Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
3521/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiva ketju. Olen ihmetellyt, miten palstalla on paljon ketjuja, jotka on pelkkää riitaa ja poliittista vääntämistä. Joskus on ollut joku kiinnostava keskustelu, mutta ne katoavat ja loppuvat pian. Onneksi tämä jatkuu...

Vierailija
3522/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkoi, nukuin pitkään ja olen tehnyt tähän asti vain kotitöitä. Yksinäisyys harmittaa ja en siksi en osaa nauttia lomastakaan. Äiti tulee varmaan kylään maanantaina, ellei taas tee ohareita.

Pitäisi keksiä jotain kivaa loma tekemistä niin jaksaisi sitten taas palata töihinkin. Haluaisin jonnekin pois kotoa, pidemmäksi aikaa, mutta siihen tarvisi olla enemmän rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loma alkoi, nukuin pitkään ja olen tehnyt tähän asti vain kotitöitä. Yksinäisyys harmittaa ja en siksi en osaa nauttia lomastakaan. Äiti tulee varmaan kylään maanantaina, ellei taas tee ohareita.

Pitäisi keksiä jotain kivaa loma tekemistä niin jaksaisi sitten taas palata töihinkin. Haluaisin jonnekin pois kotoa, pidemmäksi aikaa, mutta siihen tarvisi olla enemmän rahaa. 

Tykkäätkö retkeillä, telttailla, patikoida? Halvalla lomanviettoa🤔

Vierailija
3524/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyy meiltä: Mitä sinulle tänään kuuluu? Ja rohkaisee kertomaan. 

Ei hän kysy: Mitä hyvää sinulle tänään kuuluu?

Sellaisenkin ketjun voi joku aloittaa. 

Tämä on hyvä ketju näin. Tosi hyvä onkin.

"Kiva" että luet rivien välistä viestini. Ihan paskamainenko oon tässä ollut?!

"Kiva" että ihan jokaikisessä ketjussa mulle haistatellaan v*tut, kuten tässäkin.

"Tämä on niiiin tosi ihana ketju!"

M31

Ootko muka oikea M31? Miten niin täällä kellekään haistatellaan, kuka on p.mäinen??? En ymmärrä viestiäsi laisinkaan?!?!

Vierailija
3525/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö retkeillä, telttailla, patikoida? Halvalla lomanviettoa🤔

Kiitos sinulle ehdotuksesta mutta en tykkää noista. 

Vierailija
3526/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se M31 sekoilee?

Kaikki on ihan loistavasti täällä.

Vierailija
3527/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku valepersoona?

Vierailija
3528/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se M31 sekoilee?

Kaikki on ihan loistavasti täällä.

Onko oikeasti hän vai tekeekö joku taas kiusaa? M31 kertoi tuossa nyt pitävänsä taukoa, kun laturi unohtui toiseen paikkaan. Käyttääkö nyt joku " tilaisuutta hyväksi " kirjoittamalla hänen nimimerkillään?

Vierailija
3529/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen päivä. Mulla oli lista asioista, jotka piti hoitaa, mutta ne jäi hoitamatta. Kuumuus vei jotenkin innon ja voimat. Annoin periksi ja laiskottelin koko päivän.

Nyt kaduttaa. Se on tämä luterilainen työmoraali, kun puskee esiin.  Ryhdyin siksi muuttamaan vähän järjestystä. Vaihdoin pöytäryhmän eri paikkaan. Nojatuolille tuli kiva paikka tuuletusikkunan viereen. 

Huomenna ryhdyn toimeen heti aamusta, en jää lorvimaan. Ehkä...

Vierailija
3530/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä erää yritetään toipua keuhkoputkentulehduksesta ja mennä ma-aamuksi kuudeksi töihin. Töitä pitäis jaksaa tehdä ja viikon päästä tarttis olla kunnossa, kun oltais synttäreitä juhlimassa pienillä festareilla sisä-Suomessa...

Vierailija
3531/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa, paras kaveri jäi taas kiinni valehtelusta. Tai varmaan täytyy jo sanoa, että entinen paras kaveri...

Vierailija
3532/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää kuuluu olen sinkku , haluanko en

olin just Kreikassa ja siten meen 1kk Espanjaan ja sit meen 2kk Thaimaahan

Missä sinä olet ?

Vierailija
3533/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Thaimaa joo meen jompparille  lennot kallit

mut maja 25 kerros , gym  halvempia kun Espanjassa joko eka meen 1kk

Vierailija
3534/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen päivä. Mulla oli lista asioista, jotka piti hoitaa, mutta ne jäi hoitamatta. Kuumuus vei jotenkin innon ja voimat. Annoin periksi ja laiskottelin koko päivän.

Nyt kaduttaa. Se on tämä luterilainen työmoraali, kun puskee esiin.  Ryhdyin siksi muuttamaan vähän järjestystä. Vaihdoin pöytäryhmän eri paikkaan. Nojatuolille tuli kiva paikka tuuletusikkunan viereen. 

Huomenna ryhdyn toimeen heti aamusta, en jää lorvimaan. Ehkä...

Huomenna on sunnuntai, pyhä, lepopäivä ja lupapäivä 😊

Vierailija
3535/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa lepopäivää Kaikille Teille

Tänään pihasaunassamme on vuoro myös ukrainalaisille metsämiehille, vaikea kommunikoida, kun eivät englantiakaan osaa. No me saunoimme ensin, emme tiedä ymmärtävätkö saunaa laisinkaan...

Vierailija
3536/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Metsolat alusta loppuun 41 jaksoa areenasta, no siinä menikin sitten pari päivää..olenko sitten viisaampi, en tiedä...tehkää perässä..

Vierailija
3537/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat matkaille kanssi mukaa  ole videosta saat yhteyden 

me eletään vaan kerran..

Vierailija
3538/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin töissä asiakkaan pitoon reiluksi kymmeneksi minuutiksi muka vastausta etsien, mutta oikeasti surffailin netissä. Asiakas oli tyytyväinen kun selvitin hänen asiansa, vaikka tiesin vastauksen kuin apteekin hyllyltä. Tämän jälkeen menin vessaan vartiksi lukemaan uutisia.

Vierailija
3539/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi poika joka oli viikon kylässä lähti kotiisi aamulla, nuoempi  poika illalla tuli ensi viikoksi kylään. Onneksi ostavat osan ruuasta.

Vierailija
3540/24139 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap kysyy meiltä: Mitä sinulle tänään kuuluu? Ja rohkaisee kertomaan. 

Ei hän kysy: Mitä hyvää sinulle tänään kuuluu?

Sellaisenkin ketjun voi joku aloittaa. 

Tämä on hyvä ketju näin. Tosi hyvä onkin"

Minusta tämä viesti oli tarkoitettu muistutukseksi esim minulle, joka tuossa pohti onko ok kirjoittaa surullisia viestejä, että tänne sopivat nekin. Näin tulkitsin viesti. Ihmettelen jos M31 luuli viestin tarkoittavan häntä tms. Kun tuo viesti on vaan ns yleinen viesti ketjuun. Ei kenellekään mitään henkilökohtaista. 

Ketju on lukittu.