Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19531)
Tosi hyvää. Lomalla ja huomenna pienelle reissulle.
Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Toivun isosta leikkauksesta. Joka päivä liikkuminen on vähän helpompaa. Sain viimein tyhjennettyä sairaalakassin, eli nyt luotan siihen, ettei takapakkia tule, ainakaan sellaista, joka veisi takaisin osastolle.
Istuin päivällä terassilla, katselin ja varsinkin kuuntelin mustarastaan laulua. Kaunis lintu ja upea laulu piristivät päivääni.
Lievästi masentanut marraskuusta asti. Siitä asti ollut elämän suunta hakusessa / löyhässä hirressä paskassa duunipaikassa josta haluisin pois muttei uutta ole löytynyt. Nyt pitemmällä saikulla. Mitään ''pelastusta'' tilanteeseen ei näköpiirissä..
Vierailija kirjoitti:
Lievästi masentanut marraskuusta asti. Siitä asti ollut elämän suunta hakusessa / löyhässä hirressä paskassa duunipaikassa josta haluisin pois muttei uutta ole löytynyt. Nyt pitemmällä saikulla. Mitään ''pelastusta'' tilanteeseen ei näköpiirissä..
Oivoi. Kylläpäs sua koitellaan. Onhan lääkitys kunnossa? Terapia/keskusteluapu? On muitakin keinoja. Kuulostaa pitkältä ajalta olla alamaissa/masentunut.
Tsemppiä sulle ja iloisempaa kevään jatkoa/kesän alkua
Suunnittelen alkukesän kotimaan reissua... lippuvarauksia, tavaralistaa yms
Taikina nousee, leivon pullaa. Iltapäivällä pihasaunan lämmitys. Puoliso saunottaa myös naapurin vanhan miehen, grillataan makkaraa ja sit saunakaffet päälle.
Jokohan vastan sais?
Ens la pääsen savusaunan lämmitykseen, mieluisaa puuhaa...😏
Huuuiiii. Auton katto valkoisena yöllä. Onneksi kukat rappusilla säästyi paleltumiselta.
Pikkusen lisää lämpöä kaipaisin, helteet ei tarpeen
Istuttelin viimeiset kesäkukat. Luin ulkona, just sopiva ilma.
Hyvin menee. Sain veemäisimmät karhukirjeet maksettua ja nyt mä tällä hetkellä juon kahvia ja juttelen mun ulkomaalaisen nettikaverin kanssa discordissa. Ei tässä mitään. Kaunis tiistaipäivä.
Jos vaan noi rahaongelmat vois painua hiiteen niin olisin vielä onnellisempi kuin nyt.
Kävin työhaastattelussa ja luulen että kohta saan uuden työn...
Kiitos... Kreikan auringon alla aikaani vietän....
Vierailija kirjoitti:
Kävin työhaastattelussa ja luulen että kohta saan uuden työn...
Jesss!!! Pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä
Toivun treenistä ja muusta muka kiireestä, kotia järjestelen. Syön jäätelöä hyvillä mielin :) kukkia ostaan huomenna taidan mennä. Pikku onnen hippuja yritän huomata
elämässä. Hyvää jatkoa viikkoon kaikille <3
Huomenna vielä lomaa, perjantaina töihin
Mietin elämääni ja ansaittua lomaa työstäni jota vihaan.
Päivät soljuvat kalenterissa huomaamatta.
Työ, jota vihaan ja jonka vapautta rakastan.
Minun työni.
Äärimmäisyydestä toiseen ja sinä.
Et ole minun enkä minä sinun.
Sinua silti, aina.
Kertokaa joku, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinua silti, aina.
Kertokaa joku, miksi.
Älä löydä tätä
Semihuono päivä, kela hylkäsi kuntoutuksen. Koiraa käytin pari kertaa lenkillä, selasin nettiä, kattelin opiskelupaikkoja, stressasin raha-asioista, terveydestä... Onneksi paistoi sentää aurinko.
Isolla kirkolla käymässä - onneksi huomenna pääsee maalle