Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19537)

Vierailija
401/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuuluu hyvää ja kiva kun kesä alkaa. Miehellä juuri todettu tuumoriepäily huolettaa, mutta yritetään ottaa rauhallisesti, on se vähän yöuniin kuitenkin vaikuttanut. Mökille lähtöä odotetaan, toivottavasti lisätutkimukset ehtivät olla sitä ennen.

Vierailija
402/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu. Mulla on raparperipiirakka uunissa. Tehty oman pihan raparpereista. Haettiin vaniljajäätelöä piirakan kylkeen.

Myöhemmin savustetaan lohta. Uusia perunoitakin on. Teen tillisen kermaviilikastikkeen ja kivan rapsakan salaatin.

Raikkaan oluen meinaan nauttia pihakeinussa. Muuten vaan laiskotellaan 😀

Pitäis kyllä tehdä raparperipiirakka, ihan sillä kummitädin reseptillä, vaikka siihen tulee kyllä ihan liikaa kermaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroriitoja miehen kanssa. Hänen huonosta käytöksestään ei voi puhua sillä hän on täydellinen. Kaikissa muissa vika. Itse voi tehdä mitä lystää. En yhtään ihmettele jos hänen ex lähti kävelemään myös aika nopeasti yhteisestä kodista.

Perusteettomia syytöksiä, mutta itse salailee ja valehtelee. Saarnaa uskollisuudesta ja rehellisyydestä, mutta samaan aikaan on pitänyt peliä muiden naisten kanssa.

Että tämmöistä tänään tänne.

Aurinkoista kesäpäivää vaan kaikille!

Vierailija
404/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskaa päivää kuuluu.

Vierailija
405/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

66 vuotias ei tiedä mikä on google, en osannut kertoa sitä, sanoin elätkö 1800-lukua-

Vierailija
406/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

66 vuotias ei tiedä mikä on google, en osannut kertoa sitä, sanoin elätkö 1800-lukua-

En usko

66-vuotias

Vierailija
407/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää. Vatta täynnä, halpa pörssisähkö ja pesukone päällä, astianpesukoneen oon jo tyhjännyt, illemmalla lähden fillAroimaan, nyt vaikuttaa olevan liian lämmintä. 

Vierailija
408/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, hyvää kuuluu tänäänkin, kuten kaikkina muinakin päivinä täällä maaseutuasunnossani. Huomenna käyn kaupunkiasunnollani ja tapaan pankkiirinikin. Hyvää kesää kaikille kommentaattoreille ja avaajillekin.

Lähden Hgistä maaseudulle lentokoneella lähimpään kaupunkiin ja sieltä bussilla. Roppa kaipaa jo rantasaunaa ja katselen järvelle. 

Vierailija
409/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi enää käydä töissä mutta on pakko kun velat kaatuu päälle. Yksin joudun kaiken kestämään ja jaksamaan. Eli ei kuulu hyvää.

Vierailija
410/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin Ralph Fiennesistä<3 Haluaisin avata häne sepaluksen ja ottaa hänet suuhuni. Nyt tyydyin tiskaamaan ja katselen Anderson Cooperin haastattelua.

Vierailija
411/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli lukea erilaisia kuulumisia, kirjoitelkahan lisää... viimeistään huomenna 😏

N62

Vierailija
412/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeä olo tänään. Pystyssä kun oon, niin huolella alkaa huippaa ja yli väsynyt olokin on.

Hitto kun huomenna pitää olla ylitöissä ja tavallista kiireellisempää työtehoa pitää olla.

Ihan tööt -olo.

Vierailija
413/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perennapenkkiä oon putsaillu, lisäsin multaa. Muutama tulppaani vielä kukkii. Rodo aloittelee. Olen nauttinut ulkoilmasta, lämpimästä päivästä ja ihaillut kaunista pihaani.

Vierailija
414/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlaja kukkii, luonnossa vietetään häitä.

Vierailija
415/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin asioita ihan turhaan ja juon kaakaota. Olen kotona lasten kanssa ja mietin töihin paluuta. Mies ja lapset nukkuu nyt, iltahommat olen tehnyt itsekin ja eksyin tänne palstalle. Mietin (edelleen) mikä minusta tulee isona vai olisko parempi olla kasvamatta aikuiseksi. Mutta hyvää kuuluu, koska kaikki on hyvin. Päässä vain pyörii oravan lisäksi muutama käpy ja siitepölyn hiukkanen.

N32

Vierailija
416/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa kuin eilen.

Vierailija
417/19537 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuluu.

Kolmen päivän Rockfest takana 🎶

Jalat murskana ja varsinkin pohkeet. Niskaa hieman juimii ja kurkku karhea, syynä lienee mossaus ja tuulen nostattama hiekkapöly.

Seura oli hyvää ja kylmä oli välillä. Suomen kesä, muutamia pipoja näkyvillä kuten Lordi sanoikin.

Ensi vuotta odotellessa!

N50

Mä epäilin kanssa hiekkapölyn aiheuttavan kurkkukipua, mutta tämän päivän aikana itselleni on noussut kuume, joten voi olla koronaa tai flunssaa liikkeellä.

Mulle paras oli Pantera kaikista esiintyjistä 🤟

M30

Vierailija
418/19537 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää olen tässä sairastellut.

On kuumetta, yskää ja kylmän ja kuuman väristyksiä hikoilun kera.

Tämä on kuin pikkuloma töistä, mutta ei tämä kivaa sairastelua ole. Mahtoikohan olla suukon tuomaa festaripusu 😂

Huomenna ajattelin jaksaa mennä töihin.

M30

Vierailija
419/19537 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuuluu hyvää ja kiva kun kesä alkaa. Miehellä juuri todettu tuumoriepäily huolettaa, mutta yritetään ottaa rauhallisesti, on se vähän yöuniin kuitenkin vaikuttanut. Mökille lähtöä odotetaan, toivottavasti lisätutkimukset ehtivät olla sitä ennen.

Hei sulle

Onko tulokset jo tullu ja ootte päässy mökille?

N62

Vierailija
420/19537 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuluu.

Kolmen päivän Rockfest takana 🎶

Jalat murskana ja varsinkin pohkeet. Niskaa hieman juimii ja kurkku karhea, syynä lienee mossaus ja tuulen nostattama hiekkapöly.

Seura oli hyvää ja kylmä oli välillä. Suomen kesä, muutamia pipoja näkyvillä kuten Lordi sanoikin.

Ensi vuotta odotellessa!

N50

Mä epäilin kanssa hiekkapölyn aiheuttavan kurkkukipua, mutta tämän päivän aikana itselleni on noussut kuume, joten voi olla koronaa tai flunssaa liikkeellä.

Mulle paras oli Pantera kaikista esiintyjistä 🤟

M30

Sodiksessa ainakin yhdistelmä hiekkapöly/helle/ilmastointi/35 000 ihmistä aiheutti kurkun kuivumista ja kuivaa yskää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä