Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19531)

Vierailija
341/19531 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mahtavaa, että täällä on tämmöinenkin ketju, vaikka esim. pianonpimputtajalle vaikea ymmärtää.

Vierailija
342/19531 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän huono fiilis ollut tänään. Olen tahattomasti lapseton nainen. Eli en koskaan löytänyt miestä, jotta olisin saanut tai edes voinut yrittää perheen perustamista. Yritän suhtautua tähän äitienpäivään kuin tämä olisi mikä tahansa sunnuntai, mutta kyllä se koko ajan mielessä on ja taka-alalla painaa, että olen kaveripiirini ainoa yksin elävä sinkkunainen. Kävin tervehtimässä ja onnittelemassa omaa äitiäni, jotenkin et saa siitä mitään iloa, vaan joudun vain esittämään, että kaikki olisi muka kunnossa. Ja tiedän, että äitinikin suree sitä ettei hänestä tule koskaan isoäitiä. Kerran on asiasta maininnut ja itkin asiaa monta päivää. Eli aika huono fiilis tänään. Eikä ainoastaan lapsettomuuden vuoksi vaan ylipäätään yksinäisyyden ja rakkaudettomuuden vuoksi. Tunnen itseni kaikin puolin epäonnistuneeksi elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/19531 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää tämä jo yli 3 kk jatkunut kurkun kutina ja yskä, johon ei tunnu löytyvän syytä eikä apua. Keuhko- ja poskiontelokuvat ok, spirometria-tulokset ok, verikokeet kunnossa eikä todettu allergioitakaan. En myöskään tupakoi. Refluksia olen sairastanut jo vuosia, mutta se ei ole ennenkään oireillut yskänä ja muutenkin olen käyttänyt tuhdimpaa happosalpaajalääkitystä pidemmän aikaa. Lääkäri sanoi viimeksi, että seuraavaksi sitten lähete sairaalaan keuhkopolille. Nyt sitten olen mennyt lukemaan kaikkia kauhutarinoita pieleen menneistä keuhko- ja vatsatähystyksistä ja huolestuttaa vielä enemmän...

Vierailija
344/19531 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää tämä jo yli 3 kk jatkunut kurkun kutina ja yskä, johon ei tunnu löytyvän syytä eikä apua. Keuhko- ja poskiontelokuvat ok, spirometria-tulokset ok, verikokeet kunnossa eikä todettu allergioitakaan. En myöskään tupakoi. Refluksia olen sairastanut jo vuosia, mutta se ei ole ennenkään oireillut yskänä ja muutenkin olen käyttänyt tuhdimpaa happosalpaajalääkitystä pidemmän aikaa. Lääkäri sanoi viimeksi, että seuraavaksi sitten lähete sairaalaan keuhkopolille. Nyt sitten olen mennyt lukemaan kaikkia kauhutarinoita pieleen menneistä keuhko- ja vatsatähystyksistä ja huolestuttaa vielä enemmän...

Itsellä sama 4v sitten. Yskää, kuumeilua kuukausien ajan. Kaikkea tutkittiin, työpaikan sisäilmaongelmaa epäiltiin. Kun viimeisen kerran kävin lääkärissä tämä sanoi että joskus vaan ei saada syytä selville. Irtisanouduin ja 1kk:n jälkeen olin kunnossa.

Tsemppiä sulle

Vierailija
345/19531 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole lapsenlapset muistaneet edes viestillä 😪

Vierailija
346/19531 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rättiväsynyt. Kymmenen päivän työputken viimeinen työpäivä puolessavälissä. Neljä tuntia vielä hammasta purren ja kelloa vilkuillen.

Kuulostaa raskaalta. Mulla pisin normaaliputki vain 7 päivää, joista neljäs oli aikaurakalla. Joskus, pari kertaa vuodessa, oli 10 päivän putki. Siinä puserretaan mehut ihmisestä.

Vierailija
347/19531 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivää vietetty. Kohokohta oli äitienpäivä ruokailu tosin pienellä kokoonpanolla, sillä oma äiti asuu niin kaukana ettei päässyt. Kortilla kuitenkin muistimme rakasta äitiämme. Ilma on ollut upea eli ulkoiltu on. Jaloissa hieman painaa askelmittarin mukaan n. 10000 askelta..

Vierailija
348/19531 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. Aamulla soittelin äitini kanssa, nauroimme paljon pienille asioille. Iltapäivällä puoliso, poika ja miniä tuli katsomaan minua sairaalaan ja viipyivät pitkään. Oli ihana nähdä heitä. Kuulin myös lääkäriltä, että ensi viikolla olisi mahdollista päästä siirtymään kotia lähellä olevaan sairaalaan. Ilahduin tiedosta kovasti, nyt olen 200 km päässä kotoa.

Vierailija
349/19531 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssainen olo alkoi eilen niin luulin, että tämäkin päivä menee potiessa. Nuorin lapseni soitti aamulla ja peruimme aamupäiväksi sovitun tapaamisen. Ei haluttu vaihtaa pöpöjä. Vanhin lapsi soitti ja toivotti hyvää äitienpäivää ja lähetti ihanan videon kolmevuotiaan biletyksestä Käärijän tahtiin. Keskimmäinen soitti ja kyseli vointia eli tulemmeko syömään vai emme. Kurkku ei ollut enää kipeä ja aivastelukin loppui niin haimme äitini ja lähdimme nauttimaan ihanista herkuista. Sain ruusukimpun ja vanhimman lapsenlapseni tekemän kortin ja koristeen. Eli ihana äitienpäivä oli vaikka täysin terve en vielä olekaan.

Vierailija
350/19531 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä siivoustalkoita. Puuhaa riittää sisällä, pihassa, liiterissä, metsässä... onneksi ei kaikkia tarvi kerralla tehdä. Ukkonen jyrähtelee, saataispas kunnon sade. Minä - ja luonto kiittää

Vierailija
351/19531 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivä kesätöissä. Jänskää

Vierailija
352/19531 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat lemmikit kukkii - penkki sinisenään. Miten kaunis

Vierailija
353/19531 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka eväsretki suunnitteilla, 7km

Vierailija
354/19531 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et näin pal vastauksia.

Jatkakaa samaan malliin

Vierailija
355/19531 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) treeni tehty, pyykin pesua kodin siivousta pikkusen. Ruokaa tehty pakkaseen valmiiksi. Hyvää musaa tubesta kuunnellut, piristää mieltä kummasti. Eiköhän se uusi viikko taas käynnisty. Hyvää viikkoa kaikille!

Vierailija
356/19531 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :) treeni tehty, pyykin pesua kodin siivousta pikkusen. Ruokaa tehty pakkaseen valmiiksi. Hyvää musaa tubesta kuunnellut, piristää mieltä kummasti. Eiköhän se uusi viikko taas käynnisty. Hyvää viikkoa kaikille!

Olipas hauska myönteinen viesti

Samoin toivottelen kivaa viikkoo kaikille

Vierailija
357/19531 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mustikka kukkii. Keräsin kimpun varpuja maljakkoon. Niin kaunista!

Vierailija
358/19531 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkää ja kurjuutta. Huoli siitä,että köyhyys alkaa purra tätä orpoa vielä lisää... Onni on, että on kaveri joka tarjosi kahvia ja pullaa, tätä läppäriäänkin lainasi. Ja te jotka aiotte känistä, että " MENISIT TÖIHIN !" voin kertoa ettei kukaan ota töihin kun on vain yksi käsi.

Vierailija
359/19531 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin spåralla ajelemassa, kateellisena katselin nuoria pareja ja muuten vaan ihmisiä jotka eivät ole yksin. Elämä meni sirpaleiksi jokunen vuosi sitten enkä tunnu saavani otettani takaisin ihmisten pariin. Korona-ajan kaiut vielä muistissa; riskiryhmäläisenä jäin kotiin ja nyt huomaan olevani vailla ystäviä. Muut ovat jatkaneet menojaan ja minä poljen tyhjää liikkumatta. Itsesäälikin vaivaa ajoittain..

Vierailija
360/19531 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tänään kun vihdoin sade? Luonto kiittää. Onneks on paljon kirjoja ja käsitöitä.

Kertokaahan kuulumisia😏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan