Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
3481/24139 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi höhlät eksyy toistuvasti tähän hyvän mielen ketjuun???

I h m e t t e l e n

Vierailija
3482/24139 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I h m e t t e l e n

Kuten sinäkin   ,))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/24139 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitäpä se kenellekään kuuluu mitä minulle kuuluu? Ei varsinkaan tuntemattomille laisinkaan.

No. Olet selkeästi väärässä ketjussa, täällä mieluusti jaetaan kuulumisia🙂🙂🙂

Ap, N63

Vierailija
3484/24139 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I h m e t t e l e n

Kuten sinäkin   ,))

No huhhuh. Olen Ap, tämän ketjun aloittaja. Ihmettelen tosiaan ilkeilyjä ja tuota yhtä aina p:lle menijää...

Torstaiterkut kaikille mukaville😉

Vierailija
3485/24139 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Tasaisen harmaata-

Vierailija
3486/24139 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvää, mutta polvi on kipeä. Se rajoittaa liikkumista. 

Vierailija
3487/24139 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kotonani kävi perunkirjoittaja. Helpotti vähän stressiä, kun sain ison nipun papereita pois itseäni stressaamasta. Soitin siskollenikin, että ahdistaa enkä saa mitään aikaiseksi. Mieli parani vähän, kun sain hyväksyntää ja kannustusta. Perjantaina on hautajaiset.

N65

Sulla on tärkeä päivä huomenna, toivon lohtua Sinulle. Kuolemaan liittyy niin monenlaista asiaa, etten ihmettele, että ahdistaa. Kun suree ja samalla pitää asioita hoitaa, on voimat välillä vähissä...

Ajattelen Sinua huomenna

N63

Kiitos!

T. N65

Vierailija
3488/24139 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut hieman raskas päivä. Väsymystä ollut taudin jäljiltä yhä, ja vähän ehkä liikaa asioita viikon mittaan hoidettavana, ettei levolle ole jäänyt tarpeeksi aikaa. Siksi huomaakin että tänään on ärsyttänyt ja itkettänytkin. Onhan se tietysti hyvä, että saa asioita hoidettua, mutta hyvähän se olisi olla tasapainossa omien voimavarojen kanssa. Nyt yritän panostaa hyviin yöuniin, että saisi olotilan kunnolla tasattua. 

Vaan olipa eilen mukavaakin. 1-vuotiaan lapsenlapseni kanssa nautittiin uimisesta pitkään. Voi miten hänelle kaikki onkin niin mahtavaa! Aina kun ajattelen häntä, tulee hymy huulille ja rakkaus sydämeen. Tämän päivän raskaat ajatukset yritän huuhtoa yön aikana muualle ja toivon näkeväni todella kauniita unia vaikka lapsenlapsista! 

Kaikille surullisille ja kaipaaville toivon lohtua ja ilon pisaroita syvälle sydämeen asti! 

Ja palstahäiriköille varsinkin lähetän paljon, paljon rakkautta, sillä olette varmaan jääneet elämässä tarvitsemaanne huomiota vaille. Toivottavasti teillä jossain vaiheessa alkaa helpottaa! 

50+Mummeli 

Vierailija
3489/24139 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa kirjoitteluni jäädä tähän, kun palsta toimii inhottavasti mua kohtaan.

Kävin viidellä kirppiksellä tänään ja kahden eri paikkakunnan. Ihan fillarilla olin liikenteessä, että pitkästi tuli pyöräiltyä. Paikkakuntien välillä kävin syömässä puffetissa, että jaksoin fillaroida takaisin päin.

Kahdeksan elokuvaa löysin ja vielä elokuvissa kävin katsomassa Fly Me To The Moon -leffan. Ennen elokuviin matkaamista vietin aikaa porukoitteni kämpillä. Saa nähdä pysyykö tämäkään viestini.

M31

Vierailija
3490/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin viidellä kirppiksellä tänään ja kahden eri paikkakunnan. Ihan fillarilla olin liikenteessä, että pitkästi tuli pyöräiltyä. Paikkakuntien välillä kävin syömässä puffetissa, että jaksoin fillaroida takaisin päin.

Kahdeksan elokuvaa löysin ja vielä elokuvissa kävin katsomassa Fly Me To The Moon -leffan. Ennen elokuviin matkaamista vietin aikaa porukoitteni kämpillä. Saa nähdä pysyykö tämäkään viestini.

M31

Kerrohan, miten pidät elokuvasi järjestyksessä? Onko hyllyt ja tietty 'arkistointityyli', että muistat mitä leffoja Sinulla on? Ootko laskenu monta elokuvaa Sulla on?

Ulkona kaivattu sade ropisee, hörpin aamukahvia ja mietin yhtä tärkeää juttua.... kerron myöhemmin, kun yksityiskohdat varmentuu🤔

Mukavaa Viikonloppua Kaikille Teille

Etähalaus Sinulle, kellä hautajaiset tänään

N63

Vierailija
3491/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Ihmettelinkin, minne sinun viestejäsi oli kadonnut. Kirjoitat hyvin ja on ollut mukava lukea sinun kuulumisia. Olet yksi tämän ketjun "tutuksi" tulleista ihmisistä. Epistä, jos joku viestejä poistattaa syyttä 😕 täältä toivotan sinulle ja muillekin mukavaa päivää 💚

Vierailija
3492/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Multa myös tsempit sulle 👍 Todella raukkamaista tuollainen kiusaaminen sua kohtaan palstalla. Olen se joka muun muassa migreenistään kirjoitteli.

Vierailija
3493/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööveriksi meni aamulenkki, ei piisannut tankillinen löpöä heinänniitossa. Eilinen meni vuorostaan lööperiksi kun en tehnyt muuta koko päivänä kuin palauduin kaupunkireissusta ja ahmin karkkia ja sipsejä ja olin koneella.

Muutama must do ennen sadetta: kerätä kantarellit, poimia vadelmia, ottaa penkistä potut ja porkkanat lounasta varten.

Varmaan otettava yhteyttä asuntovälittäjään, kun jäi kysymättä asioita, liittyen autopaikkaan kadulla ja nettiyhteyteen asunnossa. Kotivakuutuksesta pitää kysyä, kun siitä ei ollut puhetta ja olen huomannut, että joissakin asunnoissa asukkaan on tehtävä kotivakuutus. Sähkösopimuksen tietysti laadin sitten lähempänä muuttopäivää.

Mukavia asioita hoidettavana sekä täällä tiluksilla että tulevaa muuttoa ajatellen.

Kissat saavat nyt erityishuomiota, rapsuttelen mennen tullen ja palatessa - niiden elämä tulee muuttumaan ratkaisevasti, eivätkä ne raukkaparat osaa aavistaa mitä tuleman pitää...Onneksi niillä on ikää sen verran, että energiatasokin on jo madaltunut. Makoilu ja lojuilu sopii aika hyvin niitten kropalle ja mielelle. Varsinkin talvipakkasilla.

Vierailija
3494/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen palstan häiriköinti kannattaa jättää kommentoimatta. Häiriköivät haluavat meidän reagoivan jotenkin ja saavat siitä vallantunnetta.

Ollaan niin kuin ei huomattaisikaan, hypätään tuollaiset viestit yli. Kyllästyvät ennen pitkää, kun eivät saa kaipaamaansa huomiota.

Vierailija
3495/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 Treffit.

Onko jo auki läppärillä?

Vierailija
3496/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jää näkyviin sinne näytön ylälaariin, vaikka hätäpäissään sulkisikin jonkun yllättäen tai piruuttaan tullessa viereen. Sen näkee. Siinähän jumitat.

Treffit

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

Vierailija
3497/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vailla systeemiä miten elokuvani saisin pidettyä järjestyksessä. Ei mitään hajua paljonko elokuvia on, sillä näitä on paljon. Voi olla kaksituhatta, että lisää tilaa kaipaisi. Mulla on hyvä muisti muistaa mitä leffoja mulla on.

Kiitos N63:n lisäksi toisellekin kirjoittajalle tsemppaavasta viestistä.

Eilen löysin hyvin Terminator elokuvia, myös Kung Fu Pandaa ja Wrong Turn 2 -leffat löysin. Jätin porukoilleni pari elokuvaa, mitkäköhän ne leffat oli 🤔

Elokuvat mä muistan omistavani, kun näen kansikuvat. 

Fly Me To The Moon oli hauska ja todellakin hyvän mielen elokuva. Vihdoin ja viimein elokuva, jonka idea ei ole vastakkain asetteluissa ja tappamisissa.

En pysty puhumaan mitään päivästäni, koska olen juuri herännyt. Hyvin tuli nukuttua, kiitos sen eilisen liikuntani.

Ai niin, tulipa mieleeni, että ne pari elokuvaa olivat Fortress 1-2 eli Linnoitus -elokuvat suomeksi.

M31

Vierailija
3498/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa, ahdistaa 😟

Vierailija
3499/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi 9.30 , äsken tein jauheliha-sipuli-porkkanaraaste  makaronilaatikon, on nyt uunissa. Katson Vera Stanhope tutkii uusintana kun en eilen ollut kotiin. Juon päiväkahvit samalla.

Vierailija
3500/24139 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa, ahdistaa 😟

Minua myös masentaa ja ahdistaa aika ajoin, nyt useammin. En tiedä miksi alkoi tämä kesä ahdistamaan, vaikka olen kesää odottanut koko syksyn ja talven. Tosin mulla luultavasti päättyi ihmissuhde, sekin pisti mietteliääksi ja sai tuntemaan yksinäiseksi. Huomenna yritän koota itseni ja lähteä katsomaan laivoja. Voisinpa kirjoittaa joskus onnellisena tänne kuulumisia. Tämä viesti erityisesti niille, joita ehkä saattaa ahdistaa lukea muiden positiivisia ja elämän täyteisiä viestejä. Itseä joskus ahdistaa lukeakin, kun on huono päivä, mutta se menee ohi. Kirjoituksenne ovat kuitenkin ihania, kaikki 🧡

Ketju on lukittu.