydentilani myös tässä huolettaa. Mutta ei vielä niin paljon, että lääkäriin menisin. Vaikka kyllä pitäisi. Olen vain kyllästynyt pohjattoman huonoon terveydenhuoltoon pompotuksineen, joten yhteydenotto ei nappaa. Veriarvot ovat valmiiksi päin seiniä, uutta lääkeannostusta kokeillaan. Nyt olen vain joutunut lisäämään kipulääkkeiden käyttöä, koska - no, kipuja on. Elämänlaatu on laadutonta ja jaksaminen jollain muulla. Tulevat helteetkin huolettavat, koska nyt kuormittavat kehoani.
Tahmaista siis on. Onneksi lapsillani on asiat hyvin.
Kuuluu erittäin hyvää. Mikä sen parempi, kuin päättää Rockfestit siihen, että saa naiselta suukon. Olisihan se ollut kiva saada enemmänkin tältä naiselta, mutta tällä oli mies matkassa.
On vähän kurkku kipee nyt herättyäni.
M30
Hyvää kuluu.
Kolmen päivän Rockfest takana 🎶
Jalat murskana ja varsinkin pohkeet. Niskaa hieman juimii ja kurkku karhea, syynä lienee mossaus ja tuulen nostattama hiekkapöly.
Seura oli hyvää ja kylmä oli välillä. Suomen kesä, muutamia pipoja näkyvillä kuten Lordi sanoikin.
Ensi vuotta odotellessa!
N50
Hyvää kuuluu. Mulla on raparperipiirakka uunissa. Tehty oman pihan raparpereista. Haettiin vaniljajäätelöä piirakan kylkeen.
Myöhemmin savustetaan lohta. Uusia perunoitakin on. Teen tillisen kermaviilikastikkeen ja kivan rapsakan salaatin.
Raikkaan oluen meinaan nauttia pihakeinussa. Muuten vaan laiskotellaan 😀
Kuulostat minulta🌱
Työpaikasta onneksi pääsin pois
Iso R kuoli, ikävä silti. Vielä.
Siksi.
Jos arki olisi, ei niin suurta?
Älä pelkää. Ei löydä. Ei ymmärrä