Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19545)
Odotan, että posti vie paketin noutopaikkaan, että silikonimuotti kuivuu, kirjoittelen, maalailen, toivon että sähkön hinta tippuisi puoleen.
Ihana, ihana aatto💕. Savusaunassa oli yks ensikertalainen, kiva oli opastaa. Herkkuruoat, juomat... mukavaa seuraa. Tällä jaksaa pitkään. Kohta meen töihin, ei haittaa tunnelmaa...
Pyykki pyörii, sadetta uhmaten vien ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuluu.
Kolmen päivän Rockfest takana 🎶Jalat murskana ja varsinkin pohkeet. Niskaa hieman juimii ja kurkku karhea, syynä lienee mossaus ja tuulen nostattama hiekkapöly.
Seura oli hyvää ja kylmä oli välillä. Suomen kesä, muutamia pipoja näkyvillä kuten Lordi sanoikin.
Ensi vuotta odotellessa!
N50Mä epäilin kanssa hiekkapölyn aiheuttavan kurkkukipua, mutta tämän päivän aikana itselleni on noussut kuume, joten voi olla koronaa tai flunssaa liikkeellä.
Mulle paras oli Pantera kaikista esiintyjistä 🤟
M30
Sodiksessa ainakin yhdistelmä hiekkapöly/helle/ilmastointi/35 000 ihmistä aiheutti kurkun kuivumista ja kuivaa yskää
Voi niinkin olla, mutta ei se kuumetta tuo mitä itselläni oli. Mulla ei ole vieläkään lähtenyt yskä.
Tänään kuuluu itselleni työpäivää ja väsynyttä oloa. Viime yönä tuli nukuttua huonosti.
M30
Kesälomaa odotellessa, 1.5 vkoa vielä !
Kertokaahan kesäkuulumisia, ootteko nähny upeita salamailmiöitä?
Meillä jyrisi monena päivänä ankarasti, mutten oo nähny ainoatakaan salamaa.
Mattopyykkiä, respaan töihin ip
Onneksi ennusteen mukaan sää viilenee...
N62 kirjoitti:
Meillä jyrisi monena päivänä ankarasti, mutten oo nähny ainoatakaan salamaa.
Mä näin eilen pari salamaa. On kauan kun siitä viimeksi olen nähnyt salamoita.
Toissapäivänä näin kirkkaita välähdyksiä.
Ukkosta on ollut viimepäivinä, mutta sadetta ei paljoa ole tullut.
Kävin eilen iltamyöhäsellä katsomassa uusimman Indiana Jones -leffan elokuvissa, joten väsynyt työpäivä tänään tulee. Iltapäivällä sitten frisbeegolfaan ja rennosti ottamaan 😎
Onneksi on viikonloppu!
M30
Vierailija kirjoitti:
N62 kirjoitti:
Meillä jyrisi monena päivänä ankarasti, mutten oo nähny ainoatakaan salamaa.Mä näin eilen pari salamaa. On kauan kun siitä viimeksi olen nähnyt salamoita.
Toissapäivänä näin kirkkaita välähdyksiä.
Ukkosta on ollut viimepäivinä, mutta sadetta ei paljoa ole tullut.Kävin eilen iltamyöhäsellä katsomassa uusimman Indiana Jones -leffan elokuvissa, joten väsynyt työpäivä tänään tulee. Iltapäivällä sitten frisbeegolfaan ja rennosti ottamaan 😎
Onneksi on viikonloppu!
M30
Hauska päivitys🙃
En itse ole onnistunut näkemään yhtään salamaa tai sateenkaarta tänä kesänä. Jyrissyt on todella usein ja kovaa, sadekin vähäistä, kuurottaista.
Viimeinen lomaviikko. Siivoan keittiön kaappeja.
Hoidan samalla silmätulehdusta. Kortisonia tunnin välein valveilla oloaikana.
Toivon todella, että tämä nyt menee. Pian lääkkeiden vähennys ja työkuormitus lisäksi. Kahdella edellisellä kerralla siinä vaiheessa on tullut isosti takapakkia. En murehdi, mutta muistan.
Hyvää kesää 🌻🌿
Lomalla, ja kaikki asiat vituttaa.
Vika työpäivä ennen lomia. Pitkä päivä tulee olemaan.
Eilen olin kentällä treenaamassa ja joku mamma tuijotti melkein kuola suupielistä valuen, jäi imarreltu olo.
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että tämä nyt menee. Pian lääkkeiden vähennys ja työkuormitus lisäksi. Kahdella edellisellä kerralla siinä vaiheessa on tullut isosti takapakkia. En murehdi, mutta muistan.Hyvää kesää 🌻🌿
Oi voi. Silmätulehdukset on pahoja, silmät on niin tärkeät. Onko irriitti? Eikö tav.tulehdukseen ole antibioottitipat? Pitääkö varoa aurinkoa?
Tsemppiä sulle
Vierailija kirjoitti:
Vika työpäivä ennen lomia. Pitkä päivä tulee olemaan.
Eilen olin kentällä treenaamassa ja joku mamma tuijotti melkein kuola suupielistä valuen, jäi imarreltu olo.
Leppoisaa lomaa sulle
kaurapuuro porisee, uimahallille, ihanaa eilen satoi kunnolla niin voi lämmittää rantasaunan
Vierailija kirjoitti:
kaurapuuro porisee, uimahallille, ihanaa eilen satoi kunnolla niin voi lämmittää rantasaunan
Mitä mä luen? Uimahalli ja rantasauna samassa lauseessa???
N62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että tämä nyt menee. Pian lääkkeiden vähennys ja työkuormitus lisäksi. Kahdella edellisellä kerralla siinä vaiheessa on tullut isosti takapakkia. En murehdi, mutta muistan.Hyvää kesää 🌻🌿
Oi voi. Silmätulehdukset on pahoja, silmät on niin tärkeät. Onko irriitti? Eikö tav.tulehdukseen ole antibioottitipat? Pitääkö varoa aurinkoa?
Tsemppiä sulle
Kiitos paljon 💛
On iriitti. Ei juurikaan tarvitse varoa aurinkoa. Ennen silmälääkärillä käyntiä, silmä oli herkempi auringonvalolle vaikka nyt on käytössä mustuaisen lasjennustipat.
Alkuun oli ärhäkkä iriitti ja kiinnike, jolloin värikalvo tarttuu mykiöön. Se oli hyvin kipeä vaihe.
Haikeaa kun on jo kesäkuun viimeinen päivä.
Ou mai gaad -> kuka jaksaa juhannussiivouksen näillä helteillä? Minä en🙃
.
N62